Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Jelentésnél

Tanár Úrnak tisztelettel jelentem az osztály létszáma 6, ugyanis: Feri haknizott édesapjának, ezért az felbőszülve úgy megverte, hogy eltört az orra és kórházba került; Viktor a Bahamákon sütteti a hasát és nevet rajtunk; Kinga megvert egy kislányt, amiért az fagyit evett az utcán, ezért javítóintézetbe került; Isti egyszerűen csak nem törődik az iskolával; K. Jani nem tudott bejutni az iskolába a közlekedés hibássága miatt; V. Janinak nem volt pénze reggelire, ezért úgy döntött otthon marad; Gáborkának benőtte a gaz az ajtaját, s ezért kényszerült az otthonmaradásra; György titkos merényletet tervez otthonról; Tomi beteg lett, de nincs orvos, aki ellássa, egyszóval magát kúrálja éppen; Józsi felszámolja a telküket, és plázát épít a helyére; Paliból kifogyott a szufla, így felkelni sem tudott; Imrének a szomszéd házát kell megvédenie a betörőktől; és Erika szimplán antiszociális, ezért nincs kedve emberek közé lépni.

Jelen van a Gordi…, az Adolfka…, a Bokor Gyuri.., a Mao…, a SzálasFeri…


és én, aki mindezt elviseli!…
Hasonló történetek
29462
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
15349
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Péter1985 ·
Az odáig oké, hogy egy politikai szatíráról beszélünk, de akkor se itt lenne a helye.

pitianer ·
ja bocs azt nemvágom hova kell tenni... :P én csak írok

Péter1985 ·
Mao és Adolfka annyira nem korunkbeli, ha már Gordonkát említed.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: