Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Különleges történet



Furcsa napra ébredtek Roswell lakói. Gyilkosság történt Jóbarátok közt, melyet a városkában élők nem tudtak kideríteni, ezért odahívták Columbot-t. A gyilkosságról értesült a Smallville-ben élő Clark Kent, (aki a vásárlással kapcsolatban csak ennyit mond: Tucatjával Olcsóbb), valamint Walker, a Texas-i kopó és kedvese Buffy, a Vámpírok Réme. Időközben Columbo hadnagy fényt derített A Beépített Szépség segítségével a Másvilágon tartózkodók életére. Eközben az űrben A Három Testőr Halálos Fegyvert ragadva védte a Csillagkapun keresztül beözönlő Madarakat. A földön a Különleges Kommandó a Csillagközi Invázióról tudomást szerezve megbízta a Tehetséges Mr Ripley-t Az Időgép megépítésével. A munkálatok közben kitört Los Angelesben a Tűzhányó, melyet az Angyali Érintéssel megáldott Sabrina, a Tiniboszorkány tudott megfékezni. Az Időgép elkészült, s megérkezett: Poirot, Sherlock Holmes, és Miss Marple, hogy segítsék munkájában Columbo-t. Egy számítási hiba miatt ebbe az idősíkba került Xena és Hercules, akik egy félreértés miatt Börtöncsapdába kerültek. Itt találkoztak A Remény Rabjaival, Sentinellel, a Sliderekkel és Az Elveszett Ereklyék Fosztogatóival. Walker és Buffy esküvője után következett az Elbaltázott Nászéjszaka, melyet a Majmok Bolygójáról érkezett Kardok Királynője, és Seena a Dzsungel Királynője okoztak. A nyomozók rájöttek, hogy a Kísérleti Gyilkosságért a Madarak vezetője a Múmia a felelős. Az invázióban sérülteket a Chicago Hope-ba szállították. Mivel megszámlálhatatlanul sok volt a súlyos esetek száma, a kórház orvosainak és nővéreinek a Harmadik Műszakot is vállalniuk kellett. Walker Buffy és Xena segítségével eljutott az Olümposzra, ahol Hercules és A Gyűrűk Ura élet-halál harcot vívtak a Boszorkánykardért. A verekedés közben kinyílt Dante Poklának kapuja, és óriási ereje beszippantotta Hercules-t. Xena teljesen összetört, úgy érezte nincs remény. Szomorúságát Buffy növelte.

Buffy: Nem is kár érte, csak útban volt.Xena, miután összeszedte magát, felállt és rátámadt Buffy-ra, folytogatta, ütötte, ahol érte, azt ordítva…

Xena : Te szemét kis szőke, most megdöglesz… - A hegy széléhez közeledtek, Buffy le akarta lökni Xenát, de (ahogy a mondás tartja: aki másnak vermet ás, maga esik bele) az megfogta a lány kezét és magával húzta.Walker rémülten rohant, Buffy és Xena felé, és mindkettőjük kezét sikerült megfognia. Ekkor a hős megszólalt.

Walker: Xena kicsúszol a kezemből, nem tudlak tartani…

Xena: Semmi baj, engedj el nyugodtan.

Buffy: Segíts, szerelmem kérlek, ne hagyj meghalni…

Xena: Jézusom ne légy már ilyen nyálas…

Buffy: Ki kérdezett?

Walker: Kuss, pofa be tehén, Xená-nak igaza van, ahogy itt könyörögsz, szánalmas vagy Sommers. - Mondta a férfi, majd elengedte Buffy kezét és felhúzta Xenát.

Xena: Mért csináltad ezt? Azt hittem, szereted.

Walker: Úgy is volt, amíg meg nem tudtam, hogy megcsalt, az ő királynőjével…

Xena: A Kardok királynőjével?

Walker: Igen.

Három nappal később már minden rendben volt. Xena visszaadta az egyetlen reményük: Angel, a vámpír lelkét, aki le tudta győzni a Múmiát, és követőit, ebben segítségére volt, Dr. Sam Beckett, Quantum Leap: Az Időutazó, és az Enterprice csillaghajó vezetője. Persze ez nem sikerült volna, ha nincs egy jó tervük.
Hasonló történetek
10194
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tomcat 204 ·
Valaki dicséri, valaki nem!
De hát ilyen a magyarnyelvű csatornák választéka!
Ez van.... meg az ukrán digi!
Egy szösszenet, amint elkuncog és mosolyog az ember!
Köszönöm!
Mirrmurrka ·
ukrán digi?
sokkal jobbat mondok: az Etno Tv a irály!
:DDDD

Tomcat 204 ·
Ja és örök respect a vetiállátorlábú Chuck-nak,akiről annyi szép és örörértékű bölcsesség látott napvilágot!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: