Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Játék a tűzzel

A félhomályban fekszel egy szál fehér színű baby dollban, a szemed pedig egy fekete kendővel van bekötve. Érzed ahogy a levegő áramlik a bőröd körül. Ez, és a tudat, hogy semmit nem látsz, csak libabőrössé tesz. Percekig csak egyedül feküdsz az ágyban. Aztán benyitok a szobába, hallod, hogy ott vagyok. Hallod a lélegzetem, de nem tudod, behatárolni a helyzetem. A következő pillanatban érzed, ahogy az ágy szélére ülök, ám mégsem történik semmi. Néma csend. Nem tudod mire vélni a dolgot. Egyszer csak valami végigsimul a karodon. Csak sejted, hogy valami kelme lehet. Nagyon gyengéden és lassan végigsiklik a selymes bőrödön. Az egyik karodon, a kulcscsontodon át a másik karodra, majd végig a lábadon. Ezután azt érzed, hogy egy ujj nagyon gyengéden a füledhez ér és megsimogatja a nyakad, az arcod, és az ajkaid. Rögtön ezután a másik pillanatban egy ajak csókot lehet a lábfejedre, majd a bokádra. Gyengéden folytatja a lábszáradon és a térdeden át egészen a combodig, amig a baby doll ér. A következő pillanatban annyit érzel, hogy az apró kis hálóing magától elkezd felfelé vándorolni a testeden és elővillan az apró tangád. Egy ujj ér hozzád. Gyengéden a szeméremdombodhoz és csak ott marad, nem csinál semmit. Egy másik ujj viszont a hasad kezdi el cirógatni, majd ismét a karod, és a nyakad. Így folytatja ez a pár ujj néhány percig a kényeztetésed, majd abbamarad és megint csönd lesz úrrá a sötétségben. Aztán az egyik pillanatban érzed ahogy egy meleg lehelet fut végig a nyakadon, ami egy csókban folytatódik. két ajak végigcsókolja a nyakad, majd az állad. Tétovázik az ajkaidnál, és már-már megcsókol, de csak éppen érinti azokat. Végigcsókolja a kulcscsontod, mellbimbóid megkeményednek és közben a csók végigfut a dekoltázsodon. Az átlátszó ruhaneműn keresztül csókolgatja a cicid körbe-körbe. Egyre közelebb ér a vászont kinyomó hegyes mellbimbóidhoz, és amikor odaér akkor gyengéden megnyalja, benedvesíti a fehérneműt a bimbócskádon, majd gyengéden ráfúj. Ettől a nedves hűvösségtől még jobban megkeményedik, szinte már átszúrja az anyagot. Egy ujj ér ezután a bimbódhoz és gyengéden összefogja, mintha megcsípné. A csókok a hasadon folytatják tovább az útjukat. Körbecsókolják a köldököd. Majd egyre lentebb. A szeméremdombod, a combod belső felét, gyengéden a tangád mellett a combhajlatodban. Majd a bugyin keresztül a nagyajkaid. Kinyújtom a nyelvem és belepréselném a nagyajkaid közzé. Egyik ujjam pedig a csiklód fölötti részre nyomom, és ott tartom. Nagyon apró mozdulatokat teszek csak vele. Később óvatosan félrehúzom a bugyid és megint csak végignyalom a nagyajkaid. Egyszer csak kinyújtom a nyelvem amennyire csak tudom, és jó mélyen, lassan és hosszan belenyalok a puncidba. Te a csípőd ringatod, majd széthúzom a nagyajkaid és a nyelvem hegyével cirógatom a kisajkaid. A puncid egyre nedvesebb, és érzem ahogy a forróság elönt és végigárad a testeden. Izmaid megremegnek, felsóhajtasz. A következő pillanatban a nyelvemmel jól benedvesítem a csiklód, majd egyik ujjammal a bőrt hátrahúzom rajta, másik mutatóujjam pedig ismételten úgyszintén benedvesítem a punciddal, és nagyon gyengéden és óvatosan elkezdem nyomogatni a csiklód. Percekig csinálom ezt, közben amennyire odaférek, nyalogatom a lyukacskád, gyengéden harapdálom a nagyajkaid. Kis idő múlva óvatosan bekapom az ajkaimmal a csiklód és elkezdem szívogatn, két ujjam pedig közben bedugom a puncidba.. Ujjbeggyel lefelé fordítom az ujjaim, kissé behajlítom, és elkezdem ki-be mozgatni őket. Nem gyorsan, hanem lassan mély és hosszú mozdulatokkal. Az ujjam már nagyon nedves a tőled. Érzem ahogy szinte forr az egész. A kéjtől nyögdécselsz. Hirtelen abbahagyom. Óvatosan kihúzom az ujjam és csak gyengéden folytatom tovább a nyelvemmel. Szinte alig érek hozzád…Hagyom, hogy kicsit lenyugodj, de szinte lehetetlent szeretnék. Ezzel csak még jobban felélesztem benned a vágyat. Már annyira kívánod, hogy beléd hatoljak, hogy a kisajkaid teljesen átnedvesednek. Én is kemény vagyok már. Melléd térdelek. Megfogom a kezed és a combomra teszem. Elkezded simogatni a lábam. Én pedig felváltva mindkét kezemmel az ujjaim hegyével a fenekedtől végigsimítom a puncid. Lassan. Gyengéden. Végig érintve mind a nagyajkaid, mind a csiklód. Te kínodban rámarkolsz a boxerembe alig férő farkamra. Erre én összefogom a nagyajkaid, közé szorítva a csiklód, és fel le húzogatom. Lassan kihámozod a cerkám. Érzem az érintésed. Egy kézzel át sem éred a 6 cm átmérőjű farkam, de te csak elkezdesz mozogni rajta a kezeddel. Ettől a makkom hatalmasra duzzad. Mindkettőnk légzése felgyorsul. Szinte halljuk ahogy a szívünk egyre szaporábban ver. Elegem van. Föléd hajolok, megcsókollak, a csuklóid lefogom, és csak csókolom a nyakad. Valami hozzád ér. Igen, a péniszem az ami megbökte a csiklód. Elkezded mozgatni a csípőd, így a makkom a puncid minden egyes kis porcikáját végigsimogatja.. A csodálatos nagyajkaid, a csiklód, a kisajkakat, amik olyan nedvesek, hogy már tiszta lucskos az én szerszámom is tőle.
Hirtelen, ettől a mozgatástól, és a nedvességtől be is csúszik a hegye. Pici mozdulatokkal ki-be mozgok és élvezem ahogy a puncid szorításától végigfut rajtam a mámor. Ahogy a csípőd mozgatod, egyre jobban benedvesíted a hímtagom, ami szinte magától mélyebbre és mélyebbre csúszik. Mikor érzem, hogy már majdnem bent van, hírtelen megfogom a lábad, a vállamra rakom a bokád és egy határozott, de hosszan elnyújtott mozdulattal tövig beléd tolom a farkam. Hatalmasat nyögsz én pedig nem húzom ki, hanem tolom egyre beljebb. Igaz nem megy már tovább, de bent tartom. Feszitem a testemmel együtt a fenekedhez és fel-le mozgatom. Igy a péniszem jól megmassziroz belülről. Percekig igy mozgunk, majd a hátad alá nyúlok, határozottan megfoglak, és hanyatt dőlök, te pedig felemelkedsz és egész testsúlyoddal a farkamon ülsz. Megmarkolom a csipőd és előre-hátra mozgatlak. Idővel erre sincs szükség, hiszen ösztönösen teszed, így a kezem felszabadul és megfoghatom a melleid. De nem csak markolom. Néha a mellbimbóid a mutató és hüvelyk ujjam közé veszem és gyengéden összecsipem. A combomon támaszkodsz a karjaiddal. Hevesen mozogsz. Egyre hevesebben. Egyik kezem a melleden hagyom, másikat viszont megnedvesítem és a hüvelyk ujjam a csiklód feletti területre tapasztom. Nem mozgatom sem fel, sem le. Sem jobbra, sem balra. Igyekszem inkább ott tartani, és csak piciket nyomogatni. Ujjaim alatt a csiklód egyre keményebb lesz. A bőrt hátra húzom rajta, majd vissza, és ismét egészen hátra, hogy feszüljön meg. Ettől a feszüléstől olyan, mintha közvetlenül a pöcköd ingerelném, de mégsem olyan durván. Te már a fellegekben jársz és nem tudsz parancsolni az ösztöneidnek. Csípőd iszonyatosan gyorsan mozgatod a farkamon előre-hátra. Az az igazság, hogy ez nekem is a végem jelenti. Egyre közelebb kerülök én is az orgazmushoz. Pár pillanat múlva hihetetlen erővel rándul össze a tested és zuhan magába. Érzem ahogy lüktet minden porcikád. Érezlek a farkammal, és szinte kisajtolod belőlem az összes tejet, ami elárasztja a puncid. Rám borulsz és csak élvezzük az utórengéseket egymás karjaiban. Gyengéden simogatom a hátad. Te megölelsz, és zihálsz még pár pillanatig. Majd lassan visszaáll a légzésed a normális ütemre. Arcodon halvány pír nyoma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
emobaby ·
Ez még annyi sem, mint az előző!

ThePrince ·
Ha lány lennék biztos imádnám, de így fiúként nem igazán érint meg xD !

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: