Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kamasz élvezetek

Hétfő volt, épp a gimiből készült vissza a kollégiumba. Egyszercsak odalépett hozzá egy csaj. A lánynak  hosszú, természetes vörös haja, zöld szeme, kicsi de telt ajkai és szép hosszú combjai voltak.
-     Szia, Orsi vagyok, ez az első napom itt. Azok a srácok ott azt mondták, hogy te el tudsz vezetni a koleszba.
Máté odanézett, mégis kik azok a srácok: az osztálytársai voltak, akik éppen mindenféle bíztató jeleket mutogattak neki.
-     Persze, gyere. Amúgy Máté vagyok, a 10/B-be járok.
-     Tényleg? Akkor évfolyamtársak vagyunk!- mosolyodott el a lány.
Az úton beszélgettek. A fiú megtudhatta, hogy Orsi Győrből jött, azért mert ott rossznak találta a gimit. Meg is érkeztek a koleszba.
-A papír szerint a szobám 106-os.-mondta a lány.
-     Rendben, menjünk és kérjük el a portáról a kulcsot.
A portán nem találtak senkit, csak egy kiirást a zárt ajtón: "A portaszolgálat a mai napon nem működik"
-     Akkor most hova menjek? - kérdezte Orsi.
-     Feljöhettsz az én szobámba is, csak én lakom ott.
A lány kapott az alkalmon. Mátè el se hitte, hogy a csaj akit 2 órája mèg nem is ismert, csak így felmegy hozzá.
Fent levették a kabátot, pulóvert. Orsin egy testhezálló vékonyhosszúujjú volt,amiben nagy, formás mellei olyan szépen kirajzolódtak, hogy Máté alig tudta levenni róluk a szemét.
-     Milyen sok könyved van, megnézhetem őket?
-     Nyugodtan- mondta a fiú és leült az ágyára.
Miközben Orsi a könyveket nézegette, Máté próbálta farka állásàt eltüntetni. Nem sikerült.
A lány odament hozzá:
-     Tudod, nagyon helyesnek talállak - mondta, majd rámarkolt a fiú szük farmerjén kirajzolódó dudorra.
- Te is tetszel nekem - mondta a fiú.
Letérdelt és kiszabadította Máté duzzadó szerszámát és a szájába vette.Pár perc után elég keménynek találta, kivette, majd elkezdett vetkőzni. Máté sem tétlenkedett, óvszer után kutatott a fiókban. Miután megtalálta, az ágyra feküdt és elkezdte kibontani.
-     Hadd segítsek - mondta Orsi, majd  elkezdte a fiú farkára húzni. - Szép nagy szerszámod van.
Erre már a fiú is nekibátorodott:
-     Beléd fér?
-     Próbáljuk ki - mondta Orsi, majd egy nagy sóhajtással ráült a farkára és vadul lovagolni kezdett.
-     Ah, Orsi, ez nagyon jó.
Máté gyönyörködött a fölé hajló testben. A lány gyönyörű vörös fürtjei hullámoztak, formás mellei ide-oda pattogtak, az arcára pedig olyan gyönyörű kifejezés ült ki, ami csak egyet jelenthetett:
-     Mindjárt elme.. - csak ennyit tudott mondani, mert torkából kéjes sikolyok szakadtak fel, a puncijából spriccelő lé pedig a fiú hasát áztatta el.
Máténak ez viszont nem volt elég: kibújt a lányból, megvárta amíg az négykézlábra ereszkedett, és farkát hátulról helyezte a lányba.
-     Ezaz, ne hagyd abba.
-     Nem tervezem-mondta a fiú, de szavát nem tudta megtartani, mert abban a pillanatban egy jó adagnyi spermát lőtt a lányba.
Másnap reggel Máté egyedül ment a suliba, mert Orsi addigra már elment. A gimiben haverjai egyből rászálltak:
-     Na mi van Casanova?
-     Hallottátok? - kérdezte a fiú.
-     Ne viccelj már, az egész kolesz hallotta, olyan hangosak voltatok.
Máté azt hitte vége van az Orsival kapcsolatos dolgoknak, de aznap este kopogtak az ajtaján:
-     Szia, megkaptam a szobakulcsot, de nincs melegvíz. Átjöhetnénk zuhanyozni?-az ajtóban Orsi állt, de nem volt egyedül. Mögötte állt két szobatársnője egy szál törülközőben...
Hozzászólások
További hozzászólások »
zola292 ·
Sziasztok! Itt milyen hosszú kell ahhoz, hogy megjelenjen az írásom?

Csuklos ·
Min. 2 mondat , max. 10 hiba.
zola292 ·
Rosszul írtam. Miért nem jelenik meg? Milyen hosszú idő kell hozzá, hogy megjelenjen és aktívvá váljon?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: