Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ködös éjszaka

Egy ködös éjszaka volt. Telihold. A farkasok vonyítottak, a lány félt. Félt, mert tudta üldözik. De hol a fiú?! Az egyetlen, aki őt szereti. A lány sebesen rohant a ködös éjszakában a fák között. Az alatta lévő kis ágak csak ropogtak és a tövisbokor ágai megsebezték parányi csupasz talpát. De nem adta fel! Bár üldözték, mégis kitartó volt. Nem bírta már soká... elfáradt, és levegőért kapkodott majd végül egy patakhoz ért. A pataknál egy fűzfa állt melynek tövébe lepihent. Nem maradhatott sokáig, hallotta, ahogyan a farkasok vonyítása egyre közelebb.. .közelebb... és közelebb ér.
- Mit ártottam? Miért üldöznek?

Kérdezte magában. A választ senki sem adta meg. Csak a szél hangos, susogó hangja, és a baglyok huhogása hallatszott. A lány ismét elindult a vad rengetegben. A fák között hirtelen egy homályos emberalak tűnt fel. A lány megtorpant, megijedt és hátrált. Az emberalak közeledett. Egyre csak közelebb lépett a kislányhoz ért, majd megszólalt:
- Ne félj, én vagyok!
A hang ismerős volt. Azé a fiúcskáé volt, akit a lány szeretett. A fiú testét sebek borították. A Lány hozzá lépett, és gyengéden átölelte. A rémálomnak még nem volt vége, tudták mind a ketten menekülniük kell! Elindultak hát a zord éjszakában, és egy tisztásra tértek ki. A réten sehol egy lélek, síri csend csak a két gyermek állt. Valahonnan a fák közül két világító szempár tűnt fel. Féltek, meg voltak ijedve. A két szempár nem volt egyedül, a bokrokban még négy szempár volt tisztán látható. A két gyermek testét sebek borították el... Hideg éjszakájuk volt, ruhájuk alig-alig maradt, mivel a fák ágai leszaggatták róluk. A rét közepén ültek várva a halált. Levegőért küzdöttek, fáztak és féltek...

Csend volt... Csak a levelek megtörő hangját lehetett hallani, ahogy a farkasok puha talpai érintik a talajt. Felkapták fejüket, de energiájuk már alig-alig maradt a menekülésre. Tudták itt a vég. A vadállatok egyre közelebb léptek a két fiatal gyermektesthez, majd körülállták azokat. A kislány szeme a könnytől homályos volt, a fiúcskáé szintén. Csak egymásra számíthattak... De már nem sokáig. Még egy utolsó ölelés és egy utolsó csók, és egy utolsó szó: Szeretlek!
Ez a szó hagyta el mindkettőjük száját utoljára és örökre. A két test mozdulatlanul feküdt a tisztás közepén a ködös hajnalban, a hidegben, teliholdban...
Hasonló történetek
3798
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3693
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Aisha ·
Nos, oldherold, én úgy gondolom, hogy nincsen igazad. Nem a "művel" kapcsolatban, hanem úgy általánosságában véve. Miért szólsz be mindenkinek, anélkül, hogy megmondanád, mi a bajod. :frowning:
Tudod, van aki bír építő jellegű kritikát írni, és van, aki meg bunkón bepötyögi: "Ez szar wazze!" Hogy miért szar? Mert. Aztán jóvan, parasztgyerektő' csak ennyi tellett, megy vissza kapááni a fődre. :flushed:

Maga az írás roppant kidolgozatlan, nem érződik sem az, hogy lenne története, sem az, hogy lenne mondanivalója. Tele van (logikai) hibákkal.
Hogy került két kisgyerek éjjel az erdőbe?
Miért üldözik őket a farkasok?
Hogy lehetnek olyan mélyen szerelmesek, mintha felnőttek lennének - pedig csak kicsi gyermekek?
Meg az ilyenek.
És bár szerintem nem írsz rosszul, de figyelj többek között a szóismétlésekre. Példa:
„Valahonnan a fák közül két világító szempár tűnt fel. Féltek, meg voltak ijedve. A két szempár nem volt egyedül, a bokrokban még négy szempár volt tisztán látható.”
Ez csak néhány kiemelt hiba, az egész olyan kurta-furcsa, se eleje, se vége...
Ez a történetecske így elég sántára sikeredett. :no_mouth:
Arikon ·
Mind a kettő eléggé receptnek hangzik.

oldherold ·
somlói. elolvastam, gyere át arra a fórumra, oda írom be a gondolataimat az írással kapcs.ban....
Arikon ·
Najó most elkezdek imádkozni.

Arikon ·
Írhatod!
Felkészültem rá lelkiekben!
(Ráadásul Vangelis is itt búg a fülembe.)
:yum:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: