Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Karóbahúzás

...volt. Egy pillanatnyi összpontosítás hiány, mely mohó kéjvágyamból fakadt.
Előttem térdelt, kezei hátrabilincselve. Keményen basztam a torkát, amikor egy fuldokló-köhögő rohamnál hagytam levegőhöz jutni, de nem vontam vissza belőle magam. A fogaival erős "harapófogóba" kapta a makkom alatti árkot. Láttam a tekintetében a lázadás és bosszúállás vágyát. Bal kezemmel tartottam a fejét, most ujjaimmal a haját kezdtem markolni. A fogai belemélyedtek a farkamba, az elviselhetőség határára ért a fájdalom. Tudtam, most bármilyen hirtelen mozdulat a gyengeségemről árulkodna, és akkor végem van: többé nem uralkodom felette. Jobb kezemmel lassan húzni kezdtem a nyakán lévő szorítónyakörv pórázát, miközben szemeimmel fogva tartottam a szemeit...Egyszer csak lehunyta őket, és ellazította az állkapcsát is. Megadta magát.
Biztos lehetett benne, hogy nem hagyom megtorlatlanul, amit csinált. Mikor újra rám nézett, láttam rajta, előre örül a várható büntetés kéjének...  Nem sokkal később lélegzet visszafojtva figyelem amint kezd ráeszmélni a helyzetére. A szemei még nem szokták meg a fényt, miután levettem a fejéről a kendőt...
Testének összes izma megfeszül. Pedig már nem húzza a csuklóbilincsre szerelt kötél felfelé. Lábujjhegyen áll önként, hátát a karónak vetve igyekszik elkerülni, hogy a végbelébe jobban becsússzon a most még éppen hogy csak behatoló műfasz, amit a karóra szereltem. A szájpecektől nyögni sem nagyon tud. Látom a szemén a pánikot: vajon kibírom ezt is? - én tudom, hogy igen...
Lassan megszokja az érzést, hogy szétfeszíti a behatoló tárgy. Hirtelen megváltozik a nézése - azon töri a fejét, miként szabadulhatna. Próbál jobban pipiskedni, hátha le tudja akasztani magát...Nincs esélye rá így, ahhoz szökkennie kéne, de nem elég bátor hozzá - fél...Még sok az erő benne, de csak percek kérdése, és elkezdenek majd remegni a lábai - nem bírja majd tovább tartani magát. Most rám néz - azt kutatja,számíthat-e kegyelemre. Hamar belátja, hogy nem. Lehunyja a szemét, és szép lassan, nagyon lassan leengedi a sarkait. Arcának rezzenéseiből tudom, hogy átjárta testét a kéjes fájdalom...ami könnyen átválthat enyhén fájdalmas kéjjé. Ő is tudja ezt már, mert szinte önkéntelenül (vagy tudatosan?) megemeli magát, hogy aztán újra elnehezüljön. Látom rajta az első kéjvonaglásokat. És belekezd. Ritmikusan csúszkál fel-alá a szerszámon. Már nem a fájdalom dominál. A szemében megjelenik valami őrült csillogás - egyre vadabbul baszatja a seggét. Hirtelen megmerevedik a teste, és a egy folyadéksugár lövell ki a húgycsövéből. Maró szaga összetéveszthetetlen: G-pont váladék...
Újra belelendül - megint spriccel egy hatalmasat. Megismétli még párszor, az utolsónál már nem jön semmi – kiürült. Remegő térdekkel várja, hogy leoldozzam. Először a kezeit oldom el. Fáradtan kapaszkodik a nyakamba velük, és hagyja,hogy leemeljem...Mikor a szájpecket is lecsatolom róla, csak ennyit lehel a fülembe: köszönöm...
Hozzászólások
További hozzászólások »
MarieSzu ·
Foscsi.
radioctivetoy ·
Kedveském! A szóhasználatod inkább téged minősít, sem mint az én firkálmányomat... :yum:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

Anna69 ·

Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: