Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kollégista élmény

16 éves voltam, és a fővárosba jártam gimnáziumba, de mivel vidéki leány voltam, ezért kollégiumba kellett mennem. 1 évig, elsőben még bejárós voltam, de aztán már meguntam, és másodikban egy nagyon elit kollégiumba kerültem.

Hamar beilleszkedtem, a 3 tagos szobánkban 2 korombeli csajjal voltam, és igencsak összebarátkoztunk. A földszinten és az 1.emeleten voltak a lányok, a 2-3 emeleten a fiuk, és nemigen tett semmit a vezetőség a koedukációk okozta veszélyek ellenében, de ez nem is volt baj, mivel...
Egyszer buli volt a társalgóban, ment a zene ezerrel, és a a szobatársnőimet már mind táncba hívta 1-1- dögös pasi, Anna és Karolina, mivel már régebb óta voltak koleszosok, mindig meséltek egy-egy szaftos történetet, kicsit tartottam a dologtól, hiszem én velem is elszaladt már egy-kétszer a ló, ha sokat piáltam, de most nem érdekelt, úgy éreztem, kijár nekem hogy jól érezzem magam. Nem is sokára odajött hozzám egy végzős srác, elég helyes volt, és Botondnak hívták, de Botinak szokták hívni, úgy hallottam azért is, mert elég nagy szerszáma volt neki. Nem sajnálom, hogy elég sok piát ittam, keverve is meg minden, mert teljesen felszabadultam tőle, vadul ráztam magam és megmutattam, milyen szexis vagyok. Botinak bejött a dolog, és megkérdezte, hogy nem vonulnánk e félre egy kicsit, beszélgetni szeretne velem. Mondtam, hogy csak akkor, ha Anna vagy Karolina is jöhet, kicsit láttam az arcán, hogy vonakodik, de belement, tudtam, hogy ebből kiadós dugás lesz, de mivel már 2 hónapja nem járt bennem farok, ezért azzal a kikötéssel, hogy gumit fogunk használni megbeszéltem magammal, hogy olyan gyönyörben részesítem a srácot, hogy ketté áll füle-farka.

Karola odajött, látta, hogy piásak vagyunk, ő szín józan volt, megkérdezte, hogy mért hívtuk, én elmondtam neki, hogy mit szólna egy gruppenhoz, az hittem kiröhög és otthagy, de valahogy jelezni akartam Botinak, hogy kurjon már szét, de nagy meglepetésemre azt mondta, hogy ok.

Tíz perc múlva már a zuhanyzóban voltunk, mind a hárman, ruhában egyenlőre. Kiderült időközben, hogy Kari, és Boti nem először fognak egymásban járni, vadul csókolóztak, én meg nem tudtam mit tenni, levetkőztettem őket szép lassan, aztán gondoltam egy nagyot. Letérdeltem valahogy kettejük lába közé, és elkezdtem Kari punciját nyalni. Először csak a nagy ajkait, aztán két ujjal széthúztam, és lágyan belenyaltam. Sose kóstoltam még puncit, kicsit furi volt, de nagyon tetszett. Bejöttem, és nyaltam, ő kéjes nyögésekkel nyugtázta, tetszett neki, Boti, csak hátradőlt és várta műsorra a farkát, igaz volt a dolog, akkora volt neki, hogy összerezzentem, amikor megláttam.

Amíg én nyaltam a barátnőmet, ő is letérdelt, mögém, és a farkával simogatta a puncimat és a popómat. Nyögdécselve nyalogattam karit, aki mellbimbóit simogatta, csavargatta közben., kicsit elzsibbadt a szám, leálltam, Botond közben méregetett kettejüket, kit válasszon, kit dugjon szét. én nyertem, láthatólag, mert felkapott és bevitt az ágyra. Kari utánunk rohant, és most ő nyalt engem, édesen nőiesen, kéjesen, tudta mi kell nekem, addig Boti a mellem nyalogatta fogaival megérintgette. Aztán bedurvulva vadul nyalta, majd felfalta őket, nagyon kívántam már, hogy beledugja rettenetes mérető falloszát a nedves puncikámba. Könyörögtem neki, hogy tegyen magáévá, és ő se bírta, Karit finoman arrébb lökte, és felemelte lábaim, és hirtelen belenyomta, és utána lassan elkezdte tolni belém. Húzta, tolta, áááááááh, majd meghaltam, aztán begyorsított, és végül száguldozott bennem, közben Kari nyalta a mellem, ugyanolyan vadul, mint Boti.

Hatalmas farka betöltötte az egész nedves barlangomat, és egyre gyorsabban közeledtem, a gyönyörhöz. Nyögtem, nem bírtam visszafogni magam, és ekkor hirtelen éreztem, hogy megtelik bori forró nedveivel a lyukam. látta,hogy nekem márcsak lökések vannak hátra, és tovább folytatta, rettenetesen jó volt, nagyon rámfért ez a kiadós baszás, már, tolta, tolta, és hirtelen hatalmasat élveztem, ordítozva sikoltozva eszeveszettül egész testemben megfeszültem, akkora gyönyört éltem át. Soha nem volt még ilyen jó.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Almalé ·
Nem tetszik.
Már csak azért sem,mert nem értek egyet vele,hogy ha valakinek bot kell,akkor minek hív egy puncit is.
Meg hát azt nem is reklámozta,hogy neki IZGATÓ lett volna,hogy egy csajt nyal.
Lehet azért gondolok ilyet,mert én utálom az ilyen gruppen dolgot,de ez van. :rage:

peny-girl ·
hát érdekes..., sztem tökre összevan kuszálva

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: