Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Judit az irodában

Sziasztok!

Judit vagyok ismét, és egy néhány napja megtörtént kalandomat szeretném ezúttal elmesélni nektek.

Nem csak hármas felállásban szeretem a szexet, mint ahogy azt az előző történetemben írtam meg, hanem nagyon izgatnak a spontán, hirtelen jövő kalandok is, amikre nem lehet előre felkészülni. Ilyenkor egyszerűen elönt a vágy, és már nem érdekel semmi más, csak a gyönyör, az érzékiség, az izgalom. Több ilyen kalandom is volt már, de a legizgalmasabb az egyik kollégámmal történt néhány napja. Elromlott a hálózati összeköttetés a gépemben, nem tudom, hogy a vonal, vagy a kártya volt a hibás… de ez nem is az én dolgom. Szóltam az informatikusoknak, és mondták, hogy rögtön jön valaki. Már eléggé délután felé járt az idő (négy félöt körül lehetett), és a főnök már elment haza. Én is indultam volna, de a javítást meg kellett várnom. Tehát egyedül voltam az irodámban, pakolásztam, és csak az informatikusra vártam (az irodát zárnom kell, nem maradhatott ott egyedül a szerelő.

Amikor belépett megdobbant a szívem. Már régebben is nézegettem ezt a srácot az ebédlőben, de nem tudtam, hogy ekkor éppen ő fog jönni. Megnézte a gépet, de nem talált hibát… Mit tehetett, bemászott az asztal alá ellenőrizni a kábeleket, és ahogy ott matatott ránézett a lábamra. Próbálta feltűnés nélkül csinálni, de én azért észrevettem ezt (általában megérzem, ha bámulnak, és mondhatom, hogy tetszeni szokott a dolog, nagyon hízeleg a nőiességemnek). Fáradt voltam már, egy végig dolgozott nap után, lazán, picit szétvetett lábakkal ültem a másik asztalnál. A feje pont egyvonalban volt a lábaimmal, és teljesen jó szögben látott be a szoknyám alá. Mondhatom, sokáig matatott a kábelekkel, és közben gyakran a lábaimra pislogott. Elkezdett nedvesedni a bugyim, hogy ez a fiú most itt rám izgul fel…

Hihetetlenül izgalmas helyzet volt. Amint tudjátok picit könnyűvérű vagyok, és rá is tettem egy-két lapáttal (játszottam a lábaimmal, keresztbe vettetem őket, utána nem sokkal megcseréltem..) Észrevettem, hogy percek alatt rendes erekciója lett… Kimászott végre, újra mindent átnézett, és úgy tűnt, hogy minden O.K. A javításról szóló lapok válogatásakor, kitöltésekor össze-összeért a kezünk. Eleinte elkaptam a kezem, de később "ottfelejtettem". Hihetetlenül izgalmas helyzet volt. (még most is eszméletlenül felizgat, ha erre gondolok). Mindketten éreztük, hogy veszélyes vizeken evezünk, de a vágynak nem tudtunk (és nem is akartunk) parancsolni. Én legalábbis ekkor már eldöntöttem, ha mást nem, de legalább leszopom a srácot.

Igazából nem is tudom, hogy ki kezdeményezett. Egyszer csak azon vettem észre magam, hogy csókolózunk, és hihetetlenül izgató az egész helyzet. Benyúlt a szoknyám alá, és én egy megadó sóhajjal szétnyitottam a lábaimat... Ekkor már tudtam, hogy ebből eszméletlen kefélés lesz.... Szóval csókolóztunk, és a bugyimon és a harisnyámon keresztül elkezdte simogatni a csiklómat. Sóhajtoztam, és élveztem. Én közben a nyakát csókolgattam, simogattam a nyelvemmel, majd kigomboltam az ingét. Férfias, izmos mellkasa nagyon felizgatott. A gatyája persze majd' szétrobbant. Ekkor eszünkbe jutott, hogy fontos lenne bezárni az ajtót, és elhúzni a szalagfüggönyt. Ezt meg is tettük gyorsan. Ez után felfektetett az asztalra, és felhúzta a szoknyámat. Imádta a puncim illatát, és az illatom isteni volt. Nem vett le semmit rólam (bugyit, harisnyát), hanem úgy kezdett el csókolgatni a lábamat, a combjaimat, és végül az illatos ölemet. Ekkor élveztem el először. Még senki sem nyalt ki bugyin keresztül úgy, hogy elélvezzek.... Ezen magam is csodálkoztam picit. De nem nagyon volt időm "leragadni".

Lehúzta a harisnyámat és a bugyimat, és így tártam elé legszebb kincsemet. Ismét rávetette magát, de nagyon óvatosan és lassan, mintha csak most kezdte volna az egészet... És ez nagyon bevált. Eszméletlenül nedves voltam. Ajkai közé vette a csiklómat, így szopogatta, és nyalogatta. Újabb hatalmasat élveztem tőle. Ez után gyorsan levette a nadrágját, és lassan belém tolta a szétrobbanni készülő farkát. A kezeimmel megfogtam a fenekét, és így diktáltam a tempót és a mélységet. Lassan kezdtük, de nemsokára örült tempóra váltottunk... Még most is szinte hihetetlen, hogy mindez megtörtént velem. Volt már viszonyom itt a cégnél, de általában csak lassan alakult ki a dolog. De hogy első alkalommal egy óriási keféléssel kezdődjön valami, ez eszméletlenül izgató szerintem. Isteni volt, ahogy bennem járt. Élveztem, hogy tövig nyomja belém a faszát, és ő eltorzult arccal élvez fölöttem. Nemsokára pózt váltottunk. Az asztalra hasaltatott, és hátulról akasztott be nekem. Így is csináltuk egy ideig, és ekkor már nem tudtam visszatartani magam, ismét sikítva elélveztem. Isteni volt. Nemsokára ő is elélvezett, telefröcskölte a hátamat, a fenekemet.

Letörölgetett, én leültem a székébe, és ő pedig elém állt, hogy az ajkaimmal tisztogassam meg, és hozzam újra izgalomba a farkát. Imádok szopni (ezt már tudhatjátok), és annyira izgalmas volt, hogy a saját puncim nedvétől ragacsos farkát szophatom, hogy az izgalmam szinte semmit sem csökkent. Csókolgattam az egész rudat, Leengedtem a torkomra, majd a kezemmel vertem neki, miközben a heréit simogattam. Hamarosan újra kemény volt, és harcra kész. Az első menet után most mindketten kicsit “megnyugodva” sokkal érzékibben, lassabban keféltünk. Szeretem a vadságot is, de nagyon-nagyon lázba hoz a lassú, de ütemes, mély szeretkezés is. A fotelba ültetett, a lábaimat a nyakába vette és végigsimogatta a makkjával a puncimat, a csiklómat. Vágytam rá, hogy ismét belém tolja a farkát. Nem is kellett soká várnom rá. Csupa lucsok kis pinám szorosan, és mégis nagyon finoman fogta körbe a faszt.

Lassan mozgott. Kihúzta, hogy szinte teljesen kijött belőlem, majd visszatolta tövig. Ilyenkor meg szinte a méhemben éreztem. A fülembe súgta, hogy másodszorra már nagyon sokáig bírni fogja, és nyugodtan engedjem el magam… És én így is tettem. Megfogta a lábaimat, erősen megmarkolta a bokáimat, és ütemesen kefélt. Én pedig szorítottam a hüvelyemmel. Vannak gésagolyóim, és rendszeresen gyakorolom az intim tornát. Nagyon jó dolog, és a partnereim is élvezik, ha érzik, hogy mozgatom az izmaimat. Egy ideig tudtam így figyelni rá, de azután ellazítottam magam, és átadtam magam a rámtörő orgazmusnak. Ez után a hátára fektettem, és beleültem a farkába. Kértem, hogy most csak én mozoghassak. Imádok így lovagolni a faszokon. Hatalmasakat tudok élvezni anélkül, hogy a partnerem a legkisebb mozdulatot tenné. Ilyenkor szeretem, ha a melleimet simogatja, kényezteti, és élvezem, amikor a látványukban gyönyörködnek.

Így ugráltam rajta, és nagyon finom érzés volt a csiklómat a hasához simogatni. Hevesen mozgattam az egész alsótestemet, amikor megéreztem, hogy a fenekemet kezdi simogatni. Nagyon izgatott a dolog, és nem ellenkeztem. A középső ujját benyomta a fenekembe. Szinte teljes mélységében felnyomta, és mozgatnia sem kellett, mert az ugrálásom nyomán én magam ujjaztattam meg a popsilyukamat. Azt mondta, hogy hihetetlenül izgalmas a farkát érezni a kis hártyán keresztül. Nem sokáig bírtam ezt, óriási sikoltással élveztem el. Később jutott eszembe, hogy a szomszéd irodákban még lehetnek… (bár ez fél öt után nem jellemző), de akkor nem törődtem ezzel. Kérte, hogy ismét feküdjek hanyatt, és ő szemből bele akar élvezni a pinámba. Mivel már eléggé kielégült voltam, és picit fáradt is nagyon örültem, hogy ismét el akar élvezni.

Most is tudott meglepetést okozni… Úgy járt bennem a farka, mint egy “baknyuszié”… hihetetlen sebességgel kefélt. Nem is tudtam elképzelni, hogy egy srác, hogy tud ennyi féle stílusban kefélni… Egyszer lassú és romantikus, egyszer erős és szenvedélyes, utána pedig szinte őrült… de őrülten izgató is… Nem hittem volna, hogy még egyszer el tudok élvezni, de sikerült. Azt hittem, hogy begörcsölnek a lábaim, annyira szorítottam őt… és ekkor három hatalmas lökéssel beleélvezett a pinuskámba. Fantasztikusan jó kefélés volt. Teljesen kielégülten, holtfáradtan feküdtünk a kanapén, majd összeszedtük magunkat, és felöltöztünk.

Azóta mindig hevesen ver a szívem, ha összefutunk az ebédlőben vagy a folyosón. Mostanában pedig, mintha az egerem kezdené felmondani a szolgálatot…. Azt hiszem hamarosan szólnom kell az informatikusoknak, hogy jöjjenek, csináljanak valamit… :-))))
Hozzászólások
További hozzászólások »
tanárúr ·
Kedves Hárpia Kisasszony(?) Most elsöre megkérdezném: megtenné-e azt az igen nagyra értékelhatö szívességet, hogy tovább méltóztatna fáradni az önt jobban érdeklö fizetös szexoldalak irányába? Ezt annál is inkább proponálnám, mert az a határozott véleményem, hogy a továbbiakban ma még nem deffinálható nehézségek sorozatai várnának itt kegyedere!

Persze, ettöl azért nem kell megrémülni, úgy is azt tesz, amit akar.

Hárpia ·
Gyere Szivacs!



Buli van!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: