Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Koleszos éjszaka

Mindig vonzottak a lányok, de még sosem volt alkalmam kipróbálni, milyen velük a szex. Ezen az estén, a könyvtárban ülve viszont még a szokásosnál is jobban felizgultam. Hirtelen felálltam a székről, és ahogy a könyvsorok közé léptem, minden szem rám szegeződött. Igyekeztem elbújni a polcok között, mint aki azt hiszi, hogy meglátják rajta a vágyat. Tudtam, hogy mit keresek és azt is, hogy hol keressem. Többször átlapoztam már azt a kötetet, de csak ott, elbújva. Még nem volt bátorságom kivenni, hogy a szobámban nézegethessem és olvashassam. A kollégiumban, ahol laktam, nagyon szigorú rend volt. Ha valaki meglátta volna, mit olvasok, biztosan elsüllyedhetnék szégyenemben a föld alá, vagy talán lejjebb. Az a könyv egy durva, pornográf képekkel illusztrált tanácsadó volt a szexhez. Benne volt minden: hogyan kell nyalni vagy szopni úgy, hogy a partner a legnagyobbat élvezzen, önkielégítéskor mit izgassunk magunkon és mennyi ideig…stb.

Teljesen belemélyedtem a sorokba, szerettem volna memorizálni minden szót, hogy a szobámban, az ágyban felidézhessem és masztizzak rá. Egyszer csak valaki rám köszönt a hátam mögül. Villámgyorsan becsaptam a könyvet és visszahajítottam a polcra. Csak ezután fordultam meg: egy szép arcú, de nálam jóval idősebb lány állt ott.
- Szia – köszöntem vissza, de még mindig vörös voltam a szégyentől a fülem tövéig. Mi van ha meglátta, mit nézegetek ennyire? Efelől minden kétségem szertefoszlott a következő másodpercben.
- Téged is izgat az a könyv? Mért nem veszed ki?
- Szeretném… de nem merem megtenni- feleltem, sóhajtva. Hát lebuktam.
- Ha akarod, én kiveszem neked. Bólintottam, de rettenetes zavarban voltam. A könyvtáros néninek odanyújtotta a könyvet. Az egy cseppet sem furcsálta, de még csak fel sem mordult. Ennyi lett volna.

A folyosón odaadta nekem a könyvet, én pedig megköszöntem a szívességét.
- Haragudnál, ha szeretném veled együtt elolvasni? - kérdeztem hirtelen, de legszívesebben ki nem mondottá tettem volna ezeket a szavakat. Szerencsére nem haragudott, sőt. Amint beértünk a szobába, lefeküdtünk az ágyra, egymás mellé. Lapozgatni kezdtünk. Már a könyv felénél jártunk, amikor lassan letolta magáról a nadrágját és a felsőjét is levette. Fekete tanga és ugyanilyen melltartó volt rajta. Egyből tudtam, mi következik, én is követtem a példáját. Nemsokára teljesen meztelenül feküdtünk az ágyon, ujjainkat magunkba vezettük és halk sóhajtozással masztiztunk. Nem tudtam levenni a szemem a nedvesen cuppogó puncijáról, a duzzadt nagyajkairól. Közelebb hajoltam hozzá, a fejem a combjai közé tettem és belecsókoltam a finom, illatos punciba. Erre az ujját kihúzta a hüvelyéből, és engem kezdett simogatni. Kezével felfedezte a melleimet, amik az érintésre a bimbók megkeményedtek. Ösztönösen nyalni kezdtem a puncit, ami ontotta magából a nedvet. Csak reméltem, hogy mindent jól csinálok.

Egyre gyorsabban nyaltam. Beléhatoltam, belülről nyalogattam. Isteni íze volt!
- A csiklómat, szopd kérlek! - nyögte, én pedig teljesítettem a kívánságát. A számba vettem a duzzadt, rózsaszín csiklóját és szívtam, morzsolgattam a számban. Nem kellett sok, és lihegve, nyögve elélvezett. Az arcomra folyt a nedve, már-már inni lehetett. Gyönyörű látvány volt az élvezettől ájult punci, test, arc!
- Most te jössz- mondta váratlanul, és pihegés helyett, újra felizgultan a lábaim közé furakodott. Ő is hosszan, mélyen benyalt a puncimba, majd a csiklómat szopta. Éppen úgy, ahogyan én. Néha felkalandozott a nyelvével a másik lyukamhoz is, nyalta az ánuszomat. Éreztem, hogy nem kell sok az orgazmushoz. Már majdnem a csúcson voltam, amikor hirtelen abbahagyta a nyalást és meghökkenve felült az ágyon. Én is felültem, és akkor láttam hogy a fiatalabb korú, nagyon jóképű, de házas tanárunk áll az ajtóban megdöbbenten.

De eszében sem volt kimenni.
- Jó estét csajok- köszönt ránk. Láttam, hogy próbál természetesen viselkedni, noha két teljesen pucér, felizgult lány ül előtte az ágyon, akik az előbb éppen egymást nyalták. A drága tanár úr szemmel láthatóan megkívánt minket: a farka csaknem kiszakította a nadrágját. Becsukta maga mögött az ajtót, és leült mellénk az ágyra. Nagyon különös volt, de nekem még jobban benedvesedett a puncim.
- Az informatika házi feladat kész van? - kérdezte, miközben a melleinket, puncinkat bámulta. Mindketten, én is és a másik lány is csak néztünk egymásra, de mindennél jobban kívántuk most ezt a férfit. A lány nem habozott, odalépett a tanárhoz és megszabadította a ruháitól. Szép felsőteste volt, nem is csoda, hiszen informatika mellett testnevelést is tanít. Én is segítettem: a gatyáját kezdtem zipzározni, és amikor az is lekerült, az alsónadrágját is lehúztam.

Fallosza hálásan meredezett a szám felé. Odahajoltam, és bevettem a számba. Kezemmel közben a heregolyókat simogattam, masszíroztam, a farkát pedig szívtam és erőteljesen szoptam. A lány ezalatt a combjaim közé térdelt és folytatta az előbb abbahagyott nyalást. Ez ösztönzött a még szenvedélyesebb szopásra, amire a tanár hangos nyögése volt a válasz. Éreztem, hogy hamarosan telespricceli a számat spermával, ezt azonban nem így képzeltem. A melleim közé vettem a férfiasságát, és csak a végét nyalogattam, miközben a melleim közötti völgyben mozgatta a farkát. Egyre mélyebbek lettek a sóhajok, és az államra, melleimre is kaptam spermát. Közben a lány nyalása folytán én is közel kerültem az orgazmushoz, sőt, ujjait is bevetette: két ujja, gyorsan és keményen járt, és a csiklómat szopta. Sikítva elélveztem. Mire feleszméltem, láttam hogy tanár urunk farka ismét szolgálatkész. A lány térdelve várta, hogy beledöfje, a tanár nem is váratta sokáig: azonnal mélyre nyomta neki a puncijába, és egyszerre sóhajtottak fel.

Az ágyon, mellettük fekve néztem, ahogy a vörös, puncinedvtől csillogó farok ki-be siklik a puncikában. Csodálatos volt, a csiklómmal kezdtem játszani. Nemsokára megint elélveztem. Szinte velem egy időben ők is végeztek. Tanárunk remegve lövellte a gecijét a punciba, ami kicsorgott és az ágyra csöppent. A lány és én lenyalogattuk a maradékot, majd egy darabig pihentünk egymás mellett. Lassan elbúcsúztunk egymástól, de meg kellett ígérnünk, hogy senkinek, soha nem áruljuk el, hogy ez megtörtént. Én is itt szegtem meg először és utoljára ezt az ígéretemet, ti vagytok azok, akik tudják a titkot.
Hasonló történetek
26010
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
24236
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyak ·
Egy koleszban ilyen nem nagyon történhet meg.

1. Soha nem tudsz ilyen hosszú idöre egyedül maradni.

2. Férfi tanár nem mehet lánykoleszba.



:-) De ennek ellenére nem rossz.

Axe ·
Cicuszka: Mi tart vissza? Probald ki :o)

De akkor varjuk a beszamolot is, jo?

Icecream ·
Hát a történet jó volt,bár eléggé hihetetlen,hogy csak úgy fölültök és nem is vagytok zavarba...meg a tanár is csak úgy bejön,és ő sincs zavarba,,,,,,, :flushed:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: