Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kívánság - negyedik rész

- Ezt nem teheted – sírt Tina. – Engem is megalázol ezzel.
- Nem érdekel. Kibírod. Engem tizenhét évig aláztak meg folyamatosan.
- Mert szánalmas vagy. Most látom, hogy tényleg szánalmas vagy. Legalább azt mond meg, hogy mennyiért alázol meg.
- Ötszáz dollár.
- Ennyit értem neked? Ennyi t ért neked az a két vagy több hónap?
- Nem érdekelsz.
Steve kicsörtetett a házból és elrohant a pályára. Vic már várta. Elvigyorodott, amikor meglátta a kamerát.
- Sikerült barátom?
- Igen – sóhajtott Steve –, ide a cigit.
- Várjál, először megnézem nem- e átversz.
Vic hosszan nézte a videót, közben elismerően hümmögött.
- akkor mi lesz a cigimmel? - kérdezte türelmetlenül Steve.
- Hülye vagy te? – nevetett Vic. – Nem basztad seggbe. Úgy volt megbeszélve.
- Ne szórakozz. Megbeszéltük, hogy elfelejtjük az adósságot és kapok két szál cigit, ha elkészítem.
- De benne volt az üzletbe, hogy seggberakod.
- Felejtsd el.
- Akkor te is a cigit.
- Szórakozz anyáddal.

Victor lepattant a nyeregből és kést szegezett a srác torkának.
- Nekem te nem fogsz anyázni. Megkaptam, amit akartam. Takarodj. Kis csicska. Takarodj. Ez az elitek helye.
- Lógsz két szál cigivel.
Vic a kést egy hirtelen mozdulattal belédöfte. Steve szemei elkerekedtek. Vic szintén megijedt. Nem számított erre.
Gyorsan eltekert haza. A kést meg a közeli patakba dobta.
Steve, még megpróbált felkelni, de a hasán a seb végzetesnek bizonyult. Nem fogja túlélni, ezt ő is tudja. Talán csak percei vannak hátra. Előkereste a telefonját. Megkeresette Tina számát és tárcsázta.
Tina zokogva mosta magáról a szennyet. Lemondta a bulit és befeküdt az ágyba. Hallotta, hogy csörög a telefon. Mire odaért, már csak az üzenetrögzítő volt. Bekapcsolta. Elsápadt, amikor meghallotta a hangokat.
- Ti..n..a… Sze…ret…lek… bocsáss… - egy koppanás és a vonal megszakadt.

Egy hét telt el. Steve- t becsületesen, ahogy hozzá nem illik, eltemették. Szűk családi kör volt csak ott a temetésen. A boncolásnál megállapították, hogy nemcsak a készszúrás, hanem a magas vérnyomás és a mértéktelen drogfogyasztás is végzett vele. Az ügyet öngyilkosságnak állították be, a rendőrség nem vette a fáradságot, hogy nyomozzon.
Tina az ágyban ült és olvasott. Elfelejtette a videós történetet. Nem hitte volna, hogy Steve tényleg odaadja valakinek azt a videót.
Csöngettek. Tina egyedül volt otthon, ezért nem nyitotta ki teljesen az ajtót. Undorral Nézett Victorra, aki vigyorogva állt előtte.
- Mit akarsz te patkány?
- Na azért ne ilyen durván – vigyorgott Vic – Beengedsz?
- Nagyon muszáj?
- Életbevágóan. Mondhatni a saját érdekedben.
- Nyögd már ki.
Vic felmutatta a is videokamerát. Tina elsápadt.
- Azt akarom mondani, hogy van nálam egy kis videó. Érdekel, mi van rajta?
- Tudom mi van rajta – suttogta Tina. Mit akarsz?
- Nagyon egyszerű. Én is megkívántalak pipim. És ha nem szeretnéd, hogy ezt a videót felrakjuk a netre a haverokkal akkor…
- Nem! – sikoltott a lány. Ezt nem teheted.
- Akkor benne vagy egy partiba?
- Nem. Te féreg.
- Akkor megy a netre.
- Ne!
- Akkor döntsél.
- Nem teheted ezt.
- Mégis megteszem – röhögött a srác.
- Hányszor akarsz megdugni?
- Még nem tudom. Amíg meg nem unlak
- Szemét vagy. Tina beengedte a házba Vic azonnal rávetette magát és letépte róla a ruhát. Tina, mint egy rongybaba tűrte a megaláztatásokat.
- Vedd be a szádba babám – röhögött Vic.
- Tina mindent megcsinált, amit a srác kért. Gyűlölte magát, amiért idáig fajult a dolog.
Egy hétig minden nap eljátszott vele Victor. Tina, mindennap sírva ment haza, tudta, hogy pokol vár rá.

A következő hétfőn, újra csöngettek. Tina sóhajtva lépett az ajtóhoz. Kinyitotta és csodálkozva látta, hogy Victor magával hozta két haverját. Willyt és Tomot.
- Ők mit keresnek itt? – mutatott rájuk rosszat sejtve.
- Tudod. Ők is nagyon kanosak mostanában, így hát kölcsönadlak nekik. Tényleg mit szólnál egy négyes partihoz?
- Szó sem lehet róla! – kiáltott sírva Tina.
- Akkor a videó megy a netre.
- Nem. Ez szemétség – zokogta a lány miközben beengedte a három kiéhezett fiút a lakásába.
- Sötétedésig eljátszadoztak vele, majd hazamenetek. Tina alig hogy kitették a lábukat, a konyhába ment. Elővett egy doboz gyógyszert és amennyit bírt bevett. Nem bírta a további megaláztatásokat. A tükör elé botorkált. Egy szőke kócos hajú kurva nézett rá vissza, amíg be nem csukódtak a szemei, és az örök álomvilágba nem költözött.
Hasonló történetek
3084
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
3841
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
endzsy ·
Szokásos elnagyolt, nem tetszik, lehúztam.
Sztori: 3, mert alig kidolgozott, összevissza ugrál az időben a mesélő, nagyon megrendítő ám, hogy meghalt, jajaj...
Fogalmazás: 4, mert nem valami irodalmi, inkább tényeket közöl, semmi szórakoztató nincs benne, a dialógusokban meg főleg szleng, szóval van hova fejlődni, félmondatokban kifejtve nem igazán élvezetes.
Ennyi. :flushed:
kukulkán ·
De, ki ölte meg a négert? :innocent:
csotrogány ·
Én öltem meg a négert, mert levágtam a hatalmas, nagy farkát! Mikor belémhatolt, azt hittem, hogy kijön a szemem. :smiley:
peter toong ·
tiszta csiga feelinges :smile:

Little Angel ·
Nekem tetszik ez a sztori.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: