Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kirándulás külföldre

16 éves múltam egy hónappal, mikor rám tört a férfiakra oly káros szenvedély-betegség, amit csak úgy hívok "nőhiány". Volt már pár barátnőm, de őszintén szólva abból a fajtából, amely a járást leginkább kártyázásnak, vagy mesefilm-nézésnek tekinti. Végre megtaláltam a tökéletes célpontot. Jártam is Vele kb. 2 hónapig, de persze jött, amire nem számítottam: mikorra teljesen beleszerettem, elhagyott. Pedig már gyakran a jól megérdemelt szexen volt a szó. Mondhatni kanos voltam, amikor csak megláttam. De otthagyott kanosan. Persze mondanom se kell, azóta 5 fiúval járt, kb. 4 hónap alatt, szóval ennyit az ízlésemről. 5 hónapig szenvedtem, de ekkor már olyan szinten nőhiányom volt, hogy az utcán járókelőkön nem láttam melltartót sem, tehát teljesen belebetegedtem, sőt már néha a szomszéd kislányt is megnéztem magamnak. Komolyan mondom ez betegség. Így szenvedtem több hónapig.

Míg nem egyszer az osztállyal elmentünk egy nemzetközi diákjátékra Ausztriába. Mondani se kellett az egész osztályom be volt indulva a feszes kis osztrák szukákra. Mindenki kétszatyornyi kotont hozott az útra, persze az utazás során a felét már kidobálták a buszablakon. Ennyit az osztályzásaimról. Csak én nem készültem, gondoltam úgyse lesz semmi, főleg nem egy osztrák csajjal. Ahogy átléptük a határt, csak lestük a jobbnál-jobb csajokat. Nem tudom miért, de az ottani hölgyek valahogy fejlettebbek. Ezzel nem szólom le a magyarokat, de ott jó nő jó nő hátán volt. De még mindig nem láttam esélyt, hogy bármi is történjen. Ahogy odaértünk, a „magyar kanok” így neveztük magunkat – rávetették magukat az áldozatokra. Én nem… De én se bírtam sokáig. Három csajnál próbálkoztam, mondani se kell sikertelenül. Már-már vége volt az egésznek, mikor megpillantottam. Egy gyönyörű szőkésbarna csaj, akit még álmaimban sem tudtam elképzelni. Kb. 180 cm magas, szép, telt melle volt, formás, izgató segge. Egyszóval istennő. Feszülős ruhában volt. Mélyen a szemébe néztem, és legnagyobb meglepetésemre ő is viszonozta. Kb. 2 percig néztük egymást, ő többször elmosolyodott. Közben hatalmas tömeg volt körülöttünk, de egy percre se vettem le róla a szemem. Még mindig nem gondoltam semmit. Odamentem hozzá, kezdő angoltudással elkezdtünk beszélgetni. Megadta címét, számát. Valami élmény volt a csaj. Leírhatatlan.

Hirtelen megkért hogy menjek le vele az öltözőjükbe. Persze nem tudtam ellent mondani. Útközben találkoztam haverommal, látta kivel megyek kézen fogva, ezért sunyiba kezembe nyomott egy csomag kotont. Mondtam neki, úgyse lesz semmi, ahogy magamat ismerem. Mikor odaértünk, pólómnál fogva szabályosan behúzott az öltözőbe. Nagyon nem bántam. Ekkor megcsókoltam. Hűűű, a mai napig nem feledem. Az maga volt a tökély. Hátradöntöttem a padra, (nem lehetett valami kellemes érzés a kemény pad…) közben csak csókolgattam össze-vissza. Na ekkor esett le, hogy innen bizony nem megyek haza szűzen. El is kezdtem vetkőztetni, először a topot vettem le. Alatta piros melltartó. Vazze, Pamelának nincsenek akkora dudái. Össze-vissza nyaldostam, és úgy láttam nincs ellenére a dolog. Tehát lejjebb mentem. Már a köldökét masszíroztam nyelvemmel. Ekkor mát úgy állt a dákó, mint a sicc. Közben szép lassan lehúztam hófehér halászgatyáját, ami alatt látszott a piros csipkés tanga. Már nem bírtam magammal. Ott feküdt előttem álmaim nője egy szál melltartóban és egy szál tangában… Majdnem helyben elélveztem.

Közben levette rólam a pólómat, és kicsatolta a gatyám. Látszott rajta, hogy érzi full merev faszomat. Kicsatoltam a melltartóját, és rögtön rábuktam a cickójára. Puszilgattam, simogattam, látszott az arcán hogy nagyon élvezi. Pedig ez volt az első alkalom, nem volt tapasztalatom. Csak a jó öreg pornófilmek. Később megkérdeztem tőle, neki is ez volt az első. De mindkettőknek jó volt. Én csak puszilgattam, nyalogattam. Egyre lejjebb. Már bugyijánál voltam, fogammal megharaptam a falatnyi tangát, és lehúztam róla. Majd odaveszett a gyönyörtől. Teljesen meztelen volt. Lehúzta rólam a nadrágot, csak egy rúzsmintás boxer volt rajtam, amely alatt már ágaskodott a kis bráner. Természetesen nem bírta nézni, hogy ruha van még rajtam és levette rólam azt is. Mindketten először láttuk a másik nemet meztelenül, tehát mindketten izgatottak voltunk. Rögtön meg is érintette a kemény faszt, látszott rajta még nem látott ilyet. De nem feledkeztem meg róla, folyamatosan kényeztettem, míg végül leértem a puncijáig. Először csak simogattam, csiklóját csiklandoztam. Nagyon élvezte. Hát még én!

Felbátorodva elkezdtem egy majd két ujjal ujjazni. Már nagyon türelmetlen voltam, ezért nyelvvel folytattam. Teljesen rám bízta az irányítást. Nyalogattam, csiklandoztam, puszilgattam, majd nyelvel „megujjaztam”. Már nagyon kevés kellett, ahhoz hogy elmenjen. Ekkor megragadtam merev szerszámom és hozzáérintettem a finoman csiklójához. Ettől teste megrándult és azonnal elment. Valami gyönyörű látvány volt, amint ott vonaglik. Már nagyon ki voltam éhezve, ezért elkezdtem verni. Amint magához tért, „megsajnált” és kezébe kapta a péniszem. Szép lassan elkezdte verni, én meg hatalmasakat nyögtem. Sokáig nem csinálta, mert abbahagyta. Letérdelt és úgy folytatta, ahogy abbahagyta. Közben megnyalta nemi szervem hegyét, ez nagyon „jól esett”. Nemcsak hogy megnyalta, hanem el is kezdte szopni. Ilyet még nem érzetem. Szenzációs volt. Éreztem, hogy nincs már messze a gyönyör. Közben kezével heréimet masszírozta. Nem telt bele két percbe és is elmentem. Felét szájába, felét a mellére lövelltem. Kezével szétkente a mellén. Felemelő látvány volt.

Kis idő múlva láttam, hogy megint akcióra kész, mivel ott simogatta csupasz punciját. Mondtam magamban: „Vagy most vagy soha!” A most mellett döntöttem. Elővettem nadrágzsebemből az óvszert. Péniszem még nem volt kész, ezért kezelésbe vette, megsimogatta egy kicsit, és már is állt az öcsi. Felhúzta rá a csákót, és előrehajolt. Rám várt. Én nem voltam rest, megfogtam a generálist, és elkezdtem csiklandozni a csiklóját. Ez nagyon tetszett neki. Majd szép lassan bekövetkezett az, amire olyan régen vártam. Szép lassan beküldtem a főnököt. Apró mozdulatokkal. És élvezte. Nem fájt neki. Felbátorodtam, és egyre mélyebben vágtam be neki. Végre elértem a barlang végét, és péniszem valami isteni forróság vette körül. Régóta vártam erre. Mindketten nagyon élveztük. Közben simogattam a mellét, és a nyakát puszilgattam. Már éreztem, hogy közeledik a csúcs. Mindkettőnk számára. Egy nagyot „húztam” rajta, és mindketten az egekbe szárnyaltunk. Utána még percekig csak csókolgattam. Mindkettőnk számára emlékezetes volt.

Így vesztettem el a szüzességem. Utólag mérlegeltem, hogy akárki ránk nyithatott volna. De szerencsére nem történt ez meg. A lánnyal azóta is tartam a kapcsolatot, bár nem találkoztunk.
Hasonló történetek
18036
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
25058
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: