Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Korrepetálás

Ma volt időm, így beváltva ígéretem, újraírtam a KORREPETÁLÁST. Nem mondom, hogy a legtökéletesebben sikerült, vagy bármennyire is hihetőbbé tette a történetet, de talán olvashatóbb, élvezhetőbb. Az értelmezhetőség kedvéért egy pár dolgot megváltoztattam, de megpróbáltam a sztori történéseit a lehető a legélethűbben visszaadni.

Az egész még harmadik gimiben kezdődött. Soha nem voltam szín jeles tanuló, de az igazi gyengém a történelem volt. Hetedikben az Éva néni, az akkor tanárnőm még átengedett egy kegyelem kettessel, mondván, hogy egyébként nincs túl sok baj velem, másból sem állok a bukás szélén, akkor Ő nem keseríti meg a nyaram. Negyedikre aztán új történelem tanárnőt kaptunk, Ildikót (illetve Ildikó nénit). Tavaly végzett a főiskolán, a mi iskolánk volt az első munkahelye. Jól tanított, de nagyon szigorúan fogott minket. Nem volt mellébeszélés, dolgozatoknál nem volt puskázás. (Utólag belegondolva, ez nem is volt baj). Természetes, hogy ebben a szigorban a jó viselkedésem már kevés volt a meneküléshez. Félévkor még úgy ahogy sikerült átcsúsznom, de a második félév végéhez közeledve már láttam képzeletbeli szemeimmel a pallost a fejem felett. Akárhogy is igyekeztem, csak nem akart javulni az eredményem, így kénytelen-kelletelen korrepetálásokra kellett járnom. Ildikó (hagyjuk a nénit inkább, hisz egy 25 év körüli, csinos fiatal nőről van szó) sokat segített, de az iskolai korrepetálások nem voltak elegek. Egy ilyen alkalmával került szóba a különórák tartása is. Nem tudom, hogy ez hogy is alakult, ilyet mással nem csinált.

A zavaró körülmények kiszűrése érdekében a megbeszéltek szerint nem az iskolában tartottuk a külön óráimat, hanem nálunk. Ezek a külön foglalkozások eleinte szigorúan a tanulás jegyében teltek, de nem tudtam nem észrevenni, hogy mennyire is kívánatos nő. 17 éves koromnak és langaléta termetemnek köszönhetően jól fejlett fiúnak mondhattam magam. A társaimhoz képest magas voltam, és mivel meglehetősen sokat fociztunk és bicikliztünk, izmaim is jól kifejlődtek. Az órák teltek, és azt vettem észre, egyre inkább várom az érkezését. Élveztem az időt amikor ott volt, és a tananyag is mintha repült volna a fejembe. Mivel mindig a tanítás után jött, már nem köpeny volt rajta, hanem az a ruha, amiben bejárt az iskolába. Mondanom sem kell, ahogy melegedett az idő, ezek a ruhadarabok egyre kisebbek lettek, majd lassan ki-ki látszott alóluk a bőre is. Egy 14 éves fiúnak legalábbis nekem biztos, hogy ezek a pillanatok a gyönyör csúcsait jelentették. Egyre többször akadt meg a szemem lapos hasán, gömbölyödő mellein, fenekén.

Nem lehetett nem észrevenni ezeket a pillantásokat. Az érdekes csak az volt, hogy bár látta epekedő pillantásaimat, nem takarta el jobban magát, vagy jött esetleg más ruhákban. Nagyjából a 15 alkalomnál tarthattunk már, amikor az óra felénél járva egy pohár üdítőt kért. A rekkenő kánikula mellett ezen nem is csodálkoztam, így a konyhából hoztam egy nagy pohár üdítőt. Visszatérve épp az asztalt kerültem a szoba közepén, amikor a földön hagyott füzetem mint egy banánhéj csúszott ki a lábam alól. Én még meg tudtam támaszkodni az asztalon, de a teljes pohár Cola szegény Ildikón landolt.
- Nem tudtál volna egy kicsit jobban vigyázni? - Kérdezte haragosan. Hirtelen nem tudtam mi is lesz most. Megijedtem. Ezt látva elnevette magát a helyzet kínosságán, mikor láttam hogy nevet, én sem bírtam tovább. Feltápászkodtam, és a konyhából gyorsan egy törlőruhát hoztam. Elkezdtem a fotel kárpitjáról felitatni az üdítőt, amikor rám szólt:
- Lehetne, hogy előbb rólam próbáljuk meg eltűntetni?
- Természetesen! - Válaszoltam, és teljes nyugalommal a szoknyájáról, majd a hasáról kezdtem törölgetni. A mai napig nem teljesen értem, hogy miért nem vette ki a kezemből a rongyot, illetve, hogy nekem hogy volt merszem megtenni azt, ami ezután következett.

A Cola eltávolítása közben valami hirtelen felmerült bennem. "Ha most nem érinthetem meg, akkor soha". Minden mindegy alapon, ahogy töröltem, véletlenül hozzáértem a melléhez. Semmi! Mintha mi sem történt volna. Legalábbis nála. Az én szívem ki akart ugrani a helyéről, de ha az előbb nem ellenkezett, gondoltam megpróbálom még egyszer, hátha... Most már a rajta lévő rövid pólót is letöröltem véletlenül egy kicsit a hasa felett, illetve 2-3 alkalommal ismét végig simítottam a mellein. Vagy nem vette észre (amit azért nem hiszek), vagy nem akarta észrevenni. Én, a kis bugyuta fejemmel, és a 17 éves óriási tapasztalatommal ezt bátorításként vettem, és most szándékosam végig töröltem a mellkasát is (a melleit azért kerültem). Hirtelen megfogta a kezeimet, és mélyen a szemembe nézett. Talán egy fél percig tarthatott ez a ledermedt állapot, amikor mint egy sárkány magára rántott, és vadul megcsókolt.

Levegőt sem kaptam hirtelen, annyira meglepődtem. Az első pillanat után azonban én is visszacsókoltam, és valahogy akaratlanul de megfogtam az egyik mellét. Éreztem, hogy már az első mozdulatom hatására szinte kiugrik a mellbimbója. A rövid póló ezek után már nem volt akadály. Kezem nagyon hamar megtalálta az utat magának, és érzetem, hogy a gyönyörű, számomra eddig elérhetetlennek tűnő testrész máris belesimul tenyerembe. Kifulladva váltak szét ajkaink. Ekkor már nem volt fék bennem, és a pólót felhúzva azonnal a mellére buktam. Szívtam, puszilgattam, harapdáltam a gyönyörű gömböt, és éreztem, hogy Ildikónak egyre jobban tetszik amit csinálok. Tettem egy egy mozdulatot, mellyel az ágy felé húztam egy kicsit, ekkor sem ellenkezett, hanem kezeimet megfogva felállt a fotelből és velem együtt az ágyra dőlt.

Simogattuk, kényeztettük egymás testét. Magamból teljesen kikelve, megrészegülve az élménytől már nem tudtam kezemnek álljt parancsolni, és simogatás közben egyre lejjebb tévedtem, minden egyes mozdulatnál. Hasa után következett a combja, de ennél lejjebb nem akaródzott mennem. Inkább a két testrész között elterülő világ felfedezéséhez kezdtem. A kis szoknya alig takart valamit, felhajtása nem jelentett gondot. A tanga természeténél fogva semmit nem takart fenekéből, így kedvemre simogattam, markoltam bele, miközben a mennyben jártam. Az ő kezei sem voltak tétlenek. Szépen végigpásztázott rajtam, igyekezett egy négyzetcentiméter felületet sem felfedezetlenül hagyni. Természetes volt, hogy előbb-utóbb eléri a helyet, melynek érintése visszavonhatatlanná teszi az elkövetkezendő dolgokat.

Amikor sortomon keresztül először simított végig farkamon mintha egy kellemes bizsergető áramütés járta volna át testem. Úgy éreztem repülök, és lehunyt szemeim előtt fények kezdtek felsejleni. Neki sem okoztak gondot ruháim, keze hamar utat talált nadrágom bejáratához, majd egy határozott mozdulattal benyúlt, és kézfeje segítségével kiszabadította addigra már keményre duzzadt hímtagomat fogságából. Kezeim játékával próbáltam nem lemaradni, így ujjaim lassan már nem csak fenekét simogatták, hanem közben önkénytelenül is szétnyíló lábai között a tanga vonala mentén besimítottak legbensőbb részeinek külső felületeire is. Az első érintést követően érezhetően megváltozott. Lábait szétterpesztette, hátára fordult, és úgy kínálta fel magát. Természetesen több sem kellett, bugyijának szélét félretolva ujjaimmal, megtaláltam a bejáratot a gyönyör kapuján. Először csak mutató ujjamat mártottam beljebb az egyre nedvesebb barlangba, majd amikor láttam, hogy lehunyt szemmel csak arra koncentrál, hogy mit és hogyan csinálok, mellé tettem középső ujjamat is. Az hogy mennyire jó amit csinálok éppen, lemérhettem farkamat fogó kezének rezdüléseiből.

Ujjaim mozgásának köszönhetően lassan elkezdte csípőjét mozgatni. Mellei csókolgatását abbahagyva a következő fokozatra kapcsolva levettem kezét a farkamról, és megfordulva számmal kezdtem el izgatni. Ha a kezem gyönyört keltett benne, akkor szám a csúcsra járatta őt. Csípőjének mozgása felgyorsult, egyre szabálytalanabb lett. Nem tudtam ezt meddig folytathatom, de ki akartam élvezni minden pillanatot. Kicsit arrébb helyezkedtem hogy jobban hozzáférhessek, amikor meredező szervem hozzáért az arcához. Ösztönösen tudta mi az, azonnal megfogta farkam és a szájába vette. Egyre erősebben szívta, míg kezével az oldalát simogatta. Leírhatatlan az érzés, melyet átéltem. Aztán egyik pillanatban egyszer csak megállt a keze, a szájából is kivette szerszámom, és halkan nyögve kérte:
- Kérlek, most már igaziból csináld, ne csak a kezeddel. - Megfordultam, és becsúsztam a sikamlós barlangba. A forróság mely körülvette farkam szinte égetett. Lüktetése ütemére kezdtem el mozogni, de éreztem, hogy ez nem tarthat sokáig, közeleg a pillanat amikor el kell hagynom a gyönyör forrását.

Éreztem heréimben a bizsergető érzést, és tudtam itt az idő. Farkam kirántottam belőle, és egy mozdulattal mellé ültem az ágyra. Elértvén mit akarok, egyből odahajolt, és szervemet szájába véve befejezte a dolgot. Nem akartam őt kielégítetlenül hagyni, ujjaimmal ismét megtaláltam a barlang bejáratát, és két ujjamat ki-be húzogatva, remegtetve és egyszerre körözve éreztem, hogy míg magom a szájába spriccel teste megvonaglik, és kezével a bőrt szerszámomon egyre nagyobb erővel húzza fel és le. Nem tudtam mást tenni, csak eldőltem az ágyon. Ekkor éreztem, hogy mennyire melegem van, dőlt rólam a víz. Csak pihegtem, levegőt is nehezen véve. Talán ha 10-15 perc telhetett el, amikor felkelt mellőlem. Felkapkodta a ruháit, és csak annyit mondott:
- Most már tudod a leckét!

Nem beszéltünk meg több időpontot a korrepetálásra, és az órákon sem nagyon kérdezett tőlem semmit. Mondanom sem kell, átmentem egy kegyelem-kettessel.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: