Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Különös szerelem

Soha sem kedveltem igazán a mindig magabiztos, magukat ellenállhatatlannak tartó pasikat, sőt minél több ilyen emberrel találkoztam, annál lesújtóbb lett a véleményem róluk. Nem szerettem, ahogy rám néztek, ahogy megpróbáltak az ágyukba csalogatni. Az egyetemen nem egy ilyen pasihoz volt "szerencsém". A leginkább idegesítő alak Gabi volt, ugyanarra a szakra jártunk, úgyhogy folyamatosan élvezhettem társaságát, közelségét, bár erről szívesen lemondtam volna. Tudta, hogy nem fogadom nagy örömmel olcsó bókjait, ezt többször is közöltem vele, de ő csak igyekezett kihozni belőlem a legrosszabbat.

Azon az emlékezetes egyetemi bulin aztán megtörtént a "tragédia". Táncoltam egy pasival, mire ő odajött, táncpartneremet figyelembe sem véve hozzám simult, simogatni kezdett. Na ez volt az a bizonyos utolsó csepp a pohárban. Ellöktem magamtól és búcsúzóul kapott egy pofont és egy-két nem éppen pozitív tartalmú jelzőt. Ott abban a percben azt hittem, hogy viszonozza is a nyaklevest, de csak rám nézett dühösen és elrohant. Az incidens után két hétig nem beszéltünk egymással, rám se nézett. Örülhettem volna, hogy nem zaklat, de nem ez történt. Egyre lehangoltabb, kibírhatatlanabb lettem. Végül elhatároztam, hogy elbeszélgetek Gabival. Elmentem az albérletbe, ahol lakott. Egy hálóköntösben nyitott ajtót, na ettől aztán elfelejtettem, mindazt, amit már előre megfogalmaztam. Zavarba jöttem, ez látszott is rajtam, rájöttem, hogy rossz ötlet volt odamennem, de már nem volt lehetőség visszakozni.

Gabi mosolygott és betessékelt.
- Szóval mégiscsak kellek neked? - kérdezte. Na ettől a kérdéstől sem lettem nyugodtabb. Gyorsan magyarázkodni kezdtem, ő pedig meg sem szólalt, amitől még idegesebb lettem.
- Na jó, jóváteheted. - közölte pimaszul. Majd hozzám lépett, átölelt, megsimogatta a hátam. Azt hittem elenged, de nem ez történt, hanem lehajolt és megcsókolt. Lassan játszott az ajkaimmal, én pedig meg sem próbáltam tiltakozni, nagyon jólesett. Lágyan visszacsókoltam. Kinyitottam a szemem, rámosolyogtam. A hálóköntöst nem volt nehéz leszednem róla, ő is gombolgatni kezdte blúzom, majd tenyerébe vette melleim, amitől sóhajtozni kezdtem. Levette melltartóm és lehajolt, hogy szájával is kényeztessen, nyalogatta a mellbimbóimat, simogatta a fenekem. Én meg csak öleltem egyre szorosabban. Éreztem, hogy mennyire kíván. Felkapott és becipelt a hálószobájába, de az ágy helyett a szőnyegen kötöttünk ki.

Lefektetett, fölém hajolt és újra csókolózni kezdtünk, de már sokkal hevesebben, mint előtte. Levette a nadrágom, a bugyin keresztül simogatott, már teljesen nedves voltam. Soha nem kívántam senkit ennyire, ez láthatta ő is, mert egyre hevesebben simogattam. Mikor pedig odalent kezdett el nyalogatni, simogatni, becézgetni nem kellett sokáig várni, hatalmasat élveztem. Teljesen ellazultam, szinte azt sem tudtam hol vagyok. De Gábor sem maradhatott kielégítetlenül. Összeszedtem magam, az arcát puszilgattam, majd a mellkasára hintettem apró puszikat, majd lehúztam boxeralsóját, és puszit adtam pénisze hegyére. Nyalogattam egyre gyorsabban simogattam, láttam nem kell már sok, hogy elélvezzen, gyorsan kapkodta a levegőt, szemét becsukta, de hirtelen leállított, a hátamra fektett és belém hatolt. Egyetlen mozdulattal tövig mártózott bennem, majd egyre gyorsabban mozogni kezdett, végül egy kiáltással belém élvezett, de addigra már én is megint eljutottam a csúcsra. Hálásan megcsókolt.
- Meggyőztél. -mondta. - Te kellesz nekem. - hallottam messziről szavait. Azóta már csak mosolygunk veszekedéseinken, de a rámenős pasikat ma sem szeretem.
Hasonló történetek
22482
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Censor ·
Drága Edit!



Most nem vagyok abban a helyzetben, hogy hosszú levelet írjak Neked. Ismét legyözött az alkohol. (Mármint engem, nem Téged. Egyszer az életben velem is elöfordulhat.) Szóval, nem feledkeztem el Rólad!!!! Egyébként sok fontos dolgot úgysem tudtam volna mondani (azt tudod, hogy a nagyobbik gyerek az érettségi óta zenét tanul Pesten, nagyon jó gitáros állítólag, a kisebbik pedig pszichológusnak szeretne tanulni Debrecenben), de amúgy semmi különös. Én dolgozom, mint az állat, viszont legalább jól keresek, és így van miböl piálni. De a mail komolyan megy, csak már nem merek ígéretet tenni az idöpontjára, és azt sem ígérhetem meg, hogy hosszú és vastag lesz, kemény pedig még annyira sem. Viszont most boros narancsot iszom. (Vagy narancsos bort...?)



És változatlanul életem legnagyobb kihívása vagy.





Ottó

Censor ·
U.i.



Sztem jobb lenne telón... Izé...., meg lehet szervezni...?

Censor ·
Azon leszek, Pandora.

Szivacs, sajnos, így volt... A bor viszkivel pedig nagyon ki tud ütni...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: