Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Jégkrémrúd és fagylaltkehely

Avagy "Gyémánt csillogás" 2...

- Éhes vagy ? - kérdeztem, ahogy meztelenül a márvány lépcső felé vettük az irányt.
- Igen, szívem, rád ! - mondta, és átkarolta a derekamat. Vastag szerszáma újra harcra kész volt.
- Levi, most nem arra gondoltam... Kivételesen. - mondtam, és lefejtettem a karjait a csípőmről. A konyha felé vettem az irányt a sakktábla szerűen kirakott márvány padlón át. Besétáltam az ebédlőbe, és átvágtam a konyhába. a szexi tanár úr követett engem, és meztelenül leült egy bár székre. Én a hűtőbe nyúltam, és elővettem az eper fagyit, és a tejszín habot. vettem két kanalat, és leültem mellé.
Kanalaztam egyet a fagyiból, és a nyelvem hegyét kidugva megízlelgettem a finom édességet, majd amikor a kiskanálról elfogyott a fagyi, tejszín habot nyomtam rá... Lehunyt szemmel, élvezettel kóstolgattam...
- Megőrjítesz, szexistennőm ! - nyögte, és felállt. A fallosza hatalmasra dagadt, majd szétfeszítette a rajta lévő bronz barnára sült bőrt. Kérlelően felém emelte a kezét... - Meghalok, ha most rögtön nem kaphatlak meg ! - suttogta rekedt, száraz hangon.

Én meg figyelemre sem méltattam. Újra kanalaztam egyet, és azt simogattam a nyelvecskémmel... Hírtelen egy gondolat futott át a fejemen...
- Gyere ide ! - utasítottam. Ő mellém állt. Kőkemény szerszáma a combomat súrolta... Hírtelen mozdulattal felemeltem a fagylaltos dobozt, és a puha, édes krémbe nyomtam a péniszét.

Levi felszisszent, majd elélvezett a hírtelen hidegtől. Nyakán megfeszültek az erek, izmai rángatóztak. Hatalmas erőfeszítésébe került, nehogy beleélvezzen az eper fagyiba.
- Te... Te kis boszorkány ! - nyögte. Én csak mosolyogtam, és kirántottam alóla a fagyis dobozt. A méretes rúd, akár egy túlméretezett jégkrém meredt felém...
Lecsúsztam a bár székről, és őt meg feltessékeltem rá. A hideg krém bőségesen csordogált közben a golyóira. Nem bírtam tovább...
Lehajoltam, és elkezdtem nyalni-szopni a jég krémemet. A finom, majd’ kidurranó golyókkal kezdtem. Ajkaim finoman szürcsölték le róla a megolvadt édességet. Nyelvem finoman kóstolgatta, kényeztette őket, majd rátértem az oldalára...
Oldalra fordítottam a fejem, és le-fel nyalintottam a nyelvemmel... És végül a vérvörös makk következett... Óvatosan hátrább húztam a bőrt, és megtisztogattam mindenhol.

Eddig észre sem vettem, hogy Levente úgy morog, mint egy felbőszült tüzelő hímoroszlán.... Erre még bátrabb lettem, és ajkaim közé kaptam a makkot. Lassan, majd egyre gyorsabban kezdtem el szopni. Gyorsabban... És gyorsabban...
- Kiscicusom, mindjárt... - nyögte az extázis határán. - Ez az... Ez az !!!! - üvöltötte teli torokból, és spriccelni kezdett. Éhesen nyalakodtam a finom nedű után, és igyekeztem a lehető legtöbbet lenyelni... Isteni finom volt a forró dió ízű sperma a hideg eper fagylaltra... Lehunytam a szemem, és még mindig a makkon nyalakodva benyúltam a hosszú, bronz barna, feszes combjaim közé. Megkerestem a csiklóm, és ahogy élveztem a számban az ízeket, hosszú körmöm ingerlően játszott a kelyhem gyönyörének forrásával, a csiklómmal...

Arra eszméltem fel, hogy a hideg csempén szétterpesztett combokkal térdelek, és már két ujjam a hüvelyemben jár... Fejem hátravetettem, szemem lehunytam, és hagytam, hogy a fenékig érő szőke hajam simogasson... Ujjaim kitapintották a g-pontomat... Elég volt egyszer megnyomnom, megfeszültem, éreztem, ahogy a csiklómból forró nedv spriccel a jeges csempére, majd elernyedtem, és összerogytam nagyokat lihegve...

Kis idő múltán felemeltem a tekintetem. Levente marokra fogva tartotta a fegyverét, és ő is a saját gyönyörét akarta elérni... De amikor meglátta, hogy kinyitottam a szemem, abbahagyta az előző műveletet, a karjába fogott, és felemelt. Felültetett a pultra, és szétfeszítette a combjaimat. Az még rángott az iménti gyönyörömtől, Ravaszul nézett a szemembe...
Megfogta a kanalat, és az olvadozó fagyiba nyúlt. Egy hatalmas adagot kiemelt belőle, és belekóstolt.
- Mit csinálsz ? - kérdeztem provokálva őt.
- Fagyit akarok enni... kehelyben. A te kelyhedből - mondta, és a kinyílt rózsaszín kis sima puncikámra tette a jéghideg eper fagylaltot. Sikkantottam meglepetésemben. Megremegtem... És elélveztem...

Majd az ő hatalmas kutya nyelve esett neki az én legédesebb kincsemnek. A punci levem édessége összeolvadta a fagylalttal... És csak nyalt, és nyalt... Lihegtem, mozgattam a csípőm... már mindent csináltam... Amikor a nyelve egy még meg nem olvadt darabot nyomott a forró, rugalmas hüvelyembe... Felnyögtem mélyen, torokból. Azt hittem, menten elájulok, annyira finom volt...
És akkor f tejszínhabot, és csak fújta körbe a puncuskámra. Nyelve támadásnak lendült, és a hüvelyemből csordogáló puncilét, és olvadt fagylaltot nyalta a tejszín habbal... És akkor egy ujja... Majd kettő befurakodott...
- A faszodat akarom... ! - sírtam már a gyönyörtől. - Kérlek ! Most! Most akarom ! - sikoltottam, és pontosan akkor élveztem el, amikor az a nagy bársonnyal borított acél, ami egy póni ló szerszámának is beillett volna, teljesen kitöltött belülről... És belém ontotta a forró spermát.

Azt hiszem, elájulhattam... Fátyolosan nyitottam ki a szemeim. Levi még mindig felettem támaszkodott a kezével. A vállára hajtottam a fejem, és átöleltem a nyakát. Beszívtam az illatát, és újra lehunytam a szemem...
- Felmegyünk ? - kérdeztem.
- Hm ? - csak ennyi.
- Tudod mit akarok ? - az angyali külsőm mögött ördögien elmosolyodtam. - A szüleim ágyában akarom. Ott akarok veled szeretkezni... !

Folyt. Köv.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lylloo ·
Befizetnék rá,ki élvez attól,hogy egy fagyit cuppantanak a puncijába!Kifejezetten fájdalmas és kellemetlen érzés!Mellesleg nekem borult már fagyi az ölembe oly módon,hogy nyáron egyszál pólóban,meztelenül fagyiztam a kanapén törökülésben,és az ölembe ömlött.Soha ilyen borzalmas élményem nem volt még derékon alul!!!

bot ·
A kdves szerző itt mellőzve a vitaminokat, végre feltárja valódi énjét, frigiditásának okát. Nem csupán az alkotás, ő is egy nagy jeges lavórban ücsörög és álmodozik.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: