Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kémia tanárnő Erdélyben!

Az én történetem 1993-ban történt, amikor a barátom anyja szólt, hogy Erdélybe szervez kirándulást a volt iskolánkba, és ha van kedvünk, akkor menjünk el. Mi ekkor 17 évesek voltunk. Elérkezett az utazás napja, és ebben a pillanatban meg láttam az én kedvenc kémia tanárnőmet, Jutkát.

Miután megérkeztünk a szálláshelyre a szoba társam azt mondta, hogy ő lemegy vásárolni valami üdítőt, illetve ropogtatni valót, és mondta, hogy megkérdezi Jutka nénit, hogy neki kell e valami az üzletből. Én át mentem vele Jutkához és amikor megláttam egy rövid pólóba illetve fehér tangába rögtön nagy erővel beindult a fantáziám akkor még Jutka nénire, aki akkor 37-éves volt, és nagyon csinos. Meg kérdeztük, hogy kér-e valamit. Ő mondta, hogy igen és a társam elindult engem pedig Jutka beinvitált, amit habozás nélkül elfogattam. Kérdezte, hogy elfogadok egy jó hideg dobozos sört, mondtam köszönöm igen. Amikor kiment láttam, hogy az asztal alsó részén két pornó újság van, na erre leforgott előttem ,hogy ez a Jutka mit csinálhat magával, mivel ő elvált volt.

Én a kezembe fogtam az újságot és elkezdtem nézegetni ahogy nézegettem egyszer csak szuszogást hallottam a fejem felett. Felnézek és ott áll felettem Jutka. Én persze teljesen el vörösödtem, erre ő az mondta, ha meg tudok bocsátani, akkor elmenne lezuhanyozni, mert nagyon melege van. Tíz perc elteltével kiabált nekem, hogy a táskájába van a törölközője és vigyem már be neki. Szívesen megtettem. Ahogy benyitottam a fürdőszobába rögtön ott állt előttem anyaszült meztelenül az én drága kémia tanárnőm, és persze zavarba se jött megfogta törölközőt és azzal együtt magához húzott. Majd azt súgta a fülembe, hogy nagyon hiányzik neki valaki, hogy szeretetet adjon neki és egy nagy puszit nyomott a számra. Majd hozzátette, hogy szeretne velem lenni kettesben, de nem csak egy alkalommal.

Lehúzta rólam a rögtön gatyámat a farkam a hasamat verte annyira meg volt duzzadva. Ő pedig azzal a mozdulattal, ahogy a gatyámat tolta lefelé az egész farkamat a szájába vette. Két perc elteltével már úgy járt a feje mint az olajkúton a szivattyú, én pedig a szájába engedtem a forró gecimet amit úgy nyelt le, mint aki meg akar fulladni. Utána bementünk a szobába és mondta, hogy még a férje gecijét se nyelte le de már annyira ki van éhezve, hogy nagyon vágyott rá, és hozzátette, hogy nem gondolta volna, hogy ilyen finom. Ezután újra kezdte szopni a farkamat, de persze én is jól nyaltam a teljesen simára borotvált punciját, és legalább négy ujjamat dugtam fel a drága tűz piros puncijába amit nagyon élvezett. Ahogy ezt csináltuk néha belenyaltam a popsilyukába is és próbáltam ujjazni a fenekét amire azt mondta ilyet még soha nem érzett és mondta , hogy próbáljuk a farkamat bedugni.

Feltérdepelt négy kézlábra én szét húztam a fenekét és így nyaltam, amíg jó nedves nem lett és míg három ujjammal ki nem tágítottam. Öt perc elteltével a farkamat próbáltam feldugni és láss csodát, a farkam mint a punciba úgy ment be. Kicsit fájt neki de mondta, hogy most már ne hagyjam abba. Amikor már mind a ketten a csúcsra értünk kihúztam, és elkezdtünk franciázni és így is élveztünk egymás szájába. Szeretkezés után elmentünk zuhanyozni, és én ott újra elkezdtem nyalni. Nyalás közben furcsa ízt éreztem a számban, és ahogy kinyitom a szemem és elhúzom a számat, látom Jutka pisil. Ő erre megkérdezte, hogy nagyon haragszom rá és mondtam, hogy nem és szájon csókoltam. Erre ő kérte, hogy én is pisiljem le és persze a szájába is engedjem én ezt meg tettem. Így telt el ez a hét Erdélyben Jutkával.

Ui: Ha valaki nem hiszi akkor ne szavazzon.

Ui2:Ha valakit érdekel a Jutkával történt többi eset akkor írjon a fire1@wap.hu ra és küldök neki.

Egyébként azóta is együtt vagyunk Jutkával Ő 47 éves Én 27 vagyok és nagyon boldog virágzó kapcsolatunk.

SZERETEM!!!
Hasonló történetek
26058
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
18044
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: