Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kávémesék: a dunaújvárosi vonat

Kényelmesen elhelyezkedtem a kupéban. Bő egy óra utazás várt rám és altatónak egy akta, amit a munkatársaim a tárgyaláshoz összeállítottak. Még negyedóra volt az indulásig, kinyitottam az aktát és a kezdőmondat első negyedénél már le is csukódott a szemem. Még nem indult a vonat, amikor egy női hang ébresztett fel, aamint a kislányának magyaráz:
- Kislányom, ne felejtsd el, hogy a dédi már öreg, hangosan és érthetően beszélj vele.
- Igen, anyu.
- Ha bárkiről kérdezget, mindenki jól van és nincs semmi baj. Érted?
- Igen anyu.
- És ne felejtsd el: nagyon makacs, nem hajlandó tudomásul venni, hogy a világ megváltozott. Ő még Pentelén él.
- Igen anyu.
Reménytelen, gondoltam, s hogy kiszakítsam magamat a családi idillből, újra kinyitottam a mappát. Majdnem eljutottam az első bekezdés végéig, amikor újra lebukott a fejem. Százhalombattán járhattunk, amikor két öregúr ült le a közelünkbe.
- Hogy szegény Andris ezt nem élhette meg…
- Pedig ő mondta, hogy gyűljünk össze, gyűljön össze a régi sztálinvárosi csapat… Akiket odavezényeltek, anno. A sok osztályidegent, hogy építsék a kommunizmust.
- Felépítettük a Szálinvárost.
- Fel. De ott is hagytuk.
Újra visszaaludtam, s már csak akkor ébredtem fel, amikor a célállomáshoz értünk. Mindannyian felvettük a kabátjainkat és leszálltunk. Ki Pentelén, ki Sztálinvárosnál, én Dunaújvárosban és közben arra gondoltam, mindegy ki hol szállt fel, mindannyiunknak ugyanaz a végállomás.
Csak képzeljük, hogy más a célunk.

Hasonló történetek
5541
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
5281
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Nekem átjött az “üzenet”, rövidke de mégis sok van benne.
Rozványi Dávid ·
Köszönöm! :-)
Szivacs ·
Tôled mindig szívesen olvasok de, - de, mindig van egy miniatûr ellenvetésem a filozófiáddal szemben.
Rozványi Dávid ·
És most mi? :-)
szeretem, ha vitatkoznak velem

D.S. ·
Mindegy, mi van a képen, az írás akkor is jó!
Rozványi Dávid ·
Köszönöm! Közben már nyomtatásban is megjelent :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: