Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kaland az élet...

Egy házibulin voltunk és nagy volt a hangulat.
Az egyik srác már egy ideje nézett és szemeztünk is. Bátorságát összeszedve jött oda hozzám és felkért táncolni. Én igent mondtam neki. Már vagy 5 szám lement mikor jött egy lassú ám annál vadabb szám. A srác mélyen a szemembe nézett, majd megcsókolt. A hideg futkosott a hátamon, közben erősen magához ölelt. Már szinte fájt, de élveztem a dolgot. Abbagytuk és felmentünk az emeletre, és kerestünk egy üres szobát. Lassan simogattuk egymást, majd vad csókolózásba kezdtünk. Lassú léptekkel mentünk az ágyhoz. Semmit nem kapkodtunk el. Majd levette rólam a felsőmet és ledöntött az ágyra. Ő is levette a felsőjét és a naciját és rámfeküdt.

Megcsókolt és elindult lefelé. A nadrágomhoz ért és levette rólam. Én felültem, visszahúztam magamra, és tovább csókolóztunk. Én a hátát simogattam, míg ő kezével bejárkálta egész testemet. Majd lassan levette a bugyimat. Miközben megcsókolt ujjaival játszadozott csiklómmal. Majd a nyakamat kezdte el csókolni, de közben keze sem állt le. Halk nyögések hagyták el a szám, miközben egyre hevesebben vettem a levegőt. Egy váratlan pillanatban azonban ujjaival belémhatolt. Itt felnyögtem, de csak egész halkan, majd a srác hátába kapaszkodtam. Húztam magamhoz s ő közben visszahajolt fölém. Rámmosolygott és megcsókolt. Keze lassan mozgott ki-be, gondolom érezte, hogy jó nekem.

Abbahagyta és felállt, az ablakhoz sétált. Egy-két perc elteltével utána mentem és hátulról gyengéden átöleltem. Mellkasáról lecsúszott a kezem és letoltam a boxerját és merevedő férfiasságát simogattam.
Ettől teljesen beindult és egy hirtelen mozdulattal felém fordult. Megcsókolt és egymást szorosan ölelve sétáltunk vissza az ágyra, együtt zuhantunk rá. Mélyen a szemembe nézett és úgy hatolt belém. Én ekkor behunytam a szemem és csak élveztem a dolgot. A srác pedig megcsókolt és testünk együtt hullámzott. Egyre gyorsabb volt mikor ajka eltávolodott az enyémtől és én csak halkan nyögtem fel, de belül óriásit sikítottam. A srác azonban nem rejtette véka alá, amit érzett és kezemet erősen megszorítva egy nagy nyögéssel fejezte be a dolgot. Percekig csak feküdtünk egymáson mikor újra rám nézett. Megcsókolt és úgy aludtunk el.
Azóta is jóban vagyunk és jó barátok lettünk.
De az biztos, hogy sosem felejtem el azt az estét...
Hozzászólások
További hozzászólások »
KicCica ·
"Én felültem, visszahúztam magamra, és tovább csókolóztunk. Én a hátát simogattam..." Én, én én...
:S Nem tom. Nem tetszik. Meglátta csaj, 5 tánci, aztán dugás? :S Van ilyen...

tanárúr ·
Tisztelt közönség,
közepes dugás szokványleírásával van dolgunk, de azért lássad cica, berti hogy elkapta... na. A többi stimm.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: