Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kapcsoltam....

Mielőtt valaki a 70-es években, a Rózsa György által fémjelzett TV műsorra gondolna, máris eloszlatom ez irányú kételyeit…
Abban az időszakban telefonszerelőként dolgoztam. Nagyon sok vállalathoz jártam ki, javítgattam a hálózatot. Természetszerűen rengeteg emberrel kerültem kapcsolatba, gondnokokkal, telefonközpontosokkal.
Az egyik nagyvállalatnál két kezelő volt, az egyik egy csinos, 35 éves asszony, akinek a férje is annál cégnél dolgozott. A házasságuk már régóta hideg volt, gyermekük nem született.
Viki, - így hívták a lányt - mindig kedves volt velem, kávéval kínált és szerette, ha pajkos poénokat is elejtek néha.
Egy meleg nyári délután kihívtak ehhez a céghez. Szokás szerint a központostól kellett felvennem a gépterem kulcsát. Viki volt műszakban, feszes pólóban, csinos rövid szoknyában üldögélt a fülkében, ventilátorral próbálta hűsíteni magát. Mikor odaértem, már valami erotikus fűtöttséget éreztem, pusztán a köszönésén. Azonnal “kapcsoltam” és elejtettem azt a poént, hogy csak akkor ér valamit a szellőztetés, ha alul nincs textília.
- Honnan tudod, hogy van-e? - felelte.
-Jó, majd egyszer megnézem… - és egy kacsintás után felvettem a kulcsot és elindultam a gépterembe.
Talán 20 percet dolgozhattam, már össze is pakoltam, és kézmosás után épp a munkalapot kezdtem kitölteni, amikor megjelent. Azonnal feltűnt, hogy a mellbimbói feszesek és majd’ átszúrják a pólóját.
- Most van egyszer - csak ennyit mondott, és arra eszméltem, hogy már smárolunk is. Szorosan ölelt, és én is azonnal a lényegre tértem: benyúltam a szoknyája alá. Nem volt rajta bugyi, és a vélhetőleg reggel frissen borotvált puncija pedig iszonyatos nedves volt. Keze a nadrágom slicce körül matatott, és már kezdte lehúzni.
-Bezártam az ajtót - suttogta. Majd lassan leguggolt és kibontotta a sliccemet. A farkam már kőkemény volt, az előnedvek is megjelentek. Azonnal körbenyalta a makkomat, majd óvatosan szopogatni kezdte. Kicsit mozogni kezdtem a csípőmmel, a fejét fogva. Aztán mélytorokra vett...éreztem mindjárt felrobbanok...ekkor gyorsan kivettem a farkam. Ő felegyenesedett.
-Hat hónapja nem nyúlt hozzám a férjem….baszni akarok veled, most!!! -suttogta.
Meglepett - és bevallom még inkább feltüzelt - ez a mondat. Megfordítottam és ő ráhajolt az asztalra, a miniszoknyáját felhúzva. Én azonban kicseleztem: egy villámgyors mozdulattal leguggoltam és a kissé széttett lábai közé fúrtam a fejem, miközben a kezemmel igyekeztem őt nagyobb terpeszre bírni. Iszonyatosan finom, nedves volt a pinája, és hogy jobban hozzáférjek, 180 fokot fordulva leültem a földre. A fejem így pont a combjai közt volt, és vadul nyalni kezdtem a csiklóját. Körkörös mozdulatokkal és halk nyögésekkel tudatta, hogy halad a csúcs felé….Le se tagadhatta volna az élvezést: hatalmas adag kéjnedv folyt az arcomra….Igazi skirt…
Gyorsan felugrottam, és a még pihegő Viki pinájába vágtam a farkam, tövig. Felnyögött.
/Csodás feszes hüvelye volt, később elmondta, hogy vibrivel tornáztatja rendszeresen./
- Bassz, édes bassz meg nagyon!! Verd belém a gecidet!!! -nyögte valamilyen tőle eddig ismeretlen hangon…
Kérése nem is maradt viszonzatlanul. Az első spriccnél azt hittem, hogy felrobbanok. Négy másik lökésnél újabb adag követte. Életemben nem élveztem még ekkorát.
Szinte önkívületben dugtam még vagy 1-2 percig. Aztán pihegve kihúztam a még mindig lüktető farkam.
-  Nagytakarítás! -szólt, és mire észbe kaptam volna, már szopott is. Alaposan, amolyan “takarításféle” módon.
- Csak nem hagyok egyetlen csepp gecit se kárba!! Imádom a szopást és a geci ízét!-
Látszott az arcán, hogy úgy is gondolja, ahogy mondja….
Egy picit elmozdult onnan, ahol az imént guggolt, ekkor egy kisebb tócsát vettünk észre.
A puncijából kifolyt ondó volt.
- Mennyi volt benned! - mondtam…
- Ugye folytatjuk legközelebb? de nem itt..- kérdezte
- Ez nem lehet kérdés! Csak szerezz valami kéglit - Bólintott, hogy ez el lesz intézve.
-Úgy szeretném, ha a fenekem szüzességét is Te vennéd el majd. Aki így dug, mint Te, azzal akarom először azt is csinálni!
- Már alig várom, hogy megtehessem….
Mindketten rendbe kaptuk magunkat, és külön-külön hagytuk el a géptermet…..
Alig vártam már mikor hív megint, hogy újra együtt legyünk...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: