Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ima

Tina teljesen ledöbbent. Azt már eddig is tudta barátnőjéről, hogy vannak fura dolgai, hiszen ezeken alapult barátságuk is, de Erica újra és újra előállt valami újabb őrültséggel. Általában csak olyan dolgokkal jött, amivel a két lány megdöbbenthette az utca embereit. Egyszer egy nyári napon például séta közben csak annyit mondott Tinának: "Kövess!", majd még, mielőtt az kérdezhetett volna, Erica rohanni kezdett a járdán, ügyesen lavirozott el a járókelők közt, kitárt karokkal, kanyarodáskor derékban előrehajolva, mint amikor kisgyerekek repülőgépet utánoznak játék közben. Mindeközben Erica teljes erőből visított. Tina amint rájött, hogy szeles barátnője ismét fel akarja hívni magára a figyelmet, azonnal követte őt. "Majd ha megálltunk, ráérek megbánni, amit tettem." - gondolta. A három év alatt, mióta Erica volt legjobb barátnője, több ilyen dolgot is véghezvittek, és mindig élvezték a megdöbbent emberek arckifejezését, hangos kiabálásukat, vagy akármilyen reakciókat.

De most nem voltak emberek, nem volt senki aki lássa őket. Nem is kellett volna, hiszen éppen azt használták ki, hogy Tina szülei nincsenek otthon. Öccsét, az ötéves Markot kísérték el osztálykirándulásra. A két barátnő azonnal megbeszélte, hogy kihasználják az üres lakás előnyeit, és Erica nem sokkal dél után megjelent Tinánál egy pornóvideóval és egy doboz cigivel. Már mindketten láttak pornót, de csak egy-egy képet valamelyik újságból, vagy egy percnyi jelentet Erica apjának pornógyűjteményéből. Azt is lehallkítva lesték csak meg Ericáék nappalijában, aztán gyorsan kikapcsolták, és visszadugták a kazettát a szekrénybe, ahol ráakadtak. Akkor Erica szülei is otthon voltak, most itt volt az ideje, végignézni a filmet.

Az első jelenetben egy olasz férfi találkozott egy eltévedt turistával, és felajánlotta neki, hogy kocsin visszaviszi a hoteljéhez. Csakhamar leállt azonban az út szélére, és szexelni kezdett a lánnyal. Tina érezte a bizsergést belülről, és tudta, hogy felizgult. Szeretett volna nemi szervéhez nyúlni, és megdörzsölni azt. De Erica jelenlétében ezt még óvatosan sem merte megkockáztatni. Összezárt combokkal figyelte a képernyőt, és ahogy fokozódott benne a vágy, ajkába is beleharapott. Erica azonban megdöbbentette.
- Ugye nem baj? - kérdezte barátnőjétől.
Mikor Tina ránézett, Erica egyik keze már eltűnt a lány nadrágjában, és gyorsan mozgott a lábai közt.
- Te... te...-nem tudta befejezni a mondatot.
- Masztizok. Felizgultam. - Erica mosolyogva nézett a szemébe, láthatóan most is élvezte azt, milyen reakciót váltott ki viselkedésével. - Te nem izgultál fel? Pedig olyan jó nagy ennek a pasinak a fasza.

Tina még jobban megdöbbent a "fasz" szó hallatán; 15 éves barátnője szájából még sosem hallotta ezt a kifejezést. Erica pedig ártatlan mosollyal folytatta az önkielégítést; mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga. Ahogy lenni szokott, Tina most is követte Erica példáját, márcsak azért is, mert úgy érezte, ha nem nyúl azonnal ő is a lábai közé, felrobban az alteste.

Keze könnyedén becsúszott rövidnadrágja alá, és a bugyijába vezető utat is hamar megtalálta. érezte, hogy ujjai nedvesek lesznek, és dörzsölni kezdte velük punciját.
A két lány hol a tévét, hol egymást figyelve maszturbált. Nem is sejtették, hogy valaki lesi őket.
-Tina! - Erica keze megállt, és a lány a másikra nézett.
-Igen? - kérdezte Tina, de ő eközben is behunyt szemmel folytatta csiklója simogatását. Nem akart egy pillanatra sem leállni.
- Vetkőzzünk le. - s mindketten gyorsan kezdtek megszabadulni a ruháiktól. mikor minden ruha lekerült róluk, visszafeküdtek egymás mellé az ágyra, és most már nagyobb terpeszben nyúltak pehelyszőrös puncijukhoz.
A férfinak vigyáznia kellett. Ez a két kis liba annyira felizgatta, hogy alig bírta időben abbahagyni farka tapogatását, hogy el ne élvezzen. Még nem akart, még nem volt szabad neki. Majd, ha már mindkettővel... Amikor éppen kitörni készült belőle minden, elengedte meredező szerszámát, és combját vagy heréit simogatta, míg a feszültség a testében ismét nem csökkent.

Erica szabad kezével kérdés nélkül megragadta Tina egyik mellét. Tina ezúttal nem lepődött meg. Csak azt érezte, hogy mellét körbefonják a kecses hosszú ujjak, és hangosan sikkantott egyet. Erica örült a visszajelzésnek; markolászni kezdte a másik lány mellét.
- A másiiiikat is... - lihegte Tina, és Erica az oldalára fordult, hogy az eddig békén hagyott cicit is kezébe vehesse. hol az egyik - hol a másik halmot ragadta meg. Aztán évek óta lőszőr rajta volt a sor, hogy meglepődjön. Tina is az oldalára fordult, és annyira közel feküdt hozzá, hogy érezte barátnője meztelen, forró, bőrét. Tina hozzábújt. Jó volt éreznie a lágy test érintését, és érzett még valamit. Tina ugyanis kezével, amivel eddig saját punciját cuppogtatta, most Erica szeméremajkaihoz nyúlt. A nyakát puszilgatta, és közben az ő neves altestét simogatta. Erica megkereste a szőke lány punciját, és azt kezdte simogatni.

Egymás füléhez hajolva nyögdécseltek a lányok, egymás testéhez szorítva sajátjukat, egymást simogatták ott lent, és a férfi egyre nehezebben bírt erőt venni magán. Az egyik keze a nadrágjában matatott, másikkal erőlködve szorította az ajtófélfát, miközben vigyázott, nehogy meglökje a résnyire nyitva hagyott ajtót. Akkor a szőke lány, aki jelenleg éppen szembefordult az ajtóval, könnyen észrevehette volna az nyíló ajtót és mögötte a leselkedőt.
Bár Tinát semmi más nem érdekelte csak az a fantasztikus érzés, ami hatalmába kerítette. teljesen elszédült, és csak a mellette fekvő, őt csókoló, őt simogató sötét bőrű szépség létezett számára semmi más. Már kétszer is megrándult a teste, ahogy Erica mutatóujjának vége vaginájába hatolt, de az ujj mindkétszer csak rövid látogatást tett a lucskos barlangban, s hamar elhagyta azt. Erica is egyre hangosabb lett, és egyre sűrűbben fújt rövid, forró levegőt Tina nyakába. Meztelen testük összefonodótt, és együtt mozogtak valami vad, ősi, állatias ritmusra.

Tina nem bírta tovább. Az orgazmusba az egész teste megremegett, egy pillanatra teljesen meg is merevedett, eközben erősen szorította magához Ericát. Körmei talán bele is mélyedtek a drága barátnő hátába. Aztán Tina teste elernyedt.
-Jó volt? - kérdezte Erica.
Csak egy nagy mosolyt, és egy zárt ajkak mögül kipréselt "ühmmm2 volt a válasz. Erica egy puszit nyomott barátnője mellére. - Folytatod? -kérdezte, és visszatette Tina kezét a nemiszervére.
-Ki kell mennem pisilni. - mondta a másik lány, de nem mozdult, és még szemét sem nyitotta ki. Csak feküdt meztelenül.
-Ne már! - nyafogott Erica. - Már nagyon kész vagyok, nem kell sok.
Ezúttal Tina felugrott.
-Sietek vissza! - hadarta, és elindult az ajtó felé.

A férfit meglepte a lány. Nem számolt rá, hogy ilyen hirtelen felé indul. vadul kapta elő kezét a nadrágból. Látta a meztelen lányt a résen át, és látta, hogy gyorsan közeledik.
Tina kinyitotta az ajtót. A folyosón lévő járólap hideg volt mezítláb, de gyorsan betipegett a folyosó végén lévő fürdőszobába.
A férfi előlépett a másik szobából, amikor hallotta a fürdőajtó csukódását. Körülnézett, és halkan osont a felé a szoba felé, amelyben a két tinédzser az imént kóstolt bele a tiltott gyümölcsbe. erica még mindig az oldalán feküdt, amikor a férfi belesett az ajtón, a formás feneket, a szép hátat, és a hosszú fekete hajat látta. valamint azt, hogy Erica egyik lábát felhúzta, és visszatért a pornófilmhez. Láthatólag nem sokáig duzzogott, hogy barátnője úgy otthagyta felizgulva. ugyanúgy simogatta punciját, mint amikor felizgult a turistával kefélő olasz hapsi láttán. De ezuttal nem a filmet nézte.

Behunyt szemmel képzelte ismét maga elé Tinát, aki ott vonaglott karjai közt, lihegett, sikongatott, és puszilgatta. Saját keze helyett Tina matató kezét képzelte combjai közé, és újra és újra az élvező Tina képe jelent meg előtte. Érezte, hogy mindjárt ő is legalább akkorát fog élvezni. Még nem ért el a csúcsra, egyszerre mégis megrándult a teste, fájdalmat érzett, és hiába nytotta ki szemét, már csak korom sötétet látott.

Tinát bántotta kicsit, hogy olyan csúnyán magára hagyta Ericát, de akkor azt hitte, menten maga alá pisil. A hideg járólap miatt visszafelé is gyorsan szedte lábait. Hiába engedte ki vizeletét, hiába törölgette meg magát, még mindig érezte, hogy ragad egész alsóteste. Combjai is újra és újra összeragadtak kicsit a cucctól, amit Erica szétkent rajtuk. Belépett a szobába; Erika háttal neki feküdt az ágyon. Elélvezett és elterült. Tina ajkán halvány mosoly jelent meg. A fekvő lány mögé lépett, és megsimogatta vállát.
- Hé, édes. - súgta babusgatóan. Egy mély hang felelt neki a szoba egy másik pontjából. A lány megrettent a hangtól, aztán meglátta az árnyékból előlépő negyven év körüli férfit. A férfi szava beívódott egész testébe. Ott visszhangzott minden porcikájában, és ő félt. Iszonyúan félt.
- Megfojtottam. - mondta újra a férfi.

Tina megfordult, és menekülni kezdett. Furcsa játéka az emberi természetnek, hogy felfogta, hogy az élete veszélyben van, és menekülésre késztette a lányt, mégis figyelmeztette arra is, hogy teljesen meztelen. Ahelyett, hogy Tina a kijárati ajtóhoz rohant volna, a fürdő felé vette az irányt. A biztos halálba. A fürdőszobának ugyanis nem volt ablaka, és az ajtóból is hiányzott a kulcs, nehogy Mark bezárja magát, és valami baja essen.
Pedig a kijárati ajtó nyitva volt. A férfi nem gondolt arra, hogy valamelyik lány majd menekülni fog. Nem is úgy tervezte a dolgokat, ahogy történtek, csak improvizált. Amikor érkezésekor észrevette, hogy a két lány izgalmában még teljesen betenni is elfelejtette az ajtót, csak azzal törődött, hogy hangtalanul jusson a lakásba. Amikor észrevette, hogy a lány az ajtó fel szalad, kajla vigyorral nézte. Örült volna, ha a lépcsőházban, vagy akár az utcán üldözhetett volna egy pucér lányt. És ott ölhette volna meg a tűző napsütésben. Az, hogy ezután mi következett volna, nem érdekelte.

Tina elcsúszott, és csak az utolsó pillanatban tompította esését kezeivel. A folyosó felénél volt. A nyitott ajtó mögül a fehér zuhanyzó értetlenül bámult rá. A lány nem tudta, mit fog tenni, ha a fürdőbe ér, de mászni kezdett. Kézzel - lábbal löködte magát előre, és érzete üldözője közeletét. eszébe jutott pár egy régen halott szöveg. Már nem is tudta, mi ez pontosan, csak annyit, hogy ima.
...az Úr van teveled...
A lány kétségbeesve próbált elmászni előle. A férfi kicsit lassított.
...áldott vagy Te...
Játszani akart a zsákmányával. Tetszett neki a lány feneke, és egy kicsit a pinájából is látott.
... méhednek gyümölcse, Jézus...
A férfi komótosan nyúlt kabátja belső zsebébe, és kivett valamit.
...asszonyunk, Szűz Mária...
Tina elérte a zuhanyzót. Hátrafordult, és sikítani akart, de nem jött ki hang a torkán. A férfi mögötte volt, pont a fürdőszoba küszöbén. Kezében hatalmas kést tartott.
...imátkozz érettünk, bűnösökért...
A kés a levegőbe emelkedett, majd lesújtott.

Ámen.
Hozzászólások
További hozzászólások »
fannyka ·
A maga módján tetszett, bár jobb lett volna a horror nélkül.

Andreas69 ·
Minek ide ez a szar?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: