Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ingrid, Sabine és Ladikos Béla

2000-nyarán történt. Akkor 19 éves voltam. Azon a nyáron, mint szinte minden fiatal, én is a Balatonnál dolgoztam, nevezetesen Balatonszárszón. A helyet még ma is kedvelem, gyakran vissza-visszatérek, sőt ezen a nyáron is ott voltunk a haverokkal a legtöbbet. Tehát aznap lent dolgoztam a parton, mint vizimentő. Az a nap is úgy indult, mint a többi. 5 órakor ébredés, valami kevés kaja, aztán irány a part. Kint voltam már 4-5 órája, amikor éreztem, hogy folyóügyeimnek szilárd alap kell, ezért meglátogattam a legközelebbi mellékhelyiséget. Éppen bent állok, tikkadtan, kókadtan, amikor a másik oldalra épített női wc-ből érdekes hangokat hallottam. Egyből felkaptam a fejem, és hallgatózni kezdtem. Nyögések voltak, határozott, szapora, kéjes nyögések. Nem bírtam ki, éreztem, hogy lassan félárbócra ereszkedem, ezért felmásztam, hogy a csöppnyi résen keresztül lássak valamit. Szerencsém volt, hogy pontosan a "mellettem" lévő részen történt a dolog. Ahogy áthajoltam, majdnem akkora hátast dobtam, mint ide Lacháza.

Két gyönyörű, fullos nő nyalta-falta egymást, de annyira bele voltak már melegedve, hogy semmi sem zavarta őket. Én persze néztem őket, nagyon tetszett a dolog. Egyik pillanatban az a lány, aki éppen élvezte a dolgokat, hirtelen felnézett, egyenesen a szemembe. Belém nyilalt minden. Nem ijedtem meg, mert miért tettem volna, inkább mégjobban felizgatott. A lány kéjesen pislogott és "intett", hogy menjek át, van még egy hely. Nem kellett több, átsétáltam, csak úgy sátorozva, de nem érdekelt semmi. Ahogy beléptem, a két lány már várt. Nem kellett hozzá 3 másodperc, a nadrágom már a földön is volt. Az egyik lány, aki kb. 23-24éves lehetett, gyönyörű, hosszú barna hajú, először megmarkolta a farkamat, majd óvatosan a szájához emelte és elkezdte szopni. Akkor már túl voltam minden fajta szexuális dolgon, de ez akkor valahogy más volt. A másik lány, ő is kb. 22-23 éves, akinek rövid, vörösre festett haja volt és igézően szép kék (kontaktlencsés) szemei, magát simogatta nekitámaszkodva a falnak.

A lány, akit később kiderült Sabrinának hívtak, nagyon jól tette a dolgát... úgy... úgy szopta a szovjet-vörösre megduzzadt farkamat, hogy az maga volt az Istenkirályság... nagyon jól esett. Aztán cseréltünk. Ingride lépett a helyébe, Sabrina közben lefeküdt a csempére, és nyalni kezdte alulról Ingridet. Nagyon jó volt hallani a lucskos punci csapkodását Sabrine nyelvén, nagyon izgató volt... már majdnem végem is lett, mint a botnak, amikor óriási sikítás hallatszott a part felől. Persze nem zavart volna, ha nem jövök rá kb. 5 perc múlva, hogy talán a parton kéne lennem. A lányoknak azt mondtam, hogy várjanak meg, mindjárt jövök, kikukkantok, hogy mi folyik kint. Kipillantottam, egy fickó vízbe fulladt az én részemen találták meg. Mint utóbb kiderült már régebb óta ott pancsolt a vízben, ráadásul a fószer eltűnését az északi parton jelentették. Ergo átúszta a Balcsit. Mondjuk pólót nem kapott érte, viszont egy cikket igen a másnapi újság címoldalán:))

Aztán mire visszamentem a csajok persze már nem voltak ott. Letelt a munkaidő és hazamentem a barátnőmhöz, akit nagyon csúnyán "meg...”, -szóval értitek - felspanolt a délelőtti eset... akárhogy is történt. Kösz Sabrine, kösz Ingrid! (A hulla neve egyébként Ladikos Béla volt, mint utólag azonosították, ezen persze napokig dőltünk a röhögéstől; mi csak így emlegetjük: megfulladt a ladikos:) Kösz, hogy elolvastátok, cső mindenkinek: Tomi
Hasonló történetek
24275
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
29462
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dark Archon ·
Barfly, természetesen eszembe sem jutott, hogy neked, vagy itt bárkinek bármely rokonát gyalázzam. Távol áll tölem. Pusztán rá akartalak világítani, hogy egy ember kínhalálán "röhögni" messzemenöen visszataszító, és az emocionális készség nagymértékú hiányára vall. Eszembe sem jutott keménykedni, csak cinikus voltam.

Természetesen nem teszek le egy krimit, csak azért, mert megöltek benne valakit. De tutira kikapcsolnám a tévét, ha a bemondó röhöve közölné, hogy "egy ember belefulladt a Balatonba, és képzeljék, kedves nézök, Ladikos volt a neve! Háháhááá, Ladikos, ezt kapják ki!"



Innentöl valszeg nemigen nézném ezt az adót...



A reakciódról: felkaptad az iszapot azon, amit nagyidról mondtam? IGEN? Helyes! Akkor megérted, én miért kaptam fel az iszapot azon, amit Toma írt. Ha ennek a néhai Ladikosnak esetleg egy rokona olvassa ezt az írást, HATVÁNYOZOTTAN érzi, amit Te. Még mindig annyira szimpatikus neked Toma sztorija?

Newman ·
pfujjjjjj... ez még a szánalmasba is gyenge lenne és még ott is van kultúra...



barflynak üzenem /csak így "nemecsekesen" már ha tudja miröl beszélek/, hogy van némi különbség a polgárpukkasztás és az izléstelenség, kultúrálatlanság és fokozhatnám még mik közt....



húúúú de visszafogtam magam!

Hidrox ·
Ugyan már elmondták mások elöttem, de csakazértis leírom; szeretem a morbid humort, de más halálán röhögni aljas dolog, akár kitalált a történet, akár nem. Ráadásul szerintem mégcsak nem is volt olyan kurva nagy poén.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: