Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Köszönöm, hogy megmentettél

Almaillatú levegőt hozott felém a langyos nyárvégi szél. A narancsos színű napnyugtában élesen kirajzolódott Rubint sziluettje. Lassan felemelte a fejét és puha orrával a hajamba fújt. Szalmaillata volt, és a pofája nedves volt az alma levétől. A kerítésen ülve elláttam egészen a szomszéd telek távolabbi végében álló házig.
Lassan fújdogálni kezdett a szél és meg meglebbentette hosszú, mélyvörös hajamat, és Rubint csillogó barna sörényét. Pici fehér csillagát simogatva mélyet sóhajtottam, aztán lecsusszantam a kerítésről és a lovam mellé álltam. Figyelt, és várta mi történik. Olyan fogékony volt az érzelmeimre, mint egy hiper érzékeny szenzor. És most végre azt érezhette, hogy boldog vagyok. Nyugodt. Érezhette, hogy tudom, most már mindennek vége, és most már minden jobb lesz. Nem felhőtlenül jó, de jobb. Annyi minden szépet láttam magam előtt. Annyi mindent meg akartam még tanítani az ÉN lovamnak. Annyi mindent akartam még vele játszani. Annyi mindent szerettem még volna elmondani neki.
… és annyi mindent meg kellett még köszönnöm annyi mindenkinek… Rubintnak is… a barátaimnak is…
Hasonló történetek
15291
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Szép életkép, de jobban figyelj a mondatokra, vannak, amiket túl túl túl…
Példák:
„Szalmaillata volt, és a pofája nedves volt az alma levétől.”
Jobb így:
Szalmaillata volt, pofája nedves az alma levétől.
Más:
És túl sok benne az „és” kötőszó. És nem eléggé tiszta, hogy fokozni akarsz vele, és/vagy csak ottfelejtetted.
Debreceni Hedvig ·
Jó jó, mindegyik tanácsot megszívlelem, és köszönöm, és csak annyit mondanék "védekezésképpen", hogy egyeltalán nem azért írtam, hogy szép legyen vagy jó legyen, hanem, hogy amikor én visszaolvasom, akkor eszembejusssanak azok az érzések, amiket így vagy úgy megfogalmaztam benne. De tényleg köszönöm a tanácsokat, és kivétel nélkül mindegyik hibát aláírom :grinning:
Szentkirályi Katinka ·
Drága Hédikém, az érzések viszont pontosan olyan jól jöttek át, mint ahogy szeretted volna.

Debreceni Hedvig ·
Köszi :heart_eyes:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: