Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Koleszos esték 1.

Sziasztok, az én nevem legyen mondjuk Emma. Szóval Emmának hívnak, a középiskolát kezdem el és úgy határoztam, hogy kollégiumi tanuló leszek. Az első nap nagyon jól indult, berendezkedtem, megismerkedtem a környezettel, az új osztálytársaimmal és persze szobatársammal is akit hívjunk Zoénak! A szobában csak ketten birtokoltuk, természetesen mindketten az emeletes ágy felsőrészét  választottuk.

Zoé egy divatos, csinos fiatal tini. 17 éves, 165-170 cm magas, szőke, rövidhajú, kék szemű, nagy de ugyanakkor feszes illetve formás mellekkel és popsival, egyszerűen tökéletes testalkattal rendelkezett. Magamról ezt nem mondhattam el sajnos, ezért már kezdettől fogva irigyen néztem rá a szépsége miatt. Én is 17 éves vagyok, 155-160 cm magas, barna, hosszú hajú, zöld szemű csaj, kisebb mellekkel de szintén formás popsival lettem megáldva.

Összeismerkedtünk, szinte mi lettünk a legjobb barátnők 1-2 nap leforgása alatt, de ez ekkor még nem volt sejthető.
-Szia, Emma vagyok, a szobatársad és azt hiszem a leendő osztálytársad is. - mutatkoztam be, kezemet felé nyújtva.
-Szia, engem Zoénak hívnak, igen én is azt hiszem. - kacagott fel.
-Te nem vagy éhes? - kérdeztem.
-De igen kicsit az vagyok. Menjünk mekibe, kajálunk egyet és legalább jobban megismerkedünk. - felelt egyből, szinte a szavamba vágva.
Útközben elkezdtünk beszélgetni, ki merre lakik, van-e barátunk, hogy-hogy idejöttünk tanulni stb..Mikor odaértünk megrendeltük a kajáinkat és tovább csevegtünk.
-Merre felé laksz Emma? - kérdezte, kicsit félénkebben.
-Én Pesti vagyok és te?
-Oh istenem, ez hihetetlen, mert én is. Megjegyzem, nagyon ismerős vagy nekem valahonnan régről..
-Most, hogy mondod tényleg, nekem is rémlik...Igen,igen megvan!! - kiáltottam fel hirtelen. - Szomszédok voltunk, csak ti elköltöztetek. Emlékszel még?
-Juj tényleg, már én is emlékszem. Milyen rég volt - mosolyodtunk el egyszerre.
Elindultunk vissza a kollégiumba.
-Milyen korán van még de már sötétedik. Sajnos itt az ősz. -sóhajtottam fel.
Zoé egyáltalán nem zavartatta magát, előttem öltözködött és vetkőzött le. Megfürödtünk, kicsit még TV-ztünk, aztán elfeküdtünk. Zoé átmászott az ágyamba és nyomott egy jóéjt puszit a nyakamra, és az arcomra ami egy kicsit lejjebb csúszott és a számra sikeredett. Reflexből én is visszapusziltam. Majd csak ennyit mondott rá:
- Hoppá. - s kuncogva visszamászott az ágyába.
Már majdnem elaludtam mikor kisebb nyögéseket hallottam az ágya felől. Picit feljebb ültem, de sajnos észrevette és próbálta magára húzni a takaróját. Átmásztam az ágyába adtam neki egy jóéjt puszit a szájára s így szóltam hozzá:
-Semmi baj, ne zavartasd magad, előttem nem kell titkolóznod.
-Rendben van.
Megcsókolt majd folytatta amit elkezdett. Én pedig visszamásztam az ágyamba és elaludtam, vagy mégsem!?



U.i.:Folytatás következik nemsokára. ez az első történetem, kommenteljetek :) Köszönöm,remélem elnyerte e tetszéseteket eddig.!! ;) ♥
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerelmeslány ·
Sziasztok köszönöm szépen a segítséget mindkettőtöknek :)

zsiványvezér ·
Tényleg kicsit kezdetleges, reméljük a fojtatás még jobb lesz. Én személy szerint már nagyon várom.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: