Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kicsit másképp

Egyik este felhívtam ápolónő ismerősömet, mert elfogyott a kötszerem. Ugyanis volt egy balesetből szerzett hatalmas seb a tenyeremen, és már átütött a kötésen így, gondoltam felhívom. Természetesen, mint minden jó ápolónő otthonában nála is volt kötszer, így áthívott. Állítólag éppen zuhanyozott amikor megérkeztem hozzá, mert köntösben fogadott - bár a haja nem volt vizes. Selyemköntös volt rajta, ami szerencsére nem rejtette el az alakját, és csak a derekán volt megkötve. Felül eléggé nyitott volt, bár a lényeget nem láttam, viszont a mellbimbói majdnem átszúrták a köntösét. Meg is jegyeztem, hogy hideg lehetett a fürdőszobában, amire ő csak mosolygott sokat sejtetően. Bár ekkor még nem gondoltam semmire.

Átmentünk a nagyszobába, ahol a kötszer volt. Ahogy turkált az alsó fiókban az egyik combja teljesen kibukkant a köntöséből. Iszonyatosan formás volt. Leültetett egy fotelbe hogy lekezelje a sebemet. Elég csúnyán nézett ki, de persze őt ez nem riasztotta el. Azt mondta (amin meg is lepődtem), hogy felizgatja az, amikor ellát egy férfit. Gondoltam ez valami perverzió, ami már a kórházi munka mellékhatása. De akkor hirtelen elkezdte nyaldosni, majd szopni az ujjamat. Én ezt már nem hagytam szó nélkül és megkérdeztem, hogy mi a fenét csinál. Erre ő annyit mondott, hogy kuss, de csak halkan nem parancsolóan inkább erotikusan. Kezdtem érteni. Azon már egy kicsit meglepődtem, amikor elkezdte nyaldosni a sebemet is. Kérdésemre az előző választ kaptam. Pillanatnyi eszmefuttatással arra következtettem, hogy nem akar beszélni többet, és ha ilyen dolgokat művel, akkor nagyon vad lehet. De ez érthető mivel a kórházi stresszt a vad szexben a legjobb levezetni. Hát hagytam magamat.

A seb levedzett és talán gennyes is volt, de ha élvezi, hát hajrá. De ez nem sokáig tartott, mert egy durva mozdulattal lelöktem magamról és az ágyra hajítottam egy pofon kíséretében. Nem volt nagy de, éreztem, hogy ezt igényli. Ő látva, hogy kezdek ráhangolódni teljesen megvadult, de én nem hagytam, hogy felkeljen. A köntöst szinte letéptem róla és belemarkoltam a fájós kezemmel a vénuszdombjába erre ő a másik kezemet kezdte harapdálni. A punciját pedig elkezdtem izgatni az egész tenyeremmel. Szép nagy csiklói és gyönyörű formás puncija volt Hitlerbajusszal. Mivel vérzett a tenyerem, ezért szétkenődött az alsó felén, de ezt nem vette észre. Amikor már fájt a kezem a harapdálástól, kitéptem a szájából és befogtam vele a száját és az orrát, közben pedig izgattam alul. A vér, a genny és a hüvelyváladék keveréke folyt a lábán miközben levegőért küzdött.

Csak néha engedtem neki egy -egy szippantást. Amikor elélvezett akkor is be volt fogva az orra és az élvezés pillanatában egyszerre ordított és kapkodott levegőért, ami szinte elmondhatatlan. Ekkor lerángatta rólam a ruhát. (Persze segítettem neki). Elkezdett nyaldosni belenyalt a fülembe és más testnyílásomba. Rövid ideig csókolóztunk. Én beleköptem a szájába és ő értette a célzást. A bájdorongomat a szájába vette, én megfogtam a hegyes mellbimbóit. Annyit mondtam "Ha harapsz, megcsíplek!" Vadul elkezdett szopni és megharapott én elég keményen megcsíptem mindkét mellbimbóját amire felordított és ököllel hasba vágott. Erre én lekevertem neki egy fülest, amire ő leköpött. Kicsavartam mindkét karját és megkötöttem a köntöse övével a háta mögött, és hátra dobtam. Beleharaptam a fenekébe. (Ami nagyon formás volt, még csak most volt időm hátulról is megfigyelni egy megkötözött formás alakot, ami ki van szolgáltatva nekem, bár félteni nem kellett a lányt)

Szóval lendületből behatoltam a pinájába, amire felnyögött. Hosszú haját a kezemre tekertem kantárként, amíg keményen lovagoltam. Nagyon sikítozott -majdnem megsajnáltam- de nem ő akarta ő kezdte és amúgy is biztosan szólna ha nem akarna valamit. Megláttam szex közben az elsősegélyládában egy tubus vazelint. És gondoltam, kipróbálom. Ő ebből nem látott semmit csak annyit érezhetett, hogy a dugás közben 2 ujj behatol a seggébe. Remegett a feneke az élvezettől.( Nem tudom, hányszor élvezhetett, mert végig remegett és sikoltozott.) Amikor kellőképpen kitágult a hátsója beleeresztettem a vadállatomat had vegye el ami az övé. Sokáig keféltem így, hátulról, mígnem egyszer eloldoztam és megfordítottam. Arca kicsit zilált állapotban volt. "Te hülye" mondta de én rákiabáltam, hogy: "Nem dumálsz!" és felkaptam az ölembe, a lábai átkulcsolták a derekamat és ráereszkedett a farkamra. Mozgott fel -le miközben a nyakamba kapaszkodott.

Én keményen markolásztam a fenekét, hogy néha fel feljajdult. Az ölemben élvezett el hosszas remegés után végre megnyugodott a teste. Azt mondta, hogy ez már a hatodik volt. És azt mondta hogy, nem bírja tovább. Ekkor néztem rá az órára és láttam, hogy már egy órája gyötröm. Ekkor letérdelt és elkezdett szopni. Tövig benyelte, én éreztem, hogy már nem is a szájában van, hanem valami szűkebb helyen. Ez nagyon felizgatott egyre hevesebben csinálta, amikor elélveztem akkor is tövig voltam benne. Öklendezett majd meg fulladt, de utána mosolygott. Miután feleszméltünk elmondta, hogy a beszari barátai nem tudták őt ilyen módon kielégíteni, és hogy már rég nem volt ilyen jó. Ezután természetesen ellátta a kezemet. Örültem, hogy az ápolást tudtam valamivel viszonozni.
Hasonló történetek
24285
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
AniMatriX ·
Öcsém, lófaszt nem tudsz a szado-mazoról. Ahogy a nőkről sem... úgy értem, csiklói?! Egy csajnak csak egy van... nőljél föl... :angry:

Vivienne ·
Undorító...

AnonimPerverzCsaj ·
Márpedig nekem tetszik. Meg kell hagyni, a fogalmazás és a biológia elég szar (lásd 'csiklói'), meg a gennyes seb se kellett volna bele feltétlen, de ezektől eltekintve engem nagyon felizgatott. Hiába, úgy tűnik, betegesen perverz vagyok... Nagyon jó :) :heart_eyes: :innocent:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: