Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

JOGI-szerelem

Nyár volt, rekkenő hőség.
Tudta ezt Susann, aki egy átlagos 16 éves csajszi volt és éppen a vakáció nyújtotta örömöket élvezte, vagyis a reggeli pihenést. Ez nem tarthatott sokáig, mert arra ébredt, hogy 27 éves bátyja a lépcső aljáról kiáltozik neki:
- Susi, azt mondtad, kijössz velem a reptérre!
A lány fáradtan és dacosan felkelt- nem értette hova kell ennyire sietni-, felöltözött nehogy megvárassa a testvérét a nap melegen tűzött be a szobába végül a rövidnadrág és a top kombináció mellett döntött.
Megmosakodott elintézte reggeli teendőit és lement.
- Talán elfelejtetted, hogy ma érkezik Stephen? - kérdezte Josh Susi tesója.
- Nem. Különben a legjobb barátod, nem fogja a szívére venni, ha késünk egy kicsit.
- Hugi, a repülő 1 óra múlva landol és mi még el sem indultunk!
- Oké, oké nem kiabálj, mehetünk.
- Végre. - mondta dacosan Josh.

Elindultak és a forgalom is tűrhető volt, csak 10 percet késtek.
- Na tessék, a repülő még sehol. Ide kellett sietned? - kérdezte sértődötten Susi fél óra múlva.
- Nyugi, mindjárt itt lesz. Ccccöö amúgy nem volt nagyobb nadrág? Ebből a fél feneked kilóg! - mondta Josh apáskodva.
- Meleg van, amúgy semmi közöd ahhoz, mit veszek fel mert... - Susi fojtatta volna, de a repülőről érkező emberek elállták a Josh és közte lévő teret.
- Na mondtam, hogy már jön... - ujjongott Josh.
- Szia! - szólt Joshra egy igazi férfias hang.
- Stephen, de jó hogy megérkeztél. Mesélj, jó volt az út?
- Király volt, csak picit unalmas, jó 12 év után újra látni, csoda, hogy megismersz - szólt Stephen.
- Jaj hol ez a lány....?
- Milyen lány?
- Susi tuti elkeveredett a tömegben.
- Hahó, jaj, na végre, anyám ez a tömeg Josh megtaláltad már Step....
- Na megjöttél? - kérdezte Josh
- Ő Stephen, a legjobb barátom, Stephen ő pedig a húgom Susann. - mutatta be őket egymásnak.

Susi azt hitte, azonnal szörnyethal, amint meglátta a srácot nála 10-15 centivel magasabb volt, zöld szemű sötétbarna hajú és eszméletlen jóképű.
- Szia nagyon örülök - szólalt meg végül Susi, de tudta hogy azonnal belezúgott a srácba.
A fiú csak állt és nem győzött betelni a látvánnyal, hiszen mikor utoljára találkoztak Sue csak 6-7 éves volt. Azonnal levette a lábáról a lány, hiszen azóta már felnőtt nő lett. Végül nagyot nyelt és így szolt:
- Szia, de megnőttél.... - mondta
Susi csak mosolygott és elindultak a lány egész végig arra gondolt milyen jó hogy egyáltalán összefutottak ilyen hosszú idő után.
-Nos megjöttünk- törte meg Josh az utolsó 2 percet ami csendben telt, mert a többiben Stephi csak mesélt és mesélt az útról meg arrol mi is történt vele.....
Kiszálltak bementek a lakásba és Josh mindenkinek körbemutatta Stephi-t mert éppen családi összejövetel volt.

Hosszas beszéd után Stephi felment és lepakolt a szobában, és végig Susin járt az esze- megbabonázott ez a lány - gondolta és lement a földszintre ekkor már este 9 körül járhatott az idő.
- Szia, mi jót csinálsz itt egyedül hercegnőm - kérdezte Stephi Susant aki a konyha asztalnál ült és éppen iszogatott valamit.
- Teázom. kérsz?
-Nem köszönöm.
- Nagyon megnőttél, és egyszerűen nem jutok szóhoz, annyira megváltoztál eltelt egy kis idő és felnőttél. Mi történt veled mióta nem láttalak? - érdeklődött Stephie
- Nagyon sok minden szerintem több dolog, mint veled- szolt nevetve a lány.
- Igazad van a jog nem olyan izgi szolt a férfi.
- Jog? Ügyvéd lettél?
- Igen.
- Na mesélj kislány!

Susi mesélni kezdett és csak mesélt, mesélt és észre sem vette, hogy újdonsült szerelme mennyire érdeklődve hallgatja.
Ám megállt a beszédben, mert a gyönyörű zöld szemekbe nézett és erőtlennek érezte magát.
Ezzel a férfi is így volt, amikor a gesztenyebarna szemekbe pillantott szint megállt a szívverése.
Csak nézték egymást...
- Na jó, azt hiszem én lefekszem aludni - szólt Susi zavartan, biztosan késő van.
- Igen én is fáradt vagyok - mondta a Stephi, és elvonultak aludni egész éjjel csak forgolódtak, nem bírtak aludni, minden percben csak egymásra gondoltak.

Másnap Susi 11 körül kelt fel gyorsan összepakolt, mert csak ideiglenesen tartózkodott Joshnál és Christin-nél, aki a sógornője volt.
Mivel szülei éppen a válást intézték, és nem akarták hogy Susi otthon maradjon amikor ők vitáznak és a vagyon megosztásról beszélnek.
- Nagyon köszönöm az ellátást Josh, neked is Christin. Apuék már elintézték a dolgot megyek is haza.
-Szia Stephen - szólt a lány elvörösödve.
- Szia kislány. - mondta Stephi.
Amikor hazaért apja a méregtől feldúltan fogadta.
- Szia, mi a gond apa?
- Nem tudok egy rendes ügyvédet keríteni, ez is csak egy pénzhajhász...! - mérgelődött tovább az édesapja.
- Nemsokára tárgyalás, és nem akarom, hogy anyádhoz kerülj - szólt az apa.
Susi csak könnyekkel a szemében nézett maga elé és felment a szobájába. A sírástól elaludt másnap reggel arra ébred, hogy az apja valakivel beszélget a nappaliban. Stephen volt az.

- Szia te mit keresel itt? - kérdezte a lány meglepetten.
- Találtam egy kitűnő ügyvédet - mondta az apja büszkén.
- Akkor találkozunk 2 nap múlva a tárgyaláson Stephen.
- Így van -szólt a férfi.
- Akkor én mennék is viszlát, szia kislány.
És a fiú egy puszit nyomott a lány arcára.
Su megremegett.
- Apa, ő lesz az ügyvéded?
- Igen kicsim, vele nyert ügyem van.
Közben az apja már a cipőjét húzta fel.
- Susi, mennem kell dolgozni, majd jövök.
- Szia.
- Majd jövök, légy jó, és senkit ne engedj be - szólt aggódva
- Ok. Szia apa.

A napok teltek és eljött a tárgyalás napja a lány izgult amint belépett a hatalmas épületben mindenhol ügyvédeket, bírókat látott talárban.
Stephen-nek ismerős volt a hely, mert elöl baktatott, és amikor megálltak a terem előtt így szólt:
- Minden úgy fog menni, ahogyan elterveztük.
Nagyon határozottnak tűnt és Susi csodálkozva nézte álmai férfiját, közben megjött az édesanyja is a lány azonnal berohant a mosdóba és sírásban tört ki

A mosdó ajtaja kinyílt és Stephen jött be rajta, amikor meglátta a lány piros kisírt szemeit, így szólt:
- Kicsim, tudom, hogy izgulsz, de minden rendbe fog jönni, én azért vagyok itt, hogy segítsek és…
- Nem igaz, te azért vagy itt, mert apám arra kért téged, hogy legyél az ügyvédje, és te elfogadtad - mondta a lány zokogva.
- Kicsi Su, nem. Tudod, hogy jót akarok neked.
Azzal odalépett a lányhoz és gyengéden magához húzta.
Amikor Susi felnézett a férfi megcsókolta, a lány remegni kezdett.
- Gyere, menjünk, kezdődik a tárgyalás.

A tárgyalás zajlott és másfél óra múlva véget ért, Stephennel tényleg nyert ügy volt az egész.
Amikor hazaértek Susi ordítani kezdett:
- UTÁLLAK! TE SZEMÉT! - vágta Stephen fejéhez.
- Nem akarok neked rosszat, neked is így lesz a legjobb, hidd el apád törődni fog veled, és jó életed lesz, nem kell vívódnod azon, hogy kivel légy.
- De...
A lány folytatta volna, de az ügyvéd odalépett hozzá és megint megcsókolta.
- Szeretlek Susann. Érted?
- Én is te.....
Mondta volna a lány, ha a férfi nem tapasztja be a száját az ő ajkával.
Csak ott álltak a nappali közepén és csókolóztak....
Végül a férfi megölelte a lányt, és gyengéden megpuszilta a nyakát. Susi mérges volt, mégis boldog, hogy álmai férfija csókolja és szereti őt!
Hasonló történetek
3870
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4135
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Elsőnek nem rossz, de jobban dolgozd ki a hátteret, az érzelmeket. Mellesleg, én is hasonlókat írok, sajnos.

Bogyó ·
http://www.PasizasiTanacsok.hu/&pid=11255

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: