Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kiszolgáltam minden vágyát 1.

Feleségemmel több éve boldog házasságban élünk, és a mai napig rengeteget szeretkezünk. Ilyenkor forró a hangulat, és élvezem, ahogyan a nagy feszes mellével és gyönyörű formás popsijával teljesen elveszi az eszemet. A puncija mindig forró, és nedves, azon szerencsések közé tartozom, akik elmondhatják, hogy feleségük kicsit nimfomániás. Rengeteg izgalmas játékba bevezetett már, ezek közül azt szeretném megosztani veletek, ami nekem is a kedvencemmé vált. A hasonló helyzetek most is nagyon felizgatnak.

Szeretkezés közben gyakran egymás fülébe súgjuk forró vágyainkat, ezért feleségem Kriszti jól ismerte már minden vágyamat, de mint mindenhol a szexben, itt is képes volt felülmúlni minden képzeletemet. Egyik este miközben édes kis punciját és popsiját nyalogattam (Ő ilyenkor mindig figyeli, hogy hogyan csinálom, mozdulatlanul nézi hátán fekve és könyökölve, és néha egy kicsit szemtelenkedik, hogy izgasson vele) megkérdezte, hogy hajlandó lennék-e teljesíteni minden vágyát, amivel előhozakodik. Ezt olyan szemtelenül, és kéjesen kérdezte, hogy elöntött a forróság, és még hevesebben nyaltam mélyre a nedves szeméremajkai között, amik érezhetően még nedvesebbek lettek a reakciómtól.

Kicsit remegő hangon mondtam igent neki, és Ő folytatta. Megígértette velem, hogy akármit is talál ki, egy héten keresztül megteszem azt, amit tőlem kér, és bármit is csinál elfogadom azt, és egy rossz szót sem szólok majd miatta. Tulajdonképpen kihasználta felizgultságomat, én pedig gondolkodás nélkül megígértem mindent, sőt még rá is tettem egy lapáttal, mert nagyon tetszett a gondolat. Azt is megbeszéltük, hogy ez az egy hét kizárólag az Ő vágyairól fog szólni, és az én feladatom, nem csak az, hogy ezeket teljesítsem, hanem hogy segítsek neki ezeket megvalósítani. Kriszti tényleg egy nagyon szexi lány, megfordulnak utána a férfiak. Sejtettem, hogy régóta visszafogott kalandvágyát szeretné egy picit szabadon engedni.

Másnap este szokatlanul későn érkezett haza. Egyből az ágyra tepert, és hamar megérezhettem, hogy milyen nedves a puncija. Előjáték nélkül csúsztam be hüvelyébe, ami szokatlanul nedves és forró volt. Mikor már az orgazmus közelében voltam, megkérdezte tőlem, hogy milyen érzés volna, ha azt mondaná, hogy ma én vagyok a második férfi, aki a finom kis popsiját élvezi. Tudta mikor kell feltenni a kérdést. Nem válaszoltam, de érezte, hogy a farkam továbbra feszesen ágaskodik benne. Izgatott a gondolat, de kicsit meg is ijedtem, de a vágy erősebb volt.
- Ááá látom, tetszene a gondolat -mondta, és hozzátette, -lehet hogy megtörtént...

Miközben tovább szeretkeztünk elkezdett mesélni:
- Ma túlóráznom kellett, mert az egyik ügyfelemnek nem volt kész az anyaga. Már csak mi ketten voltunk az irodában, és Bence elég jól néz ki, és már régóta izgat szemtelen tekintete. Ma miközben várt rám elbeszélgettünk, és szóba került sok izgalmas téma, izgató volt a hangulat. Azt hiszem sikerült felcsigáznom őt, és megértetnem vele, hogy tetszik nekem. Rövid ruhámban fenekemmel feléje áthajoltam az asztal fölött, és reméltem, hogy a látvány majd megteszi a hatását. A ruha mögül kilátszódik ilyenkor a tangám, ezt tudtam jól, és elég közel ült ahhoz, hogy csak egy kicsit kelljen megmozdulnia ahhoz, hogy megérintsen. Az asztalon áthajolva visszanéztem, és megkérdeztem kér-e valamit inni, és ez elég volt neki. Tudta mi az ábra. Nem teketóriázott sokat, egyik kezével megsimogatta a fenekem, míg a másikkal a melleimet szabadította ki a ruha alól. Hamarosan betolta nagy farkát a puncimba, és elég hamar el is élvezett. Rendes volt, mert még haza is hozott.

Mire a történetét elmesélte, már meg sem bírtam mozdulni, mert féltem, hogy elélvezek. A története meredek volt, nem hittem neki, és ezt meg is mondtam.
- Ha nem hiszed, kóstold meg a puncim súgta a fülembe, és letolta fejemet a lába közé. Nem lehetett neki ellenállni. A szám odacsúszott a szeméremajkaihoz, és a szokásosnál lassabban közelítettem feléje. Ő nem bírta a tétovaságomat, és belenyomta számat a forró és nedves szeméremajkai közé. Ahogyan megéreztem az ízét tudtam, hogy igazat mondott. Anélkül, hogy magamhoz értem volna, önkéntelenül elélveztem, miközben vadul nyaltam ki minden cseppet a puncijából. Magamon is meglepődtem, hogy mennyire izgat a dolog. Azután még kétszer elélveztem sorozatban.

Utána egy kicsit szégyenkezve megkérdeztem, hogyan merte ezt megtenni. A válasz egyszerű volt és szemtelen: Megfogadtad, hogy ez a hét az én vágyaimról szól, és te engedelmesen segítesz ezeket megvalósítani, egy rossz szó nélkül. És ez még csak a hét első napja volt...
Hasonló történetek
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
15342
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
SAS70 ·
Nem volt túl nagy durranás, épp a lényeg maradt ki belöle.

DREAMER ·
Új Fiú

Ismétlögörcs vett rajtad eröt?

Már többedszer olvasom ugyanezt a hozzászólást, pedig közben más, más történeteket néztem.

Lelki közösséget vállaltatok?

Dark Archon ·
Öcsi5: nincs moderátor...örülj neki...lenne néhány kekeckedö, MINDENÁRON BELE FOGOK KÖTNI, ÉS A SÁRBA TIPROM típusú hozzászólás részedröl, aminek nem biztos, hogy ott kéne lennie...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: