Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kerti munka

Sziasztok! Nóri vagyok, 18 éves, és ez az igaz történet idén tavasszal történt meg velem.
Apukám vett egy kis házat. A háznak hatalmas kertje van, ami nagyon elhanyagolt volt, amikor a miénk lett. Apukám egyik ismerősén keresztül öt főiskolás srácot bízott meg a rendbetétellel. Mivel szép tavaszi idő volt, én is kimentem és „segítettem” nekik. Ez általában abból állt, hogy támasztottam a lapátot, vagy a gereblyét. Ebéd után is így tettem, amikor megszólalt Dávid, hogy az övé is van olyan vastag, mint a lapáté, és azt is igazán támaszthatnám. Ezen jó nevettünk, de mivel felkeltette érdeklődésemet, és nagyon kíváncsi vagyok, vihogva mondtam ,hogy „hiszem, ha látom”!
- Láthatod, ha kiveszed!
- Csak a szád nagy, de mi is megmutatjuk, ha érdekel! – mondták a többiek!

Hirtelen elöntött a meleg, erre nem számítottam! Nem akartam leégetni magam, ezért közelebb léptem Dávidhoz, aki abbahagyta a munkát és felém fordult. Leereszkedtem, és bátortalan kézzel indultam el a cipzárja felé. A többiek kíváncsian várták mi lesz ebből! Ahogy kinyitottam a nadrág kapuját, egy vaskos, félig már merev hímtag került a szemem elé, amin, már így is látszott, hogy nem kicsi!
- Szeretnéd, hogy nagyobb legyen? – kérdezte Dávid?

Válasz helyett már a számba is vettem, miközben bal kezem oda-vissza mozgattam rajta. Pillanatok alatt elérte kb. 24cm-es végső hosszát, ami mellé megfelelő vastagság is társult. A többiek közelebb álltak hogy ők se maradjanak ki a játékból. Feri és Pisti után Dénes és Krisz sliccét is lehúztam, majd kezelésbe vettem hímtagjukat. Egyszerre hárommal foglalkoztam, a többiek pedig álló farokkal engem kezdtek el vetkőztetni a diófa árnyékában. Perceken belül lekerült rólam a bemcsi, a top, a cicifix. A tangám még rajtam volt, de már kutakodó ujjakat éreztem a lábaim között. Amíg én a számba tömtem a finom farkincákat, a fiúk megegyeztek, hogy méret szerint növekvő sorrendben kezdenek el dugni, hogy mindenki élvezhesse egy kicsit fiatal pinusomat.

Pisti lépett először mögém, neki volt a legkisebb szerszáma, de ez cseppet sem zavarta és számomra elsőnek ez is tökéletes volt! Utána Dénes következett, addig Pityi önmagát simogatta, a többieket pedig én! Dénes után Krisz lépett mögém, aki már nagyon várta, hogy belém tehesse. Őt már 3 éve is ismerem, és már én is vártam, hogy együtt lehessünk, bár nem így terveztem. Nagyon jól dugott, talán őt élveztem a legjobban, mégha abba is hagyta, mielőtt elmentem volna. Feri közben majdnem a kezembe élvezett, de inkább elengedtem kéjrúdját, hogy ő is felpróbálhasson. Némi lélegzetvétel után hanyatt feküdt, én pedig ráültem a farkára. Hatalmasat élveztem, amit két kisebb hullám követett. Dávid már nagyon türelmetlen volt, én is, mivel még nem volt bennem ekkora hímtag! Végül lefeküdt Feri mellé, én pedig átszálltam. Mivel a többiek már kitágítottak, könnyen belém siklott, de hossza miatt egy kicsi kint maradt. Bevallom őszintén, nem érdekelt!

Ütemesen mozogtam rajta le-fel, miközben kilövésre kész kéjrudak meredeztek előttem. Azt sem tudtam, hogy melyikhez nyúljak. Pisti közben elkezdett análisan is izgatni, aminek az lett a vége, hogy Dávid a pinusomba, Pisti a fenekembe, Krisz után, Feri és Dénes is a számba élvezett. Öt pasival egyszerre! Minden csajnak ajánlom! Dávid farka tényleg elég vastag volt, bár Utána kiterültünk mindannyian, és csak akkor vettem észre, hogy a tangám még mindig rajtam volt.
Dáviddal és Krisszel máskor is találkoztam, de az már két másik történet…

Hozzászólások
További hozzászólások »
Fekete Rózsa ·
át ez nagyon szar vazzeee ja meg na perrszeeee...fos :angry: :angry: :flushed: :rage: :angry:

Sírrabló ·
Hm egész szép kis sztory, ami szomorú, hogy ha igaz, akkor el kell gondolkoznom azon, hogy egyetemista csajjal szóba álljak-e. Valószínűleg bennem van a hiba, ha kissé hogy is mondjam viszolygással töltene el, ha még rajtam kívül 4 srác farkával kellene foglalkoznom hogy megtaláljam a helyem a sorban. Egy klasszikus mondat jut eszembe erről, még "hajdani fiatalkoromból":Kérem a következőt...(by Dr Bubó)
Csak aztán el ne fogyjanak :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: