Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kellemes Emlékek

Anikó egyedül érezte magát. Nem tudta feledni első szerelmét, Zolit, akit szívből szeretett. Vele tudta meg, milyen igazán szeretni a másikat, milyen nevetni, boldognak lenni. Dacból szakítottak, annak ellenére, hogy imádták egy mást. Habár ő vetett véget a kapcsolatnak, s ennek már egy éve volt, nem tudta elfelejteni a fiút. Hiányzott neki az illata, az érintése.
Hétfő délután volt, amikor úgy érezte, nem bírja tovább, és felkeresi.
Felhívni nem volt bátorsága, csak egy sms-re tellett. Nem rontott
ajtóstul a házba, de éreztette, hogy mit szeretne.
"Szia! Hogy vagy? Rég láttam a szobád! Megkaptad már az új bútorod? Megnézhetném, hogy rendezted át a szobád? ;) "
Ankióba amint elküldte az üzenetet, rátört a felismerés. Hogy lehet ilyen hülye?? Nem tudott volna valami frappánsabbat kitalálni?? De fiú kapcsolt, mit szeretne valójában a lány, hiszen 8 hónapig voltak együtt. Örült a lány kezdeményezésének.

Zoli a külvárosban lakott. Mivel az út mindössze pár percig tartott, megbeszélték, hogy Zoli kimegy a busszal érkező lány elé.A házig vezető út közben akadozott a beszélgetés, mindketten zavarban voltak. Fogalmuk sem volt, mit mondjanak. Anikónak rendkívül nehéz volt vissza tartania magát. Legszívesebben hagyta volna az unalmas társalgást, és ordítva tört volna ki belőle a fájdalom, hogy mennyire hiányzik neki szerelme! De nem tehette, hisz talán akkor elrontaná a rájuk váró kalandot. Beértek a házba. A lány találkozott a Zoli szüleivel, de gyorsan "kimentette" őt, és felráncigálta a szobájába.

Anikó megcsodálta a fiú legújabb érméit, amiket kiemelkedő sportteljesítményéért kapott. Megegyeztek, hogy elkezdenek egy filmet nézni. Zoli nagyon jól tudta, mi fog következni, és már alig bírt magával. Becsukta az ajtót, és lefeküdt a lány mellé az ágyra, és elindította a filmet. Egy ideig csak feküdtek egymás mellet szótlanul, egyikük sem, mert kezdeményezni. Aztán Anikó gondolt egyet és felpattant Zoli hátára. Csiklandozni, csipkedni kezdte a fiút, mert tudta, hogy ennek játéknak előbb utóbb pajkos birkózás lesz a vége. Onnan pedig könnyű lesz rávezetni egymást arra, amire igazán vágynak.

Nagyon jól tudta, hogy Zoli a feneke alatt a combján csikis, ha pedig felizgult, akkor meg megőrül, ha ott simogatja. Csipkedte, harapdálta az oldalát, aminek a vége hangos kacagás és birkózás lett. Zoli felülkerekedett, erős karjával leszorította Anikóét úgy, hogy az mozdulni se tudjon. Egymás szemébe néztek, és Ankó már tudta, hogy Zolinak is nagyon hiányzanak a közös együttlétek. Zoli lassan közeledett a szájával a lányhoz, és finoman megcsókolta. Először lassú, majd egyre hevesebb csókolózásba kezdtek. Kezeik is megindultak felfedező útjukra. Zoli kezébe vette a lány méretes keblét, és finomat masszírozni kezdte. Szája a lány nyakára tévedt, amitől Anikó hangosan sóhajtozni kezdett. A nyaka volt az a pont a testén, amit ha izgatni kezdenek, onnantól nincs megállás. Anikó szeméremajkai egy pillanat alatt megduzzadtak. Körmeivel végigszántott a fiú hátát, egészen a fenekéig, majd belekapaszkodott.

Zoli végigcsókolta a lány vállát, majd szép lassan megindult a dekoltázsa felé. Anikón mélyen kivágott piros felső volt, ami feltárta keblének a melltartóból kikandikáló dudorát. Zoli lejjebb tűrte a melltartót, és bekapta csúcsosodó mellbimbót. A lányból hatalmas nyögés szakadt fel. Megelégelte a dolgot, levette pólóját, és a melltartót, hogy Zoli jobban odaférjen a két dombocskához. A fiú szájába adta, és az szívni, nyalni szopogatni kezdett. Majd lefelé haladt szájával a lányon, a hasát puszilgatta, belenyalt a köldökébe, amit Anikó nyögésekkel nyugtázott. Nagyon szerette, ha kedvese nyelve a köldökében fickándozott.

Ekkor Anikó letolta őt magáról, és lovagló ülésben telepedett a fiúra. Nem törődött semmivel, hogy visszaadja a kényeztetést, a fiú övét kezdte kicsatolni, minél hamarabb magában akarta érezni a kemény szerszámot, puncija már teljesen nedves volt. Zoli úgy érezte, dorongja alig fér el nadrágjában, ezért hálás volt a lánynak, hogy kiszabadítja onnan. Anikó lecibálta a nadrágot, majd az égnek meredő szerszám fölé hajolt. Imádta az illatát. Nem vette egyből a szájába. A rúd aljától lassan felfelé kezdte nyalni. Oldalra fordította a fejét, és egy picit megharapta. Egyik kezével a szerszámot tartotta, másikkal a golyóit masszírozta.

Miután jó párszor megnyalta, megkereste a fiú pillantását, hiszen tudta, hogy imádja nézni, majd miközben a szemébe nézett, hirtelen bekapta a kemény rudat, amit Zoli nagy nyögéssel dicsért. Lassan kezdte szopni, a kezével rásegített. Majd hirtelen megállt, végignyalogatta, rálehelt, aztán megszívta. Újra szopni kezdte, és gyorsított a tempón. Zoli nem akart idő előtt elmenni, és eltolta a lányt magától. Lekapta a pólóját, és most ő következett. Levette a lányról a kemény farmert, és ujjaival végigsimította a lány combját. Felfelé haladt, a vénusz dombot kezdte simogatni, majd lejjebb nyúlt, a kéjbarlanghoz. Érezte, hogy a Anikó puncija teljesen lucskos, és ettől eszeveszetten beindult. Letépte a tangát, és szájával rálehelt a puncira, ami majdnem teljesen csupasz volt, csak egy kis csíkocska kivételével. Nyelvével körözött egyet a selymes bőrön.

Imádta az ízét, és minél hamarabb szájában akarta érezni. Befurakodott az ajkai közé, és fel-le futtatta nyelvét a punci húsos rétege között. Kezével jobban széttárta a lány combjait. Felülről széthúzta a punci ajkait, hozzáveregette nyelvét a csiklóhoz, majd a szájába vette. Lassan, lágyan kezdte szopni. Felpillantott, látta, hogy egyre gyorsabban emelkedik-süllyed Anikó szép melle. Fejével felemelkedett, benyálazta középső ujját, és bedugta a forró vaginába. Ritmusosan kezdte mozgatni a lányban. Segítségül hívta másik ujját, és egyre gyorsabban kezdett kefélni. Ő sem akarta, hogy Anikó idő előtt elmenjen, hirtelen abbahagyta. A lány fölé hajolt, aki felhúzta combjait maga mellé, hogy Zoli minél mélyebben beléhatolhasson.

Zoli először csak simogatta, a lány punciját kemény dorongjával, majd hirtelen, mélyen hatolt a lányba, aki sikoltott egyet a meglepetéstől. Egyben jól is esett neki, és alig várta, hogy elkezdjék a jól ismert ki-be mozgást. Zoli elkezdett dolgozni a lányon, egyre gyorsabban, ütemesebben a lányon. Közben mellét morzsolgatta. Látta, hogy a lány oda-oda pillant. Tudta, hogy imádja nézni a ki-be játékot. Anikó megunta a megszokott pózt, eltolta magától Zolit, megfordult, és letérdelt. Hátulról akarta. Számára ez volt a legizgatóbb. Zoli, látván, hogy a lány mit szeretne, könyörtelenül behatolt hátulról a lányba, és dugni kezdte. Anikó hangos, és ütemes nyögéseiből tudta, hogy nem járnak már messze a csúcsponttól. A ritmikus ki-be játék egyre gyorsabb és vadabb lett, és mivel a kéj hajtotta őket, nem is lassítottak a tempón. Anikó elkapta a fiú egyik kezét, két ujját szájába vette, benedvesítette, és a csiklójához irányította. Másodpercek után nyögések közepette mindketten elélveztek.

Lerogytak egymás mellé az ágyra. Fantasztikus volt. A nagy tempótól kiizzadtak, kiszáradtak. Csak nézték egy mást. Anikó megnyalta száját, és mosolygott:
- Észveszejtően zúg a fülem!
- Nekem is…

Mindketten felnevettek.
Hasonló történetek
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
15292
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Valami hiányzik belőle.
Amitől olvasmányos, amitől lebilincselő, ami a sava-borsa a történetírásnak.
Így, "csak" annyi, mint amikor az egyszeri fiú eldicsekszik a barátjának.

sisqo_1 ·
Hát...sajnos ez elég gyenge.Nagyon sokat kell még írnod,hogy ráérezz az ízére.Nem rossz irányba haladsz,de még sokat kell fejlődnöd.Az a baj,hiányzik belőle minden tűz,elkapkodott a sztori,és igazából nincs valóságérzete.Ha egy történet kitalált,akkor is kell hogy érezze az ember,ez vele is megtörténhet.De azért írkálj csak tovább nyugodtan! :sleeping:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: