Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Köszönöm!

Mennyi mindent is tettél értem… Semmi sem szomoríthatott el, ha Veled voltam. Átöleltél védő karjaiddal, kedves szavakat suttogtál fülembe, és egyszerre minden megoldódott. Lefekvés előtt puszit nyomtál az arcomra. Mézédes boldogsággal ajándékozott meg a jelenléted. Az, hogy ott voltál velem mindenkor, egyszerűen megnyugtatott. Ha össze is vesztem Veled, Te széles mosollyal öleltél át, miközben én tovább durcáskodtam. Habár belülről én is majd kidagadtam az örömtől, amit a megbocsájtás okozott. Te mindig támogattál. Akkor is, ha éppen a hülyeségen járt az eszem. A példaképem ki lenne más, mint Te? Hiszen olyan sok mindenen mentél már keresztül, annyi pofont kaptál az élettől, mégis felálltál! 



Nem is tudom hogyan köszönjem meg Neked ezt a sok jóságot…  Hogyan mondjam el mennyire szeretlek… Ajándékokkal halmozzalak el? Vagy ezernyi puszit hintsek arcodra? Nem tudom… Hiszen ezt a sok jót nem lehet viszonozni. Ezért remélem, hogy e szívből jövő pár sor is (és egy nagy ölelés) valamennyire kárpótol a sok gondért-bajért, amit okoztam. Szeretném, ha tudnád, nagyon szeretlek! Köszönöm, hogy vagy nekem! Mint a Mercy-s reklámban…
Szeretlek Anya!
Hasonló történetek
4439
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
5262
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Isabella ·
Köszönöm mindegyikőtöknek és örülök hogy tetszett! :) Egyébként a versírást hanyagolom, mert bevallom őszintén, nem értek hozzá. :D Igen, talán versben téynleg jobban "nézne" ki, nem tudom. :smile:

szerenella ·
Jobban tetszene, ha nem "egy" anyához szólna a sok közül, hanem "AZ ANYÁHOZ". Különbséget jelentene, ha lenne benne valami személyes, egyedi, így egy kisiskolás dolgozat "csak", annak jó, megérdemli az elismerést, de valami pluszt hiányolok, ami személyessé teszi.
Isabella ·
Örülök, hogy látom az eszmecserét. :D Mert így tudom legközelebb javítani/korrigálni az esetleges hibákat. :) :heart:
CsecseCsecs ·
Nekem nagyon tetszett! Szívet-lelket melengető, igazi szép írás! Édesanyáknak szóló! Gratulálok!
Isabella ·
Köszönöm szépen! :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: