Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kis házi orgiaparty

Este tíz körül érkeztem meg Gábor lakására, és miután becsöngettem, egy ismeretlen, enyhén borostás fickó nyitott ajtót.
- Szevasz Peti, már azt hittük meggondoltad magad! – fogadott egy széles mosollyal.
Kicsit csodálkoztam, hogy honnan a fenéből tudja a nevem, amikor még életemben nem láttam, de valószínűleg már tényleg csak én hiányoztam a buliból.
Évek óta álmodoztam már arról, hogy egyszer össze kéne hozni egy olyan estét, amire aznap készültünk… Eleinte még szóba se mertem hozni, egyedül Ildinek vetettem fel egyszer-kétszer, akiről biztosan tudtam, hogy szereti az élvzeteket és ha esetleg nem is érdekelné, de legalább biztosan nem akad ki az ötletemen… Egy igazi orgiára vágytam, minél több fiúval-lánnyal és persze azzal az egyetlen szabállyal, hogy mindenki addig és abban vesz részt, amiben kedvét leli…
Mivel ez még második hallásra is elég meredeken hangzik a nálam kevésbé túlfűtöttek számára, úgy spekuláltunk Ildivel, hogy elég lenne „csak” egy közös kis egész estét betöltő pornónézésre invitálni a bátrabb és nyitottabb ismerőseinket, aztán a látvány, egymás közelsége, no meg a közben elfogyasztásra kerülő szesz gondoskodik róla, hogy ne álljunk meg a puszta bámészkodásnál.
- Jaj de barom vagyok, bocsánat, be se mutatkoztam, Pisti vagyok, Gábor régi ismerőse- mutatkozott be hirtelen, amikor látta az arcomon, hogy nem igazán tudom hova tenni hirtelen.
Volt valami szokatlan a kézfogásában, meg ahogy rámnézett, de nem foglalkoztam vele, beléptem, gyorsan kibújtam a cipőmből, leraktam a magammal vitt italokat a konyhában, aztán gyorsan behúztam a nappaliba, ahol már látványos volt a felkészülés az esti akcióra.
Gábor a munkahelyéről kölcsönvett egy projektort, ami már a laptopjával összekötve meredezett az üres falra, a padlón egy halom ülőpárnán már ott ücsörgött a díszes társaság. - Na végre, már azt hittük nem lesz semmi az egészből… - méltatlankodtak, Gábor meg már indította is az első filmválogatást, úgyhogy gyorsan lehuppantam én is és izgatottan lestem a falat, hogy vajon milyen lesz az első és persze kicsit zavarban is voltam, mert már a puszta gondolattól is éreztem, hogy mocorog a farkam…
Egy leszbijelenettel indult a film, két szőke leányzó vívott nyelvcsatát, miközben édesen simogatták egymást, aztán szépen elkezdték megszabadítani egymást az idegesítő textíliáktól, úgyhogy inkább kinyújtottam a lábam, hogy a harmadik lábamnak is legyen helye rendesen nyújtózkodni.




Közben észrevettem, hogy a bejáratnál bemutatkozott Pisti valahogy mellém keveredett „véletlenül” és valahogy véletlenül nagyon egymáshoz préselődtünk, bár ami azt illeti, tényleg nem kevesen gyűltünk össze, nem is gondoltam, hogy ennyien vagyunk, akikben ennyire tombolnak a hormonok, mindenesetre jóleső érzés volt… Főleg, amikor nagy nehezen azt is érzékeltem, hogy a régóta nyálcsorgatva bámult Kata pedig a másik oldalamon nézte csillogó szemekkel a filmet, úgyhogy éreztem, hogy nem hiába jöttem…
A szoba közepére azért „diszkréten” ki lett készítve jó néhány csomag zsepi, kéztörlő és persze többtucat óvszer, úgyhogy minden adott volt egy igazi, sikamlós, kéjes, orgasztikus estéhez.
A filmbéli két csaj közben már anyaszült meztelenül vonaglott valami ízléstelen szőnyegen, miközben egymás punciját lefetyelték vöröslő arccal és hihetetlen lelkesedéssel…
Kicsit körbenéztem és láttam, hogy a fiúk már mind igazgatják a brét, bár még mindenki igyekezett a körülményekhez képest visszafogottan elrendezni, épp csak hogy ne feszüljön fájdalmasan a nadrágban, de már érezhető volt, hogy ez nem lesz tartható egész este, úgyhogy csak idő kérdése volt, hogy valamelyikünk bátrabban nekivetkőzzön. Katát mindenesetre nem kellett félteni, mert bár még minden ruhadarab a helyén volt, de már sikerült valahogy egy heves csókba kezdenie a mellette ülő Eszterrel, amitől már nekem is kegyetlenül állt a kis kopaszom, úgyhogy kigomboltam a nadrágomat, de lehúzni még nem mertem, bár Pisti biztos nem tiltakozott volna, legalábbis abból kiindulva, hogy addig fészkelődött, amíg az egyik kezét a combomon felejtette…
Azelőtt soha életemben nem volt dolgom fiúval, mégcsak biszex filmeket se néztem soha, de most valahogy nem zavart a közeledés, sőt, amennyire tudtam széttártam a lábaimat és kapott is az alkalmon, finoman simogatni is kezdett… Éreztem, hogy kezd száradni a szám az izgalomtól, úgyhogy odahajoltam Pistihez és gyorsan a fülébe súgtam: - Csak finoman, fiúkkal még szűz vagyok. – és a fülére nyomtam egy puszit, miközben óvatosan belenyaltam a fülkagylójába… éreztem, ahogy megremeg tőle és egy pillanatra a combomba markolt.
Ahogy visszafordultam, majdnem lefejeltem Esztert, aki valahogy hirtelen odakeveredett:
- Mi az, a lányok már nem is kötnek le? Még féltékeny leszek – nevetett fel, aztán hirtelen lesmároltuk egymást, vadul táncolt a nyelvünk, az egyik kezemmel a fejét fogtam, simogattam a tarkóját és éreztem, hogy most már lendületesebben neki kell állni a vetkőzésnek, különben nem bírom ki.
Már szinte mindenki simogatott valakit, vagy épp valakiket és többen félmeztelenül pislogtak már a filmre, amiben épp két dögös vörös szopott egy még alig pelyhedző állú, de annál szerencsésebb srácot…
Gyorsan ledobtam magamról a pulcsit, trikót, kibújtam a nadrágomból és magamra, pontosabban magunkra húztam egy pokrócot, azokból amiket Gábor előkészített miután én is megérkeztem.
Pisti keze gyorsan útjára indult a combjaimon, én pedig most már a boxert is villámgyorsan lehámoztam magamról, némi álszemérmességgel a takaró alatt…, így Pisti végre kezébe foghatta a már kellően kemény és jó ideje nedvesedő szerszámomat.
Lesmároltam, életemben először csókolva férfit, szokatlan volt egy borostás arcot érezni, közben pedig a nadrágjából kidudorodó farkát simogatni, a lassan átnedvesedő ruháján keresztül…
Megpróbáltam bedugni a kezem a nadrágjába, de szerencsére észbekapott és Ő is gyorsan nekivetkőzött, fél perc alatt már a pucér testét préselte hozzám, szinte már lüktetett a farkam, ahogy megéreztem az övét, ahogy összeértünk.
Ekkor feltűnt két lány, alkalomhoz illő Éva-kosztümben, már nem nagyon tudtam kivenni, hogy kik, de a félhomályban is kivehetők voltak az idomok, ami már szinte az elviselhetetlenségig fokozta az izgalmat és persze a vágyainkat…
Nem tudtam, hogy Pisti hányadán áll a női nemmel, de mivel én újonnan felfedezett hajlamaim, érdeklődésem előtt alapvetően puncipárti voltam, lelkesen fordultam az ismerős illatok és ízek után és miközben a két csaj egymást csókolgatta, én odafurakodtam egyikük puncijához és belecsókoltam, az egyik kezemmel simogatni kezdtem, aztán rendesen belenyaltam és éreztem, ahogy összerezzen a nyelvemtől, úgyhogy rátapadtam amennyire csak bírtam és nyaltam, döfködtem a nyelvemmel, közben a kezemmel a popsiját kezdtem simogatni, az ánuszát környékezve. Pisti sem volt rest, látva, hogy a lány(ok)ra koncentrálok, felbátorodott és a farkamra hajolva hirtelen a szájába vette és szopni kezdett, de valami leírhatatlanul, úgyhogy szinte rögtön nyögni-dünnyögni kezdtem, akaratlanul és ahogy szopott, én is egyre jobban belemélyedtem a punciba, valamilyen addig ismeretlen önkívületi állapotba kerültem, annyira sok és addig nem tapasztalt inger volt számomra, ahogy egy férfi szopja a farkamat, miközben egy csodás, szépen leborotvált, nedves puncit nyalok, érzem a jellegzetes illatát, ami szinte az agysejtjeimet bizsergeti, ahogy belélegzem és közben a popsiját ujjazom…
Az ágyékom önkéntelenül is mozogni kezdett, ahogy Pisti egyre erőteljesebben és egyre izgatottabban szopta a farkamat és éreztem, ahogy – mint utóbb kiderült – Timi egész teste remegni kezdett és hallottam, ahogy felnyög és közben görcsösen belemarkolt a hajamba… Ekkor már én se bírtam tovább tartani magamat és még mielőtt figyelmeztethettem volna, óriásit spricceltem Pisti szájába, de nem jött zavarba, szorgosan nyelte és folytatta a szopást, amíg nem érezte, hogy végére értem…
Hálásan lesmároltam, nem érdekelt, hogy nyomokban még érezhető volt a saját ondóm íze, akkor és ott ez is inkább csak tovább izgatott, pedig korábban eszembe se jutott volna „kóstolgatni”.
Mivel még időre volt szükségem, hogy összeszedjem magam, meg se próbáltam újabb lányt keríteni, hanem inkább Pisti farkára vetettem magam, hogy végre én is kipróbálhassam, hogy milyen érzés.
Először még óvatoskodtam, a kezemet is használtam közben, még inkább csak simogattam és vertem neki és csak közben puszilgattam, nyalogattam, aztán elkezdtem finoman befalogatni, először csak a makkját, aztán játszadozni kezdtem vele, mindig egy picit hosszabban a számba véve.
Nagyon szép farka volt, bár sosem gondoltam volna, hogy valaha is egy másik férfi falloszát fogom véleményezni, igaz, azt sem, hogy szopni , de egyre nagyobb kedvvel csináltam, főleg, ahogy éreztem, hogy jól csinálhatom, mert kőkeményen állt neki, a fejem simogatta és hallottam, hogy néha-néha nem tudja visszatartani a nyögéseit, a zihálását…
Amikor éreztem, hogy tényleg tökéletesen kemény, lassan kihúztam a számból, gyönyörködtem benne, ahogy csillogott a nyálamtól és persze az előnedvétől, ami hozzám hasonlóan neki is bőségesen jött. Elkezdtem puszilgatni, lementem egész a tövéig, a heréit puszilgattam, nyalogattam, aztán szépen bekaptam az egész herezacskóját, finoman körbesimogattam a nyelvemmel, az egyik ujjammal pedig megkerestem az ánuszát és gyakorlatilag ott folytattam a popsiujjazást, ahol Timin abbahagytam…
Pisti már szinte hörgött, annyira kikészítettem ezzel, pedig kezdőként nem számítottam ilyen sikerre, de mindenesetre gyorsan kiengedtem a heréit a számból és visszatértem a farkára, ütemesen szopni kezdtem igyekezve tartani a ritmust egészen addig, amíg éreztem, hogy lüktetni kezd a farka és mindjárt elsül, kicsit féltem tőle, hogy milyen lesz, gyorsan nyeltem is egyet, még épp időben, mert már jött is az első spricc, aztán ütemesen lövellt még ki belőle kétszer-háromszor, egyre kisebb adagokat spriccelve a torkomra…
Szokatlan, enyhén kesernyés-sós íze volt az ondójának, de egyáltalán nem volt olyan kellemetlen, mint amennyire féltem tőle, igaz, nem nagyon volt viszonyítási alapom, de mindenesetre elsőnek nem volt rossz élmény, sőt, annyira nem, hogy közben az én kis farkam is visszanyerte harci pompáját és teljes méretében díszelgett a combjaim között, amikor végre Kata is újra látótérbe került, némileg csapzottan és a korábbinál is csillogóbb szemekkel, úgyhogy biztos voltam benne, hogy már Ő is kapott egy kiadós „kezelést”, vagy inkább „nyelvelést” Esztertől, de ahogy az ágaskodó farkamra pillantott láttam rajta, hogy nem kis örömömre már kinézte magának a következő kis játékszerét.
-Úgy fázom, leülhetek eléd? – kérdezte egy kis huncut mosoly kíséretében. – Te? Persze, bárhol, bármikor, gyere csak. – mondtam gyorsan, nehogy meggondolja magát és még továbbmenjen valamelyik nagyszájú baromhoz.
Ahogy leült, szinte hipnotizálva bámultam azt a tökéletes félgömbalakú fenekét, szinte ráhúztam volna a farkamra, annyira fájdalmasan tetszett, sosem gondoltam, hogy egyszer ilyen közel kerülhetek hozzá, úgyhogy életem legjobb húzásának tartottam az este ötletét.
Még most is feláll a farkam, ha csak rágondolok. Természetesen rögtön nekemdőlt, ahogy leült, én pedig átkaroltam és puszilgatni kezdtem a nyakát, éreztem, ahogy kirázza a hideg, ahogy hirtelen libabőrös lett tőle…
Egy pillanatra abbahagytam, felnéztem, hogy épp mi a „műsor”. Két lány és három fiú szerepelt az aktuális jelenetben, valami bi film volt, a harmadik fiú egyszerre kényeztette az egyik pár mindkét tagját, úgyhogy mindenki találhatott benne valami szépet, számára kedveset és ahogy újra körbenéztem, mindenki élvezte az esti „moziműsort”, aki épp magányosan volt, az is vagy a punciját simogatta, vagy a farkát húzogatta a falra tapadó tekintettel, úgyhogy mindenkit magával ragadott a hangulat. Persze, itt öncélú masztizásra lehetőség sem volt, legfeljebb előjátékként gyönyörködtünk benne, de mindnyájan önzetlenül és hihetetlen lelkesedéssel segítettük egymást a gyönyör újabb és újabb örvényeibe sodródni, olyan erővel sújtott le ránk a kéjvágy, hogy teljesen az ösztöneink, a testünk rabszolgái lettünk.
Simogatni kezdtem Katát a takaró alatt, a combjait, amiket rögtön készségesen széttárt, ahogy én is tettem az este elején, amikor még Pisti célpontja voltam (Ő már közben Timit és barátnőjét kényeztette olyan vehemenciával, hogy alig hittem el, hogy ez ugyanaz a fickó akivel fél órával korábban még felváltva szoptuk le egymást), de ahelyett, hogy rögtön a puncijához nyúltam volna, még húztam egy kicsit, az egész testét simogattam, ahol csak értem és folytattam a nyaka, füle, vállai, háta puszilgatását, harapdálását, ahogy felfelé simogattam kezembe vettem végre a hőn áhított melleit, a már keményen meredő bimbóit és közben szenvedélyesen csókoloztunk, ahogy hátrafordult… Túl sokáig nem élvezhettük nyugodtan egymást, mert feltűnt Szilvi és rögtön Kata lábai közé vetette magát, a két combját átkarolva nyalni kezdte a punciját, miközben Katával szinte levegőt se vettünk, annyira belefeledkeztünk egymásba.
Kata maga mellé húzott, és míg Szilvi lelkesen lefetyelte a forró kis muffját, addig Ő verni és puszilgatni kezdte a farkamat, hogy mire teljesen felhevül, tökéletesen készen álljak a küldetésemre.
Egyszer csak finoman elkezdte összezárni a combjait, így jelezve Szilvinek, hogy ennyi elég volt neki a nyalifaliból, majd mosolyogva felém fordult és szépen belecsücsent a plafonnak meredő dákómba és alighogy tövigcsúszott belé, máris ugrálni kezdett rajtam, én pedig azt hittem, hogy meghalok, hogy ennyi élvezetet egyszerre egyszerűen nem lehet túlélni, nem lehet bírni…
Hirtelen lelassított, finomabban mozgott, majd kiengedte magából a nedveitől már lucskos farkamat, majd fölémguggolt, hogy a számmal férjek a puncijához-popsijához és odahúzta Szilvit, aki felénkfordulva átvette a helyét a farkamon és gyorsan felvette a ritmust, hogy nehogy lankadni kezdjek, mielőtt Ő is megkapná a kis jussát tőlem.
Minden különösebb előkészület nélkül is nagy rajongója vagyok a puncinyalásnak, de most még tovább fokozta az élvezetet az, ahogy Kata elhelyezkedett fölöttem, hogy közben Szilvi ugrált a farkamon és eközben ahogy Kata puncijának különleges íze keveredett az előnedvemmel és valószínűleg mással is…
Mindenhonnan nyögéseket, lihegéseket, cuppogó-csattogó hangokat lehetett hallani, így valószínű a mi hangunk is elvegyült a „tömegben”, de olyan önkéntelen hangok törtek ki mindhármunkból, ahogy szinte varázsütésre átjárt minket az a kéjes borzongás, a kis villámcsapás-szerű és semmihez sem fogható érzés, hogy utána olyan riadtan néztem körbe, mintha nem egy orgia résztvevői lettünk volna, hanem valami operaelőadáson, egy páholyban műveltük volna ugyanezt.




Nem tudom, hogy utána még ki mit csinált, mert itt el is vesztettem a fonalat és már csak másnap dél körül tértem magamhoz Kata karjaiban.

Hozzászólások
További hozzászólások »
ADE1 ·

Bocsásd meg, hogy megmondom egyenesen:
nagyon nem tetszik.

minovara ·
nem értetek hozzá, abszolút jó az írás, örülhetnétek,ha ilyet tudnátok

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: