Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kata

Barátnőm, Kata rendkívül kellemes jelenség. Szépséges, zöld szemei vannak, melyekben állandóan csábító, hívogató tűz ég. Világosbarna haja van, és szép sima, tiszta bőre. Az illata is elég izgalmas, valahogy mindig egy napsütötte, virágos tavaszi rét jut róla eszembe. A teste formás, magas lány, hosszú, karcsú combokkal, kerek popsival, és eszméletlen mellekkel. Szóval, ha Vele vagyok, valahogy nem az jut eszembe, hogy milyen jó lenne Vele megoldani egy-két ismeretlenes egyenletet. Régóta nem találkoztunk, mert vidéken volt a beteg nagymamájánál, és nekem már nagyon-nagyon hiányzott az érintése. Izgatottan készültem a randira, hiszen ma végre hazajön! Kb. úgy öltöztem fel, ahogy szoktam, ha jól akarok kinézni. Nagyon világos színű, kék farmert vettem fel, alá egy fehér boxert. A felsőtestemre egy fekete, szűk pólót húztam, meg a kedvenc fekete ingemet, amit jó szokásomhoz híven betűrtem. Hogy kiemeljem az egészet, egy széles övvel húztam össze a nadrágomat, és felvettem a kedvenc bőrkabátomat.

Kivettem a vázából azt a vörös rózsaszálat, amit még délután vettem a virágboltban, és elindultam otthonról. A szívem egy kissé gyorsabban kalapált a szokottnál, ami nem csoda, hiszen izgultam a régen várt viszontlátás miatt. Katával a Déli pályaudvar kerengőjébe beszéltük meg a randit, hiszem ez közel esett mindkettőnkhöz, az én lakásom néhány száz méterre van innen. Én pontosan érkeztem, de tudtam, hogy Ő késni fog, de nem aggódtam emiatt, a lányoknál tíz perc szinte már kötelező. Bár általában elég türelmes ember vagyok, most nehezen türtőztettem magam. Tudtam, hogy hamarosan megérkezik, de egyre nyugtalanabb voltam. Mind gyakrabban nézegettem az órámat, és nyújtott nyakkal pásztáztam a környéket, hátha végre megpillantom. Már éppen azon voltam, hogy felhívom, amikor ismerős kuncogásra figyeltem fel a hátam mögül. Meglepetten, hirtelen pördültem meg, mivel nem számítottam arra, hogy nem a szokott irányból fog érkezni. Ahogy megpillantottam, semmivé lett az elmúlt napok, hetek vágyakozással teli kínja és a várakozással telt percek miatt kezdődő türelmetlenség és bosszúság, mert ez a látvány mindent megért.

Kata csillogó, meleg tekintettel nézett rám, és halkan csak ennyit mondott: - Szia…! Eszméletlenül jól nézett ki. Hiába öltözött a hideg miatt vastagon, rétegesen, nagyon jól látszott rajta, hogy micsoda bomba nő. Fekete bőrcsizmát viselt, fölötte szűk farmert, egy vastag télikabátot, ami azért sejtetni engedte nőies domborulatait, és egy csíkos sálat a kívánatos nyaka körül. Az örömtől nem is nagyon tudtam megszólalni, helyette inkább kezemben a rózsával némán, mosolyogva, jó szorosan és hosszan magamhoz öleltem, hogy érezzem a mennyei illatát, és a testének melegét. Jó volt viszontlátni, és tudtam, hogy Ő is vágyik rám. Egy kissé kibontakoztunk egymás öleléséből, de csak azért, hogy ajkaink egy forró csókban forrjanak össze. A szája is nagyon kívánatos és érzéki volt, lágy és puha csókja felcsigázott. Ahogy a nyelveink összefonódtak, egy pillanatra szinte úgy éreztem, hogy áramütés rázza meg a testemet. Tisztában voltam vele, hogy tudatában van annak, hogy milyen hatással van rám a közelsége, hiszen éreznie kellett hogy az ágyéka érintésétől, a csókjától és az illatától máris elkezdett domborodni a nadrágom.

Az Ő légzése is kissé kapkodóvá vált, ahogy ajkaink szétváltak, és én lassan, finom mozdulatokkal elkezdtem simogatni a csípőjét, belemarkoltam a popsijába és a nyelvemmel szándékolt lassúsággal előbb a nyakát, majd az édes kis fülkagylóját kezdtem kényeztetni, miközben halkan azt suttogtam:
- Hiányoztál. Tudtuk, hogy hol vagyunk, és azt is, hogy körülöttünk sok-sok ember nyüzsög, de mégis valahogy nehezünkre esett abbahagyni az ölelkezést. Gyengéden eltolt magától, bár látszott rajta hogy ennyivel ma este Ő sem fogja beérni. Pillantása lassan a kezemben tartott virágra tévedt, és negédes, zengő-búgó hangon azt kérdezte:
- Ezt nekem hoztad, vagy inkább megtartod magadnak…? Erre zavaromban egy kissé elpirultam, és hebegve-habogva átnyújtottam. Nyilvánvalóan tetszett Neki, hogy ennyire felkavart hogy újra láthatom, és hogy az agyam a heveny vérhiány miatt máris kissé alacsonyabb hatásfokon működik.

Az volt a tervem, hogy kezdésnek beülünk egy hangulatos kis pubba, ahol megbeszélhetjük az elmúlt hetek történéseit, hiszen a chaten és a telefonon keresztül nem tudtunk mindent elmesélni, az este további részéről meg majd közösen döntünk. Nem is volt semmi kifogása, úgyhogy kézen fogva elindultunk. Kellemes kis hely volt, szűk boxokkal, halk zenével és jótékony félhomállyal. Leghátulra ültünk, mellettünk is csak egy asztal volt, ahol két srác sörözött, és ha jól hallottam a fociról dumáltak. Mi jó szorosan ültünk egymás mellett és beszélgettünk, bár igazából nem is arra figyeltünk, hogy mi hangzik el, hanem csakis a másikra. Mivel már nem volt rajta kabát, a pillantásom szabadon kalandozhatott a szemei, a szája, a pulóverének sokat sejtető domborulatai és a combjai között. Bár igyekeztem figyelni arra, amit mond, de ez nem igazán sikerült, hiszen már nagyon kívántam Őt. Természetesen észrevette, hogy mi is járhat a fejemben, de úgy tett, mint aki nem vesz erről tudomást, viszont még közelebb húzódott hozzám, így már szinte tapintani lehetett a testéből áradó hőt és elfojtott szenvedélyt.

Én ritkán szólaltam meg, elvégre mással voltam elfoglalva, hagytam, hogy Ő irányítsa a „beszélgetést”, amúgy is elég nagy a szája. Lelkesen bólogattam mindenre, amit mondott, bár legtöbbször nem voltam benne biztos, hogy mit is helyeslek olyan nagyon. Kis idő múlva ahelyett, hogy a számat jártattam volna, inkább a tenyerembe fogtam a kezét, és a mutatóujjam hegyével lassan elkezdtem simogatni, hol csak úgy vaktában, hol különböző mintákat rajzolgattam rá, többek között egy szívecskét is. Még mindig megállás nélkül beszélt, amikor lassan felemeltem a kezét, és a kisujját gyengéden elkezdtem szopogatni. Erre egy kicsit akadozóbbá vált a szöveg, hallottam hogy a légzése néha ki-kihagy egy-egy ütemet, és az arca is egészséges pírral telik meg. Engem kimondottan szórakoztatott, hogy bár tudta hogy már egyáltalán nem érdekel, amit mond, és hogy ahogy kényeztetgettem, lassan eszébe jutott hogy mi mást is nyalogathatnék még a testén, még mindig beszélt.

Fogtam a mutató és a középső ujját, lassan egy kissé széttártam őket hogy egy V betűt formázzak belőlük, és tovább nyalogattam. Most úgy tettem, mintha kezet csókolnék Neki. Lassan végignyaltam az ujjait, szépen, lassan és gyengéden. Finoman lefetyelgettem az ujjai külső élét, hogy aztán a számba vegyem, és a nyelvemmel végigfésüljem őket. Lassan táncoltattam a megvastagított, lomha ízlelőszervemet rajtuk, néha erőteljesen szívogattam, aztán pedig kivettem őket a számból és forrón, lustán végignyaltam. Egyre feljebb kalandoztam, és végül elértem az úszóhártyát, amit az ajkaim közé vettem, és elkezdtem szopogatni. Látszott rajta, hogy komoly hatással vannak rá a történtek, és különben is, én már eldöntöttem, hogy nem várok tovább, és engedek a testemen lassan eluralkodó késztetésnek. Ha lehet, még közelebb húzódtam hozzá, és hogy elejét vegyem a további dumcsinak, a mondata kellős közepén hosszan és forrón szájon csókoltam. Nem nagyon lepődött meg, tudta hogy mit szeretnék Tőle, és nem is nagyon tiltakozott.

Ahogy a nyelvemet lassan a szájába dugtam, finoman borzolgattam a haját, és simogattam az arcát. Tetszett Neki, hogy egy emberekkel tömött szórakozóhelyen teszem ezt vele, általában nem voltak ellenére a pikáns dolgok. Még mindig csókoltam, amikor a kezem lassan elkezdett kalandozni a testén. Először az érett, telt melleit vettem a tenyerembe, és csak úgy, pulóveren keresztül kezdtem el dörzsölgetni a lassan megkeményedő, peckes kis bimbócskáit. A másik kezemmel a gerincének lágy vonalát simítottam végig, a medencéjétől indulva egészen a tarkójáig, mire apró sóhajok törtek ki belőle. Kimondhatatlanul jólesett, ahogy a forró lehelete találkozott a fülemmel, ezért ezt én is viszonoztam, halkan belenyögtem a kagylócskájába. Szerintem elég feltűnőek voltunk, de ezzel egyikünk sem törődött igazán, és amíg ugyebár nem szólnak ránk. Ekkora már a nadrágom tartalma megduzzadt, lüktetett a vágytól, és éreztem, hogy a bőr lassan felhúzódik rajta, és a makkom végéből lassan előbuggyannak az első vágycseppecskék.

Igazából akkor kezdett nagyon szűkké válni a farmerom, amikor az apró, ügyes kis kezét a nadrágom elejére csúsztatta, és finoman elkezdte masszírozni a farkam. Amennyire tudta, az ujjaival a heréimet is becézgette, amit nagyon szeretek és ezt egy elégedett nyögéssel a tudtára is adtam. Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy a szomszéd boxban a két srác fogja a poharát, és zavartan más ülőhelyet keresnek maguknak. Gondolatban köszönetet mondtam nekik (bár nem hiszem, hogy ez csak a tapintat lett volna), és tovább folytattam a kedvesem kényeztetését. Most láttam elérkezettnek az időt arra, hogy a kezemet a finom melleiről máshová irányítsam. Lassan végigsimítottam a hátán, és a pulóvere alá csúsztattam a tenyeremet (melltartót, ha teheti nem hord, nincs is rá szüksége), hogy érezzem a bőrének selymességét és tovább játsszak a gerincével, a másik kezemmel pedig lefelé indultam, és a feszes hasfalát érintve továbbhaladtam a combjai felé.

Finoman a térdére helyeztem a kezemet, és milliméterről milliméterre haladtam vissza, felfelé, közben pedig jólesően fogadtam a cirógatást a műszeremen. Már a combjának belső felét izgattam, amikor egy kissé elszégyelltem magam, hogy ezt talán nem itt kellene csinálnunk, de hát nem volt mit tenni. Ekkor mivel már nagyon vágytam rá, a gerince helyett a jobb mellét vettem célba, ami szinte pontosan illett a tenyerembe. Imádtam a mellének érintését, még inkább azt, ha a bimbócskáit a számba vehetem és szopogathatom, de ez ugyebár most túl feltűnő lett volna, ezért megelégedtem a gyúrogatásával, és a bimbócskájának finom dörzsölgetésével, amivel visszafojtott nyögéseket sikerült kiváltanom ebből a drága lányból. Talán megelégelte a lassúságomat, de mindenesetre abbahagyta a cirógatást, és a kezemet arra a helyre húzta, ahol a legjobban esett Neki a simogatás. Engedelmeskedtem, már csak azért is, mert éreztem hogy a kelyhe már nagyon forró, és szinte követeli a kényeztetést. Lassan mozgattam a hosszú ujjaimat a punciján, szinte éreztem, hogy a tangájának vékony szövete lassan átnedvesedik a vágytól.

Mivel nem akartam abbahagyni, de félő volt, hogy valaki mégiscsak megnézi, hogy mi folyhat ott hátul, ezért az asztalt egy határozott rántással közelebb húztam magunkhoz, és megkértem hogy egy kicsit csússzon lejjebb, hogy az asztallap és a terítő valamennyire fedezzen minket, hogy azért mégse legyünk annyira feltűnőek. Tovább dörzsölgettem a forró pinusát, és elégedett konstatáltam hogy ez mennyire tetszik neki, és hogy hálából Ő is újrakezdi a hímtagom kényeztetését. Lassan cirógattam, borzolgattam a szeméremajkait és a Vénusz-dombját, és közben a nyakát nyaldostam nagyon ráérős tempóban. Közben a hüvelykujjamat a csiklójára helyeztem, és elkezdtem vele körözgetni, mire elkapta a számat, és forrón csókolt. Nem bírtam már tovább ezt, közvetlenül akartam érezni a puncija hevét és a nedvecskéit, ezért szépen a tangájába csúsztattam a kezemet. Nem is csalódtam, a fazonírozott bundájának selymessége, a forró nedvei és a puncikájának édes vágata egyszerűen isteni volt. Ahogy az ujjaimmal a kemény kis pöcköt csiklandoztam, elfojtott nyögéseket hallatott, ami még tovább húzta az agyamat.

A mutató- és középsőujjammal fésülgettem az ajkait, és gyengéden dörzsöltem a cseresznyéjét. Nem bírtam tovább ellenállni a kísértésnek, és az ujjaimat lassan a forró, csatakos és barázdált barlangjába dugtam, és ráérősen ki-be mozgattam neki. Látszott hogy ez megteszi a hatását, a vállamra borult és halkan nyögdécselt. Néha meg-megremegett, éreztem, hogy nem lehet sok neki hátra. Annyira élvezte a játékot, hogy rólam teljesen megfeledkezett, de nem is bántam, mert igencsak hatott rám a kényeztetése, és ha még egy percig csinálja menten a boxeromba élvezek. Tovább folytattam az ingerlését, mert szerettem volna örömet okozni Neki, és látni az arcán a gyönyört. És azt is tudtam, hogy a jutalmam sem fog elmaradni. Féltem ugyan egy kicsit, hogy talán túl hangos lesz ha befejezem, de bíztam benne hogy vissza tudja fogni magát, ezért egy picit gyorsítottam a tempón, és csak úgy pulóveren keresztül a nyelvemmel paskolgatni kezdtem a bimbócskáit. Tudtam, hogy mennyire szereti, ha ezt a puncijával csinálom, gondoltam, hogy ez is tetszeni fog.

Az ujjaimat már teljesen eláztatták a nedvei, és éreztem, hogy már csak másodpercei lehetnek hátra, mivel arcát a hajamba temette, a száját pedig a fülemre tapasztotta, úgyhogy nekem is isteni volt érezni az izgalmát. Fokozatosan gyorsítottam, az ujjaimat egyre mélyebbre mártogattam a puncijába, és finoman körözgettem velük a kelyhében. Kata egyre hangosabban és hevesebben zihált, a teste pedig finoman remegni kezdett. Tudta hogy mi fog következni, ezért a száját elvonta a fülemtől, a másik kezem ujjait csúsztatta belé és lágyan szopogatni kezdte. Behunyta a szemét, érhetetlenül dünnyögött valamit, aztán a teste egy pillanatra megmerevedett, és lihegve elélvezett. Az ujjaimon éreztem a gyönyörét, ahogyan a puncija szaftos gyűrűje finoman szorongatni kezdett. Percekig csak lihegtünk, aztán amennyire lehetett, Kata összeszedte magát, fizettem és távoztunk. A nem túl távoli lakásomat vettük célba, de ami ezután jött, az már egy másik történet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Carrie ·
"...valahogy nem az jut eszembe, hogy milyen jó lenne Vele megoldani egy-két ismeretlenes egyenletet"



Na, ez mókás. Mi az az egy-két ismeretlenes egyenlet? Egy kétismeretlenes? Vagy néhány darab tetszöleges számú (hol egy, hol kettö, hol - húha - három) ismeretlennel bíró egyenlet?



Na jó, már megint kötözködöm.



"Engem kimondottan szórakoztatott, hogy bár tudta hogy már egyáltalán nem érdekel, amit mond, és hogy ahogy kényeztetgettem, lassan eszébe jutott hogy mi mást is nyalogathatnék még a testén, még mindig beszélt."



Engem meg az ilyesmi kimondottan fel szokott dühíteni (mármint, ha egyáltalán nem érdekli amit mondok). Talán mondja meg, és akkor nem tépem feleslegesen a számat.



Bezzeg ha egy nö mondaná a férfinak, hogy "egyáltalán nem érdekel amit mondasz, te kis Casanova, de olyan cuki ahogy beszélsz!

joy ·
Olvasmányos történet... látszik, a kidolgozásával sokat foglalkozott a szerzö.



De néhol túlságosan is aprólékos... túl részletes. már-már zavaróan túlkombinált.... ami teljesen kizökkentett: az úszóhártyája... Szegény lány most vagy beteg, vagy kétéltú... netalán ö a mesebeli sellölány? Dobd vissza gyorsan a vízbe.. jah, vagy az egy másik mese?

S millen az a "megvastagított, lomha ízlelöszerv"? Mivel vastagítottad meg?



Fentieket figyelmen kívül hagyva... a történet nyelvezete kellemes, szórakoztató. Én legalábbis jót szórakoztam rajta.:)))

Livica ·
Tetszett. Van benne egy.-két értelmetlen dolgo, de azért jó. 8-as.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: