Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Inci te fincsi 1.

Inci és Sándor gyerek korukról jól ismerték egymást, már akkor is szerettek egymás közelébe lenni. Később egy cégnél, egy irodába dolgoztak. Inci férjhez ment gyerekei lettek, Sándor elkerült a nagy cégtől vidékre, így nem találkoztak évekig. Egyszer Sándor kapott egy nagyon jó állást, külön iroda titkárnővel. Az első munkanap belépve az irodába Incivel találta szembe magát, a nő még mindig csoda szép volt, vagy ha lehet még szebb, a harmadik x után is nagyon vonzó, szemet gyönyörködtető, csábos nő volt. Sándor mindig is csodálta, a mindig tökéletes alakú lányt, természetes barna bőrű és hajú lány szemeiből mindig sugárzott a boldogság. Most, hogy újra össze hozta őket a sors, egymás nyakába borulva üdvözölték egymást.

Az első nap nem sok feladat várt rájuk, csak az iroda berendezése, így volt idejük az eddig történtekről mesélni egymásnak. Inci sokat mesélt gyerekeiről, de valami feltűnt, a férfinek a párjáról nem sok szó eset, később azt is megtudta, hogy miért. A házasságuk vakvágányra tért, a férj hűtlensége miatt, és most válnak. Sándor nevetve mondta, ő még nem találta meg az igazit, bár nem kerülték el soha a nők, mégsem jutott velük el az esküvőig.
Ahogy teltek a napok a kis irodába valahogy újra kialakult köztük az a gyerekkori őszinte barátság. Sándor mesélt az aktuális barátnőiről, és sok mindenbe tanácsot is kért a lánytól. Inci közbe elvált és élte a magányos nők mindennapjait.

Amikor Inci lakást vett meghívta Sándort amolyan "lakás avató" vacsorára. A megbeszélt időre Sándor egy üveg bor társaságába érkezett. A vacsora végeztével a nappaliba beszélgettek, az elfogyott bor hatására egyre többször szóba került a szex is, nyíltan beszéltek a tapasztalataikról és vágyaikról. Inci feltett egy lemezt és táncolni szeretett volna, a férfi átölelte és magához szorította a nőt. Ahogy egymáshoz simulva táncoltak, egyre szenvedélyesebbé erotikusabbá vált táncuk. Sándor érezte a nő vonzalmát, ami kölcsönös volt érezte, hogy Inci egyre jobban simul hozzá és csípőjével úgy mozog, hogy egyre jobban felizgassa őt. Sándor simogatni kezdte partnere hátát, majd lassan lefelé haladva elérte a fenekét; ez nagyon jól esett a nőnek, mert lehunyt szemmel borult a vállára. Sándor lágyan belepuszilt Inci nyakába, a nő megborzongva emelte fel a fejét és nézett a férfire, s ugyan azt a tűzet látta benne, ami az övében is ott volt.

Lágyan megcsókolták egymást, a csókot egyikük sem akarta abbahagyni. Sándor keze vándorútra indult az érett női testen, Inci feneke nagyon kemény feszes volt, a férfit ez nagyon feldobta. Csókolgatták, ízlelgették egymást, és a kezek is egyre aktívabb szerepet töltöttek be a tánc közbe, ami már nem is tánc volt, hanem egy előjáték a szerelmi együttlét beteljesüléséhez. Lassan vetkőztették le egymást, végig csókolva a másik testének minden porcikáját. Sanyit elbűvölték Inci mellei amik nem voltak túl nagyok,de annál feszesebbek. Nyalogatta csókolgatta a két szépgömböt,közbe a nő Sándor merev férfiasságát simogatta,elé térdelt és marokra fogta úgy nyalogatta.

A férfi leült a fotelba, így Ő is viszonozhatta a nő közeledését,melleit simogatta, ujjával az egyre keményedő bimbókkal játszadozott. Incire a férfi gyengédsége nagy hatással volt, mert ilyet nem sokat élt át férje mellet. Legtöbbször elég durván közeledett felé és csak a maga kielégülését kereste a nőben. Ezért Sándort a végtelenségig tudta volna kényeztetni, mert Ő is megkapta amire vágyott. A méretes faszt egyik kezébe fogva nyalta, a másik kezével magát simogatta. Sándor felállt, és a hálószobába vitte a nőt. Az ágyra fektette és tovább izgatta, nyalogatta a formás melleket. Lassan haladt lefelé az örömnyílás felé, közben végig csókolta a nő testét. A nőt nagyon felizgatta a férfi közeledése, sóhajok hagyták el kiszáradt ajkát.
Sándor mélyen belenyalt a kis kehelybe, s csiklóját erősen szopta, nyalta. Inci két kézzel megfogta Sándor fejét, és egyre jobban nyomta a kielégülésre vágyó pinájához. A férfi mélyen belenyalt a kéjbarlangba, nyelvével szinte baszta a csillogó puncit. Inci testét mind jobban átjárta a kéj, és egyre jobban hatalmába kerítette.
- Csináld, nyalj mélyebbre - kérte a férfit,akit a szavak még jobban feldobtak.

Inci nem bírta tovább. A teste megfeszült és átélte élete eddigi legnagyobb orgazmusát. Az élvezettől szinte elvesztette az önuralmát, sikongatott, lábaival annyira szorította Sándor nyakát, hogy majdnem megfojtotta a férfit. Odafordult a férfihez és csak annyit mondott:
- Köszönöm, most rajtad a sor.
Szájába vette, és lágyan nyalogatni kezdte a férfi makkját,majd ütemesen szopni kezdte, kezével hol heréit simogatta, máskor marokra fogta a faszt és vert. Sándor a nő két melle közérakta a farkát és pár mozdulat után nagyot élvezett.

Kis pihenő után újból simogatták egymást, olyan vehemenciával, mint aki régóta nem élt át gyönyört. Inci négykézlábra ereszkedett, a férfi így nyalta punciját és a popsiját.
- Kérlek, dugj már meg! - kérte Inci a férfit.
- Kérésed számomra parancs - és egy mozdulattal birtokba vette a lucskos pinát.
Egy darabig mozdulatlanok voltak, kiélvezték a helyzetet. A szűk punci teljesen körül ölelte a méretes szerszámot. Sándor nagyon lassan el kezdett mozogni a nőbe, közben az ujjával simogatta a hátsó bejáratot.

Inci remegett az őt átjáró kéjtől. Ilyen jó talán még soha nem volt senkivel a szex. A gyönyör hullámokba tört rá, teste megfeszült, a férfi gyorsított a tempón, megfogta a csípőjét és szinte magára húzta a nőt. Ahogy közeledett a beteljesülés, úgy gyengült el minden porcikája. Sándor közben annyira felizgatta Inci popsilyukát, hogy az ujja minden gond nélkül ki-bejárt benne. A férfi farkát átirányította a popsihoz, és lassan kezdte benyomni. Inci annyira fel volt izgulva, hogy amikor a fasz teljesen benne volt, azonnal elélvezett. A férfi egy pár mozdulat után belelőtte magját a nőbe. Simogatták, csókolták, becézték egymást még hosszú ideig, majd egymás karjaiba elaludtak.
Reggel mikor felébredtek megbeszélték, hogy ezt nem lehet egynél befejezni, folytatniuk kell, de ez már egy másik történet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Katey ·
NEm tetszik.

lököttyúk ·
Emléknek szép és ha valaki így tudja leírni, hát így.

Más és előre bocs az írótól:

Úgy szeretnék egyszer látni tőled Sea valami véleményfélét a történetekről...amiknek a fórumában megjelensz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: