Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Költségvetés, Profán

Költségvetés

Csöngetnek az ajtón, de én nem akarom kinyitni. Hiába. Berúgja az ajtót egy szemüveges fazon, aki azt állítja, hogy ő a gazdasági miniszter. Előhúz egy kimutatást, hogy le kell vágni a hátamon kinőtt szárnyaimat, amely apámnak köszönhetek, aki anno Csernobil közelében volt, mint kamionsofőr. A fickó azt mondja, hogy vagy le kell operálni a szárnyaimat, vagy a magyar légtér használatáért fizetnem kell. Mert hát csak úgy ingyen nem lehet. Szerinte, ha több pénz lesz a büdzsébe, akkor majd boldogok leszünk. Majd. Ekkor veszem észre, hogy a jobb keze folyamatosan felfelé áll.
Veszem a bátorságot, a meghúzom a kart, mintha egy nyerőgéphez tartozna. És ekkor hirtelen pénzérmék kezdenek potyogni a szájából.


Profán

Itt vagyok az agyban a kacatok között. Itt vannak a gyerek kori hősök, élők, rajzszerűek, kegyetlenek és árvák. Reggeli ébresztőóra, az aszott öregember, aki fel s alá mászkál. Vállán egy papagáj mi ordítja - Vasat, ócska vasat! - közben az öreg kukákat borogat a járdán. Az én kimegy a vécére szarni és az erőlködés után feláll és lenéz, hogy virítanak a kukoricák sárgán. Orromban smaragd, kifliért eladom. Fülzsírból gyertyát gyúrok, hadd égjen az andalító vacsorán és éhesen beleharapok a nőmbe. Kopoltyút növesztve lemerülünk a kéjbe, egyszóval baszunk. Utána szépen heverészünk. A kéz gyengéden feneket simogat, jutalma szellentés. Látni még itt sok mindent: autót, pinát, kokszot és bokszolót. Öreget, aki az asztalfiókból issza a borát. - Ez a vér, mely értetek adatott.
- Ámen.
Hasonló történetek
4233
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
4168
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Nyssa ·
kellenek a látomások
írd le amit gondolsz, és álmodj többet
egyéni, aranyos kis történet

Nyssa

Andreas ·
Az elsö tetszett. A második annál kevésbé.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: