Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kaland Máriafürdön 2.

Éjfél is elmúlt, mire a kempingbe értünk. Jókora területet foglalt el a Balaton partján, és a kései időpont ellenére tele volt emberekkel. Bár a tűzijáték már régen véget ért, nem is emlékeztem rá, hogy egyáltalán lezajlott (mikor rákérdeztem, Dóri és Szandra is csak tanácstalanul vonogatta a vállát – bizonyára átszeretkeztük az egészet). A kemping területén már elengedtem a lányok kezét; azt mondták, van ott néhány ismerősük, és nem akarnak feltűnést kelteni. Észrevétlenül surrantunk be Dóri és bátyja lakókocsijába (Szandra sátorral volt), és nevetgélve lehuppantunk az egyik ágyra.

Jól felszerelt, tágas kocsi volt, és örömmel fedeztem fel, hogy hűtő is van. Kértem a lányoktól egy kólát, mert igencsak ki volt száradva a torkom. Amikor pedig belém villant, még mi minden következhet, szárazabbá vált, mint a Mojave-sivatag.
Dóri hozta, míg én kecses lépteit, és hosszú combjait bámultam. Már nagyon kíváncsi voltam rájuk.
Éreztem, Szandra is követi a tekintetem, és tudtam, irigykedik. Irigykedik, mert nem olyan jó csaj, mint a barátnője. Nos, ez igaz. Valószínűleg sohasem lesz annyira kívánatos, de eltökéltem, azon leszek, hogy a szőke lány ma este ne gondoljon erre. Nem lesz itt hátrányos megkülönböztetés, az fix.

Odahajoltam Szandrához, és megcsókoltam. Csukott szemmel vettem át a kólával teli poharat Dóritól. Éreztem Szandra hálás testét, ahogy hozzám simul. Csók közben azért sikerült elkapnom Dóri cinkos tekintetét. Úgy tűnt, tudja mi jár a fejemben, és egyáltalán nem tűnt úgy, hogy haragudna. Bezzeg, ha két férfi flörtölne egy nővel, más lenne a helyzet, tűnődtem.
Aztán vége szakadt a csóknak. Dóri leült az ágyon a másik oldalamra, és mindkettőjüket átöleltem. Tettünk néhány tétova kísérletet a beszélgetésre, ám mindhárman éreztük, ez most zsákutca. Az este folyamán már eleget trécseltünk, és talán reggelre virradóra még fogunk is. Most azonban – kimondva, kimondatlanul – azért voltunk itt, hogy keféljünk egy nagyot.

Felváltva csókolództam velük, míg ők combomat, majd duzzadó péniszem simogatták a nadrágon keresztül. A helyzet a déja vu érzésével töltött el; főleg amikor a lányok kezdtek lecsúszni az ágyról, hogy kezelésbe vegyenek. Én azonban most mást akartam.
- Dóri… Szandra… ne. Ne így.
- Hát? – nézett rám Dóri mosolyogva. Szandra már lehúzta a sliccem, és már a bokszeren át tapogatott.
- Mit szólnátok egy sztriptizhez? – nyögtem ki.
Nevettek.
- Nem, nem én – ti.
Habozva néztek egymásra, aztán elvigyorodtak. Szandra kicsit feszültebben.
- Jó. Én kezdem – pattant föl Dóri, és felállt. Szandra felült mellém az ágyra, és hátradőltünk. Úgy véltem, Dóri észrevette, Szandrára ráfér még egy kis bátorítás. Izgatottan vártam produkcióját.

Dóri odalépett a rádióhoz, és bekapcsolta. A hangszórókból valami felejthető zene áradt, de a ritmusa alkalmas volt arra, hogy megadja az alapot a fekete lány érzéki táncához. Minden mozdulata elbűvölő volt. Feszes hasa kivillant topja alól, és alig egy méterre ringott a szemem előtt. Aztán levetette a topját, s nem sokkal később a melltartóját – közben pillanatra sem esett ki a ritmusból.
Lélegzetelállító mellei voltak.
A farkam az események alatt nemcsak hogy megőrizte keménységét, de akkorára duzzadt, mint az a nyavalyás Kilimandzsáró – bár egyelőre nem éreztem, hogy közel állna a kitöréshez. Mindenesetre nem tiltakoztam, amikor Szandra kibontotta alsómból, és lágyan verni kezdte. Sokkal jobban csinálta, mint első alkalommal. Viszonzásul lába közét simiztem, amit ő nyögdécselve nyugtázott – a sorton át is éreztem vágya forróságát.

Adtam neki egy csókot, ami hosszabbra sikeredhetett, mint terveztem: mire ugyanis visszafordultam, vérpezsdítő látvány fogadott. Dórin már nem volt más, csak egy fekete tanga. Úgy lejtette izgató táncát, egy született táncosnő könnyedségével. Néha végigsimította feszes melleit, néha pedig szűzanyám! – a tangán keresztül a szeméremdombját.
- Menj te is, Szandra – suttogtam a mellettem lihegő lánynak, aki vadul szorította a combjai közé a kezem.
Kinyitotta a szemét, és rám nézett. Nagyon nagyok és nedvesek voltak a pupillái.
- Menj – simogattam meg a haját. – No. Rajta.
A lány felállt, bár kissé kedvetlenül. Fejemmel biccentettem Dóri felé. Az visszabiccentett. Azt hiszem, értette mit akartam jelezni.
A fekete lány kézen fogta Szandrát, aztán összeölelkeztek. A rádióban épp egy lassú szám ment, ők pedig lassúzni kezdtek. Dóri a barátnője fenekét simogatta, és a vállára hajtotta fejét. Pár perc múlva csókolódzni kezdtek, amit én élvezettel figyeltem.
Egyszerre kezdtünk el vetkőzni: ledobáltam a ruháim, Dóri pedig Szandrának segített. A szőke lány mellei nagyok voltak, a bimbók tágas udvar közepében meredeztek az izgalomtól. Mögéléptem, és kezembe fogtam őket. Szandra felsóhajtott, és csókra kínálta ajkait.
- Ti… voltatok már együtt?
Dóri is megsimogatta barátnője keblét, aki a nyakamat puszilgatta épp.
- Egyszer… egy éve, a szülinapomon. Emlékszel, Szandra?
Igen… - mosolyodott el a szőke, és megcsókolta barátnőjét, miközben rákulcsolta kezét a péniszemre. Úgy tűnt, immár semmi nem zavarja.
- Akkor… van egy ötletem.

Kíváncsian néztek rám, én pedig odaléptem Dórihoz, karomba kaptam, mire aprót sikkantott. Megcsókoltam, aztán a nyakát, melleit, hasát kezdték simogatni ajkaim. Megbűvölve bámultam a nedves tanga alatt rejtőző kívánatos domborulatot.
Ellenálltam a kísértésnek, és az ágyra fektettem a lányt. Finoman felhúztam térdeit, aztán lehúztam róla a tangát. Szemeim beitták a csupaszra borotvált szeméremtest látványát.

Ezután Szandrához léptem, és szelíden térdre kényszeríttettem. Ő egyből megragadta a farkam.
- Nem, nem – mosolyogtam, és Dórira mutattam, aki a melleivel játszott, és várta, mi fog történni.
A szőke pár pillanatig bután nézett, aztán megértette, mire gondolok. Nem tiltakozott. Odakúszott barátnőjéhez, és csókolgatni kezdte a lábát. Dóri felsóhajtott, és előrébb tolta a fenekét, Szandra arca pedig eltűnt a karcsú combok között.
Nem bírtam tovább. A makkom már szinte fájdalmasan feszült, hegyén előnedv csillogott. Mivel Szandrán még rajta volt a sort, mögé térdeltem, és egyetlen rántással lehúztam róla. Erre hátrafordult, de én fejemmel intettem, hogy folytassa Dóri kényeztetését, aki már hangosan nyögdécselt.

Nagy, impozáns feneke volt a Dórinak, de narancsbőr sehol, finom, feszes bőr hívogatott. Ujjammal kitapogattam a nedvedző rést és a feszes csiklót; éreztem, hogy a lány összerándul a kéjes érzésektől. Lehajoltam, és végignyaltam szeméremajkait – isteni ízük volt. Eszembe jutott, hogy amikor először megláttam, azt hittem róla, még szűz: mostanra biztos voltam benne, hogy ha nem is sokan, de már jártak benne. Nos, én leszek a következő.
Simogatni kezdtem a farkammal. Végighúztam a fenekén, a combja között, makkom hegyével dörzsölgettem a csiklóját. Szandra elfúló hangokat hallatott, de tovább nyalta Dórit, akinek időnként elkaptam tágra nyílt, vágytól felhős tekintetét.
Aztán úgy éreztem, eljött az idő. Ujjaimmal szétfeszítettem, és pár pillanat múlva már benne is voltam. Síkos forróság ölelt körül, feszes, rugalmas hüvelyfal, én pedig mozogni kezdtem. Megragadtam a lány pompás farát, és körkörös mozgást végezve dugni kezdtem.

Szandra dobálni kezdte magát, és halkan sikongatott. Mozgásom egyre gyorsult, és éreztem, hogy elkapja őt az első orgazmus. Addigra kihúzta fejét Dóri csillogó combjai közül, és a lepedőt harapdálta gyönyörében. Barátnője, akin látszott, hogy kielégült, a haját simogatta.
A szőkeség kétszer is elélvezett, mire kirántottam a farkam, és a hátára spricceltem. Nem volt gumim, és nem akartam bonyodalmakat. Bennük megbíztam, de azért, amíg ez lehetséges, nem töltöm testükbe termékenyítő nedűm.
Ráborultam Szandra hátára, és végigcsókolgattam a gerincét. Éreztem, ahogy elnyugszik remegése, izmai ellazulnak. Csöndesen szuszogott, s Dóri szelíden puszilgatta a halántékát.
Felálltam, és leheveredtem melléjük az ágyra, félmerev állapotban leledző fütykösöm himbálva. Hamar túltettem magam az élményen, ugyanis Szandrát akartam. Ő lett volna számomra az est főnyereménye.

Csókolódzni kezdtem vele, aztán lenyúltam a puncijához. Szinte ázott a lucsokban, saját nedveim kívül Szandra nyála is eláztatta. Ujjaim olyan simán csúsztak belé, mint kisgyerek ujjai egy óriás kesztyűjébe. Aztán egy forró nyelvet éreztem altestem. A szőke lány ismét akcióba lendült, és lágyan nyalogatta a heréim. A farkam még össze sem töpörödött, máris kezdett ismét harckész állapotba kerülni.
Ráhengeredtem Dórira. Minden vágyam volt, hogy megkeféljem. Durván, keményen. Ujjaim a feneke alatt motoztak, és érzékeltem, mennyivel kisebb, feszesebb fenék ez, mint Szandráé. Felnyögtem a vágyból, Dóri pedig a vállamba harapott, amikor tövig beléhatoltam.
Ebben a pillanatban csörögni kezdett egy mobiltelefon. Nem foglalkoztam vele, dugtam tovább a lányt. Aztán kezdett idegesíteni a Für Elise fülbemászó, de csengőhangként valahogy irritáló dallama. Ráadásul láttam, hogy Dóri figyelme is elterelődött: addig csukott szemmel, kéjtől remegve feküdt alattam, most azonban folyton Szandra felé pislantott, aki felhúzott térddel ült az ágy szélén, és minket bámult.
- Szandra, nézd már ki hív – szólt rá rekedt hangon. Szóval az ő telefonja, gondoltam, és lassú tempóban ringtam tovább. Az a nyavalyás mobil tovább csörömpölt.

A szőke lány kivette Szandra mobilját a táskájából, és rápillantott. – A bátyjád az.
Dóri felsóhajtott.
- Hozd ide. - Teljesen eltávolodott tőlem. A francba! Kirántottam magam a lányból, és kiültem az ágy szélére.
Szandra odavitte a telefont a barátnőjének, aztán rámpillantott, és látva ingerültségemet, azonnal lecsapott. Mire Dóri felvette, Szandra már térdelt és szopott.
Riválisok, gondoltam. A nők, még a barátnők is azok ilyen szituációban.
- Mi történt Norbi? – kérdezte Dóri. Éles volt a hangja.

Néztem az arcát. Láttam, ahogy megnyúlik. S közben éreztem, hogy makkom torokig szalad.
- Mért csak most szólsz, te barom? – Dóri hangja akkorát csattant, hogy még Szandra is abbahagyta meggyötört hímtagom cidázását.
Csönd. A vonal másik végén valaki beszélt, de szavait nem lehetett érteni.
- Jól van – mondta végül Szandra fásultan, és letette a kagylót.
Kérdőn néztem rá, mire a lány felsóhajtott.
- A bátyám jön vissza. Előbb is szólt volna, de csak most találta meg az autós töltőjét, amikor egy pihenőhelyen végkutatta a kocsit. – Dóri szünetet tartott. – Ez még a jobbik eset. Ha nem tudta volna feltölteni a telefonját, nagy meglepetésben lett volna részünk.
- Akkor tűnjek el? – kérdeztem, és a ruháimra sandítottam.
- Ugyan – Dóri hirtelen felnevetett, és megrázta gyönyörű fekete haját. – Van még úgy fél óránk. Elég lesz, nagyfiú?
- Sok is – feleltem vigyorogva, és ledöntöttem a lányt az ágyra.

****

Húsz perccel később sietős léptekkel hagytam el a lakókocsit. Ekkor már az egész kemping sötétségbe burkolódzott. Egyszer még visszanéztem, és láttam, a két lány vidáman integet. Még mindig meztelenek voltak, amennyire meg tudtam állapítani. Visszaintettem, de már igazából nem is érdekeltek. Az őr mord tekintete kísért ki a kapun, amely a vasúti töltés alatt húzódó útra nyílt. Kicsit még tovább baktattam, nehogy gyanúsnak találjon, aztán megálltam. Picit lihegtem. Kimerítő volt ez az este.

Találtam egy padot egy nagy fűzfa árnyékában, és leültem. Tapogatni kezdtem a zsebeimet. Még az utazás előtt vettem egy doboz cigarettát, de eddig nem gyújtottam rá. De tudtam, el fog jönni az a pillanat, amikor majd szükségét érzem.
Beletelt néhány percre, mire ráleltem. Kibontottam a csomagot, és kihúztam belőle egy szálat. Gauloises. Megteszi.
Az első slukk után különös nyugalom töltött el. Sajgó mirigyeim lüktetése kissé csillapult. Elgondolkodtam.

Miért nem érzek igazi boldogságot? Ez a két lány igazán belevaló volt. Ennél jobb szórakozást nehezen találni manapság. Nem voltak kurvák – bár ez után lehet, hogy azok lesznek -, s aligha kaptam el tőlük valami fincsi nemibetegséget. És buták sem voltak. Igazán kellemesen telt az idő.
Megráztam a fejem. Nem értettem, mi a bajom. Nem dugtam ilyen jót hónapok óta. Jobban jártam ezzel az utazással, mintha otthon irogatnám a hülye novelláimat. Ez biztos.
Mégis…
Gondolataimat megakasztotta, amikor egy tehervonat robogott el óriási hangorkánban, sípolva, röfögve, a csendes balatoni éjszakában. Lenyűgözve néztem. De hamar távolodott, s pár perc múlva már ismét csak a tücskök dala szólt. És hirtelen szörnyen magányosnak éreztem magam.

Eldobtam a cigit, hátamra kaptam a táskám, és elindultam gyalog Berény felé. Néznek majd a szüleim, ha hajnalban beállítok, de sebaj. Elhatároztam, nem elemzem, miért érzem magam ennyi orgazmus után is kielégületlennek. Holnap is van nap, hozhat bármit. Ha mégse, még mindig visszajöhetek ide – távozásom előtt telefonszámot cseréltünk a lányokkal, akik azt hiszem, vártak is vissza. Elvigyorodtam. Kezdtem magam jobban érezni, és pár kilométer után már gondtalanul dudorásztam. Olykor megálltam, és mélyen, boldogan tüdőmbe szívtam a nyári éjszakát.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Hát ez most tényleg nem volt jó. De nemcsak a névkavarás miatt. A többi libido-történet egyszerűen jobban tetszett.

Aspelta ·
Jól sikerült kis történet, az együtlét leírása és fordulatai pedig különösen tetszettek. Libido te vagy itt az egyik legjobb!
libido ·
Ó köszönöm... igyekszem többet írni, csak már pénzért is írok, azokat meg sajna nem publikálhatom itt :smile:
Piros Pille ·
Mázlista:))))
Arikon ·
Na és milyen néven?
:yum:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: