Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kényeztetés felsőfokon.

Mindig élveztem ha férfiak ,megnéznek, gyönyörködnek bennem, de eljátszottam a gondolattal milyen izgató lehet egy nő érintését érezni a testemen.
Lehettem vagy 21 éves, és a vizsgaidőszak vége felé jártunk.Neki indultunk az éjszakának, Jól akartuk érezni magunkat, velem jött az  barátnőm Timi is.

Sosem gondoltam hogy vonzódik hozzám ,de ahogy ott a parketten tánc közbe hozzám ért elöntött a vágy életembe először élveztem egy nő érintését-
Hozzá ért a combomhoz, simogatta- és én élveztem.
Timi a pezsgő hatásától beindulva fülembe súgta iszonyúan kívánlak ,lépjünk le innen.

Elköszöntünk és haza indultunk, ahol is teljesen beindulva megcsókolta a nyakam finoman harapdálta fülem majd szenvedélyes csókolózásba kezdtünk.
Mire felértünk a lakásba már égtünk a vágytól- a hátam mögé lépve csókolta a nyakam simogatta a melleim,majd egyre lejjebb haladt. Éreztem a forró ajkait a cickómon, A bimbó megkeményedett a szájába, Alig vártam hogy kinyaljon.
Végre elért a hasamhoz,csókolt finoman nyalogatott,majd széthúzta a lábaimat,és elkezdte csókolni a belső combom. Iszonyúan élveztem,
Timi volt a második személy az életembe aki, szívből szeretett,és én nagyon élveztem ezt.
Élveztem hogy a keze a bugyin keresztül simogatta a puncim. Ahogy hozzáért beleremegett a testem.Magamba akartam érezni a nyelvét .Finoman végignyalta lentről felfelé majd az ujjazni kezdett és mélyen belém nyalt. Nyelve a csíklomon ficánkolt

Halkan nyílt az ajtó és belépett Zsolt és Tamás,élvezettel nézték ahogy kényeztetjük egymást Timivel.
Majd oda léptek hozzám és átvették a terepet Vandától.
Tamás a lábam elé feküdt és végignyalta a lábujjaimat,vádlimat,szétnyitotta a combom és puszilgatva haladt a puncim felé.
Forrón csókolta a szeméremdombot,tudtam elfogok veszni a nyelvének őrült vad s gyengéd játékában.

Zsolt közben felülről támadta a nyakamat a fülcimpámat harapdálta,nyaldosta,puszikat lehelt bele.

Közbe szavakat suttogott , Kívánlak! Megőrülök érted ,el karok merülni benned-
Lejjebb  csúszott és a cicimmel folytatta a játékot.

Timi mellettünk valósággal élvezte a helyzetet és ujjazta a pináját.

Én nem tudtam merre figyeljek melyiket élvezzem jobban.
Lenyúltam Zsoltért és már tudtam is mit akarok,követelőzően bekaptam az egész szerszámot,és próbáltam minél mélyebbre torkomra engedni. Vad szívásba,szopásba kezdtem annak ütemére ahogy Zsolt izgatott .

Ne-ne még ne...! Lihegte Zsolt,és mindannyian tudtuk mire gondol.

Mindketten felültek és felhúztak magukhoz.
Lovagolj meg bennünket utasítottak ,s én felváltva ültem bele ágaskodó farkukba..
Különleges érzés volt,ahogy felváltva merültek el bennem,mindenhol éreztem a simiző kezeiket.

Szeretnélek hátulról megdugni - lihegte a fülembe Zsolt és a derekamat átfogva félig térdeplő állásba felhúzott magához.
Sóvárogva vártam,hogy kitöltse puncimat de e helyett a forró nyelvét merítette a z ölembe.

Nagyon finom és forró puncid van ,hallottam valahonnan messziről.

Tamás farkát vettem kezelésbe. Golyóit szippantottam be, amitől felnyögött és ez további játékra sarkalt.
Zsolt ritmusát szívtam ,nyaltam nyeltem Tamás meredező farkát.
Éppen teljesen a számba került ,mikor Zsolt farka hátulról behatolt a puncimba.


Az izgalom kezdett megint úrrá leni rajtam, képtelen voltam Tamás farkát kiereszteni,szinte, szívtam nyaltam cirógattam.
A lökések gyorsultak és egyre mélyebbre nyomult a számba,és hirtelen megéreztem torkomba a magjának ízét.

Megfeszültem az izgalomtól önkéntelenül össze szorítottam az egyébként is szűk punim és a következő pillanatba Zsolt ordítására eszméltem fel.

Jézusom- csináld abba ne hagyd ez  nagyon nagyon jó, és rám hanyatlott,ahogy elélvezett.

Látni akarom ahogy elélvezel, mondta Zsolt ,és az ölébe húzott..
Irányítani akarok ! mondtam határozottan

Átöleltem a nyakát,csókban forrtunk össze.Megemeltem a csípőmet és csak a makkját engedtem magamba.Majd gyorsan bele ültem,és ezt ismételgettem néhányszor.

Megéreztem Zsolt türelmetlen ,követelőző szorítását lassú mozgásba kezdtem.
Ő felvette a ritmust és testünk lassú mozgásba kezdtünk.Megfeszítettem a hátam,így még szorosabban szorítottam a puncimmal  a farkát.
Az élvezet hulláma járt át mindkettőnket, éreztem Zsolt pulzusát ahogy belém élvezett.

Ez Fantasztikus volt Te kis boszorka súgta fülembe Zsolt.

Tamás közbe Timikét kényeztette,a hátára fektette és finoman csókolta szívta szopta a mellét.Közben az ujjaival a csiklóját izgatta.Nyalta falta,a nyelvével dugta a lucskos pinát,

Timi ,Tamás tudtára adta baszni akar itt jó alaposan keményen bassza meg
Tamásnak sem kellett kétszer mondani,
Belenyomta a méretes faszt a pinába és dugta és dugta.
Timi nyögdécselt,,sikoltozott, hatalmasat élvezett -majd élvezettel tisztára szopta a Tamás farkát.

Zsolt pezsgőért indult,és csillogó szemükből láttam hogy közel sincs vége az élvezeteknek.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Ezt olyasvalaki írta, aki nagyon nem tud írni.

kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: