Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kollegina

Mindig is nyertes voltam. Egy nyertes kan. Megkaptam akármelyik nőt, de ezzel az eggyel, Edittel nem bírtam el. Gúnyolódott rajtam, s lepattant róla minden egyes próbálkozásom. Egy szép napon azonban kettesben maradtam vele az irodában...

- Úgy látszik, a főnök elment - kezdtem én a beszélgetést.
- Remek észrevétel. Nem jöttem volna rá egyedül! - hangja hidegen csengett, s visszhangzott a folyosón.
- Öhm... Mit csinálsz a nyáron? - próbáltam továbbgördíteni a fonalat. Gyenge érdeklődésem nem hatotta meg.
- Nem mondod komolyan, hogy érdekel? Azt hittem, magaddal foglalkozol többet.
Erre bedurrant az agyam. Nem érdekelt eddig a szurkálása igazán, csak meg akartam kapni. De aki engem egoistának mer nevezni! Arra nagyon is allergiás vagyok. Igaz, sokat adok a külsőmre, meg minden, de nem vagyok önző. Igenis segítek másokon, ha tudok.
- Nem, képzeld, rohadtul érdekel! - emeltem fel a hangom.
- Téged a kis pöcköd érdekel csak... - közelebb húzódott, s úgy köpte a maró választ. Rosszul tette. Ez a másik, amit utálok. Ha a méreteimmel szórakoznak.
Mérgemben meg akartam lepni, úgyhogy odaléptem hozzá, átöleltem, s olyan nyelves csókot adtam neki, hogy majd’ megfulladt.

- Mégis mit képzelsz? - tépte ki magát karjaim közül.
- Azt, hogy most végre bedőlsz nekem, cica. Kurvára be fogsz dőlni. - morogtam már éledező vesszővel.
- Attól függ, mit tudsz, kisfiú. Majd meglátjuk. - mondta félmosollyal a száján. - Húzd be a reluxát, és zárd kulcsra az ajtót! - parancsolta. Először nem akartam engedelmeskedni, de jobbnak láttam, ha teszem, amit mond. Ez nagyon durvának ígérkezett.
Mikor megvoltam, elém állt, és letépte magáról blúzát. Nem volt rajta melltartó. Hamvas, gömbölyű mellei, mint két fenséges kehely, ott meredeztek előttem. Tudatosulhatott benne, mi lesz itt most, mert mellbimbói egyre megkeményedtek. Most az én pólóm húzta le. Végigcsókolta lassan felsőtestem, majd lejjebb merészkedett, és kigombolta a farmeromat. "Egy ekkora feminista erre készülne?" - villant belém.

Mikor már alsógatyám is lenn volt, szájába vette kőkemény dákóm. Nem csinált vele semmit, ám ekkor hajba túrtam, s elkezdtem rángatni fejét farkamon. Elhúzta magát, s cuppanó hanggal kiszabadította ajkai közül a falloszom.
- Csak hogy síkos legyen... - mondta buján, úgy látszik, már nem zavarta, hogy öt perce még utált. Úristen, ez a nő...
Lehúzta saját szoknyáját, tangáját, s mindketten meztelenül álltunk egymás előtt. Ő csodálva nézett, én úgyszintén. Punciján csak egy kis szőrcsík volt meghagyva, amúgy a vágat hosszú és tág volt. Láthatta, hogy nézem, mert megszólalt.
- Ma nem ott lesz a dolgod, szépfiú... - suttogta. Körbesétált, lesodort mindent az íróasztalról, két kezével neki támaszkodott, és két gyönyörű félgömbből álló fenekével felém pucsított. Értettem, mire céloz.
Odaléptem mögé, és hirtelen, gyorsan tövig bedugtam. Aprót sikkantott, értékelve méretemet.

Mikor már izgalma alábbhagyott, az addig mozdulatlan falloszt pumpálni kezdtem benne. A nyálas dákó meglepően könnyen siklott ki-be a lyukon. Ő még két kezével támaszkodott, és csak unottan nézett.
- Ennyit tudsz, Farkas? - nézett hátra lekicsinylőn. Elhatároztam, hogy bekeményítek. Iszonyat erősen pumpálni kezdtem, s már ő sem tudta visszafogni magát. Artikulálatlanul sikoltott, ahogy a torkán kifért, s fenekét mozgatta.
Majd hirtelen a padra dőlt teljesen, a gyönyörtől elalélva már karjait sem tudta tartani. Kegyetlenül vonaglott, és egyre csak sikított:
- Te vagy a férfi! Igen, te! Kúrj seggbe! Ezaaaaaaaz! Mélyen, mélyen!

Aztán már eljutott oda, hogy szólni sem tudott, csak siktani és nyögni. Megpróbálta az előző pozícióba emelni magát, de nem ment neki. Melével a padra csapódott, és már az asztal is elkezdett nyikorogni. Ütemesen. A farkam csak dolgozott, és egyszercsak, egy velőtrázót sikítva kolleganőm elment. Kitépte magát a szörnyű gereblye izgatásából. Szembefordult velem, és lágyan megcsókolt.
- Szóval ennyit tudsz... Ez isteni volt, Farkasom.
Majd nemes egyszerűséggel négy ujjával dolgozva, a földön térdelve engem is eljuttatott. Nem kellett sokat dolgoznia. Forró spermám ajkaira és mellére spriccelt, mindet megpróbálta kezével felfogni és lenyalni.

Felöltöztünk, hazamentünk. Felhívtam, és azóta is együtt járunk. Majdnem minden nap eljuttatom a csúcsra, és még mindig a segge a gyenge pontja.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Túl szerény vagy. Már már álszerény. Mért nem lehet beleírni kerekperec, hogy 24 cm?


:flushed:

amúgy vicc szaga van

Sylar ·
Köszi, hogy tetszik.

Álszerény? Árnyaltabban szerettem volna fogalmazni. Ez minden :wink:

MaTa ·
hee ez igen..;)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: