Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kukkolás a kulcslyukon

Ezen történetnek megírásához a „Vörös pinaszőr” című iromány adott ötletet, melyet ezen a fórumon olvastam néhány héttel ezelőtt. Én is hasonló körülmények között fedeztem fel a női pina csodálatos látványát annak idején, már sajnos elég régen. Nekem van egy nővérem, valamint egy unokahúgom, és unokabátyám akikkel a nyarakat mi is rendszeresen a falusi nagymamánál töltöttük, míg a szülők melóztak. A történetem a nyolcvanas évek elején játszódik, akkoriban én és Ági 12 évesek, a nővérem Csilla 14, míg az unokabátyám, Imi már 17 volt. A nappalok nagyobb részét mi kisebbek töltöttük csak egymás társaságában, Imi a nagyfiú már külön utakon járt. Elég zárkózott természete volt egyébként, társaságban nem nagyon lehetett vele miről beszélgetni. Pedig nekem lettek volna már ekkor hozzá kérdéseim a lányokkal kapcsolatban, de igazán nem mertem soha ezzel a témával előhozakodni. Nem tudom azt sem volt-e barátnője, mindenesetre sosem beszélt róla, lehet hogy nem tartott elég érettnek még az ilyesmihez. Szó ami szó visszagondolva tényleg elég gyerekes voltam, a játékon meg a focin kívül nem sok minden érdekelt. Megvolt otthon a „ Gólya hozza ?”, amit el is olvastam, de
ebből nemileg felvilágosodni nem lehetett.

Viszont engem elkezdett furdalni a kíváncsiság, mert megláttam, hogy a nővéremnek szőrös a hóna alja. Az iskolában hallottam, hogy a lányok puncija is beszőrösödik idővel, ezért azt a következtetést vontam le, ha hónaljban már szőrös akkor lejjebb is annak kell lennie. Most, hogy 20 év után ezeket leírom nekem is tök röhej ez a gondolatmenet, de higgyétek el mai olvasóim akkor még sem éjjeli szex jelenetekkel tarkított filmek, sem pornólapok, sem Internet, sőt alapvetően szexuális kultúra sem létezett. Mindent saját tapasztalatból kellett felfedezni, csak a szuperbolában szilveszterkor láttunk valamit( általában fedetlen melleket ).Ilyen borzasztó volt ez a szocializmus, na de nem terelem politikára a mondanivalóm visszatérek a történetemhez. Mivel a nappalokat úgyis a mamánál töltöttük, előfordult, hogy engedélyt kaptunk a szülőktől az ottani alváshoz is. Ez minden gond nélkül megoldható volt, mert a mamánk özvegyasszony lévén volt megfelelő számban szoba is meg ágy is. Ezeken a napokon fontos ceremónia volt az ágyak előkészítése no meg a fürdés lebonyolítása. A két lány együtt szokott fürdeni, míg én és Imi utánuk következtünk de külön-külön. Régebben mi is közösen szálltunk a nem túl nagy kádba, de ez még egészen kiskorunkban történt.

Egyszer, a mamának és Iminek át kellett menni a szomszédba egy órás segítségre, minket hármunkat pedig otthagytak a TV előtt, ránk lett parancsolva, hogy ne rosszalkodjunk. Mikor vége lett az „Esti mese” című programnak a lányok bejelentették hogy ők fáradtak mennek fürdeni, majd be az ágyba. Villámgyorsan átfutott az agyamon, hogy eljött az én időm, most meglesem a nővéremet meztelenül fürdés közben. A fürdőszoba ajtó nem volt üvegezett, így nem kellett attól tartanom, hogy megláthatnak mit művelek kívül. A szomszédolásból szintén nem volt várható még a hazajövetel, tehát a lebukás veszélye kicsi. Miután a két lány előkereste hálóingét, mondták, hogy ágyazzak meg, én ezt el is vállaltam. De a fürdőszoba ajtó behúzása után egész mással kezdtem foglalkozni. Benéztem a kulcslyukon és megállapítottam, hogy eléggé jól belátni a terepet. A helyiségben az ajtóval szemben helyezkedett el a fürdőkád, az egyik oldalt a mosógép és a mosdócsésze a másikon a WC kagyló. Mivel az ajtó pont középen volt, ezáltal a fürdőszoba minden részletét láthattam a kulcslyukon keresztül csak a szemem kellett forgatnom hozzá, és volt is látnivaló bőven.

Csilla megnyitotta a fürdőkád csapját, Ági meg éppen készülődött a WC-re ülni mikor a szemem odanyomtam a lyukhoz. Azt ugyan nem sikerült kilesnem amikor a pisi kifolyik Ági pinájából, de pár másodperc múlva felállt és elkezdte a vetkőzést. A nővérem sem totojázott sokat, egymás után kerültek lefelé a ruhadarabok. Ági háttal állt, Csilla viszont szemben és hamarosan teljesen kitárulkozott, levetve a bugyiját is. Minden képzeletemet felülmúlta a látvány. Nem volt összehasonlítási alapom, ezért különösen megdöbbentett mennyire nagy, háromszög alakú területre kiterjedő sötét színű, bozontos szőrpamacs van a lábai között. A mellei nem voltak valami formásak, inkább nagyok és lelógóak de nekem ekkor ez mindegy volt, a pinára koncentráltam, ami éppen elmerült a fürdővízben. Ági is elkészült közben, igaz ekkor csak hátulról láttam, de a feneke formás ezt már meg tudtam állapítani. Közben elfáradtam a guggolásban és ezért az ajtó elé hoztam egy kis széket, hogy a folytatást már ezen szemléljem. Most nem történt sok érdekesség, ültek egymással szemben a kádban és beszélgettek, sajnos nem értettem belőle semmit, hiszen ahhoz messze ültem tőlük. Egyszer csak legnagyobb meglepetésemre Ági felállt a kád vizében Csilla pedig beszappanozott kezével elkezdte simogatni a testét.

Oldalt állt nekem, de kihegyesedő mellbimbóját láttam a kulcslyukon keresztül. Mikor a szappanos kéz a combjához ért kicsiny terpeszt csinált utat engedve a pinája felé. Hát ezt nem is gondoltam, hogy ilyen perverz játékos mosakodást csinálnak ezek kettesben, szóval ezért ragaszkodnak még mindig az együttes fürdéshez. Az egész szappanozás talán két percig tartott, majd helycsere következett. Csilla melléig ért Ági, ezért mindkettőjüknek állnia kellett. Megindult a kis kéz először a hason, majd a melleken a fenéken és végül csakúgy mint az előbb becsusszant a két láb közé a bozontosba. Ezúttal több időbe telt a tisztítás ( feltételezem, hogy Csilla ezt kikövetelte magának ), láttam amint nagyokat sóhajtozik a meztelenül álló teljesen szappanos testű nővérem, de ezt ekkor még nem igazán tudtam mit jelent. Persze az én kopasz faszom is felállt már ekkor az ajtó mögött. A simogatás végeztével a zuhanyrózsa megnyitása következett, ez nem volt látványos mert közben nem álltak fel, viszont a törölközés ismét izgalmasnak ígérkezett. Először Ági szállt ki a kádból ezúttal pont szemben állt velem, így megláthattam egyelőre nagyon gyerekes pináját. A „vágatja” körül azért már látszott néhány kósza barna szőrszál. Csilla viszont újból ámulatba ejtett. A nagy szőrös pinája az orrom előtt 5 méterrel amint törölgeti felejthetetlen élmény.

Közben igyekeznem kellett nehogy lebukjam, a széket visszatettem a helyére bementem a szobába megágyaztam, és letelepedtem a TV előtt mire kijöttek mintha mindig is ott ültem volna. Negyed óra múlva megérkeztek mamáék is örült, hogy önállóan lefeküdtek lányunokái és nem veszekedtünk míg szomszédolni volt, ha tudta volna én milyen jól éreztem magam távollétében. A kukkolás soha többé nem ismétlődött meg, mert lebukás veszélye nélkül nem sikerült volna végrehajtanom, illetve a mama halála és az unokák felnövése miatt olyan változások történtek amik nem is tették ezt lehetővé. Mindenesetre számomra ez volt az első alkalom, hogy szőrös pinát láttam, gondolom a történetet olvasva néhányan magukra ismernek és nem ítélnek el kíváncsiságomért. Azoktól pedig akik a sokkal perverzebb sztorikat kedvelik elnézést kérek, talán olvassanak el egy másikat van belőlük bőven.
Hasonló történetek
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: