Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kései autós oktatás

Egy nyári napon családi összejövetel volt náluk. Eszem- iszom, de inkább iszom. A "felnőttek" kint elvoltak ittak jól érezték magukat, mi meg bent beszélgettünk, hogy jó lenne valahova kiruccanni de nincs kocsi. Autó volt, de csak haveréknak jogsi meg csak nekem. Nem igazán de rávettük haver, hogy kérje el majd én  vezetek. Vigyázunk nem megyünk gyorsan semmi gáz nem lesz! egy jó fél óra múlva jött vissza  a szobába. Az anyuka megengedte, hogy vezethetem a kocsit de csak akkor ha megmutatja, hogyan működik. Már este volt ők is behúzódtak a házba  a szúnyogok elől, így hát bent folyt  a tivornya. Anyuka már  nem volt  szomjas szegény ritkán de akkor nagyon felöntött a garatra. Inkább már kezdett arra az esek-kelek esetre hasonlítani. Már jó 10 éve van jogsim, de mondom ha ez az ára hát legyen. Ekkor még semmi gyanús nem volt a  dologban. Kimentem  a nappaliba, ahol a népes gyülekezet volt. Szóltam neki mondom itt vagyok akkor menjünk mutassa meg amit kell. Indultunk kifelé, közben stíröltem  a melleit mert ahogy elnéztem nem volt rajta melltartó csak egy póló. És így berúgva nem is vette észre, hogy ilyen pofátlanul nézem. Egy melegítő volt rajta még amin látszódott, hogy összetűzésbe keveredett már a füves udvarral, de a gravitációval dacolva hátra mentünk a kertbe és beültem a vezető ülésbe az utasítása szerint. Gondoltam nagy oktatás lesz mert korom sötét van villany meg sehol... . Kivágódik a jobb egy ajtaja mondom mókás lesz a beülés és abban a pillanatban ahogy  be akart ülni elterült keresztbe az autóba. Még jót röhögtem is rajta, úgy nagyjából az ölembe landolt a feje. Még mondtam is a röhögéssel küzdve, hogy: hoppá hoppá nem ütötted meg magad? És segítettem volna fel az ölemből, amikor érzem hogy matat a gatyámon. A rövid gatyám slicces volt és egyszer csak azt érzem, hogy lehúzta és már benne is van. Nagyon megijedtem, és csak annyit tudtam kinyögni, hogy mit csinálsz? A gondolataimban az is átfutott, hogy megjátszotta, hogy ennyire részeg , mert ilyen pontosan megtalált mindent az gyanús volt. Erre ő csak azt bökte vissza miközben hámozta  a dákómat, hogy: ne mond már, hogy neked nem jó. Mondom neki hagyd abba, az ijedségtől fel sem állt a faszom miközben ő már nyaldosta, verte. Elkezdte szopni bár kissé fogazott ami nem igazán esett jól de kezdtem keményedni. Próbáltam ellazulni bár a lebukás miatt feszélyezve éreztem magam. Egyszer csak abbahagyta a szopást és azt mondta te is dolgozzál! És kissé bepucsított. A kocsiba piszok kicsi hely volt, megpróbáltuk hátratolni az üléseket ami sikerült is, így lehetőség adódott hogy a feneke felől a naciba bejussak. Ahogy ott tapogatok éreztem nincs rajta bugyi sem. Ahoyg egyre beljebb hatoltam kézzel a lábai közé az ánuszához érve lekezdtem masszírozni körkörösen a segglyukát. Ezt nyögdécseléssel tudatta, hogy tetszik neki. Majd úgy mozgolódott, hogy tudjam nem ez a végső állomás. Nehezen a hely szűke miatt, de eljutottam a gyönyörbarlangig. Tüzelt mint a pokol és úgy folyt a punciszaft mint a kis patak. Belemártottam 2 ujjamat amennyire csak tudtam. Kihúztam majd bekaptam tövig az ujjaimat. Pont olyan csodálatos íze illata volt ahogy azt a bugyijai szaglászásából sejtettem. majd amikor visszatértem a naciját letoltam amennyire tudtam kb a térdig. és ujjaztam néha megállva nyalogatni a gyönyörnedvet. A csiklóját masszíroztam felváltva az ujjazással. A szopást egy percre sem hagyta abba de közben nyögdécselt és hullámokban megborzongva élvezett. Éreztem itt a vég  nekem is egyre nagyobbakat nyögtem én is majd el akartam tolni a fejét mert jött aminek jönni kell de ő mohón szívta befelé a lompost. Egyszercsak eldurrantam abban a pillanatban rányomtam a fejét a dákóra, és amint kitört belőlem az örökítőanyag abban a pillanatban nyalta nyalta nyalta. Az utolsó cseppig az egészet. Kb 2-3 percig így maradtunk majd felült. És pityergés közepette ecsetelte hogy szereti a férje meg minden de kb már 1 éve hozzá sem nyúl, nem is áll fel neki. Én mondogattam neki, hogy ez milyen nagy szerű volt meg minden és kértem, hogy soha ne tegyen említést róla. Kellemetlenül éreztem magam és mondtam nem kéne ezt folytatni amikor hozzá tette, hogy dugni akar velem. Én tiltakoztam erre az volt a válasza ha nem teszem akkor beköp a férjének, hogy a kocsiba rá akartam mászni.  Erre mély hallgatás lett úrrá az autón majd csendben felöltöztünk és visszamentünk a házba mind a ketten mintha mi sem történt volna.
Hozzászólások
Pavlov ·
Ilyeneket inkább ne. Egybeömlesztett zagyvaság.

Uzsi01 ·
Sajnos telefonon írtam. Ott nem így nézett ki. Egy-két dolog nem is úgy van ahogyan szerettem volna.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: