Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kellemes csalódás

Másnap találkoztam az Annával, leültünk egy PUB-ba, hosszasan beszélgettünk, közben csak 1-2 szájra puszi történt. Kiderült, hogy amiket halottam róla, negatív dolgokat, azokat csak a volt barátja haverjai terjesztették róla. Nagyon intelligens csajt ismertem meg aznap este, kiderült, hogy nemcsak az ágyban ér valamit. Mikor elbúcsúztunk csókolóztunk egy rövidet, de semmi több. Majd találkozgattunk és nagyon megszerettük egymást, azóta is együtt vagyunk, az utóbbi időben egyre többet szeretkezünk és egyre jobban érezzük magunkat a másik társaságában. Szóval összejöttem azzal a csajjal, akiről azt hittem, hogy egy ringyó és, hogy nem tud megmaradni egy pasi mellett. De kegyetlen nagyot csalódtam benne, szerencsére pozitív irányba. Remélem még fog okozni nekem pár ilyen kellemes csalódást és hogy sokáig együtt leszünk még. Ha történik még velünk valami nem hétköznapi, akkor azt leírom. Persze csak akkor, ha akarjátok Kedves olvasók!
Hasonló történetek
29456
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
15342
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: