Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kész átverés...

Egy forró, nyári délelőttön történt az egész, néhány évvel ezelőtt. Rólam annyit kell tudnotok, hogy 25 éves, kisportolt testalkatú, bár nem az a kimondott szépfiú típus vagyok. A több éves sport, a karate-edzések következtében eléggé szálkás termetem lett, ami ugyan nem minden lánynak jön be igazán, de hát ezt soha nem is vártam el. Soha nem voltam elragadtatva vagy megelégedve a testalkatommal, mindig találtam rajta valami kifogásolni, javítani valót. És éppen ezért is lehet az, hogy eléggé visszahúzódó voltam egész életemben, már ami a másik nemhez való közeledésemet illeti. Mindig önbizalomhiányom volt, valahányszor lányok, hölgyek társaságában mozogtam. De ez az eset segített kigyógyulnom a kóros önbizalomhiányból és a történtek után kezdtem helyes értékrendbe sorolni magam, valamint elismerni azt, hogy egy kis törekvéssel könnyen meghódíthatom az azelőtt még elérhetetlennek tűnő fullextrás csajok egyikét másikát is…Hogy kerek és érthető legyen a történet, az egészet az elején kell kezdenem.

Még a sorkatonai szolgálatom letöltése előtt a helyi dohánygyárban dolgoztam. Úgy vettek fel, mint karbantartó, gépszerelő gyakornokot, de valójában a munkám mindenre kiterjedt, amire csak a feletteseim és mestereim megbíztak. Így elég sok időt tudtam eltölteni a nyersanyag feldolgozó részlegében a gyárnak, ahol a munkaerő 90%-át nők képezték. Mivel fiatal voltam és mindenkor kész egy kis hülyéskedésre, viccelődésre ezért hamar megkedvelték a társaságomat különösen a fiatalabb nők, asszonyok, lányok. Annál is inkább, mert a többi férfi dolgozó állandóan bűzlött az alkoholtól, mivel a gyárban nagy népszerűségnek örvendett a káros dohánypor „lemosatására” használt jó, házi pálinka. Én azonban soha nem vittem túlzásba a kóstolgatást, egy-két kortytól többet soha nem fogyasztottam, így kikiáltottak a gyár tiszteletbeli antialkoholistájává. Szóval valószínű, hogy ez is közrejátszott abban, hogy a hölgyek nagyon megkedvelték a társaságom. Jól kijöttem valamennyiükkel, de volt közöttük két fiatal nő, akikkel különösen összemelegedtünk. Az egyiküket Évinek hívták, 26 éves volt akkor, családos, de a testén meg sem látszottak egy gyermek kihordásának visszamaradt jelei .Olyan feszes feneke volt, mint egy tizenévesnek és nem túl nagy, de formás, fiatalos mellei. Egyetlen gramm súlyfelesleg sem volt rajta, úgy nézett ki, mintha egész életében csak fittnessz edzésekre járt volna.

A barátnője pedig Gyöngyi, aki szintén velünk dolgozott, 32 éves volt, elvált nő, két gyermek anyukája. Rajta már inkább meglátszottak az anyaság jelei, de nem túlzottan. Kissé teltebb alkat volt, lágy idomokkal, szélesebb csípővel, de ugyanakkor azt nem lehetett rámondani, hogy kövér, mert arányosan telt volt mindenfelé. Nos, kettejükkel lógtam együtt a legtöbbet, velük töltöttem a cigarettaszünetek nagy részét is. Kettőjük közül Évi volt az, aki mindent bevállalt, nagykanállal falta az életet és aki megtetszett neki, azt igyekezett minden eszközzel megkapni magának. Velem is megpróbálkozott. Apró célzásokat tett, először csak rejtjelezve, majd egyre nyíltabban, hogy az értésemre juttassa azt, hogy nagyon kíván és meg szeretne kapni magának. De én abban az időben jöttem össze egy új barátnőmmel és mivel a szememben a párkapcsolat szent dolog, ezért elképzelhetetlennek tartottam, hogy megcsaljam őt akár csak egyszer is egy ilyen futó kaland kedvéért. Így, akkor nem lett semmi Évi erotikus fantáziálgatásaiból. Illetve ami engem illet, én nem váltottam valóra azokat

Később bevonultam katonának összevesztem az akkor még aktuális barátnőmmel, és a leszerelés után már nem mentem vissza a gyárba dolgozni. A lányokkal hosszú ideig nem találkoztam és valójában meg is feledkeztem már róluk, amikor is egyszer összefutottam Évivel a városban. Nagyon megörültünk egymásnak, de mivel mindketten nagyon siettünk, ezért nem sokat beszélgethettünk akkor, viszont másnapra meghívott az otthonába egy kávéra. Szívesen fogadtam el a meghívást és másnap délelőtt frissen borotválkozva, a legmenőbb cuccaimban ott álltam az ajtója előtt. Amikor beengedett, az ebédlőben ültetett le, kávét főzött és beszélgettünk. Jó volt ilyen hosszú idő után ismét elcsevegni vele. Láttam azt a szemében, hogy még mindig kíván, de nem mert még egyszer nyomulni rám, valószínű attól tartott, hogy újabb kosarat kaphat. Én azonban ekkor már szabad emberként éltem az életem. Amikor a családjáról kérdeztem azt mondta, hogy a kislány az óvodában van, a férje pedig valószínű, hogy dolgozik, de valószínűbb, hogy valahol éppen iszik. Elsírta magát és elmesélte, hogy a férjével nagyon megromlott a kapcsolatuk, sokat veszekedtek, mert mindig részegen járt haza késő esténként, ha egyáltalán hazajárt.

Elmondta, hogy annyira megromlott a házasságuk, hogy a férje már több hónapja nem ért hozzá, egyedül csak tenyérrel, amikor néha felpofozta. Annyira sírni kezdett, hogy ráborult a vállamra és ott zokogott. Vigasztalni próbáltam és csakhamar fel is hagyott a zokogással, de nem távolodott el tőlem. Ott maradt a karjaimban és miközben a hátát simogattam gyengéden, hogy egy kicsit megnyugtassam, feltűnt, hogy a mellkasomhoz nyomta a melleit. Tudtam, hogy ez is a hódító hadjáratának a része, de már nem érdekelt a dolog: boldogan haraptam rá a csalira. Így a karjaimban tartva borzasztóan megkívántam Évit és tudtam, hogy nem mehetek el úgy az otthonából, hogy ne szeretkeznénk egy hatalmasat. Már a gondolatra erős merevedés állt be nálam és vékony, nyári vászonnadrágomon csakhamar kidomborodott a sliccem. Kezem a hátáról szépen lassan a fenekére csúsztattam és figyeltem, mik lesznek a reakciói. Ő rám nézett könnyes szemeivel és szélesen elmosolyodott, mintha csak ezt mondta volna: „ Na végre. Csakhogy felérted ésszel, hogy mivel is tudnál igazán megvigasztalni…” De nem szólt egy szót sem. Ehelyett ajkaival ajkaim felé közeledett és egy szenvedélyes csókban forrt össze a szánk. Közben nem álltam meg a kezeimmel egy pillanatra sem. Amikor láttam, hogy szabad a pálya, ujjaim tovább indítottam a felfedező körútra.

Végig simítottam a popóját, a combjait, majd benyúlva a ruhája alá lassan feltornásztam ujjaim egészen a combtövéig. Amikor elértem a puncijáig, meglepve tapasztaltam, hogy nincs rajta bugyi. De nagyon felizgatott a dolog, mert így azonnal megéreztem, hogy szinte teljesen le van borotválva, mindössze elöl, egy vékony kis sávban volt meghagyva a fanszőrzete. Simogatni kezdtem, de közben ő sem tétlenkedett. Kezét először csak ráfektette a nadrágom sliccére, (hogy ezzel is csak még inkább felcsigázzon) majd kéjesen simogatni kezdte. A farkam majd szétrobbant a szűkösnek bizonyuló ruhaneműk alatt. De szerencsére nem kellett sokáig odabenn szorongania, mert az én kicsi Évikém csakhamar lehúzta a sliccet és elővarázsolta belőle meredező hímvesszőmet. Először csak a kezével izgatta. Simogatta, vagy pedig gyengéden körülfogta a finom pici ujjacskáival és fel-le járatta rajta a kezét. Ezalatt én is igyekeztem mindinkább izgalomba hozni ellenállhatatlan testét. Miközben továbbra is egymás nyelvével játszadoztunk, az egyik kezemmel a melleit cirógattam a ruhán keresztül, a másik kezem ujjaival pedig már mélyen a szeméremajkai között jártam.

Éreztem, hogy szinte azonnal sikamlóssá vált, ujjaim csakhamar eláztak a nedvesen cuppogó puncijától. Egy idő után abbahagyta a szenvedélyes csókolózást és a vágy tüzétől fűtve egy mozdulattal a bokámig lerántotta rólam a nadrágot és a boxer alsómat. Én fel akartam állni, hogy levethessem a feleslegessé vált holmikat, de ő azonnal visszalökött a székbe és mint egy kiéhezett démon, úgy vetette rá magát a farkamra. Minden előzetes bemelegítés nélkül, azonnal az egészet a szájába vette és mint egy nagyteljesítményű porszívó, úgy elkezdett azonnal szívni. Éreztem, ahogyan a makkom a torkát ingerli és ettől a hihetetlen vad és tüzes szopástól annyira felizgultam, hogy szinte azonnal a szájába élveztem Évinek. De erőt vettem magamon és nem hagytam, hogy már rögtön az elején elsüljek. Átadtam magam a kéjes érzésnek és élvezettel figyeltem a látványt, ahogyan Évike feje ott táncolt az ölemben. Kitartóan és továbbra is olyan hévvel szopott, mint ahogyan az elején hozzáfogott és egy idő után kezdtem azt érezni, hogy ha tovább hagyom, hogy itt oboázzon a lábaim közt, akkor menthetetlenül elélvezek .Ezért gyengéden leállítottam a fejét és az értésére adtam, hogy vegye le a ruháját. Amíg ő egy szempillantás alatt kibújt az egyrészes, kis nyári ruhácskájából, addig én is lerúgtam magamról a nadrágot a boxeralsóval és a cipőkkel együtt.

Mire elkészültem, addigra már ott állt előttem anyaszült meztelenül és a pólómtól már az ő segítségével szabadultam meg. Ott álltunk egymással szemben és egy pillanatig csak vágyakozva végigmértük egymás testét. Én eszméltem fel először a kábulatból, megragadtam Évit a csípőjénél és egy mozdulattal felültettem az ebédlőasztal lapjára. Azonnal hanyatt feküdt és combjait enyhén széttárta, hogy szabad belátásom legyen a dolgokra. Tudta mi fog következni és teste egy pillanatra megremegett a gyönyörre várva. De nem várakoztattam sokáig. Odahajoltam a combjai közé és először csak csókolgatni kezdtem a testét. A hasát, a combjait, a vénusz-dombját. Nem siettem semmivel, mert tudtam, hogy minél később kapja meg, amit akar, annál jobban fog örülni neki és annál inkább felcsigázom a szenvedélyét. Egy kis becézgetés után ujjaimmal kissé széthúztam szeméremajkait, hogy felfedezhessem a csiklóját. Először arra is csak néhány csókot leheltem, de rövidesen elkezdtem a nyelvemmel izgatni A nyelvemmel és a kezemmel felváltva izgattam a csiklóját, miközben egyszer-egyszer a hüvelyébe is belenyaltam, amilyen mélyen csak tudtam. Élvezettel kóstolgattam a punciját. És valahányszor felnéztem Évike arcára azt láttam rajta, hogy ő is nagyon élvei, hiszen a gyönyör állandó jelleggel kiült rá.

De rá sem kellett néznem, hiszen hallhattam is azokat az árulkodó jeleket, amik a gyönyör elkerülhetetlen velejárói. Először csak mély sóhajtásokat hallatott, majd egyre hangosodó nyögéseket és apró sikolyokat adott ki ez a kis szexuális atombomba. Kezeivel önkontrol nélkül hadonászott a levegőben egy-egy orgazmus hullám következtében. Ennek köszönhetően egy óvatlan pillanatban egyetlen jól irányzott mozdulattal lesöpört mindent az asztalról, ami eddig még ott hevert: a kávéscsészéket, a cukortartót és az üres kávéízesítő-tasakokat. Minden csörömpölve és szanaszét gurulva ért földet, de ez akkor egyikünket sem tudta már érdekelni. Én csak tovább munkálkodtam a combjai között, ő pedig két kézzel az abroszba kapaszkodva egy hatalmasat élvezett az ebédlőasztalon. Éreztem, hogy egész teste beleremegett az orgazmusba és izmai görcsösen összerándultak. Miután magához tért egy kicsit az eufórikus állapotból, leugrott az asztalról és a fülembe súgta, hogy menjünk be a hálószobába, mert az asztal elég kényelmetlen. Kézen fogott és maga után húzott egy ajtón keresztül, ami a hálószobába vezetett. Amikor körülnéztem bent, el kellett ismernem, hogy egy igazi kis erotikus szentélybe hozott. A szoba fő bútorzata egy hatalmas franciaágy volt, amit vörös bársonytakaró borított. A négy fal közül háromra igen nagy tükrök voltak szerelve, nyilván azért, hogy a franciaágyon történő dolgokat a tükörből is láthassák a szeretkezők. A falakon a Káma szutra egy-egy figuráját ábrázoló művészi alkotások lógtak.

Az ágy mellett egy kis éjjeli asztalon pedig különböző keleti jellegű szobrocskák álltak. Mellettük egy füstölőben pedig kellemes, bódító illatot árasztó illatrudacska füstölgött. Kicsit gyanús volt számomra, miért is gyújtott Évike füstölőt délelőtt a hálószobájában. Mintha ő tudta volna előre, hogy mi fog történni azon a napon kettőnk között. Mintha az egész már előre el lett volna tervezve. De nem foglalkoztam sokat a gondolattal, hiszen Évi rávetette magát az ágyra és magával rántott engem is. Miközben ismét a kezébe vette a farkam és játszadozott vele, ráhajolt a mellkasomra és szájával megkereste a mellbimbómat. Nyalogatni, szopogatni kezdte és gyengéden harapdálni. Közben én is a kezemben tartottam és simogattam a melleit, magamban megállapítottam, hogy a szoptatás egyáltalán nem hagyott rajta nyomokat, feszesek és fiatalosak maradtak. Mellbimbói, mint ahogyan az enyémek is, az izgalomtól megmerevedtek. Amíg a mellemen játszadozott, ezzel olyan izgalmi állapotba sodort, hogy úgy éreztem, azonnal a magamévá kell tennem ezt a nőt. Lelöktem magamról, hogy a hátára forduljon az ágyban.

Combjait széthajtottam, majd behasaltam a lábai közé. Kezemmel a makkomat a szeméremajkai közé tettem, hogy könnyebben rátaláljak a hüvelyére. Amikor megleltem a helyes utat, azonnal tövig benyomtam a nedves puncijába a meredező, sóvárgó hímvesszőm. Mindketten kéjesen felnyögtünk. Mozogni kezdtem rajta, farkam dugattyúként járt le-fel a tüzes vaginában. Egyre gyorsabban és gyorsabban mozogtunk, közben teljesen átadtuk magunkat a szenvedély emésztő lángjainak. Egyszer azonban azt hallottam, hogy valaki becsukta maga után a lakás bejárati ajtaját. Meghűlt bennem a vér. Azonnal le akartam ugrani Évikéről, ő azonban lábaival átkulcsolta a derekam és moccanni sem engedett. - Nyugi! - súgta a fülembe.
- Na de hát mi van, ha a férjed az ?- kérdeztem megrökönyödve.
- Mondtam, hogy nyugi! –felelte- Nem a férjem jött haza. Te csak folytasd, amit elkezdtél, mert átkozottul jól csinálod.

Ebben a pillanatban kitárult a hálószoba ajtaja és belépett rajta keresztül valaki. Évike széles vigyorra húzta száját és a jövevény felé fordult: - Na végre, csakhogy megérkeztél! Már azt hittem lemaradsz a buliról! Én is hátrafordultam, hogy lássam ki lehet az, akit Évike pont mostanra várt. Igen, az ajtóban ott állt Gyöngyi, a másik munkahelyi barátnőm. A csendes és visszahúzódó, telt idomú Gyöngyi. Szemmel láthatóan nem volt meglepődve a helyzeten és valószínű, hogy tetszhetett is neki a látvány, mert azonnal el kezdte simogatni magát. Évi oda intette, hogy társuljon közénk, erre azonnal oda is jött. Kibontakoztunk Évivel egymás karjainak öleléséből, de csak azért, hogy az orgiába bevonjuk Gyöngyit is. Én egy szenvedélyes, forró csókkal köszöntöttem, hogy érezze, örülünk a társaságának. Évi ezalatt a ruháit segített lefejteni róla. Csakhamar Gyöngyi ott ült közöttünk egy szál fekete csipke tangában. Jóval teltebb alkat volt, mint Évi. Karjai és lábai arányosan vastagabbak, húsosabbak voltak. Széles csípője, kellemesen vaskos sonkái, dús keblei mind az anyaságról és a szexuális érettségről árulkodtak. Nem volt topmodell alkat, azonban lágyan arcába hulló, vállig érő, vörösre festett haja ,és lángoló vörösre festett körmei ellenállhatatlanul csábítóvá tették őt.

Vágyat éreztem arra, hogy őt is megszerezzem magamnak azonnal. Számba vettem előbb az egyik, majd a másik mellét és élvezettel ingereltem a nyelvemmel, hatalmas, sötét mellbimbóit. Eközben benyúltam a lába közé is és simogatni kezdtem a punciját. Nagyon beindulhatott a történtektől, mert azonnal éreztem, ahogy az izgalomtól megkeményedett a számban a mellbimbója. Lecibáltam róla a tangabugyit, ami szinte elveszett a formásan méretes popói között. Hanyatt fektettem az ágyon, és széthúztam sonkáit, hogy odaférhessek a szerelemfészkéhez. Az ő puncija is borotvált volt, bár nem annyira, mint Évikének. Neki csak a lába között volt kopasz a puncija a csikló magasságáig felborotválva. Elől gazdagon és dúsan burjánzott ébenfekete szőrzete. Belefúrtam az arcom a puncijába. Nyelvemmel kezdtem őt ingerelni, miközben kezeimmel elmarkoltam dús kebleit. Eközben persze Évike sem unatkozott, ügyesen alám csusszant, úgy, hogy a dákóm a szája elé kerüljön és miközben egyik kezével önmagát izgatta, a másikkal a szájába vette a duzzadó falloszt. Így franciázgattunk egy ideig, de amikor láttam Gyöngyin, hogy készen áll pózt válltani, nem teketóriáztam, megkértem, hogy térdeljen fel azért, hogy hátulról tehessem a magamévá.

Örömmel engedelmeskedett is nekem és követte az utasításomat. Mögé térdeltem én is. Ezúttal Évike volt az, aki a helyes útra térítette a farkam és bevezette Gyöngyi kitágult hüvelyébe. Elkezdtem mozogni. Hímvesszőm ki-be járkált a nedves alagútban és valahányszor befelé toltam, mindig egy hatalmasat löktem még rajta, annyira, hogy himbálódzó heréim minden egyes alkalommal a fanszőrzetéhez ütődtek a lendülettől. Élveztem Gyöngyi méretes, felém meredező seggének látványát, ráadásul Évi is újra megtalálta mellbimbóimat és vadul ingerelni kezdte azokat. Egy óvatlan pillanatban majdnem beleélveztem Gyöngyi pinusába, ezért azonnal kirántottam a farkam, hogy elkerüljem az ejakulációt. Alig volt időm, kicsit lehiggadni, mert Évi máris hanyatt kényszerített és azonnal beleült az ölembe. Lovagló ülésben foglalt rajtam helyet és vadul mozogni kezdett. Mintha egy vadlovat törne be, úgy elkezdett lovagolni a farkamon. Ekkor Gyöngyi óvatosan fölém lépett és ráült az arcomra, persze vigyázva arra, hogy levegőt azért kaphassak. Így a lágy, húsos puncija éppen a szájam elé került, egyértelmű volt hát számomra, mit vár el tőlem. Hozzáfogtam tehát a francia nyelv gyakorlásához. Mivel így eléggé leszűkült a látóköröm, jó hasznát vettem a falakon függő tükröknek. Be kellett látnom, hogy igen jót mutattunk így együtt, hármasban. Én ott alul, a két nő pedig felettem, amint éppen csókolóztak és egymás testét simogatták a gyönyör hevében.

Fogalmam sincs, meddig vonaglottunk ebben a felállásban, de valószínű, hogy mindannyian nagyon élveztük, mert egyikünknek sem akarózott pózt váltania. Végezetül aztán Gyöngyike törte meg a harmóniát, aki először leszállt rólam, majd a fülembe súgta: - Akassz be nekem még egyszer, szépfiú! Miután Évi is leszállt a „nyeregből”, gyorsan felkeltem, nehogy az legyen a vége, hogy még Gyöngyike is lovagolni akarjon rajtam a sonkáival. De nem, ő másra vágyott. Ekkorra már hanyatt feküdt az ágyon, széles terpeszben szétvetette lábait és intett, hogy feküdjek közéjük. Örömmel tettem eleget a szívélyes meghívásának és odahajoltam a hívogató, testnedvektől tocsogó szerelemfészek fölé. Éreztem , annyira kimerültem már, hogy tisztában voltam vele, nem bírom már sokáig. Összeszedtem hát minden maradék energiámat és elhatároztam, hogy minden tőlem telhetőt megteszek azért, hogy Gyöngyinek 100%-ig a kedvében járjak és hogy úgy megdugjam ,hogy amíg él, emlékezzen erre az orgazmusára.

Beakasztottam hát a forró, vonagló vaginájába a szerszámomat és vadul dugni kezdtem. Minden egyes előrenyomulásnál a teljes súlyom belevittem a lökésbe, így minden alkalommal tövig hatoltam a lüktető vaginába. Heréim Gyöngyi fenekén dobolták az aktus egyre gyorsuló ritmusát. Becsukott szemekkel, összeszorított fogakkal igyekeztem minél tovább visszatartani az gyorsan közeledő, kirobbanni készülő orgazmusom. Eközben Évi egyik kezével a saját muffját ingerelte, míg a másikkal Gyöngyi csiklóját simogatta, dörzsölte vadul, olyannyira, hogy Gyöngyi szinte extázisba került a csiklóján és hüvelyében is érzett egyidejű, kettős orgazmusa következtében. Egész testében vonaglott, mellei le-fel ugráltak az erőteljes lökéseim hatására .Hangja az időszakos nyöszörgésekből átváltott egy folyamatos hangos nyögéssé, majd jajgatássá, ahogyan az orgazmusok hullámai átjárták a testét. Körmeivel belemart a fenekembe, ami bennem is olyan hatást váltott ki, hogy azonnal megindította az orgazmusom. Még kétszer-háromszor hatalmas erővel löktem bele lüktető férfiasságom a forró hüvelybe, majd az utolsó pillanatban kirántva azt, már elő is tört belőlem a sperma.

Ekkorra éppen odahajtotta Évike a fejét egészen közel Gyöngyi hasához, hogy közelről láthassa a „nagy vulkánkitörést”. Ezért már az első kilövellő spermasugár telibe találta az arcát és jutott belőle a szájába is. Kéjesen nyalogatta körbe a száját és sóvárogva várta a következő löketeket, amik jöttek is szorgalmasan. Mindenhová jutott a meleg spermámból pár csepp: Évike szájába, arcára, hajára, de Gyöngyi fanszőrzetére, hasára, sőt még melleire is. Extázisban hörögve préseltem ki magamból az utolsó cseppeket. Amikor Évi látta, hogy elapadtam, a szájába vetette lankadozni kezdő farkamat és az utolsó csepp magot is kiszívta belőlem, lenyalta rólam. Gyöngyi az eget rengető orgazmusából lassan magához térve élvezettel kenegette szét a testén a rácsapódott spermacseppeket. Hullafáradtan odadőltem mellé. Évi egy odakészített törölközőben megtörölte az arcát, majd széles vigyorral odaomlott a karjaimba. - Most mit vigyorogsz ?- kérdeztem tőle értetlenül, bár előre sejtettem a választ.
- Csak azt, hogy már régen megmondtam neked: egy napon úgyis megszerezlek magamnak. És tudtam előre, hogy ez a nap a mai lesz.
- Igen? És mitől voltál ebben ennyire biztos?
- Attól, hogy tudtam, be tudlak majd cserkészni az érző szíveden keresztül.

Mindig is tudtam, hogy hatalmas szíved van. Rájössz magadtól, hogy mi volt a csalétek, amire ráharaptál? Nem kellett sokáig gondolkodnom. Biztos voltam a válaszban.
- Rákérdezhetek? Nem is szokott bántani a férjed, ugye? Angyali mosollyal az arcán megrázta a fejét:
- Nem, a férjem a legrendesebb férj a világon. Soha nem ütött még meg, nem is alkoholista. Szereti a gyerekünket és a munkáját. Engem is imád. Ideális családi életet élünk… Felnevettem. Ezúttal tényleg rendesen átejtettek. De most egyáltalán nem tudtam dühös lenni ezért a kis csalafintaságért…
Hasonló történetek
15344
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
22520
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

boroka ·
Amugy tetszik, de ezt az Evit azert sehogy se tudom megerteni, ha ennyire harmonikus a csaladi elete akkor miert kell neki mas?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: