Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Képzelgések

A mostani hétvégére is csodálatos meleg, napos időt jósolt a meterológia. Már hétköznap elterveztem, hogy szuper hétvégém lesz, éppen eleget ültem otthon egyedül eddig. Jóval többet a kelleténél. Nem is tudom mire vártam eddig. Most újult erővel, tele lelkesedéssel és jókedvvel nézek a hétvége elé.
Szombat délelőtt van, még lustálkodom kicsit az ágyban, mielőtt elkezdeném a napot. A királykék szatén ágynemű kellemes hűvösséggel simul meztelen testemre, teljes részletességgel megmutatva a legapróbb domborulatokat, íveket, hajlatokat. Karommal eltakarom a szememet, hogy ne zavarjon az ablakon bekukucskáló napsugár. A hifiből halkan szól a zene, s emígyen ellazulva azon kapom magam, hogy gondolataim a tegnap éjszakai erotikus filmben látottakhoz kalandoznak vissza. Csukott pilláim alatt mintha újra peregne a film.

Látom azt a szépszemű, hosszú hajú lányt, kinek olyan gyönyörűek voltak a mellei, hogy szinte irigyeltem a két fiút, kik egyszerre kényeztették őket. Igazából nem is tudom kit irigyeltem jobban a lányt vagy a fiúkat. Miközben ezen elmélkedtem kezem önkéntelen vándorútra indult testemen. Lassan haladtam, csiklandozva cirógattam hol az ujjaim begyével hol a körmömmel a bőrömet. Imádom ezt az érzést, mintha ezer és ezer hangya kelne útra egyszerre, hogy bejárja a már jól ismert területeket. Simogattam a nyakam, a karom- különös tekintettel a csukló és könyök hajlatomra - ellátogattak a hangyácskák a dombosabb helyek felé is. Egyszerre hódították meg mind két mellemet, hosszabban elidőzve a már keményen kiemelkedő bimbóimon. Aztán csak bal kezem indult útnak tovább, a hasam felé, majd egyre lejjebb és lejjebb.

Lábaim önkéntelenül nyíltak szét a takaró már teljesen lecsúszott rólam.
Ujjaim visszafelé indultak a combomon,egyre beljebb és feljebb vették az irányt, míg elérték a gyönyörlelő szigetet. Nem húztam szét nagyajkaim, nem ingereltem egyből a csiklómat és nem nyúltam magamban, ahogy a fiúk oly kapkodóan, türelmetlenül szokták. Oldalra nyúltam a fésülködőasztalomhoz, melyen egy pipere tükör állt. Az ölem elé tettem, s gyönyörködtem magamban, néztem az ujjaim ahogyan simogatják húsos, egyre vérrel teltebb ajkaim.Ahogy ébredezett bennem a kéj, mind nagyobb hullámokban öntötte el a bensőm. Egyre súlytalanabbnak, könnyedebbek éreztem magam, a nyelvemmel kéjesen nyalogattam a szám szélét, elvesztettem a tér az idő érzékem. A gyönyör érzetének eljövetele eluralkodott a tudatom felett, mocskos szavakat suttogtam a levegőbe:
- Nyaljál méééééég, gyorsabban, iiiiiigen, jóóóóóóó …..
- Te meg gyere spriccelj a számba, basszál szájba…….
az ujjam a csiklómon kőrözött egyre gyorsabban. 1x1x magamba nyultam, lenyalogattam a nedvem az ujjamról
- Basszál szét,
- Ááááá…… még keményebben

Nem, még nem,….. várok pár pillanatot, majd tovább ingerlem a kéjpontom. Érzem nem bírom tovább magamban tartani , előtör belőlem , testem megfeszül, a bensőm remegni kezd ahogy eláraszt , minden porcikámat átjár a gyönyör. Végső stádiumban párszor megrándul a testem, majd ahogy lassan elcsitulnak a hullámok, felébredek a csodás kábulatból. A szívem még sebesen ver, a lélegzésem egyre csitulóbb. Elönt az elégedettség, ösztönösen magzati pózba gömbölyödöm, észrevétlen elszenderedek.

Elhatároztam, hogy ma strandra megyek. Később talán moziba, vagy majd meglátom, mit hoz a starndlátogatás. Napfürdőzés előtt vásásrolni indulok. Muszáj új bikinit venni a tavalyi nem az igazi.
A közeli bevásárló központba indulok. Sokan vannak a boltban, elég nagy a tumultus. Szokás szerint variálnom kell a méretekkel. Mit tehetek én róla hogy xl-s felső, de csak m-s alsó kell.
Ahogy nézegetem a választékot észreveszem, hogy engem is igencsak mustrál valaki. Sőt valakik!
Egy pár alig titkoltan nézeget felém. Nem tudom mi leli néha az embereket , de ha ebben a félpántos felsőben vagyok nem bírnak magukkal. Somolygok magamban, majd még időben lecsapok az utolsó szabad próbafülkére. Fénylő anyagú háromszög felsős bikinit próbálok, olyat aminek zsinóros a pántja. Rutinosan rakom össze a felemás méreteket. A bugyija éppen jó, szépen simul a popsimra. Már a felsőrészt igazgatom magamon, mikor meglibben a függöny és egy lány lép be mosolyogva rajta.
Elnézést kér amiért zavar, de több szabad fülke híján, gondolta meg kérdi próbálhat e az enyémben .Igen mondtam én, csak nyugodtan. Akkor vettem csak észre, hogy ez az a lány aki a barátjával bámult az előbb. Ő is fürdőrucit próbált. Nem néztem meg nagyon, de csinos lánynak látszott. Dicsérte milyen jól áll nekem a választott darab, a szeme csillogásán látszott véleménye őszinte. Aztán hirtelen elém lépett, megsimogatta az arcomat, a másik kezével az én kezemet a mellére tette, s közben lágyan szájoncsókolt.
Hirtelen meglepetésemben felsikkantottam, de olyan puha , érzéki volt a szája, siklott a nyelve a számban, hogy visszacsókoltam. Nyelveink őrült kergetőzésbe kezdtek, testünk egymásnak simult. Tele lett az orrom a parfümje illatával, a tenyerem lazán siklott a sima bőrén, hosszan időzve feszes popsijánál. Ahogy elváltak ajkaink szája a nyakamra tapadt, s ahogy csókolta, nyelve nedves csíkot hagyott a bőrömön. Kezdtem elveszteni a fejem, halk nyögdécseléssel jutalmaztam, munkálkodását. Közben leoldotta rólam a melltartót, s mohó szája már a merev bimbómra tapadt, míg a másikat ujjai közé csippentve, lágyan sodorgatni kezdte. Hátravetettem a fejem, nekidőltem a hűvös műanyag falnak, s élveztem kényeztetését. Ő a lábait kissé szétterpesztve állt előttem, s a szabad kezével kezemet a bikini bugyijába tolta.
Elfordítottam az arcom, mert a fülke lámpája a szemembe világított, s ekkor megláttam magunkat a nagy tükörben a falon. Őrületesen vadító volt a látvány…
S ekkor már homályosuló tudatommal felfogtam még valamit. A fülke függönye résnyire elhúzva, s a kis nyíláson egy izgalomtól, csodálattól, elkerkedő hatalmas szempár bámult ránk; a lány barátja. Lenyűgözve nézte, ahogy szeretkezünk. Ekkor a lány már előttem térdelt, lábaimat finoman terpeszbe parancsolta, s kimondhatatlan lassú , finom csókot lehet a teljesen csupasz puncimra. Megremegtem az érintéstől, s egyre többet akartam a csókjaiból , a nyelve játékától.


Ahogy ténykedett ajkaim vérrel teltek, megduzzadtak, kinyíltak akár a bimbóból kipattanó rózsa. Csiklóm, mint kis bibe fénylett a közepén, s egyre kevésbé volt képes ellenállni az újabb és újabb nyelvcsapásoknak. Hirtelen zizegő, búgó hangot halottam. Valahonnan a semmiből egy vibrátor került elő- talán a srác adta be- nem tudom, már nem fogott az agyam.
Végignyalogattam a törzsét. Majd amilyen mélyen tudtam a számbavettem, jól benyálaztam. Felállítottam a lányt szájon csókoltam, éreztem az ízemet a nyelvén a szája ajkain. Majd megfordítottam nekem háttal , előredöntöttem, s minden finomkodás nélkül tövig belehatoltam a vibrátorral! Felsikoltott az érzéstől, kezével a szemközti falon támaszkodott. Szabad kezemmel hol a himbálódzó melleit markoltam, hol a haját húztam.
Sorsára hagyva a műfalloszt, magamfelé fordítottam s arcát a puncimba nyomtam. Egyik lábam egy széken, Ő előttem térdel félig-meddig négykézláb, ám egyik kezével a dákót löködi magába egyre gyorsabban. A tükörből teljesen látszik, ahogy lucskos puncijában cuppogva jár a szerszám akár egy gőzkalapács.

Nyelve félelmetes sebességgel jár a csiklómon, miközben én az egyik kezemmel a mellemet markolom a másikkal a haját húzom, s közben tekintetem belefonódik a barátja vágytól izzó szemeibe.
Őt nagyon felkavarja, hogy a párja néz minket, én is túlvagyok már azon hogy zavarjon.
Aztán nem tudok szemezni tovább a sráccal, fejem hártavetem, a testem megfeszül, s én csak élvezek és élvezek. Ahogy kezdek magamhoz térni a lányt felültetem a székre, de épp csak a peremére, átveszem tőle a dákót, kicsit megnyalogatom, Hmmm finom íze van, majd most finoman belényomom de nem húzkodom ki-be, csak alig láthatókat mozdítok rajta, igyekezve a hüvelye egyik oldalához dörgölni, miközben nyelvem őrült táncra kel a csiklóján. Nem kell sokat munkálkodnom, érzem bármelyik pillanatban robban benne a kéj bombája, de mire kigondolom,már gyönyörben úszva, remeg az arcom előtt.

Mind a ketten megvettük az oly komoly műgonddal kiválasztott bikiniket, majd az üzletet elhagyva beültünk egy hűsítőre az egyik büfébe. Szegény srác nem irigyeltem, valahogy nem lettem volna a bőrében, bár megismerkedésünk szokatlan, de felettébb csodálatos történése után biztos voltam benne hogy nem hagyjuk sokáig szenvedni.
Eredeti célomtól eltérően, nem mesterséges, hanem szabad strandra taroztam, ahová újdonsült barátaim eredetileg is indultak. A sziget felé menet, telefonált egy barátjuk, hogy kicsit később ér a megbeszélt helyre, mert kisebb elintéznivalója akadt.
Épp hogy megérkeztünk, egyből úszni indultunk, illetve én csak pancsikolni, mivel úszni nem tudok.
Nagyon meleg volt, lehetett kb. du. 1-2 óra is már, így nagyon jólesett a hűsítő víz.
A többiek, ahogy felfrissítették magukat a bágyasztó utazás után, mellém úsztak, majd elkezdtünk játszani a vízben. Először labdával kísérleteztünk, de aztán csak egymás fröcskölése lett a dologból.

Azt vettem észre, hogy csak mi ketten lányok szórakozunk már, a srác mohó szemekkel figyelt minket. A naptól lebarnult bőrünket melyen gyémántosan csillogtak a vízcseppek, ugrándozó melleinket, merev, hegyes bimbóinkat, melyek szemtelenül ágaskodtak a víztől és a játék hevében való oda-oda kapásoktól.
Ahogy észrevettük csodálatát, s a szemeiből sugárzó vágyat, elindultunk felé, majd melléérve közrefogtuk. Ő átkarolt minket, majd lehajolt és megnyalta mellemből előtörő bimbómat. Megcsókolta barátnőjét, s közben egy félreeső partszakasz felé terelt minket.
A víz a part mentén sekély volt, így a vízben maradtunk. Mohó szájak tapadtak rám, türelmetlen kezek gyalulták testemet. Vadul ért a férfi csókja, bár tudtam bikini vásárlós jelenetünk után most nem várhatok tőle türelmet, gyengédséget. Szájával marcangolta a nyakam, felajzottan nyögött a fülembe. Barátnője mögötte állt a hátát, izmos kerek fenekét simogatta, csókolgatta.

Mikor ajkai a mellemre tévedtek, s fogával kissé vadabbul kapta el bimbómat felszisszentem a hirtelen kíntól. Nem szolt, de óvatosabban finomabban igyekezett bánni velem. Elhatároztam pont azt kapja tőlem amit Ő ad nekem. Így én is végigjártam az utat a számmal, nyelvemmel, olykor fogaim közé csippentve bőrét, bimbóját vagy 1-1 szőrszálat. Élveztem fájdalmas, de kéjes szisszenését és azt a vad nyers erőt, ami mindennél jobban sugárzott belőle. Ahogy haladtam testén lejjebb és lejjebb egyre közelebb kerültem kéjdorongjához, amit már őrültem vágytam a számban tudni, érezni, selymes, csillogó nedvének ízét a nyelvemen. Mikor elértem szándékosan kikerültem, mintha ott sem lenne, s haladtam lejjebb a combokon. Visszafelé jövet sem vetődtem rá, a golyóit kényeztettem először, óvatosan csiklandozva a nyelvemmel, hol egyik, hol a másik herét a számba véve. Még mindig nem vettem tudomást a farkáról, és ez már lassan pattanásig feszítette a húrt. Majd megszántam, s mintha csak fagyit nyalnék, nyelvemmel végigsiklottam a farok törzsén, körbe egy oldalát sem elfelejtve.

Mély sóhaj szakadt fel belőle, ahogy megérezte a meleg lágy húst a kőkemény rúdján. Én közben tovább nyalogattam, majd észrevettem egy lassan lefolyó fényes csíkot a makkján, amin megcsillant a napsugár. Nyelvemmel nagyon lassan és finoman lenyaltam a nedvét, melynek ízét megérezve elvesztetem a fejem. Nagy levegőt vettem, s mélyen a számba csúsztattam a lüktető dákót. Felkiáltott, ahogy megérezte szám puhaságát, nedvességét és melegét, s én egyre csak szoptam bő nyállal, járt a fejem le s fel a farkán, vagy csak a makkját szívogattam, miközben kezemmel masszíroztam, egyszerre le-fel és körkörösen. Akartam hogy a számba lövelljen, de mást is akartam, így nem engedtem elélvezni.
Kimásztunk a partra, még mindig a számmal kényeztettem, a barátnője mögém térdelt s lefetyelni kezdte lucskos puncim nedvét. Aztán elengedett, s én ekkor a barátja fölé guggoltam, puncim szétnyílt, s ő ahogy tudta belémdugta a nyelvét, miközben én a lányt nyalogattam, s kezeink a dorongon jártak le s fel.
Érezni akartam, ahogy feszít, ahogy kitölt, a félelmet hogy elveszi, mikor kifelé mozdul és a megnyugvást mikor újra tövig tolja belém. Elvontam a csípőm a szájától, s ahogy voltam háttal guggolásból ráereszkedtem.
Félőrült lettem, ahogy magamba éreztem, s annyira kívántam hogy úgy éreztem 2x akkora is lehetne.
Le fel mozogtam rajta, a csípőm rítustáncot járt, Ő megragadta a derekam és vadul magára rántott mikor felfelé mozdultam. Megrészegítette a látvány, ahogy hatalmasra duzzadt farka felajzott forró lukamba táncol.

De nem élvezhette sokáig a látványt, mert párja hátra lökte, s követelően a szájára guggolt.
Így magamra hagyva a saját tempómban folytattam tovább, néha szinte felnyársalva magam a farkán.
Aztán közeledni éreztem a már jól ismert robbanás előtti feszültséget. Azt akartam velem együtt élvezzen el, így egészen kiengedtem magamból épp csak a makkja maradt hüvelyem szorításában, s egészen aprókat mozogtam rajta. Tudtam, ettől megőrül, a legtöbb férfi így reagál erre. Párja látta mi van készülőben így elengedte az arcát puncija fogságából, s mellé guggolva magát izgatta tovább.
Felszakadtak belőle a hangok a sóhajok, zilálva, kiabálva félőrülten vergődött alattam. Én a csiklóm kényeztetésével is segítettem beteljesülésemet. Mikor remegni kezdett a bensőm, azonnal teljesen magamba engedtem, s izzó hüvelyem, úgy tapadt rá, s szorította azt hittem soha nem engedi el. Ahogy megérezte hüvelyem rándulásait, mozdulatai megmerevedtek, maj nagyot kiáltva akkorákat lövellt belém, szinte levetett magáról. Beteljesülésünk látványától párja is elélvezett, majd tikkadtan, de édes pihegéssel öleltük egymást.

Ebben a helyzetben szenderedtünk el a parton, a később érkező barát ébresztett minket.
Éhes, vágyakozó szemekkel bámult bennünket csajokat, míg cimboráját nem titkolt irigységgel méregette.
Jót derültünk, pillantásain, majd hogy lehűtsük kedélyét, ruhástól a vízbe dobtuk, és magunk is követtük.
Önfeledten, játszottunk , pancsoltunk a vízben, mintha tízéves gyerekek lennénk.Az újonnan érkezett srác nem titkolt csodálattal és egyre nyilvánvalóbb izgalommal szemlélt engem. Vizes ruhája teljesen rátapadt testére, megmutatva finoman , arányosan kidolgozott izmait, sötétebb árnyalatban kirajzolódó tetoválásait és egyre nyilvánvalóbb gerjedelmét.Lenyűgözően festett a rávetülő naplemente aranyos fényeiben, ahogy ott állt a vízben, s félrehajtott fejjel csábos mosolyt küldött felém.Pillntása megbabonázott, mint valami fondorlatosan kevert bájital. Szinte perzselte bőrömet, ahogy rámnézett, s a lélegzetem is elállt amit lassan elindult felém.
Szívem egyre hevesebben dobogott, szinte láttam a lüktetését bal mellem halmán.
Behunytam a szemem, s sóváran vártam a pillanatot mikor megérezhetem érintését a bőrömön, csiklandozó leheletét a nyakamon, telt ajkainak simogatását ajkaimon. Türelmetlenül vártam az érzéki pillanat beteljesülését, ám hirtelen tűként szúró vízcseppek milliót éreztem képzeletemtől felajzott bőrömön, s egy incselkedő, hódításának teljes tudatában lévő kaján kacagás hangjait visszhangozni füleimben.
A meglepetéstől pár pillanatig teljesen lebénultam, majd játékosan szitkozódva menekülő támadóm után eredtem. A többiek jókat mulattak évődésünkön, igaz biztonságos távolságból!
Jól sikerült bemutatkozásunk után valaki feldobta hogy lassacskán ehetnénk is valamit, így kikászálódtunk a vízből, s szárítkozni kezdtünk. Magamban még kissé bosszankodva, levetettem vizes fürdőbugyimat, mit sem törődve a kíváncsi és éhes tekintettel, amit az előző inzultus okozója mutatott felém.
Hirtelen gondolattól vezérelve, teljesen szembefordultam vele, hadd térképezzen fel teljes valómban. Fentebbi tájékok most vajmi kevéssé kötötték le figyelmét, hiszen azokat már korábban aprólékosan szemrevételezhette. Lángoló tekintete, elkerekedő hatalmas melegbarna szemei nem titkolt csodálattal ölemet bámulták. Pillantása végigsiklott hasamon a gödröcskén melyet köldököm képezett, majd rátért csupasz ágyékomra, húsos telt nagyajkaimra…Ettől többet ebben a helyzetben nem láthatott belőllem.

Egyre felbátorodva gondoltam megszánom, s ahogy voltam ruhátlanul leültem a fűre. Soha nem gondoltam volna, hogy szemeket lehet ekkorára nyitni…Ültömben lábaimat kissé, de a kíváncsi szemnek éppen eléggé széttárva ültem, látszatra minden figyelmemet a cipőm felvételére koncentrálva, miközben vizslató tekintete falta puncim látványának minden részletét. Húsos nagyajkaim szétnyíltak mint a kipattanó rózsabimbó, feltárultak a rózsaszínű kisajkak, megbújva mint egy koronaként középen a csiklóm. Hűs fuvallat csiklandozta meg érzékeim kapuját, pillanatok alatt felszárítva nedveim első ám tagadhatatlan jeleit hüvelyem ajtajában. Hirtelen felugrottam , s felvett edzőcipőmön végzett utolsó simításhoz enyhe terpeszben előrehajoltam, megmutatva magamat hátulról is. Az edzés emlékeitől még feszes popsim látatta meg magát, melynek barackforma gömbjei enyhén szétváltak, utat engedve a kéjes gyönyörök templomának újabb bejáratához.
Aztán hasonló kacajjal, amit az előbb kaptam,( mikor oly sóváran vártam az érzéki érintés beteljesülését), ajándékoztam meg lenyűgözött és férfiasságának teljes terjedelmében pompázó szemlélőm, majd semmi sem történt pillantással megkoronázva a jelenetet, figyelemre sem méltatva kéjdorongját öltözködtem tovább.

Kissé el is fordultam, már-már háttal álltam mikor egy erős kéz hirtelen magához rántott, s vadul megcsókolt. Türelmetlenül szétfeszítette fogaimat, számba tolta nyelvét, s közben kezemet határozottan farkára tolta, kényszerítve arra, hogy fonjam át ujjaimmal. Megtettem, de szándékosan kissé erősebben, jelezve, hogy nem hódolok be könnyen más akaratának. Ekkor elkapta ajkamról a száját , s barna szemeit vészjóslóan, de vágytól sóváran mélyen a tekintetembe fúrta. Kitartóan álltam a pillantását, agyamban közben cikáztak a gondolatok, s tudtam , megtaláltam azt akire mindig is vágytam!!!!!
A többiek némán, ám sokat sejtető mosollyal az arcukon asszisztáltak a jelenethez, majd magunkat összeszedve elindultunk kajálni.
A vásárlástól, a nap szívó erejétől és a bőséges vacsorától kissé elfáradva hazafelé indultunk miután megbeszéltük az újabb találkozó időpontját. Új lovagom felajánlotta hogy hazavisz. Útban a lakás felé igyekeztünk fesztelenül csevegni, ám szinte tapintható volt a feszültség. El is határoztam, ahogy a házhoz érünk gyorsan elköszönök, bár be kellet valljam( legalább magamnak ), hogy valami teljesen máshoz volt kedvem. Elérkezett a pillanat, ám várakozásommal ellentétben nem volt kínos, természetesnek hatott, ahogy feljött velem a lakásba, mint aki nem először jár ott.
Frissítő zuhanyt terveztem, s megkértem közben, készítsen valami innivalót magunknak.
A fürdőbe lépve behúztam magam után az ajtót, ám enyhe mosoly kíséretében azon gondolkodtam mi takargatni valóm is van még …

A kádba lépve, megengedtem a vizet, s behunyt szemmel élveztem, ahogy hűsíti napperzselt bőrömet a langyos vízsugár. Ahogy ott álltam, óhatatlan felvillantak szemeim előtt a délutáni incselkedés képei.
A közeli emlékek, kábítóan hatottak rám, lélegzetem egyre gyorsuló, pulzusom szapora lett. Kezemmel simogattam az arcomat, szám vonalát, nyakam hajlatát, s mozdulataimat követtem a lágy vízsugárral is. Éreztem melleim megfeszülnek az izgalomtól, bimbóim mereven, hegyesen törnek elő kerek kebleim halmaiból. Lassan egyre lejjebb vándoroltak ujjaim, már éreztem a domborodó mellek lágy ívét. Újjaim lüktető bimbómat keresték, mikor hihetetlen kéjes érzés villant át agyamon . Szemeim kipattantak, és egy a lámpafényében csillogó gesztenyebarna hajat pillantottam meg, amit rámhajol.
A haj tulajdonosa lágyan körözött nyelvével a bimbóm körül, majd ajkával rátapadt, s mohón csókolta, szívta, szopogatta a kis cseresznyemagot. Kiesett a kezemből a tus, elkaptam a kapaszkodót, másik kezemmel a hajába túrtam, s csak egy szó szakadt ki belőlem: VÉGREEEEEEEEE
Hátra vetettem fejemet, úgy élveztem ajkai, nyelve kényeztetését. Magafelé fordított, mindkét mellemet a kezeibe fogta. Lágyan finoman gyúrta a halmokat, ujjai közé csippentve a bimbókat, csipkedve csavargatva kényeztetve őket. Szájával közben a nyakamba csókolt, nyelvét végigfutatva az íveken, majd fülemhez érve forrón belelehelt.
Ekkor hagyta el ajkam az első sikoly, bőrömön milliárd hangya kelt vándorútra, őrjítő érzéseket felszabadítva bennem. Bimbóim kényeztetésének hatását ágyékomban éreztem, minta valami láthatatlan zsinórral lenne összekötve….Ölem egyre jobban, egyre hívogatóbban lüktetett, de tudtam még várnom kell..
Közben szájával vándorútra indult testemen, feltérképezve minden porcikámat. Végigcsókolta karjaimat, különös tekintettel a hajlatokra, hiszen jól tudta itt mennyire érzékeny területek várnak rá. Haladt lejjebb és lejjebb, köldökömhöz érve belemártotta nyelvét a gödröcskébe, egyre kéjesebb sóhajokat előcsalva belőlem.
Éreztem lábaim kezdődő remegését, már alig tudtam tartani magam, pedig még szinte semmi nem történt.. Ágyékom szinte lüktetett az izgalomtól, ám mikor ajkai elérték és már kézzelfoghatónak éreztem a vágyat, és sóvárogtam , akár könyörögtem is volna hogy érjen hozzá ajkaimhoz, leheletnyi érintéssel simogass meg végre könyörögve kérem!!!!!!!!!!!! az édesen nedvező hasadék vonalát , akkor határozottan de finoman megfordított és most alulról indult felfelé.
Belül lázadtam, tomboltam, ordítottam, hogy neeeeeeeeee, ez már nem érdekel, valahol máshol kényeztessen, de túl büszke lettem volna kimondani és tudtam hiába is tenném, rám se hederítene….
Térdhajlatomtól indult felfelé, éppen hogy érintve a fenekem vonalát, végig fel a gerincem vonalán egész a nyakcsigolyáig. Úgy éreztem, mentem meghalok, de már nem tudtam eldönteni mitől. Félőrültté izgatott az ajkaival, a kezeivel a nyelvével, és még alig ért hozzám…….ÓÓÓÓÓÓÓÓÓHHHHHHHHHHHH
Erős kezek emeltek ki a kádból, s ültettek a mosógép tetejére, lábaimat vállaira támasztotta, s combjaim belső felét kezdte csókolni.. Nagyajkaimat mintha hatalmas súlyok húzták volna , annyira megteltek vérrel, szinte fájtak… elvesztettem a fejemet és könyörögni kezdtem: kérleeeeek, nyaljál végre, megbolondulok, nem bííííírom, könyörgök ,érzni akarom végreeeeeeeeeee
Ekkor nagyon lágy érintést éreztem a nagyajkaimon, siklott a nyelve rajta, mint valami kígyó, szétnyitni már nem kellett ,magától tárult fel s csusszant beljebb és beljebb ,végig vaginám egész hosszán, körözve a hüvelyem kapuján mohón falva nedvemet… Aztán feljebb vándorolt, csiklómat még ekkor is elkerülve, nyelvével, kis nyolcasokat rajzolt körülötte, majd egész fent a tövénél nyalogatott…. Remegett minden porcikám, nem tudtam hol vagyok, ki vagyok, nem is érdeket.. Csak azt éreztem hogy nagyon- nagyon jóóóó alig bírom vissztartani, nem bírom már tovább. Beszéltem közben ,sikoltottam, lihegtem és nyögtem és kértem méééég, mééég, és mééég..
Egyre gyorsabban és kissé erősebben mozgatta már a nyelvét, de formáját így is változtatva, hol csak a hegyével, hol lefetyelve…feszítő érzést éreztem, majd enyhe de annál édesebb nyomást mélyen magamban…Érzékeim pattanásig veszültek, bensőm remegett, éreztem azonnal robbanok …Kéjes borzongást éreztem vaginámban ahogy két sikamlós újját belém mélyesztette.
Ujjait nem huzogatta ki- be belőllem ,hanem apró kissé kaparó mozdulatokkal belül mélyen ingerelt, miközben nyelve már a pattanásig feszült , kidudorodó csiklómon siklott le- fel… Ekkor már nem bírtam tovább,lélegzetem is elállt…. Hosszan sikoltottam , szinte nyüszítettem, testem ívben megfeszült, remegtem, majd mint a visszatarthatalan vulkán, kirobbant belőllem a gyönyör , elárasztva testemet, lelkemet egész lényemet. Hüvejem össze-össze rándult, másodpercekig élveztem…élveztem és élveztem………………
Szinte elájultam a kéjtől, bár az is lehet hogy valóban így volt., felsegített, lábamra állított bár menni nem nagyon tudtam …
Átmentünk a szobába, közben csókoltam, faltam arcárol a nedveimet..Szerettem volna viszonozni mindazt a gyengédséget, minden érzékiséget amit nekem adott, de tudtam ezt most túlhaladtuk…
Kicsit kapkodón csokoltam végig a testét, feszülő napbarnított izmait, amint haldtam lejebb és lejebb.
Férfiassága hivalkodóan meredt felfelé, réges régen elhullajva édes nedvének első cseppjeit.Kicsit azért játszottam vele, arcommal érintve farkát, mit egy parfőmként elkenve síkos cseppjeit a nyakamon…..
Haladtam lejebb , számmal ,nyelvemmel a heréket simogatva, nyalogatva, majd óvatosan előbb az egyiket majd a másikat a számba véve morzsolgatva azokat…..majd kértem foruljon hasra, s a gerince mentén kényeztettem tovább, hosszan időzve izmos, feszes fenekén.. Millió csokot leheltem rá, mindkét felére, majd nyelvemmel lágyan, az elválasztó partokat simogattam, miközben kezemmel finoman széjelebb húztam a formás gömböket, könnyebb utat találva kényeztető simgatásomnak..
Egyre beljebb haladtam még elértem a keresett pontot, s mint ahogy ő nekem az előbb egyre gyorsuló nyelvcsapásokkal kényeztetem a szűk kis kaput..Ujra hátára görgettem, majd aprót lehelltem a makkjára…Egyre szakadtak fel belőlle a sóhajok, miközben kőkemény farkának törzsét nyalogattam.. Kezeimre támaszkodtam, s épp csak nyelvem hegyével alig érezhetően, lágyan megnyalintottam a feszülő makkot…


Ahogy megéreztem számban selymes ízét, elvesztettem a fejem!!! Forró nedves ajkaim közé engedtem a lüktető fejet, kőröztem rajta nyelvemmel, pereme alá csúsztattam , majd nagylevegőt véve hogy minél többet benyelhessek belőlle mélyen a számba csúsztattam.. Mozgattam magmaból ki be, szívtam, szoptam, cuppugtam rajta veszettül. Kezemet közben le- fel és körkörösen mozgattam rajta.. aztán csak a makkját engedtem a számba, s szájpadlássomhoz szippantva szoptam egyre mohóbban.. Másik kezemmel a golyóit morzsolgattam finoman..farka olyan kemény volt azt gondoltam eltörik, de mit is beszélek.. nem gondoltam semmit sem csak azt hogy hamarosan érezhetem a fenséges ízt.. Egyre gyorsuló tempóban vertem a dákóját, néha kiengedtem a számból az arcomhoz, ugráló melleimhez csapkodva. Lélegzete egyre gyorsuló és szaggatotabb lett, ekkor makkját szopogatva farkát irtózatos gyorsan vertem és vertem, mígnem egyszercsak felkiáltott , kéjrúdja össze-össze rándut , hatalmasakat lövellve egész a torkomig.. Nem győztem nyelni , szinte megfolytott, majd ahogy csillapodott, simogattam, nyalogattam még , jókat kacagva makkja hiperérzékenységén.. Patyolattisztára nyaltam a zsugorodó szerszámot, majd mellébujtam, s ujjaimmal, körmömmel lágyan cirógatva simogattam tovább..
Magához szorított, teste melegében , karja oltalmában, összebújva szenderedtünk el…
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

libido ·
Szerintem ügyes.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: