Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kitty a parkolóban!

Barátommal megbeszéltük, hogy egy bevásárlóközpont parkolójában találkozunk, és onnan megyünk egy szállodába.

Én átültem az autójába megöleltük és csókolgattuk egymást. Az apró érintések a szájon már jelezték, hogy egyhamar nem indulunk el. Lassan érzékien elkezdte csókolgatni a nyakam, belesuttogott a fülembe és érzékien nyalogatta. Éreztem a lehelletén a forró vágyat, lassan kigombolta a blúzom szájával és megérintette a mellbimbóimat. Ekkor éreztem, hogy a puncikám tüzesen lüktet és nedvesedik. Egyre szenvedélyesen csókoltuk és öleltük egymást.

Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom. Mint hűséges kis kutyus nyalogatta kielégült pinácskámat.

Ezután én vettem kezelésbe vágytól duzzadó kőkemény farkát. A kezembe vettem a golyóit és szenvedélyesen maszírozni kezdtem. Húzogattam a bőrt a farkán és a számba vettem, körbe nyalogattam, megszopogattam, rácsúsztattam formás kis ajkam a kemény farkára. Már éreztem a számba a drága nedü ízét, ekkor rámvetette magát mint egy éhes tigris beledöfte a lucskos kis pinámba hatalmas kemény farkát. Döfködött ahogy csak bírt és közbe nagyokat nyögtünk. Puncím úgy szopogatta a faszát, szippantgatta mint a vákuum.

Megfordultunk és a hátam mögé jött, a csillogó pinám éhesen kínálta magát a kefélésre. Elkapta a derekam és turbó sebességgel tűzdelt fel a farkára. A szenvedélybe beleszédülve kélytől eltorzult arccal hörögve élveztük a szexet. Csókolgattuk és símogattuk zilált testünket, akkor eszméltünk rá, hogy a parkolóban vagyunk, néhány ember kukkolt az autó körül. Mi nevetve élveztük a helyzetet.

Eltöltöttünk még egy kis időt azután meztelen indultunk tovább. Csak a szállodánál öltöztünk fel, amíg az út tartott én kényeztettem a testét, nyalogattam és szopogattam kielégült farkát az élvezettől nagyokat sóhajtozott. Mire megérkeztünk újra kemény volt mint a kő.

Hogy ezek után mi történt a szállodában az egy másik történet!
Hasonló történetek
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
36151
csók közben én átkaroltam és közben a seggét fogdostam. A csók után bevonszolt a szobába és egymásról kezdtük cibálni a ruhát. Már rajtam nem volt semmi mikor rajta is már csak egy tanga volt. A melleit kezdtem símogatni miközben ő a farkamat verte. Mikor már majdnem elmentem a kezemet lecsúsztattam a lábai közé és a bugyin keresztűl kezdtem izgatni...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Deakjanika ·
Nemrossz írás.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: