Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Játékaink avagy hogyan színezzük ki a hétköznapokatt

 


A fantázia jó dolog, de egy idő után kevés lesz. Így volt ez nálunk is. Több mint 10 éve vagyunk együtt a párommal, jól megértjük egymást minden téren, a szex szintén fantasztikus, már a kezdetektől. Mindig is úgy gondoltuk, hogy a jó szex a jó kapcsolat alapja ezért sok mindent kipróbáltunk. Erotikus fehérneműt, segédeszközöket, különféle pózokat, a párom azt is szereti, ha szex közben beszélek hozzá. Mit szeretnék, hogyan csinálja, előjöttek kulonféle fantáziaképek is. Már nem is emlékszem melyikünk dobta fel a témát, hogy mi lenne, ha bevennénk egy nőt. Mindketten tudtunk, hogy szívesen kipróbálnám a szexet egy másik nővel, de még soha nem volt rá alkalmam. Így indult, hogy keresni kezdtünk, először csak egy velem egykorú csajt. Aztán rá kellett jönnünk, hogy nőt találni, és főleg olyat, aki mindkettőnknek megfelel, nagyon nehéz. Így megbeszéltük, hogy megpróbálunk inkább párt keresni. A legnagyobb meglepetésünkre a Sors összehozott bennünket egy fantasztikus házaspárral. Eleinte csak írogattunk, aztán web kamerán keresztül meg is néztük egymást. Mármint, hogy hogy is nézünk ki, tényleg ők vannak-e a képeken. És nagyon megtetszettünk egymásnak. Judit nagyon szimpatikus, 35 éves nő, divatos, vállig érő, szőke hajjal, zöld szemekkel, látszott rajta, hogy nagyon ad magára. Éreztem az erotikus kisugárzását, és hogy o is imádja a kulonféle játékokat. A férje Gábor, egy magas, sportosan vékony, barna hajú és kék szemi férfi, amolyan férfiasan jóképű 40-es. Ő is megtetszett, és ő sem rejtette véka alá, hogy szimpatikus vagyok neki. Néhány napig sokat beszóltunk, írogattunk, aztán pénteken megkérdezték nincs-e kedvink találkozni. Én épp a havi kényszerpihenőmet szenvedtem, ezért csak egy kávé és beszélgetés lett belőle. Mivel kétórányira laktak tolunk, megbeszéltük, hogy félúton az egyik kisvárosban ülünk be egy kávézóba. Ők értek oda hamarabb, és mikor beléptünk a férjemmel, láttam, hogy jó alaposan végigmértek bennünket, és tetszett nekik, amit láttak. Leültünk, beszélgettünk, sokat nevettünk, kikérdeztük egymást, ki mit szeret, hogy is jött az ötlet, ki hogy fogja fel ezt a dolgot, és hogy mi hogyan képzeljük el ezt az egészet. Mi még csak kezdők voltunk e téren, de ők már részt vettek néhány ilyen buliban, így kíváncsian hallgattuk a beszámolóikat. Mikor már hazafelé tartottunk a párommal, megbeszéltük, hogy szimpatikusak, megvan a kellő összhang, így belemegyünk a játékba.




Egy héttel későbbre beszéltük meg a randit, náluk. A délután készülődéssel telt, zuhany, hajmosás, borotválkozás, smink, és a fehérnemű. Judit kijelentette, hogy vacsorára vár bennünket, így 6 körül már a házuk előtt álltunk. Akkor már éreztem, hogy kezdek feszült lenni. Kedvesen beinvitáltak, megvacsoráztunk, beszélgettünk, nevetgéltünk. próbálták oldani a hangulatot. De láttam rajtuk, hogy ok is idegesek, mert elmondásuk szerint még soha nem voltak ilyen fiatal párral, akik ennyire tetszettek volna nekik. Vacsora után leültünk a nappaliban, és akkor hasított belém a tudat, hogy ezután minek is kéne következnie. Bepánikoltam, nyirkos lett a tenyerem és enyhén szédülni kezdtem. Mintha a példás, konzervatívan nevelt családanya és a szexet imádó, kíváncsi nő összeveszett volna, hogy mit kéne tennem. A többiek látták a zavaromat, de akkor Judit felállt kézen fogott és bevezetett a hálóba. Kedvesen megkért, hogy feküdjek le és próbáljak lazítani. Finoman masszírozni kezdte a vállam és a nyakam. Puha és nőiesen kicsi kezei voltak, gyengéden masszírozta és simogatta a hátam és a nyakam, néha beletúrt a hajamba is. Éreztem, ahogy az idegességem alábbhagy és élvezni kezdtem a kényeztetést. Pár perccel később megéreztem, ahogy belecsókol a nyakamba, aztán még egyszer, és mivel nem tiltakoztam, nem is hagyta abba. Éreztem, hogy száguldozni kezd az ereimben a vér és hangosan felsóhajtottam. Aztán megfordultam és azonnal szájon csókoltam. A nyelveink először csak ismerkedtek, aztán egyre hevesebben csókoltuk egymást. Mindkettőnk pulzusa felgyorsult és hangosan sóhajtoztunk. Mikor felnéztem megláttam, hogy a párjaink az ajtóban állnak és bennünket néznek. Elnevettük magunkat és folytattuk a játékot. Csókolóztunk és közben lassan le is vetkőztettük egymást. Már alig bírtam magammal, ezért átvettem az irányítást. Régóta fantáziáltam arról, hogy kényeztettek egy másik nőt és végre adott volt a lehetőség. Végigcsókoltam a nyakát, a dekoltázsát, kiszabadítottam a melleit a melltartóból és felváltva nyalogattam és szívogattam a mellbimbóit. Nagyon élvezte, halk nyögései betöltötték a szobát és kérte, hogy ne hagyjam abba. Aztán lejjebb csúsztam, megsimogattam bugyin keresztül és éreztem, hogy nagyon nedves. Először csak félrehúztam és körbenyalogattam, aztán nyelvemmel óvatosan megérintettem a duzzadt csiklóját. Hangosan felnyögött és a párjainkon láttam, hogy szinte isszák a látványt, ahogy Juditot kényeztetem. Gyorsan kiszabadítottam a bugyijából és nyalni kezdtem. Először csak finoman köröztem a csiklóján, aztán kezdtem begyorsítani. Mikor már hangosan nyögdécselt, besegítettem az ujjammal is és egyre hevesebben nyaltam, miközben az ujjam körbe-körbe mozgattam. Pár pillanattal később szinte kirobbant belőle az orgazmus, magam is meglepődtem milyen hamar. Szinte felsikoltott és a teste ívben megfeszült. Fantasztikus látvány volt és nagyon feltüzelt. Számomra nincs izgatóbb látvány, mint a partnerem orgazmus közben. Mikor picit megnyugodott rám nézett és elnevette magát.
- Tudtam én, hogy nagyon belevaló csajszi vagy.
Felült és azonnal megcsókolt. Finoman a hátamra fektetett és a szabad melleimmel kezdett foglalkozni, addigra párom levette a melltartómat. Ok addig csak néztek bennünket, de mikor én kerültem sorra, már nem elégedtek meg csak a látvánnyal. Fantasztikus érzés volt, hogy 3 ember akar nekem örömet okozni. Hangosan kapkodtam a levegőt, mikor Judit nyelve a hasamon csúszott egyre lejjebb. Közben két férfi a melleimet és a nyakamat kényeztették. Mivel mindkét kezem szabad volt, ok pedig már csak egy bokszer alsóban feküdtek mellettem mindkettőjükön, mellkasán végigsimítottam, lefelé haladtam és azonnal megmarkoltam a két kemény farkat. Szinte egyszerre nyögtek fel, épp abban a pillanatban mikor megéreztem Judit nyelvét a csiklómon. Nem finomkodott, egyből nekem esett, mintha érezte volna, hogy épp erre vágyom. Nyalogatta, szívogatta én pedig nem fogtam vissza magam, hangosan nyögdécseltem és az élvezettől alig kaptam levegőt. Pár perc után felsikoltottam és hatalmasat élveztem. Őszintén szólva, ezelőtt soha nem gondoltam, hogy egy nővel lenni ennyire más. Már maga a tudat, hogy egy nő nyelve játszik a puncimmal és egy nő ujjai vannak bennem, hihetetlenül izgató. Mikor kicsit megnyugodtam odabújtam a páromhoz. Szikségem volt rá, egy ilyen élmény után és láttam, hogy Judit is a férjével kezdett foglalkozni. Mindketten nagyon fel voltak tüzelve a leszbi műsor hatására, ezért azonnal lejjebb csúsztam és kiszabadítottam a párom meredező farkát az alsójából. A számba vettem és vadul szopni kezdtem, néha kivettem, körbenyalogattam a tövétől a tetejéig, aztán újra a számba vettem és próbáltam az egészet bekapni, ami nem könnyű feladat, mivel elég vastag. Mikor megelégelte megfordított és oldalt fekve hatolt belém. Fantasztikus érzés volt, szinte elállt a lélegzetem is. Pontosan erre volt szükségem a Judittal való játék után. Ok is épp ebben a pózban voltak és Judit már másodszor állt az orgazmus határán. Közelebb hajoltam, megcsókoltam és az ujjaim a punciját kezdték simogatni. Nem tartott soká és megint elélvezett. Aztán kerek perec megkérdezte, hogy cseréltünk-e párt. Igennel feleltünk, mivel ezt is előre megbeszéltük. Szétváltunk és közelebb csúsztam Gáborhoz, aki minden teketória nélkül megcsókolt. Hevesen és vadul, közben a kezei már a melleimet simogatták. Csókolgatni kezdte a nyakamat és a melleimet, ujjai már a hasamon haladtak egyre lejjebb.




Mikor megérezte milyen nedves vagyok elégedetten felsóhajtott és két ujját belém csúsztatta. Hosszú, vékony ujjai voltak és nagyon jólesett, amit csinált. De én se maradtam tétlen, beletúrtam a hajába, finoman végigkarmoltam a hátát aztán lecsúsztattam a kezem és végigsimítottam a farkán is. Éreztem, hogy megrándul a tenyeremben és elmosolyodtam. Kicsit lejjebb csúsztam és végignyaltam. Még éreztem Judit illatát rajta, korbenyaltam és lassan a számba csúsztattam, közben figyeltem a reakcióját. Behunyta a szemét és felsóhajtott. Hosszabb farka volt, mint a férjemnek, de vékonyabb, így gond volt az egészet a számba vennem, persze megetettem, ami tőlem telt, kézzel is besegítettem és hevesen szoptam. Nagyon élvezte, kapkodta a levegőt és a hajamba túrt. Néha oldalra sandítottam és láttam, hogy Judit is a páromat kényezteti, majd fölé guggolt, és óvatosan ráült a farkára. Szerintem megérezte a méretét, mert hangosan felnyögött, de mikor az arcára néztem, láttam, hogy az élvezettől. Lassan mozogni kezdett rajta, aztán a párom átvette az irányítást és vad szexcsatába kezdtek. Tetszett a látvány és egyre erőteljesebben szoptam, néha kivettem a számból és korbenyaltam, finoman megharaptam a végét, közben felnéztem rá és nagyon tetszett a látvány, hogy élvezi, amit csinálok vele. Pár perccel később megkért, hogy hagyjam abba, nem akar még elélvezni. Felültem és megint csókolni kezdett, haladt egyre lejjebb a nyakamon, a dekoltázsomon, picit elidőzött a melleimnél, majd folytatta le a hasamig. Már majdnem kérni kezdtem, hogy csinálja már, azt akarom, hogy nyaljon, érezni akartam az ajkát a puncimon, de akkor talán megérezte mire vágyom, gyengéden nyalogatni kezdte a csiklómat. Finoman csinálta, lassan, korozott rajta, szépen fokozatosan gyorsított, mintha kínozni akart volna. Közben belémcsúsztatta először csak egy ujját, majd mégegyet és a végén már 3 ujja járt bennem. Közeledett az orgazmusom, kértem, hogy ne hagyja abba, aztán elontott a mámor és  felsikoltottam az élvezettől. Még mielőtt elcsitultak volna a hullámok bennem, lefektetett és fölém került. Már nem finomkodott, tövig belémnyomta a farkát és hevesen, vadul dugni kezdett.  Beletúrtam a hajába, közelebb húztam magamhoz, hogy megcsókolhassam, hogy érezzem a borét az enyémen. Vad volt és szenvedélyes, ugyanakkor nagyon figyelt rám és a legapróbb jelzéseimet is megértette. Picit megemeltem a csípőmet, hogy hozzádörgölhessem a csiklómat is és hamar sikerült újra elélveznem. Kihúzta a farkát és kérte, hogy feküdjek hasra. Fölém feküdt és hátulról hatolt belém. Annyira mélyen éreztem magamban, hogy szinte csillagokat láttam az élvezettől és pár perccel később, mikor belemarkolt a hajamba még egy orgazmus következett. Közben figyeltem a páromat is és úgy láttam élvezi a dolgot, de Judit mégjobban. Nem fogta vissza a hangját, igaz én sem, de ez a férjeinknek nagyon tetszett. Gáborral több pózt is kipróbáltunk, harmadszorra én voltam felül és én irányítottam, ami mindkettőnknek nagyon tetszett, annyira, hogy meg is állított, mert nem akart még elélvezni.




Picit megpihentünk és néztük a párjainkat. Aztán megint nyalni kezdett, és oldalt fekve folytattuk. A férjem és Judit szintén ebben a pózban csinálták, akkor én egy hirtelen ötlettől vezérelve közelebb hajoltam, megemeltem Judit lábát és nyalni kezdtem. Felnyögött és a hajamba túrt. Köröztem a csiklóján, közben kivettem a párom farkát, megnyalogattam, szopogattam, aztán visszatettem és megint Judittal kezdtem foglalkozni. Közben pedig Gábor farka szünet nélkül mozgott bennem. Mikor Judit hangosan elélvezett az nekem is megadta a kegyelemdöfést és én is belezuhantam egy újabb orgazmusba. Ez már a páromnak is sok volt, kivette a farkát és még mielőtt elélvezett volna Judit megfordult és kérte, hadd fejezze be neki. Hátradőlt és ketten nekiálltunk. Felváltva szoptuk, nyalogattuk, közben Judit egyre gyorsabban mozgatta a kezét, nem sokkal később a férjecském hatalmasat élvezett. Gábor farka még mindig bennem volt és akkor már úgy gondoltam, én elég élvezetet kaptam, most már rajta a sor. Judit és a párom kimentek a fürdőbe, hogy rendbe szedjék magukat, én pedig lejjebb csúsztam és a számba vettem a szerszámát. Kőkemény volt és nagyon forró. Éreztem, hogy nem jár messze az orgazmustól és ezt mondta is, ami nekem nagyon tetszett. Kérte, hogy forduljak picit oldalra, hogy hozzám férjen. Miközben egyre hevesebben szoptam, az ujjai megint megtalálták az utat a legérzékenyebb pontom felé, és korozni kezdett rajta. Fantasztikus érzés volt, hogy egyszerre izgatjuk egymást és a tudat, hogy mindjárt elélvez nagy lökést adott. Abban a pillanatban, mikor rátört az orgazmus vadul magához húzott és megcsókolt, de a keze nem állt meg, ahogy az enyém se és egyszerre jutottunk a csúcsra.




Fergeteges volt, alig találtam szavakat. Aztán felült és elégedett mosollyal mégegyszer szájon csókolt. Mind a négyen lezuhanyoztunk, aztán felöltöztünk és leültünk a nappaliban. Egyet értettünk abban, hogy minden klappolt, és mindenki jól érezte magát. A párom is és Gábor is farkas éhes lett, így még egy vacsorát beiktattunk, közben kiveséztük, kinek mi tetszett a legjobban. Akkor úgy éreztem mindent megkaptam és mindent kipróbáltam, amit első alkalommal szerettem volna.

Hozzászólások
További hozzászólások »
minovara ·
nagyon jó volt, csak így tovább, ne foglalkozz azokkal, akik pirosat nyomtak: csak irigyek

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: