Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Johnny titkos élete

Mikor John, a fess, fiatal fiú belépett újdonsült irodájának ajtaján, nagyon meglepődött. Már gyanús volt neki, hogy titkárnőjét - akit ma kapott maga mellé az új állása miatt – nem volt a helyén. Azonban miután kinyitotta irodája ajtaját, nagyon meglepődött. Suzanne, a szőke, hosszú combú, bombázó titkárnő az asztalán ült bugyiban és lecsúszott pántú melltartóban. John már a ruha alatt is látta a lány nagy, feszes didkóit, de most tüzetesebben is megvizsgálhatta a szépséges félgömböket. Ebben a pillanatban egy festett fekete hajú, szintén csodás lány nyalogatta Suzi lábujjait, amiket kiszabadítottak a cipőből. John állt egy-két másodpercig az ajtóban, aztán zavarodottan becsukta az ajtót.
- Mi… mi… folyik… itt? – kérdezte hebegve.
- Téged várunk! – válaszolta a szőke szemtelen hangon.
- Mi.. miért?
- Gyere! John nem mozdult, csak a hímvesszője mutatta, hogy mennyire be van indulva a két lányra és arra, amit elképzelt. A két csaj elfordult az ajtóban vesztegelő, félős fiútól, és csak egymásra figyelt ezután. Miután lassan, szájjal és különböző nyakatekert módon lehámozták egymásról a ruhákat, Suzi elfeküdt a nagy íróasztalon lesöpörve a rajta lévő cuccokat.

Coral, a fekete hajú, enyhén szolizott csaj értett a szóból, és odament Suzi melleihez. Coral saját mutató ujját szájába vette és egy kis szopogatás után elkezdett játszani Suzi melleivel. A szőke ribi nagyokat sóhajtva és sikítva élvezte, és vágyott arra, hogy a lány ujjai, majd ajkai lejjebb sikoljon. De Coral még kínozta egy kicsit a kéjre éhes barátnőjét. Kezével markolászni kezdte az egyik nagy labdákat, a másiknak pedig szívta, nyaldosta és harapdálta a bimbóját. Ezzel elidőzött egy darabig, és már ő is érezte, hogyan izgul be a kis játékra, érezte a lába között folydogáló kéjnedvet. Mikor úgy érezte, nem bírja tovább, lassú csókokkal haladt lejjebb, egészen a szeméremdombig. Suzi puncija szépen borotvált volt. Coral kezével szétnyitotta Suzi lábait, így megtekinthette a kis rózsaszín csiklót, ami a lány ajkai között meredezett. Coral nem bírt betelni Suzi szépségével, gyors és határozott nyelvcsapásokkal nyújtott még nagyobb élvezetet partnernőjének, míg magának is, mert időközben üressé vált kezével saját csiklóját morzsolgatta. John úgy érezte, muszáj magához nyúlnia. Elővette 25 centis, vastag, álló farkát, és masztizni kezdett. Ekkor eszébe jutott az ajtó, és kulcsra zárta.

Erre a két csaj odanézett és várakozó pillantást vetett Johnra és meredő kéjrúdjára. John annyira beizgult, hogy nem tudott józan eszére hallgatni, csak a két sellőre, akik időközben már kéjesen rángatóztak az asztalán. Elindult feléjük, miközben megszabadult ingjétől, és lejjebb tolta a nadrágját. Hirtelen más ember lett. Odament és arrébb tolta Coralt, és mire Suzi felfoghatta volna, mi történt, már benne is volt a dákó. Felsikított, amint a nagy szerszám vadul a testébe nyomódott, de hamar ez a sikoly örömtelivé vált, ahogy John erősen, de profin mozgott a lányban. Coral egy darabig masztizott, aztán odament Suzihoz. Előbb ő nyalta a szőke cickóit, amit mind a ketten élveztek, de aztán úgy döntött, neki is kell a jóból, és felmászott az asztalra. Coral úgy helyezkedett el Suzi fölött, hogy nyalatni tudja a kis szöszit, aki boldogan megtette. Suzi nyalta és szívta a szájába lógó puncit a kúrás ütemére. Egy darabig ebben a pózban voltak, pontosabban, amíg mind a hárman el nem élveztek. Ekkor két szusszanás után John azt parancsolta a lányoknak, hogy feküdjenek egymásra, amit Coral boldogan meg is tett, és felmászott a másik lányra. Mind a ketten érezték a másik mellét, testének melegét, és ez még jobban felizgatta őket.

Először Coral csak megnyalta Suzi száját, majd egyre vadabbul ismerkedtek egymás ajkával, amíg vad és érzéki csókolózásba nem mentek át. John ekkor Coralnak akasztott be, amitől a lány vadul sikongatni kezdett. Pár mozgást követően a fiú átrakta hímvesszőjét a másik lány puncijába, ahol ugyanezt tette. Ezzel juttatta el magát újra a csúcsra. Amikor érezte a közeledtét, John kivette az éppen aktuális lányból a szerszámát, amire kicsit tiltakoztak, de amikor John a fejükhöz állt, és telespriccelte az arcukat, akkor már örömmel fogadták a kis tejecskét. John ezután elnyúlt a székben és a lányokat a folytatásra bíztatta. Coral megfordult és vad nyalásba kezdett Suzival egyetemben. Elég hamar eljutottak a csúcsig, amíg John kifáradt testrészét simogatta. A két lány eközben egyre jobban élvezte, és alig várta a robbanás pillanatát. Ez el is érkezett és percekig tartott, legalábbis ők így érezték. Utána kimerülten elnyúltak az asztalon és talán el is aludtak. Kintről motoszkálás ébresztette a lányokat és a kimerült Johnt. John hirtelen azt sem tudta, hol van, és el sem tudta képzelni, hogy ez vele megtörténhetett. Hirtelen mindenki talpra ugrott és vadul rángatni kezdte a ruháit. Ekkor a kilincs lenyomódott és John áldotta az eszét, hogy bezárta az ajtót.

- Mindjárt! – szólt ki és csak reménykedni tudott, hogy nem a főnöke áll az ajtó mögött.
- Takarítás! – jött kintről a hang
- Köszönöm, majd később – válaszolta John megkönnyebbülve. Majd hallani lehetett a léptek távolodását. Eközben a két csaj összeszedte magát, lesmárolta a srácot és elmentek. John besüppedt székébe és elmerengett, hogy történhetett ez vele. Pár nappal később már mind a hárman úgy viselkedtek, mintha mi sem történt volna. Kopogást követően Suzi lépett be az ajtón. John félt minden érintkezéstől a lánnyal, mert minden alkalommal merevedést okozott neki a lány testének látványa. Sokat időzött szemével a kerek ciciken és a formás lábakon, amikor Suzi bejött hozzá, és többnyire nem is figyelt, mit mond.
Most mégis eljutott a tudatáig:
- Öt perc múlva kezdődik a tárgyalás!
- Mi? – ébredt az igazságra John, és hirtelen elkapta tekintetét a lány meredező bimbójáról.

Öt perccel később már a teremben volt. Épphogy odaért, szerencséjére azonban egyik lány sem volt ott. A főnök tartott beszédet szinte egész végig és John örült, hogy nem égett be, hogy azt sem tudja, mit tárgyalnak. Már több mint fél órája csak ment az értelmetlen beszéd, amikor John tekintete a szinte vele szemben ülő két hölgyre tévedt. Mind a kettőjüknek szőke haja és zöld szeme volt. Ők áthatóan figyelték a beszédet, és néha egymásra mosolyogtak. Ezek a mosolyok indították be Johnt. Elképzelte, amint a tárgyalás végén a két szőkeség nem megy ki a teremből, és pajkos fantáziájuk beindul. Képzeletében már mind a ketten meztelenek voltak. Az egyik combja kitűnő formában volt, és egy ízléses tetoválás húzódott végig rajta. Melleik – amik mind a kettőjüknek kitűnő alakban leledzett – már meredezve várták a másik hozzáérését. Aztán egyikük elindult oda, ahol a másik áll. Egy rövid csókot követően megtalálják egymás mellét, és szorongatni kezdik, ami mind a kettőjüknek nagyon tetszik. Egy kis idő elteltével áttérnek a bimbóra, amit izgató, kéjes fejet vágva élveznek. A jó combú és kitűnő fenekű ekkor elővesz egy csipeszt, amit a másik bimbójára helyez, és ezzel pótolja kezét. Kettőt még rá is üt a kerek cicikre. Aztán felülteti a barátnőjét az asztalra, és kézzel izgatni kezdi csiklóját. Mikor a lány már eléggé beizgult, a másik elővesz egy speckó műkukit. Ennek két ága van, és ügyesen behelyezi.

Az asztalon fekvő csaj érzi amint a nagy a hüvelyébe, a kicsi pedig a popsijába hatol. Kéjesen felsikít, és amikor erre a másik kihúzza kitartóan ellenkezik. Egy kicsit kínozza, majd visszahelyezi és vadul rángatni kezdi. A lány mindkét testnyílásából nedv csurog elő. Egyre hangosabban üvölt, míg teljes odaadással és üvöltéssel élvez el.
John elmosolyodott a tárgyalóteremben és meredő farkára gondolt, miközben maga előtt látta a két rossz kislányt.
- John! – hallotta a nevét
- Igen!
- Jól van, már ötödszörre szólítom
- Igen, persze
- Nos?
- Mit nos?
- Van valami hozzáfűzni valója?
- Ja… nincs… nincs
- Akkor a mai ….
De a befejezést hősünk már nem hallotta, mivel újra visszatért ábrándjaihoz.

Másnap mikor bement az irodába, néhányan elég furcsán szemlélték, és szinte szemükkel kérdezték, hogy mi a baja. John lehajtott fejjel vonult végig az irodájáig. Suzi ma, ha lehet még kihívóbban volt öltözve, mint eddig. A felsőrész a meredő bimbóját is alig takarta, de a mellét egyáltalán, és amint előre hajolt, kúsztak ki a topból, mintha arra várnának, hogy valaki jól megmarkolja őket. Alul egy szoknyát viselt, már ha ezt annak lehet nevezni, hiszen ahogy ült, a combjának egyetlen kis darabját sem takarta. John akármennyire is küzdött ellene, nem bírta ki. Mohó szemekkel végigmustrálta kolléganőjét, és a nadrágjában tánc kezdődött. Amilyen gyorsan csak lehetett bement az irodájába, és megpróbálta lelankasztani pajkosságát, de nem nagyon sikerült. Belevette magát a munkába, de csak azokra a szép mellekre, és arra a formás popsira tudott gondolni. Ezzel még inkább tetézve kanosságát. Éppen arra gondolt, milyen szívesen gyurmázna azzal a kurvával, amikor nyílt az ajtó. Ekkor már John keze a kukacán volt, és vadul szorongatta a nadrágon keresztül.

- Főnök – kezdte Suzi, ahogy belépett, ekkor észrevette főnöke tevékenységét, kacéran elmosolyodott, majd folytatta – hallottam, tegnap nem ment minden simán – mondta és becsukta az ajtót.
- Miből veszed? – kérdezte, miközben vadul legeltette a szemét a formás kebleken, melyeknek bimbócskája időközben kibukott a felső alól.
- Ezt beszélik
- Hülyeség
- Valami baj van? – kérdezte Suzi ártatlan, de szexis fejet vágva. John csak a fejét rázta, és félt a folytatástól, mert a lány elindult feléje.
- Ne félj, nem bántani akarlak – mondta a lány, mikor odaért Johnhoz. A lány kioldotta a főnöke nyakkendőjét, meglazította az ingjét. Utolsó erejéből John megpróbált ellenkezni, de a lány nem hagyta.
- Nyugi! Lazulj el! – mondta és elkezdte profin masszírozni a férfi vállait.
Egy ideig Johnnak jól esett, de aztán a lány praktikát váltott és a körme hegyével gyengéden cirógatni kezdte.


Ez megtette a hatását. John a 35 fokos melegben libabőrös lett teljes testén, és vadul kívánta a lányt. Egy darabig tudta türtőztetni magát, majd hirtelen megfordult a székkel. A lány riadt képet vágott a hirtelen mozdulattól, és John úgy gondolta, jobban is teszi, ha fél. Elkapta a lányt és vadul a térdére fektette. A lánynak felcsúszott mini szoknyája és szabadon engedte kerek popóját. Nem volt rajta bugyi és ez még jobban felizgatta Johnt. Szeméremajkai átlátszottak a két combja közötti nyíláson, és látni lehetett nedvedzését, amit John annak tulajdonított, hogy izgatja a lányt. Először gyengéden majd egyre erősebben markolászta Suzi fenekét, aki láthatóan élvezte, hiszen fel felsikongott kéjesen és bíztatta Johnt a folytatásra. És ő folytatta is nagy lelkesen. Majd eszébe jutott, mennyit szenvedett a lánytól, és ekkor pillantása a vonalzóra esett. Jó nagy volt és John már a gondolattól is beizgult, hogy használni fogja. Ezt Suzi is megérezte, és nem értette, hogy mitől vált a férfi farka még nagyobb, és csont kemény. Hamarosan rájött.

- Most pedig kapsz egy kis ajándékot, azért a sok incselkedésért.
- Mit? – kérdezte Suzi mohón John nem válaszolt, csak egyik kezével szorosan fogta a lány derekát, a másikkal pedig elvette az asztalról a vonalzót. Egy kicsit simogatta a kerekséget a vonalzó lapjával, majd hirtelen rásózott egyet. Suzinak ez már nem tetszett olyan nagyon és próbált megszabadulni a férfi szorításából. Ez nem sikerült, és minél jobban kapálózott, John annál erősebbet ütött a vonalzóval a kis titkárnőre.
- És most számolni fogod! – üvöltötte John eszébe jutva egy szexfilm, amit kényszerében nézegetett.
- Ne, hagyjál! Feljelentelek – fenyegetőzött Suzi, de most ez sem hatotta meg a lányt. Rásózott egyet a popójára. Nem túl erőset, de azért a nyoma meglátszott a többi mellett. Suzi nem szólalt meg.
- Mi lesz? – kérdezte John Semmi válasz.
- Hát jó! – mondta John, és egy erősebbet ütött a lány fenekére. Ez az ütés még jobban meglátszott, mint elődei, de a lány egy apró szisszenésen kívül egy árva szót sem ejtett. John kezdett dühös lenni és szinte teljes erőből rácsapott. Választ erre sem kapott. Ekkor sok kis aprót ütött a lány fenekére, míg az teljes tűzben nem égett.

Ekkor kicsit hagyta pihenni.
- Számold! – üvöltött rá De a lány nem tette, minden ütés egyre erősebb lett, míg végül az ötödik táján kinyögte.
- Hat … azt hiszem Erre John még erősebbet ütött.
- Nem, egy.
- Oké, egy.
- A következőtől számold! Most már nagyon égett lány popsija, és félt, hogy nyomot hagy ezeken a kitűnő testrészeken, és így nem incselkedett tovább leszámolta a húsz ütést, és utána úgy érezte, soha többé nem lesz képes ülni. Tévedett, mert egy kis simogatás és engesztelés után John felültette az asztalra. A lány úgy érezte, mintha parázson ülne, de nem merte felbosszantani ezt az új Johnnyt.
- Szép melleid vannak – szólalt meg John
- Ne, ne – volt erre a velőtrázó sikítás
- De szépek! Most kivesszük őket!
- Kérlek ne bántsd. Bármit megteszek, csak ne bánts.
- Így is megteszed. És most kussolj, drágám, mielőtt bekötöm a szádat.

A csaj beharapta ajkát, és nem szólalt meg. John precízen kiemelte a kebleket a topból és a ruhára fektette őket. A bimbók kéjesen meredtek előre, és Johnny nem bírta ki, hogy nem vegye a szájába. Előbb nyalogatni kezdte, majd finoman és érzékien harapdálni és szívni. Ezt Suzi is élvezte, és kezdte elengedni magát. Már jó ideje csinálták ezt, amikor John befogta a lány száját és ezt mondta.
- Ne haragudj, nem bírom ki! Ezután benyúlt a fiókba. A lánynak félelemre kerekedtek ki a szemei, és ordítani szeretett volna, de a kéz nem engedte. John eközben elővett egy zsinórszerűt a fiókból. Játékosan paskolni kezdte a melleket, és élvezte, ahogy a lánynak félelemre kerekedik a szeme, és könnycseppek gurulnak végig pofikáján. Élvezte, hogy kínozhat, és ez új volt számára. A melleket nem bántotta nagyon, csak pacskolgatta. Kárt nem tesz bennük. A lány kezdett megnyugodni, hogy talán mégsem olyan állat a főnöke (a volt főnöke – mert ebben a pillanatban megfogadta, hogy kicsinálja). Johnnynak viszont nem tetszett, hogy a lány már nem vág olyan riadt fejet. Azonos erővel, de most a bimbót kezdte el ütni, ami irdatlan fájdalmat jelentett a lánynak. Már nagyon sírt és úgy érezte sosem lesz vége.

De vége lett. Azt hitte végleg, de megint tévedett. John lesöpörte a földre az asztal tartalmát, és hasra fordította a lányt. Ekkor érezte Suzi, hogy hiba volt bugyi nélkül jönnie. Johnny felállt a székről, és testével szétfeszítette a lány combjait.
- Milyen édes, rózsaszín – mondta John, amint elé tárult a kis punci. Ötöt-hatot rácsapott, aztán szívni kezdte a csiklót teljes erejéből. Ezután jött a legrosszabb. John kioldotta a nadrágját, és keményen álló farkát erőszakosan betolta a lány végbelébe. Suzi erősen felsikoltott, és John megrémült, hogy valaki meghallja. Ekkor jutott el a tudatáig, mit művelt, és még mit fog, de elhessentette a gondolatot, és a nyakkendőjével bekötötte a lány száját.
Nyomta teljes erejéből, és Suzi úgy érzete szétszakad, de az állat nem tágult. Suzi megpróbálta elengedni magát, hogy kevésbé fájjon, de mikor Johnny érezte a tágulást, még erősebbé és gyorsabbá vált. Eltelt tíz perc, de a lánynak óráknak tűntek. Ekkor John kivette a farkát, és a lány félt, mi következik. Vadul megfordította a lányt, felkapott egy levélnehezéket és azzal kezdte kúrni a csajt (pinán), miközben kimasszírozta a gecijét. A lány most elszaladhatott volna, hiszen John mind két keze foglalt volt, de nem mert, inkább hagyta, hogy mihamarabb vége legyen. És lett is. John nagy zihálás közepette élvezett a lányra. Ekkor jó erősen rátolt a nehezékre, majd kivette és eldobta. Kimerülten nyúlt el a székben és hallgatta a lány szipogását.

Másnap félve ment az irodába, mert hátha a lány feljelentette, de nem így történt. Mintha mi sem történt volna, úgy viselkedett a lány vele, bár kicsit szolidabbra vette ruházatát.
(folytatás)
Hasonló történetek
30285
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
18035
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: