Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kecskemét a hely

Harminc múlt. Két gyereke meg sem látszott rajta, és amikor nadrág helyett szoknyát vett, hát a fél évfolyam kiesett a padból. Nem kellett sok, hogy összejöjjünk, bár, hogy miért is pont velem, azt a mai napig nem értem. Az egyik óra után odamentem valamit kérdezni, aztán szó szót követett, és máris a sarki koktélbárban folytattuk a beszélgetést. Miután ő is szerette a koktélokat, megbeszéltük, hogy pénteken, ha nincsenek otthon a gyerekek és ráér, akkor lemegyünk inni valamit, meg esetleg bulizunk is. Mire a házukhoz értem, a szívem majd kiugrott a torkomból. A másodikon lakott, így már messziről integetett, és mondta, hogy még nincsen kész, így ugorjak fel és várjam meg amíg elkészül.

Mondanom sem kell, hogy a puszi nyelvesre sikeredett, amikor beléptem az ajtón, és amikor csípőjét az enyémhez szorította a csók hevében már majdnem eldurrantam. Fekete egybe ruha volt rajta. Vadul csókolództunk az előszobában a falnak dőlve, miközben feszes testét fedeztem fel a kezemmel. A válláról lecsúszó vállpánt alól előbukkant a piros csipkemelltartó, amitől végképp nem tudtam magam tartóztatni, és ajkaimmal estem a nyakának meg a mellének, miközben háttal a falnak dőlve élvezte a dolgot, és a hátamat simogatta. Pillanatok alatt kiderült, hogy a ruha alatt a melltartón kívül egy ugyancsak piros csipke tanga volt.

Amikor elkezdtem leszedni róla a bugyit, akkor szelíden de határozottan a fotelig tolt, majd ott belelökött a fotelbe és lecibálta rólam a nadrágot, miközben kajánul mosolygott és végig a szemembe nézett. A nadrágon keresztül is simogatta, morzsolgatta a farkam, és amikor előkerült szinte gondolkozás nélkül vezette telt ajkai közé. Nem volt előjáték, nem cicázott, hanem rögtön tövig nyelte a szerszámomat. Nem tudtam levenni a szemem az ajkairól, ahogyan fel-le siklik a nyáltól fénylő rudamon. Közben végig a heréimet cirógatta. Fölnézett és halkan suttogott felém. Az elsőt a számba szeretném! Lenyúltam és a hajába túrtam. Imádtam, hogy rövid szőke haja van. Pont akkora, hogy még kényelmesen bele tudtam markolni. Imádta, ahogyan mozgatom a fejét a farkamon. Kezemmel aztán levettem a melltartót, és amikor mellei a kezembe simultak, egyszerűen teliélveztem a száját. A hang ahogyan nyelte a spermámat, a cuppogás, ahogyan nyelés közben is mozgott a szájával a péniszemen hihetetlen volt.

Amikor mindet lenyelte felállt terpeszben a fotel elé és vadul a pinájához rántotta a fejem. Szinte önkívületben téptem le róla a tangát, és hunyt szemmel faltam a fazonra borotvált nagyajkakat. Közben kezeimmel a combját simogattam, és a fenekét markolásztam. Szerettem, hogy izmos feneke volt, és mégis olyan puhán simult a kezembe. Ötletszerűen kezdtem el a csiklóját a nyelvem helyett az ujjaimmal izgatni. Egy idő után, amikor már három ujjal voltam a kisajkak között észrevettem, hogy újra olyan merev vagyok mint az evezőlapát.

Felkaptam, és az ágyra fektettem, majd minden további nélkül szétlöktem a combjait, és vadul beléhatoltam. Néha erőszakosnak éreztem magam, de ezt is élveztem, ő pedig fel-feltörő sikolyokkal adta tudtomra, hogy neki sincsen ellenére. Önkívületben keféltem. Néha a remegő melleit néztem és markolásztam, ahogyan egyre vadabb lökésekkel szúrtam a nőt. Egyre hangosabban sikított. Körmeivel végigszántott a hátamon, amikor pedig elélvezett a vállamba harapott. A fájdalomtól persze nekem sem kellett több. Megint telelőttem.

Talán hajnalig feküdtünk egymáson meg-megmozdulva. A legabszurdabb az volt, hogy a nevén kívül alig tudtam valamit róla. Tanított a főiskolán, de talán dolgozott is máshol, a gyerekeit sohasem láttam, de kevesen nyelték le ilyen élvezettel az anyagot.
Hasonló történetek
18036
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
15339
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: