Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Juju 1. rész

Sziasztok, Juli vagyok.

Szóval az úgy volt, hogy a barátom Jancsi lebukott a múlt héten. Hajnalig internetezett. Amikor felébredtem és láttam, hogy nem alszik, beosontam és a háta mögül döbbenten néztem, hogy szex sztorikat olvasgat. Állati zavarba jött, de én mondtam, engem is hagyjon egy kicsit nézelődni. Elolvastunk egy párat. Tetszik ez az oldal, van néhány egész jó sztori, de én ilyenkor már nem tudok számítógépezni, így eluntam hamar. Javasoltam Jancsinak, hogy inkább gyakorlati síkra kéne terelni a dolgokat. Szerintem már eléggé be lehetett indulva, mert igen csak jól sikerült a gyakorlat. Utána beszélgettünk egy ideig, és fel elevenítettük a megismerkedésünk történetét. Szerinte közzé kéne tenni.

Szóval két éve történt. Első éves voltam az egyetemen és írtam egy dolgozatot. A tanáromnak nagyon tetszett, és úgy február táján azzal állt elő, hogy lesz egy diákkonferencia, az egyik szomszédos országban, pofozzam át egy kicsit és adjam ott elő. Baromi boldog voltam. Ja, 21 éves vagyok, 175 cm magas, és 54 kiló. Fekete hajam van, viszonylag keskeny csípőm és 90-es mellbőségem. A puncimat nem borotválom, nincs rá szükség, mert nem látszik ki a fürdőruha alól semmi. A melleim kerekek és még állnak. (Az adatokat Jancsi követelte, hogy beírjam Az övé meg 18/4,8. hehehe) A fiúkkal addig nem-igen foglalkoztam, mert mind hülyék és csak dugni akarnak. Volt elég bajom a barátnőimmel, akik átlag kéthavonta sírták ki magukat a vállamon egy-egy szakítás után. Engem az érettségi banketten dumált meg egy srác, hogy feküdjek le vele. Mind a ketten ittunk, szerintem el is volt ázva rendesen. Letolta a bugyimat, felültetett egy asztalra és megdugott. Kb. két perc alatt elment, kigúvadt szemekkel és vörös fejjel, közben meg hörgött.

A farka olyan vékony volt, hogy szerintem a szűzhártyámat sem szakította át, legalábbis vérfoltot nem találtam, csak ragacsos voltam, azután elment dicsekedni. Szerencsémre? Még fel sem izgultam rendesen. Ezután, úgy döntöttem, hogy le vannak tojva, inkább a tanulásra fordítom a figyelmemet. A konferencián egy kollégiumban szállásoltak el minket. Egyedül voltam a szobában, mert valaki nem jött el. Izgatottan készültem az előadásomra. Mondták, hogy van még egy magyar, valami Djuri, de nem találkoztam vele. Az előadás jól sikerült, annak ellenére, hogy angolul kellett felolvasnom. Volt egy-két kérdés is, de szerencsémre tudtam rájuk válaszolni. Később a szünetben beszélgettem egy pár emberrel, majd hirtelen a lélegzetem is elállt. Odalépett hozzám egy srác. A világ legjobb hapsija volt. Magas, széles vállú kisportolt, és kifejezetten jóképű. Olyan volt, mint egy megelevenedett görög szobor. Bocsánat, szólalt meg magyarul, Kovács György vagyok, gratulálok az előadásodhoz, nagyon tetszett. Azt hittem elájulok. Azután lassan feloldódtam, és beszélgetni kezdtünk.

Elmondta, hogy külföldön jár egyetemre, és ő is foglalkozott már a témával, de nem jutott el idáig, ahova én. Megkérdezte, hogy láttam-e már a várost, mert az előadások és a vacsora után szívesen megmutat nekem néhány dolgot. Határtalan izgalommal készültem az estére. Az előadásokra alig tudtam figyelni, csak őt néztem titokban, mert persze egymás mellett ültünk. Valami bizseregni kezdett bennem, főleg az ágyékom táján, de igazából nem tudtam, hogy mi lehet, mert korábban még sohasem éreztem ilyet. Késő estig sétáltunk. Én igyekeztem jól kinézni, még egy magas sarkú cipőt is felvettem, amiben persze botladoztam az utcák göcsörtös kövein. Észrevette, és lovagiasan felajánlotta, hogy kapaszkodjak belé, amit sietve elfogadtam, és akkor sem engedtem el, amikor már régen sima úton jártunk. Néha leültünk egy italra (kóla, narancslé) és beszélgettünk. Nem is vett tudomást arról, hogy Nő vagyok.

Másnap, elhatároztam, hogy bevetek mindent. Szerencsére jó idő volt, és felvettem egy csinosabb, lazább ruhát, még a hajamat is megigazítottam. Meg is néztek jó páran és aznap, mintha többen sürögtek volna körülöttem. Ekkor kaptam az egyetlen bókot tőle. Nagyon csinos vagy ma, úgy látom, néhányan irigykednek rám, amiért velem mászkálsz, nem zavar? Nem, válaszoltam. Megint későig mászkáltunk, majdnem éjfél lett mire a koleszba értünk. Ő ugyanazon az emeleten lakott, és szintén egyedül volt a szobájában. Zuhanyozó csak egy működött a folyosón, amit felváltva használtak a fiúk és a lányok. Úgy döntöttem most vagy soha. Villámgyorsan meztelenre vetkőztem és felkaptam a fürdőköpenyemet. Nagyon késő volt már, szinte mindenki aludt. Kilestem, amint a fürdőbe megy, azután fogtam a sampont, meg a törülközőt, az ajtóhoz lopóztam, és hallgatózni kezdtem. Ekkor kilépett két srác. Irtó zavarba jöttem, de gyorsan megkérdeztem, hogy van-e még bent valaki. Mondták, hogy várnom kell még egy kicsit, mert épp most ment be egy fiú, de már csak egyedül van benn. Megköszöntem, és megvártam, amíg eltűntek a szobájukban. Még vagy két percet vártam, azután óvatosan besurrantam.

Az előtérben felakasztottam a köpenyt, és a törülközőt, majd vettem egy mély levegőt, és beléptem a zuhanyozóba. Háttal állt nekem, a haját samponozta. Lélegzetelállítóan jól nézett ki. Gyönyörű kisportolt, izmos (nem kigyúrt bodys mert azt utálom) testén spricceltek szét a vízcseppek. Aztán megfordult. A szívem a torkomban dobogott, de csukva volt a szeme. Az enyém meg tágra nyílt, amint széles mellkasáról és izmos karjairól az ágyékára vetettem a tekintetemet. Hatalmas farka volt. Teljesen ernyedt állapotban himbálódzott, irdatlanul hosszú és vastag szerszámja. Megkövülten meredtem rá, nem akartam hinni a szememnek. Tátott szájjal vártam, hogy észre vegyen és minden igyekezetemmel azon voltam, hogy úgy tűnjék, mintha éppen most léptem volna be. Teljesen megbabonázott, a mellbimbóim megkeményedtek és hegyes tüskeként meredtek előre, a puncimból meg valami lé szivárgott végig a combomon. Végre elzárta a csapot, és a szemét törülgette, majd felpillantott. Kővé dermedten álltam, hogy most mi fog történni.

Képzeljétek, nem történt semmi!!! Nem jött zavarba, nem csodálkozott, és még csak meg se rezdült, a látványomon, pedig higgyétek el, már sokan mondták, hogy nem nézek ki rosszul. Jaj ne haragudj, szólalt meg, teljesen elfelejtettem, hogy te is jönnél zuhanyozni. Maradj csak nyugodtan, én már úgy is végeztem. Ezzel kiment. Én meg ott álltam, és sírva fakadtam. Beálltam a zuhany alá, és potyogtak a könnyeim. Kezemmel markolásztam az ágyékomat, de az a fura izgalom nem akart elmúlni. Ráengedtem egy adagot a mosdókesztyűmre a tusfürdőből, és elkezdtem mosakodni. Ahogy a testemet simogatta a lágy habbal teli frottír anyag, még rosszabbá vált a helyzet. A másik kezemmel belemarkoltam az ágyékszőrzetembe. Legszívesebben kitéptem volna az összeset. Éreztem, hogy kezd elhagyni az erőm, és lassanként térdre ereszkedtem. Magamba roskadtan ültem a zuhanytálcában. Dühös és elkeseredett voltam, mert a vágyam csak nem akart lankadni, ezért lassan elkezdtem elzárni a melegvizet, hátha az egyre hidegebb vízsugártól lenyugszom. Olyan hideg volt, hogy sikítani szerettem volna, azt hittem infarktust kapok rögtön, de azért használt.

Legalább egy negyed órát töltöttem így a hideg zuhanyban, még jó, hogy nem fáztam meg, azután elmentem aludni, és szép csendben álomba sírtam magam. Másnap a reggelinél odajött hozzám és bocsánatot kért, amiért olyan kellemetlen helyzetbe hozott engem az este. Aznap nem mentünk sétálni, és nem is nagyon nézett felém. Este búcsú buli volt. Odahívott az asztalukhoz, de főleg németül beszélgettek, amit én akkor még nem-igen értettem. Jókat nevetgéltek, és egymás hátát lapogatták, főleg az egyik fiúval. Én meg ott ültem, mint egy kuka, és igyekeztem kitörölni a fejemből a tegnap este látottakat, mert nem akartam megint olyan állapotba kerülni. Még az is megfordult a fejemben, hogy esetleg buzi a srác, máskülönben, hogyan tudott ilyen hidegen viselkedni. Hamarosan el is mentem lefeküdni, meg csomagolni, mert másnap korán indultam haza. Indulás előtt odajött hozzám és megadta címét. Mondta, hogy a vizsgaidőszak után itthon lesz egy balatoni nyaralóban. Felajánlotta, hogy látogassam meg, mert szívesen beszélgetne még velem a kutatási témáinkról. Ettől kissé jobb kedvre derültem és elhatároztam, hogy lesz, ami lesz, meghódítom az alatt az idő alatt, amíg nála leszek.

A félév jól sikerült, és amint lehetett, útnak indultam. Közben, némileg változtattam a megjelenésemen. Új frizura, nőiesebb megjelenés, kicsi smink, körömlakk, meg ilyenek. Beszereztem valami parfümöt is, amiről a barátnőm azt állította, hogy ettől eddig még minden srác eldobta magát. Elég sokat kellett gyalogolni a vasútállomástól, de megérte. Gyönyörű környezetben, a turisták és nyaralók zsivajától távol, egy igen takaros faházhoz értem. A kertkapu nyitva állt. Kissé zavarban voltam, de azért bementem. Bekopogtam. Kinyílt az ajtó, és úgy éreztem, hogy menten a fejemre szakad a ház. Hirtelen mindent megértettem. Egy vörösesbarna hajú bombázó nyitott ajtót, egy szál, törülközőbe csavarva. Legalább 180 magas volt, ő is vékony volt, de kissé nőiesebb alkat volt, mint én. A mellbőségéről nem is beszélve. Szépen lesült bőre, még inkább kiemelte a szépségét. Rosszul lettem.

Szia te vagy Juli? Kérdezte. Ági vagyok, Gyuri felesége. Hát persze, gondoltam, akinek ilyen felesége van, az rá sem néz másra. Legszívesebben azonnal visszafordultam volna. Valami baj van, kérdezte Ági. Gyorsan összeszedtem magam, és azt hazudtam, hogy kicsit elszédültem, mert nagyon nagy a meleg és fárasztó volt az utazás. Gyorsan beráncigált, a csomagjaimat is ő vitte be, és leültetett egy fotelba. Hozott egy pohár vizet, és kirohant a fürdőszobába. Egy vizes törülközővel jött vissza. Az arcomat törölgette vele. Ahogy hajolgatott, a törülköző, egyszer csak lehullott róla. Meg se rezdült. Hoppá! Szólt nevetve. Elképzelhetetlenül gyönyörű volt. Bőre színe jelezte, hogy általában monokiniben napozik, de lehet, hogy nudizni is szokott, mert csak egy árnyalattal volt világosabb a bőre azon a részen. Ágyékán pelyhedző, a hajához hasonló vörösesbarna pihék voltak. Ő sem borotválta, ezt jól láttam, mert elég közel volt az arcomhoz. Keblei feszesek és ruganyosak voltak, sötétbarna mellbimbóinak udvara kissé kidomborodott a két gyönyörű labdából. Hátra lépett és fesztelenül így szólt. Javaslom, hogy zuhanyozz le, te is, és ha nem zavar, ne vegyél magadra semmit, mert meg lehet buggyanni a melegtől. Gyuri meg úgysem kerül elő estig.

Gyorsan lezuhanyoztam, nagyon jól esett. Bevetettem a szokásos hideg vizes technikát is. Az utóbbi időben nagyon hozzá szoktam. Hatásos volt. Közben eldöntöttem, hogy hagyom a fenébe az egészet, mert itt úgy sincs semmi keresni valóm. Ettől jobb kedvre derültem, és a lelkemben háborgó vihar is elcsitult némileg. Amikor a törülközőmmel a kezemben kiléptem a fürdőszobából, Ági vidám hangját hallottam. A konyhában vagyok, gyere, eszünk valamit. Kicsit tétováztam, hogy tekerjem-e magamra a törülközőt vagy ne? De aztán az ajtóhoz érve megláttam, hogy őrajta sincs semmi, ezért aztán nem tekertem. Háttal állt nekem, formás fenekét mutatva felém. Salátát készítek, egy kis hideg csirkével, mondta, ebben a melegben nem igen bírnék többet enni, mondta, miközben felém fordult. Hé, szólalt meg hirtelen, ez a pernahajder nem is mondta, hogy ennyire csinos a kis kolleganő, akit meghívott, nevette el magát. A végén még féltékeny leszek. Hirtelen végigpillantottam magamon, és csak akkor vettem észre, hogy a mellbimbóim, valószínűleg a hideg víztől, teljesen összehúzódtak és a bőröm is egy kissé libabőrös volt. Ugyan már, észre sem vett engem, amit persze nem is csodálok, melletted.

Micsoda, észre sem vett? Nagy udvariatlanság volt tőle, nevetett tovább. Na majd kap tőlem, csak jöjjön haza. Egy szó, mint száz, egész jól összebarátkoztunk. Sokat nevetgéltünk, és beszélgettünk. El kellett mondanom magamról mindent, és ő is sokat mesélt. Bár eleinte titokban feszengtem egy kicsit, egy idő után, teljesen megfeledkeztem arról, hogy pucérak vagyunk. Elmesélte, hogy a ház a nagybátyjáé, aki most éppen hosszabb ideig külföldön dolgozik, és ilyenkor megengedi nekik, hogy itt nyaraljanak. Ráadásul mielőtt elment, csurig töltötte az óriási hűtőt, meg a spájzot enni és innivalóval. Ebéd után hideg italokat készített, és ajánlotta, hogy menjünk ki a kertbe, mert a házban elviselhetetlenül meleg van. Jó ötlet, mondtam, hozom a fürdőruhámat. Nem kell, szólt utánam, hátra megyünk, oda nem lehet belátni, csak bezárom a kaput. A ház háta mögött, egy gyönyörű kertbe értünk. Körben óriási tuják teljesen lezárták a belátást. A kert szépen be volt füvesítve és csak egy-két fa, meg egy tűzrakó hely volt benne. Mi egy terebélyes fűzfa alá telepedtünk, ami kellemes félárnyékot nyújtott. Nem tűzött a fejünkre a nap, de azért átszűrődött a lombjain a napsugár. Letelepedtünk a földre terített nagy méretű frottír lepedőre.

Ági elővett egy flakon naptejet és alaposan bekente magát. A naptejtől fénylő bőre még jobban kiemelte szépségét. Bekennéd a hátamat, kérdezte és hasra feküdt. Így fekve még jobban érvényesült testének tökéletessége. Persze, válaszoltam, és a nyakától a sarkáig végigkentem bőrét. Nagyon bársonyos volt. Az egész teste nagyon kisportolt volt. A feneke kerek, és kemény volt, mint a kő. Amikor a combjaihoz értem, kissé szétnyitotta a lábait, melyek közül, kilátszottak vörösesbarna szőrzetének pihéi. Nem is tudom mi ütött belém, de egészen izgatott lettem. Bedörzsöltem a lábait is. A combjai közötti részre is kentem, mintha kissé megrezzent volna, de nem mozdult. Szemmel láthatóan jól esett neki, ahogy, mintegy simogatva a bőrébe dörzsöltem a naptejet. Amikor abbahagytam, felült és így szólt. Most én kenlek be, feküdj hasra. Nem muszáj, szabadkoztam, hogy én nem szoktam, de ő leintett. Muszáj. Itt egy óra alatt pecsenyére sülsz, és aztán jajgathatsz egy hétig, válaszolt határozott hangon.

Hasra feküdtem hát és elkezdett bekenni. Lágyan simogatva kente a bőrömbe a naptejet, időnként kissé bele is masszírozva.
- Többet kéne magaddal törődni kisanyám, szólalt meg egy idő múlva. Olyan száraz a bőröd, hogy csak úgy issza be a naptejet, mint a szivacs. Nem lesz ám mindig ilyen szép, ha nem ápolod - mondta, némi korholással a hangjában - Na fordulj meg, nem bízom rád, mert trehány vagy. Hanyatt feküdtem, bár némileg feszélyezve éreztem magam, hogy más, főleg egy nő keni a hasamat. Mi lesz, ha „olyan” helyekre ér? Ő azonban egy cseppet sem zavartatta magát. Alaposan összekent, az orrom hegyétől, a lábujjamig. Az arcommal kezdte, majd a nyakam és a vállaim következtek. Furcsa, jóleső érzés volt, ahogy a pofikámat kenegette, utoljára a mamám csinálta ezt, még gyerekkoromban. Utána a mellkasomra zúdított, egy nagyobb adag naptejet, és nagy átéléssel kenegette széjjel. A melleimet is bekente. Összeszorult a gyomrom, vagy, kicsit lejjebb(?) az érintésétől. Gyengéden, simogatva, két kézzel csinálta, közben, kicsit oldalról összenyomta őket, majd elengedte. Amikor ruganyosan a helyükre ugrottak, felnevetett. Én mondom tiszta hülye ez a Gyuri. Tényleg még csak észre sem vette, ezeket a szépségeket. Ezen jót nevettünk, bár én egy kissé kényszeredett voltam.

Bekente a hasamat és a lábaimat is, majd a combom belső oldalait is. Megijedtem, mert érintésétől összeugrottak a mellbimbóim, és egészen libabőrös lettem. Amikor a puncimhoz ért, gondolkodás nélkül belemarkolt a szőrzetembe. Hé te. Ezt is be kell ám időnként kenni, mert olyan száraz, mint egy sivatagi kóró. Becélozta a flakont, és jól megnyomta a oldalát. Hopp ez egy kicsit sok lett, nevette el magát, amint a melegtől kissé folyósabb naptej becsorgott a lábam közé. A legnagyobb természetességgel nyúlt be a lábam közé, és a tenyerével simogatva gyűjtögette össze a kárba veszni látszó folyadékot, majd a szőrzetemre és az alatta levő bőrömbe is belemasszírozta. Legalább kétszer végig szántott a vágatomon, és egyik ujja becsúszott a nagyajkak közé. Hangosan felnyögtem, amint a csiklómon is megéreztem ujjának érintését. Valami baj van? Kérdezte. Nem, válaszoltam kissé vontatottan, csak most kezdem érezni, hogy az elmúlt két hónapban kizárólag a vizsgákkal voltam elfoglalva. Minden tagom fáj a sok üléstől. Hát az bizony nem jó dolog, mondta. Nem minden ám a tudomány, na majd én megmasszírozlak egy kicsit, mondta, és meglovagolta a hasamat. Néztem, ahogy ült rajtam, és kissé hátra dőlve a haját igazgatta, hogy ne lógjon a szemébe.

Pinusának vágata kissé szétnyílt, és rózsaszín húsa nedvesen csillogott. Keblei az enyémhez hasonlóan hegyesen meredtek előre. Azután rám nehezedett, és végigmasszírozott, a fejem búbjától, lefelé haladva a lábujjamig. Nem hagyta ki a melleimet, és a pinusomat sem. Utána leszállt rólam és megfordult. Tedd szét a lábad, mondta, és a szeméremcsontjaimnál, és a combom tövénél is megdögönyözött. Iszonyúan jól esett. Közben végig markolászta a vénuszdombomat is, néha alaposan belemarkolva a szőrzetembe. Jól csúsztak az ujjai, mert szerintem nem csak a naptejtől voltam már nedves. A vágatomba is besimított egyszer-kétszer, sőt az egyik erőteljesebb mozdulat nyomán, az egyik ujja a hüvelyembe is beszaladt, véletlenül. Úgy tettem, mintha mi sem történt volna, bár rettenetesen fel voltam izgulva, és folyhattam is már rendesen. Miközben mozdulatlanul feküdtem, és néztem a hátát, amint fordított lovaglóülésben ült a hasamon. Azon gondolkodtam, hogy édes istenem, mi folyik itt, és hogyan lehet, az, hogy én, aki eddig még a fiúknak sem engedtem hogy hozzám nyúljanak, most itt fekszem egy szinte ismeretlen NŐ alatt, aki, ha tovább folytatja amit eddig, akkor perceken belül elélveztet.

Önkéntelen mozdulattal fogtam meg a fenekét. Nem reagált rá semmit. Fordulj hasra, szólt egy idő után, és megemelkedett egy kissé. Amint visszaereszkedett, a pinusa a keresztcsontom magasságában lehetett, és éreztem, hogy amint előrehajolva masszírozza a vállaimat, nem dörzsölődik a bőrünk, hanem valami síkos folyadékon csúszkál előre, hátra. Később végiggyúrta az egész testemet, többször is, miközben alaposan megmasszírozta a combjaimat, a vádlimat és a talpamat is. A fenekemre külön figyelmet fordított. Mondta is, hogy ezekre különösen oda kell figyelni, mert a dögönyözésük oldja a feszültséget, és nem lesznek karfiolosak, csak sokat kell dolgoztatni őket. Többször is az oldalamra fordított, hol egyik, hol a másik lábamat emelgette, és csavargatta, miközben forgatott, jobbra és balra. Lábamat a vállára tette, és két kézzel dörzsölte végig a bőrömet. úgy éreztem, hogy most már nem is ügyel arra, hogy a pinusomat elkerülje. Szinte már szemérmetlenül dörzsölgette, hol a szirmaimat, hol a csiklómat.

Hát „véletlenül” becsúszott, az ujja a barlangomba, már nem kapta ki azonnal, mint az elsőnél, hanem kissé elidőzött benne, sőt, mintha, mozgatta is volna egy, vagy talán két ujját is. Valami fáradt köd ereszkedett az agyamra. Nem tudtam, és az igazsághoz tartozik, hogy nem is akartam tiltakozni ez ellen az „inzultus” ellen. Lassanként teljesen ellazultam. Azt hiszem, életemben először elélveztem, mielőtt elaludtam volna. Álmomban Gyurival szeretkeztem, de meglepetésemre Ági is ott volt velünk, és miközben Gyuri irdatlan szerszámja dolgozott bennem, mi simogattuk egymást, és csókolóztunk. Aztán Ági a nyakamat és a fülemet puszilgatta, majd hirtelen teljes erőből beleharapott. Erre én odacsaptam, és felébredtem. Ujjaim között egy véres szúnyogtetem maradványaival ültem, és bután néztem magam elé. Én teljesen megőrültem, gondoltam magamban. Nem lenne szabad itt maradnom. Bénultságomból Ági hangja riasztott fel. A hajam alól folyt az izzadtság, és úgy éreztem, hogy valami tócsában ülök. Ági egy könyvvel a kezében mosolyogva nézett engem. Odébb ültem. A nedves folt tényleg ott volt a frottír kendőn. Irtó zavarba jöttem. Csak hebegni tudtam.

Felnevetett, odaült mellém és megtörölgetett, a lepedővel, amit alvás közben rám terített és adott egy puszit. Ne haragudj, mondta, szólnom kellett volna, hogy ez egy szexmasszázs lesz. Tudod, láttam, hogy ki vagy merülve, és ez ilyenkor nagyon jól tud használni. Gyuri szokta nekem csinálni, ha vizsgák közben kiborulok. Egy szakkönyvből tanultuk, még tavaly. A zavarom kissé oldódott. Hát! Váratlan élmény, volt, de mindenesetre köszönöm. Sokkal frissebbnek érzem magam. Szóltam kissé megnyugodva. Azt elhiszem, olyan göcsörtösek voltak az izmaid, mintha söréttel tömték volna teli őket. Na gyere zuhanyozzunk le, mert ragadok ettől a sok naptejtől, szólt, és kézen fogva húzott a ház felé. Ilyen zuhanyozót még nem láttam. Ketten is simán elfértünk benne. Be lehetett húzni az ajtaját, és vagy hat helyről jött a vízsugár. Már délelőtt is láttam, de nem tudtam, hogy működik. Kettő-kettő szemben, fönt, és deréktájon, és alulról felfelé is Kicsit bizarr volt. Beálltunk, és elkezdtük egymásról lemosni a ragacsos naptejet. Dörgöltem a hátát a szivaccsal, ő a falnak támaszkodott, én meg a másik kezemmel kentem szét a habot rajta. Gondoltam, ha neki szabad volt, kicsit én is megtréfálom.

Először az oldalát mosogattam, majd a szivacsot leejtve, a melleit kezdtem hátulról tisztogatni, habos kezeimmel. Mikor a mellbimbóihoz értem. Halkan felsikkantott, majd nevetni kezdett, ez után a fenekét simogattam. Ujjam becsúszott a farpofák közé, és megcsikiztem a popsilyukát. Erre a csípőjét hátra tolta, és legnagyobb meglepetésemre, az ujjam becsúszott a hátsójába. Hé, Beöntést is kapok, kérdezte kajánul, mire én zavarodottan próbáltam kihúzni az ujjamat, de ő megszorította, és ettől még beljebb csúszott. Nevetett, majd zavaromat látva elengedett. Gyorsan a szivacs után nyúltam, és megmostam vele a kezemet. Abba akartam hagyni, de ő rám szólt. Most már, tessék megfürdetni, ha elkezdted, megérdemlem, nem? Erre már én is felnevettem, meg bizony, mondtam és folytattam a mosdatást, a hasával folytattam, és amikor a pinusához értem, én is jól megszorongattam a dombját. Kéjesen széttette a lábait, ezzel jelezve, hogy hol folytassam. Benyúltam a lába közé. Selymes volt a szőre, a szirmai, meg duzzadtak, és szét voltak nyílva. Én is bedugtam az ujjamat a barlangjába. Kettő is befért simán. Azután a lábait „szappanoztam”

Mikor leguggoltam, hogy a vádliját is megmossam, irtó nagy meglepetés ért. Az alulról jövő vízsugár telibe kapta a pinusomat. Felsikítottam. Ő meg hangosan felnevetett. Már én is megjártam egy párszor, kacagta, de ezzel (hál istennek?) véget is ért a mi kis játékunk. Gyorsan megmosdottunk, ő is segített nekem, aztán kimentünk a nappaliba és egész más dolgokról beszélgettünk. Már régebben a nappaliban üldögéltünk, amikor csöngött a telefon. Gyuri érdeklődött, hogy megérkeztem-e, és minden rendben van-e? Meg, hogy hamarosan hazaér. Azt hiszem, nem árt, ha felveszünk valamit, mert mindjárt itthon lesz a fiú, és még azt hiszi, hogy gyereknap van, mondta nevetve Klári. De bugyit akkor sem húzok, mert tíz perc múlva úgy is vizes lesz, és nagyon kellemetlen tud lenni. Neked sem ajánlom. Tette hozzá. Gyorsan felkaptunk magunkra valamit. Én egy könnyű nyári ruhát vettem fel, ami elég lenge volt, de egy kissé rövidnek találtam, ezért mégis csak húztam egy bugyit. Három perc múlva megbántam. Csurom vizes volt, vágott, és dörzsölt, úgy, hogy ki is ugrottam belőle, Ági meg kinevetett. Látod, megmondtam, te csak hallgass rám mindig. Azért feszengtem, főleg mikor Gyuri megjött, átölelt, és egy puszival üdvözölt. Úgy éreztem, hogy meztelen vagyok.

Néhány gyors kérdés után zuhanyozni ment, és egy lenge sortban jött vissza.
- Ez nem igazság kiáltott fel Ági. Vagy vegyél fel egy pólót, vagy mi is levesszük a ruhánkat. Erre Gyuri zavarba jött, még el is pirult egy kissé.
- Ne izélj már, mondta. Olyan melegem volt egész nap. Te meg, ahogy ismerlek, biztosan pucéran szaladgáltál. Amilyen vagy még Julit is biztosan rávetted, mondta, de Ági nem kegyelmezett. Mögém állt, és elkezdte felhúzni a ruhámat. Most rajtam volt a pirulás sora. Ijedten kaptam el a ruhám alját, hogy nehogy a bozontom elővillanjon.
- Jó megyek már válaszolta Gyuri, és kiment.
- Mondtam, hogy tiszta hülye, nevette el magát Ági. Én a helyében beleegyeztem volna, sőt még a gatyát is lehúzom, biztosan be fog neki pállani estig. Mondta, és majdnem gurult a nevetéstől.
- Jaj Ági, mondtam, olyan vagy. Nem láttad mennyire zavarba jött. Csak jöjjön felelte, megérdemli. Az este ezután eseménytelenül zajlott. Beszélgettünk, és én örültem a félhomálynak, mert így legalább nem kellett végig vigyázzülésben ülnöm a fotelban. Az éjszaka viszont szörnyű volt. A szomszéd szobából minden áthallatszott. Ági nagyon be lehetett indulva. Fél éjszaka hallgattam szeretkezéseik hangjait. Az apró sóhajoktól, a gyönyör sikolyaiig. És persze Gyuri szerelmes szavait, és hörgéseit, amikor elélvezett. Többször is. Másnap korán elment. Még az este szólt, hogy nem tudott mindent elintézni, ezért még egy napra egyedül fog hagyni minket. Én azonban úgy döntöttem, hogy hazamegyek. Nincs itt semmi keresnivalóm, csak szenvedni fogok egész héten, mert az éjszaka hallottak, újból felébresztették bennem a Gyuri iránti vágyat.

Mikor hallottam, hogy elment, én is felkeltem, és összecsomagoltam. Kezembe akadt a „vadító” parfüm is. Na erre is hiába költöttem, azt a sok pénzt, gondoltam, és bánatomban befújtam magam egy kicsit vele. Kimentem a konyhába főztem egy kávét és vártam Ágit. Karikás szemekkel, magamba roskadtan ücsörögtem a széken, amikor kijött. Meztelen volt, és úgy nézett ki, mint egy jóllakott macska. HMMM!! Kávéillatot érzek!!! Mondta kéjesen. Mi történt veled, kérdezte ijedten, amikor meglátott. Elmegyek, mondtam. Miért, kérdezte, megbántottalak? Nem. Nem maradhatok itt, válaszoltam, és elmondtam neki mindent, az elejétől kezdve, a zuhanyozón át, a tervet, hogy itt majd elcsábítom Gyurit, egészen addig, amíg megláttam őt és összetört a szívem a szépségétől, és a reménytelenségtől. Közben ő kitöltötte a kávét, kézen fogott, és bevitt a nappaliba. A kanapéra ültetett. Ott fejeztem a mondókámat. Végighallgatott, majd így szólt.
- Ezt jól elszúrtad Kisanyám. Nem lett volna szabad kiengedni a zuhanyozóból. Le kellett volna teperni.
- Ezt pont te mondod nekem? Kérdeztem, és éreztem, hogy mindjárt elsírom magam.
- Persze, válaszolta lazán. Mondtam már, hogy a fiúk mind hülyék. Különösen Gyuri. Tudod, ha el nem gáncsolom negyedikben a gimnázium folyosóján, még mindig boldog agglegény lenne. Persze összetörte magát, és három napig otthon kellett maradnia, mert kapott egy enyhe agyrázkódást. Én meg nagy bűntudattal ápoltam, és közben igyekeztem elhitetni vele, hogy halálosan szerelmes belém.

Két hónap után, mikor már rég együtt jártunk, szinte meg kellett erőszakolnom. Ha ezt nem teszem, az a csodafegyver, még mindig kihasználatlan lenne. Ne menj te sehova, majd én elintézem ezt a dolgot. Nem lennék rá képes, válaszoltam, és most már igazán elsírtam magam. Miért, kérdezte értetlenül. Az olyan lenne, mintha megcsalnánk téged, aki olyan kedves voltál hozzám, zokogtam, és a vállára borulva átöleltem. Ő is átkarolt, a hajamat és miközben a hátamat simogatta, én a mellkasán sírtam ki magam, mint egy kisgyerek. Bőrének csodálatos illata egészen elbódított. Az orrom előtt ott meredeztek csodálatos keblei, és én magam sem tudom miért, de egyszer csak megcsókoltam az egyiket. Megmarkolta az hajamat, és felemelte a fejemet. Olyan komoly képet vágott, hogy megijedtem.

Mi lesz most? Elzavar vagy felpofoz? Megcsókolt. Lágyan, gyengéden, hosszan. Én visszacsókoltam és szorosan átöleltük egymást. Aztán elengedett, és elkezdte levenni rólam a ruhámat. Azt hiszem, megőrültem, szóltam, ezt nem lenne szabad csinálni, de ekkor már nem volt rajtam a ruha. Ráborult a mellemre. Csókolni, szívni kezdte, miközben a kezeivel simogatta, kényeztette őket. Érintései áramütésként értek, a gerincemen fel-le szaladgált valami, amiről nem tudtam igazán, hogy mi, de jól esett. Átöleltem, és a hátát, fenekét és a haját simogattam. Ekkor már a hasamat csókolgatta, és csiklandozta ajkaival. A köldökömnél megállt, és beledugta a nyelvét. Éreztem, hogy bizseregni kezd az ágyékom. Végighanyatlottam a kanapén, míg ő a lábaim közé térdelt, és a nyelvével, meg az ujjaival alaposan kezelésbe vette a pinusomat. A szirmaim szétnyíltak, és a csiklóm akkorára nőtt, hogy egészen megrémültem. Még sosem láttam ilyennek. Egészen kidugta a fejét a redők közül. Nagy átéléssel szívogatta, szopogatta. Azt hiszem sikítottam a kéjtől. Magamhoz húztam, és eszeveszetten csókolni kezdtem. Közben egymás mellét simogattuk.

Azután én is szopni kezdtem a mellbimbóit. Nagyon finom volt. Ági apró nyögésekkel nyugtázta, hogy neki is jól esik amit csinálok. Kibontakozott az ölelésemből, kézen fogott, és sietve bevonszolt a hálószobájukba. Az ágyra fekve folytattuk, amit az előbb félbehagytunk, majd lassan megfordult, és a lábát átvetve rajtam, a szám elé helyezte, kívánatos kelyhét. Megcsókoltam, majd igyekeztem ugyanazt csinálni, amit ő tett az enyémmel. Nyaltam, szívtam a csiklóját. És a nyelvemet bedugtam a kelyhébe. Fura íze volt. A belőle szivárgó nedvek keveredtek valami ragacsos izével. Rájöttem, hogy ez biztosan Gyuri spermája lesz, így, ha lehet, még nagyobb kedvvel szívogattam. Később az ujjaimat is bedugtam, húzogattam ki, és be, csakúgy, mint ő. Közben a másik kezünkkel egymás mellét birizgáltuk, a bimbókat pödörgettük. A végén frenetikusat élveztünk, mind a ketten. Belőle dőlt a váladék, amit én mind felszívogattam, és szerintem ő is így tett az enyémmel. Ez volt az első igazi, tudatosan átélt orgazmusom.

Utána izzadtan, lihegve, de boldogan(?) feküdtünk az ágyon. Levezetésként(?) egy forró, és igen hosszan tartó csókkal köszöntük meg egymásnak ezt a hatalmas gyönyört, majd egymást átölelve elaludtunk. Majdnem dél volt mire felébredtünk. A hajamat simogatva és az arcomat puszilgatva ébresztett fel. Én is megpusziltam az ajkait.
- Teljesen elment az eszünk, mondtam kisvártatva.
- Képzelem, miket gondolsz most rólam, válaszolta Ági, de hidd el, még sohasem csináltam ilyet, és fiú is csak egy volt eddig az életemben Gyuri. Ő nagyon kedves és szeretetre méltó. Borzasztóan gyengéd, és az általad is megcsodált szerszámjával egészen a mennyekig tud repíteni. Néha azonban nekem is túl nagy az a műszer, ha feláll neki, akkor 26 cm hosszú és majdnem 6 cm vastag. Ha véletlenül nem sikerül teljesen eláznom addigra mire behatol, bizony fájni is tud. A doki azzal bíztat, hogy egy-két gyerek után, majd úgy is kitágulok egy kissé, azután már nem lesz ilyen problémám, de addig, tudod, néha nem is lenne rossz, ha valaki helyettesítene egy kicsit. Teljesen azért nem adom, nevette el magát, de például hármasban egészen izgi lenne. 5-6 menetre is képes egy éjjel, főleg, ha ki van éhezve, mint tegnap (már egy hete nem volt itthon). Bizisten elintézem, hogy együtt legyünk, de előre figyelmeztetlek, hogy csak akkor engedd be, ha már teljesen be vagy indulva, főleg ha tényleg szűz vagy még, mert az első találkozás akkor se lesz valami kéjutazás.

Én majdnem szétrepedtem, és a párnát harapdáltam, meg a lepedőt karmoltam csíkokra. Szegénykém azt hitte, hogy élvezem, és még erősebben tunkolt. Azt hittem belehalok - mondta nevetve. Mikor megláttalak, folytatta, teljesen meglepődtem. Aztán amikor tusolás után bejöttél meztelenül, majd elájultam a szépségedtől. Azt hiszem abban a pillanatban megkívántalak, s a kerti dögönyözés, csak erősítette bennem ezt az érzést. Nem csak szép vagy, de a kedvességed, a jó humorod, és a közvetlenséged is megragadott. Láttam rajtad az elkeseredettséget reggel, és nagyon jól esett az őszinteséged és a gyengédséged. Remélem te sem bántad meg, ami történt, és ha maradsz, még meg is ismételhetjük. Mindenképpen rá akarom venni Gyurit, hogy hármasban legyünk együtt. Nem lesz könnyű, mert olyan mulya és konzervatív tud lenni, hogy az már egészen elkeserítő.

Biztos vagyok benne, hogy nem leszünk leszbikusok ettől a kis örömszerzéstől, viszont úgy érzem, hogy egy életre szóló barátság szövődött így közöttünk.
- Egészen zavarba hozol a bókjaiddal, mondtam, kissé pirulva, hiszen éppen te vagy az, akinek a szépsége úgy lenyűgözött engem, mondtam, és megöleltem. Néhány gyors puszi után felkeltünk, lezuhanyoztunk, és haraptunk valamit, de nem-igen volt kedvünk enni, mert igen meleg volt. Délután a kertben folytatódtak a kis játékaink, amit természetesen a naptejezés vezetett be. Csodálatos volt a délután is.
- Milyen dezodort használsz, kérdezte egyszer Ági. Nem dezodor, hanem parfüm. Az egyik barátnőm ajánlotta, hogy ezzel biztosan le fogom teríteni Gyurit, mondtam nevetve. Igaza volt, azt hiszem, azzal terítettél le engem is végleg, válaszolta. Egészen elbódított az illatod. Ebből megint csak összeborulás lett. Legalább ötször voltunk együtt aznap, s mire Gyuri hazajött, már kellemes bágyadtságban voltunk mind a ketten. Közben persze felöltöztünk, de Ági „gonosz” tervet eszelt ki szegény ura ellen.

folyt. köv.
Hasonló történetek
22482
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
15292
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Shocki ·
Ez a pinus szó engem megőrjít! :rage: hogy lehet így nevezni?!!! utálom! de nem ez rontotta el a sztorit elsősorban. olyan hülyeségek vannak benne hogy néha már fáj! kamu baromság. nem tetszett.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: