Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kettesben

Tavaly egy éves kapcsolatban voltam benne. A barátom túlzottan érett és tapasztalt volt a szex terén. Bevezetett a szex rejtelmeibe… Ő általa szinte megimádtam az erotikát. Minden téren kielégített. Apukám elutazott (szüleim elváltak) s rám hagyta a lakást. Az első az volt, hogy felhívtam Tomit aludjon itt, mert utálok egyedül lenni éjszaka. Addig szépen elrendeztem az ágyat ahogy annak lennie kell, majd fel vettem egy alvós cuccot. Addigra meg is érkezett az én Kedvesem. Beszélgettünk egy-két szál cigaretta mellett, majd bedőltünk az ágyba. A fejemben persze egyfolytában a szex járt, hogy: mikor dugsz már meg cím szó alatt. Már annyira bizseregtem, hogy egyszer csak elkezdtem puszilgatni. Majd heves csókolózásba estünk. Egyre jobban játszadoztak a nyelveink egymással, egyre jobban kezdtem nedvesedni, neki meg egyre jobban ágaskodott a farka. Majd hirtelen rámásztam, hogy érezzem még bugyin keresztül is vérrel teli péniszét.

Egyre jobban mozogtam rajta. Amikor már teljesen "készek" voltunk leszálltam róla és lefektetett…
Levette rólam a pólóm és melleimmel játszadozott. (imádta őket) A tanga is lekerült rólam és elég nagy ívben kiterpesztette lábaim. Szépen lassan kezdett nyalogatni, a végére egyre gyorsabban, közben én nagyokat sóhajtoztam… annyi nedű jöhetett már belőlem, csodálom, hogy az ágy nem lett csupa lucsok... még jobban elkezdett járni a fejemben: Mikor dugsz már meg?!! Helyet váltottunk, annyira állt már a farka, hogy muszáj volt bekapnom. Finom bekaptam neki, próbáltam tövig, nem mindig sikerült, és aranyosan játszadoztam vele, szeretek játszani:))

Még nem azt mondta hagyjam abba, mert el fog menni… örültem neki, mert végre eljött az amit annyira vártam már. Felálltam és szépen ráültem a dákójára...erős mozdulatokkal meglovagoltam őt először fekve, majd ülve. Aztán a misszionárius pózt alkalmaztuk... lábam a nyakában volt... és belém döfte... jól meg is kaptam a magamét... csak úgy lökött, mint ha több száz tonnás szekrény kéne tolnia. Ezután a kedvenc pózom következett. Az a drága kutyuska póz:)) Megfordított és én engedelmeskedtem is, mert ennél a résznél tudok a legnagyobbat élvezni... ott kaptam eleget, ott már sikítottam is a gyönyörtől, s együtt elélveztünk... (a sex közben 4 szer volt orgazmusom)
Fáradtan pihentünk vissza az ágyba. Kb. egy óra múlva megint rám tört a szex, és hirtelen elkaptam a farkát és játszadozni kezdtem vele... a többit majd esetleg máskor lefirkálom ide!!
Czupp-czupp!
Hozzászólások
További hozzászólások »
DeeDiamond ·
Szegényt ne szóljátok le annyira!! Nekem nagyon úgy tűnt, hogy ez az első próbálkozása. Sajnos nekem sem tetszik, különböző hangulatú szavakat használ, mert ugye ha szeretek valakit, akkor azzal szeretkezni szokás, vagy szerelmeskedni, nem?? Dugni az állatok szoktak!! Jahh, és a már említett lábas cucc is vicces volt, nekem is feltűn... De azé annyira nem rossz, lehet, hogy egy olyan 10 próbálkozás után menne a dolog... :smiley: :smile:

steven king ·
"annyira állt már a farka, hogy muszáj volt bekapnom" mindent ami annyira áll bekapsz? figyelj a Pisai ferdetorony is olyasmi szögben áll, mint egy fasz... azt is bekapod? komolyan szoljál és odamegyek megnézni... szerintem az nagyobb atrakció lenne mind David Copperfied idétlenkedései :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: