Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kaland a strandon

Ez még tavaly nyáron történt velem, így nem biztos, hogy olyan élvezetes lesz számotokra mint nekem volt.
Elég meleg volt aznap, hogy rászedjem a barátnőmet menjünk el a strandra. Ő beleegyezett.
Rajtam csak egy rövidnadrág volt, rajta bikini. A melltartója szinte csak a bimbóját takarta el, alul meg tanga volt. A strandon egy ideje már ott voltunk, úgy gondoltuk, ideje fürödni.
Először a melegvizesbe ültünk bele. Olyan kis kabinszerűségbe, szóval csak egyenesen lehetett belátni. Ott üldögéltünk csókolóztunk, mikor elkezdtem végigsimítani a testét. A kezem már a vénuszdombot simogatta. Nem volt teljesen leborotválva, csak egy pici szőr volt rajta középen, és ez igen igaztó volt. Már a lyukánál tartottam, mikor kihúztam a kezem, lebuktam a víz alá, félrehúztam a melltartóját és nyalogatni kezdtem. Közben visszacsúsztattam a kezem az alsóbb részekre és ujjazni kezdtem. Már vagy öt perce csináltam ezt, mikor felhozott a víz alól és mondta:
- Most én következem.

Ez teljesen meglepett. Most ő bukott le a víz alá. Előhúzta a farkamat és szopni kezdte. De nem úgy, mint egy kezdő, profi módon csinálta. Úgy félpercenként jött fel levegőért. Olykor kedvesen rámmosolygott, nagy levegőt vett és alábukott a szerszámomra. Öt percnél nem bírtam tovább és mindent a szájába engedtem. Ő mindet lenyelte.
Miután feljött vártunk egy kicsit, hogy a farkam összehúzódjon, kiszálltunk a vízből és az öltözők felé vettük az utunkat. Az öltözők alapterülete kb. 2 négyzetméter volt. Egy öltözőfülkét vettünk ki. Természetesen ott folytattuk a mi kis játékunkat. Lassan levetkőztettük egymást, mellesleg nem volt nehéz dolgunk és már folyt is a hancúr. Én leültem a kis székre, ő meg az ölembe ült.

Lassan ritmikusan mozgott rajtam, én meg közben nyaltam a mellét. Nagyon élvezetes látványt nyújtott, ahogy mozgott és közben próbálta visszafojtani nyögéseit. Egyszer csak hirtelen felállt. Hátatfordított nekem és jó mélyen lehajolt. Az akarta hogy hátulról jól megbasszam. Én persze engedelmeskedtem a kérésnek. A baszástól csak úgy remegett a teste. Mondtam neki, hogy mindjárt elmegyek. Abbahagytam hátulról, ő megfordult elém térdelt és most megint a szájában volt a farkam. Nem telt bele fél percbe, már tódult is bele a meleg ajándék. Teljesen tisztára szopta a farkamat. Miután lenyelte az egészet leültettem, szétnyitottam a lábát és befejezésképpen kinyaltam a punciját. Nyalás közben persze az ujjamat is használtam, így sikerült még egy orgazmushoz juttatnom a barátnőmet.
Végeztünk, felöltöztünk, kocsiba ültünk és otthon folytattuk. de ez már egy másik történet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
lektor ·
Erre en annyit tudnek mondani, hogy egy fogad legyen es az is fajjon! Ez valami borzalmas. Kezdenem azzal, hogy Te 5 percig kepes vagy lent maradni a viz alatt, mikozbe ujjazol, meg nyalsz? A viz az termeszetesen nem ment be a szadba, mert Te nagyon, de nagyon ugyes kisfiu vagy. Utana a baratnod szopott le a viz allat es neki sem ment viz a szajaba, mert o is nagyon ugyes am! Az lenne a kerdesem, hogy minek irtal? Hogy el tudj dicsekedni az otodikes osztalytarsaidnak azzal, hogy a Te irasod is fennt van egy weboldalon, bar nem tudod, hogy mi az a venuszdomb, meg azt sem, hogy hogyan kell ujjazni, de az tuti, hogy ez megtortent. :smile: Igazan elvezetes volt szamomra, mert kiderult belole, hogy mekkora okor vagy!
:smile: :smile: :smile:

tanárúr ·
Igazad lett: tényleg nem túl érdekes.
Amúgy meg a hozzászólóknak javasolnám, hogy tartózkodjunk az írók sértegetésétől. Gondoljatok arra, hogy nektek sem esne jól.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: