Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kívántam az oszifőmet

Azt hiszem szerencsésnek mondhatom magam, mert egy olyan álmom teljesült, amit sokan szeretnének, de ritkán jön össze. Én most 33 éves vagyok, és amit elmesélek, az éppen tíz éve történt. Persze a kezdetek régebbre nyúlnak vissza. Mikor ötödikes lettem, Ő lett az osztályfőnökünk, akkor végzett a fősulin. Mikor megláttam az évnyitón, rögtön beleszerettem. Szőke hosszú haj gyönyörű formás nagy mellek, karcsú derék, csodaszép lábak.

Mit mondjak, imádtam! Történelmet, és oroszt tanított, és én igyekeztem, hogy a legjobb legyek. Imádtam az óráit, gyönyörködtem benne. A legrosszabb élményem az volt, mikor az esküvőjén sorfalat kellett állnom, és utáltam azt a bamba pasit, a férjét. Minden alkalomra vittem virágot, vagy ajándékot, mert tudtam, hogy meg fog puszilni. Ez mindig ünnep volt számomra! Szóval így telt el a négy év, aztán elvégeztem a gimit, és egyetemre mentem tanári szakra. Mikor iskolát kellett választanom, ahol gyakorlatozhatok, rögtön a régi sulim
jutott eszembe. Alig vártam, hogy találkozzam vele! Amúgy Nellinek hívják. Sok év telt el, mióta nem láttuk egymást, de ő csak gyönyörűbb lett.

Elmesélte, hogy elvált azóta, és egyedül él. Nem nagyon mertem kezdeményezni, végül is a tanárom volt, de minden időt vele töltöttem a suliban, amit lehetett. Imádta a testhez simuló pólókat, szinte látni lehetett a melltartó csipkemintázatát. Nehéz volt vele úgy beszélgetni, hogy ne a melleit nézzem. Nagyon sokat beszélgettünk, és egyik nap megkérdezte, hogy nem segítenék-e neki, mert szeretné átrendezni a lakását. Persze rögtön beleegyeztem. Alig vártam, hogy eljöjjön ez a nap! A suli után haza vittem kocsival. Kicsi garzonban lakott, ahol a nappali a hálószoba, de nagyon ízlésesen volt berendezve. Kihúzható ágy, kevés szekrény, rend mindenhol. Nagyon izgatott voltam, úgyhogy mikor megkérdezte, hogy kérek-e egy konyakot, rögtön igent mondtam. Töltött és ittunk. Beszélgettünk, sztorizgattunk, de sokszor nem a szemét néztem, hanem a száját, és a melleit. Szerintem ő is észrevette, de nem szólt. Én pedig csak néztem, mint éveken keresztül az első padból.

És akkor történt valami. Az egyik sztori mesélése közben szinte véletlenül a lábamra tette a kezét. Engem elöntött a forróság, és a kezére tettem ez enyém. Elhallgatott, és hosszú másodpercekig egymás szemébe néztünk. Csak néztük egymást, és nem szóltunk semmit. Nagyon lassan elkezdtünk csókolózni, átöleltem, és az arcát simogattam. Teljes meglepetésemre a szabaddá vált keze a merev farkam kezdte simogatni a farmaromon keresztül. Ekkor én a melleit vettem kezelésbe, erről álmodoztam hosszú évek óta! Rögtön a pólóját húztam le róla, és gyönyörű látvány tárult elém. Nincs izgatóbb, mint két formás mell egy fehér melltartóban! Csókolgatni kezdtem, és lassan kiszabadítottam ezeket a formás kebleket. Nelli közben behatolt a nadrágomba, és a farkam izgatta.
- Kívánlak! – súgott a fülembe.
- Én 9 éve – súgtam vissza.

Felállt, kihúzta az ágyat, és kiment a fürdőszobába. Én persze rögtön levetkőztem és meztelenül vártam rá. Nem sokáig kellett. Bejött egy köntösben, amit azonnal le is vett magáról. Gyönyörű volt! Tökéletes mellek, formás combok, kívánatos szőrös punci! Órákig bírtam volna gyönyörködni benne, ahogy előttem állt, de nem lehetett. Rögtön rám ült, és finoman odaillesztette a farkam a puncijához. Könnyedén hatoltam be, annyira nedves volt. Elkezdett mozogni rajtam, és végig a szemembe nézett. Majd egyre gyorsabban. Nem is pislogott, csak a szemembe nézett. Ördögi módon lovagolt rajtam fantasztikus érzés volt.

Egyszerre élveztünk el, és felejthetetlen az az arc, a mosoly, a szemek, amik megváltoznak gyönyör átélésekor. Ez a legjobb dolog a világon!
Hasonló történetek
20911
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
29927
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: