Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kínai massage

Egyik reggel egy fantasztikusan erotikus levelet kaptam egy barátnőmtől. Annyira felizgatott, hogy nem tudtam dolgozni. A helyi újságban végignéztem a felnőtteknek szóló rovatot és egy kínai massage szalonon megakadt a szemem. Azonnal felhívtam őket. Egy hölgy jó kínai akcentussal közölte, hogy barmikor mehetek, kérjem Rose-t.

Nincs messze ez a szalon. Nincs cégtáblájuk, csak házszám azt reklámozzak a helyi újságban. Az ajtóra ki van írva Open. Ennyi az egész. Teljes diszkréció, bár egy kicsit azért félve slisszoltam be az ajtón. Lépcsőn kellett felmenni és fönt egy fiatal kínai nő várt. Kérdezte, hogy én telefonáltam? Mondtam igen és a Rose-t keresem. Erre jött Rose. Meglepett, mert azt hittem meg nincs 14 eves olyan fiatalnak látszott. Rose bevezetett a helyiségbe, ahol egy asztal volt olyan, mint az orvosnál. Mondtam Rose-nak, hogy még nem voltam ilyen helyen soha és kérem magyarázzon el mindent. Rose állandóan mosolygott, mint általában a kínaiak. Rajta egy vékony köpeny volt. Mondta, hogy segít levetkőzni. Kigombolta a blúzomat és lassan levetette, úgy, hogy lágyan simogatott. Ezután a melltartómat, közben dicsérte a melleimet. Letolta a nadrágomat. Azt mondta a bugyit majd az asztalon veszi le. Ki akarta gombolni a köpenyét, de kertem, hogy én hadd csináljam. Lassan kigomboltam. Csak egy kis bugyi volt rajta. Fantasztikus vágyat éreztem, hogy megcsókoljam a mellbimbóját. Nem ellenkezett és én a számba vettem és szoptam. Nagyon szépen kiemelkedett a bimbója. Ezután kérte feküdjek hasra az asztalon. Kényelmesen hasra feküdtem. Fantasztikus vágyat ereztem, hogy valaki idegen a popsimhoz és a
pinusomhoz érjen.

Két oldalt a falon nagy tükrök voltak, így jól láttam a kislányt, mikor mit csinál. Előttem szembefordulva vetette le a bugyiját. Csak egy vékony egyenes vonalban volt meghagyva neki a szőr a vénuszdomb tetején. Furcsa dolog, de mikor borotvált puncit latok, mindig ugy érzem, mintha mosolyogna rám :). A kislányé is barátságosan mosolygott. Egyébkent itt jegyzem meg, hogy a kínai lányoknak is függőlegesen van a punci vágat, nem keresztben ahogy mondjak. Bar lehet, hogy Rose más tartományból származik:))))). Rose a bokámnál kezdte a masszírozást. A talpamat nyomkodta, ez nagyon kellemes volt, és az is, hogy mindig úgy állt, hogy a tükörben jól láthassam. Mi tagadás szép lány volt, olyan igazi hamvas, kislányos. Utcán azt gondolnám, hogy még szűz. Lassan haladt felfelé a lábamon. Sokszor az ujjaival zongorázott. Ezt rendkívül élveztem. A puncim már szinte tüzelt. Éreztem, hogy nedves. Most Rose odaért a popsimhoz. Bugyin keresztül lágyan simogatta, majd megnyomkodta a gerincemet ott ahol a popsi vágata kezdődik. Ismered ezt olyan, mintha a zsibbadás futna végig az altestemen. Rose becsúsztatta a kezét a bugyim alá. Ez valóban szexisebb volt mintha előre levetettem volna. Mindig tanul az ember. Most mindkét kezét a bugyim alá csúsztatta és a popsimat masszírozta úgy, hogy lassan közelített a puncim felé. Önkéntelenül széttártam a lábaimat. Most végre elérte a puncimat hátulról. Mintha áram szaladt volna végig rajtam. Teljesen a csúcson voltam.

Ekkor lassan letolta a bugyimat. Ekkor szétrakta a lábaimat és felmászott az asztalra négykézláb fölém. Ezután a testével masszírozta a hátamat. Csodálatos volt, ahogy a melleit ereztem csúszkálni a hátamon. és a pinaszőrét a popsimon. Pillanatokon belül elélveztem. Amikor remegtem és szinte rángatóztam, a kislány szorosan rámfeküdt és a nyakamat harapta. Fantasztikusat elveztem. Amikor megnyugodtam, mondta, hogy forduljak meg mert még nincs vége, a puncim ezután következik. Hanyattfeküdtem. A kislány édesen mosolygott rám. Most a karjaimat kezdte masszírozni. Nagyon jól csinálta és közelített a mellemhez. Jó érzés volt, ahogy a melleimet simogatta. Ezután ismét felmászott és a lábaim közé térdelt, ahogy a fiúk szokták. Ismét a testével masszírozott. A pinaszőre fantasztikusan izgatta a puncimat. Örömmel vettem tudomásul, hogy ismét fel fogok izgulni. Közben én a popsiját simogattam. Jó feszes kis popsija volt, nagyon élveztem. Most az orrával birizgálta a melleimet. Közben amikor tudtam én is simogattam az övét. Ezután megkérdezte, hogy mennyire izgathatja a puncimat? Szóval megengedem –e, hogy a belsejét is megérintse. Kértem, hogy mindent tegyen meg amit tud mert nagyon elvezem. Ekkor gumikesztyűt húzott. Először a combjaimat simogatta majd a szeméremdombomat. Kis idő után a lábaim széjjelkívánkoztak. Ekkor az ajkaimat simogatta le egészen a popóig. Ekkor meleg olajat öntött a puncimra. Felhúztam a térdeimet. A kislány a kezére is öntött az olajból.

Ami ezután következett, az minden képzeletemet felülmúlt. Mint valami kígyó úgy ficánkolt a keze a puncimon. Minden simítást úgy fejezett be, hogy az ujja besiklott a lukamba. Úgy éreztem a puncim áhítja, hogy belül is kezelje. Ekkor éreztem, hogy 2 majd 3 ujját dugja belém. Ezután valamit kérdezett, amit nem értettem. Mondtam, hogy yes. Ekkor éreztem, hogy tágítja a lukamat. Úristen csak nem az egész öklét akarja bedugni. Láttam már ilyet videón. Közben lassan forgatta a kezet és olajat öntött rá. Úgy ereztem milliméterenként halad befele. Most a másik kezével a csiklómat izgatta. Most ismét a csúcson vagyok, ekkor a keze feje becuppant, és érzem, hogy a puncim rácsukódott a csuklójára. Tükörben láttam, hogy tényleg egészen bent van. Most elkezdett minden ujjat finoman mozgatni bennem. Ez mar több volt a sokknál:). Óriási orgazmusom volt. Nagyobb, mint az előző. Amikor a kislány lassan kihúzta a kezet úgy éreztem az egész belsőmet kihúzza. Közben több villanásszerű élvezetet éreztem. Éreztem, ahogy a hüvelyem csukódik össze.

Megnéztem Rose kezét. Nagyon kicsi kézfeje volt, de azért legalább 3-szorosa a legnagyobb pénisznek, amit valaha láttam. Amikor lemásztam az asztalról szinte rogyadoztak a lábaim. A
zuhanyozástól felfrissültem. Nagyon megköszöntem a kislánynak és egy kis borravalót is kapott. Ígértem, hogy hamarosan újra jövök. Ezt a madamnak is megígértem, és nagyon megdicsértem a kislányt. Visszamentem az irodába, de nem sok mindent produkáltam.
Hozzászólások
További hozzászólások »
black eyed peas ·
nekem tetszett bár egy kicsit bizarr.tőmondatok nemjók!! :angry:

Indy ·
Nekem tetszet a történet. Valószínűsíthetem, hogy külföldön élsz.? Mert akkor érthetőek a helyesírási hibák.
Lehetséges hogy sokan nem tudják, külföldről bárhonnan ( akár Amerikából –értem ezalatt az egész földrészt- , akár Ausztráliából is ) lehet írni. Az Internet az egész világot behálózza. Igen –igen, kicsit bizar volt. A sexualítás ága már csak ilyen. Van ez is, meg az is.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: