Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

ikerszenvedések

Jó. Ma tényleg nem csinált semmit. Csak leült a gép elé. Nem írt, nem alkotott, csak hagyta, hogy idegen hullámhosszakon sodródjon… Olyanokon, amikből soha semmi haszna nem lesz. Mert hát nemcsak a profit a lényeg. De ezt Azok nem értik.
Hogyan is értenék? Túl sokáig szívták ennek a bolygónak a levegőjét.
De ő még emlékszik. Valami ősire, valami igazán szépre. Mint egy álombeli altatódalra, ami néha-néha visszacseng.(Hisz benne, hinni akarja, hogy a világot ez a szépség szervezi össze egy egésszé).
De hiába, ez Szerintük naplopás.
Épp aludni menne, de nem.
Lecsapnak.
Fél órás szekírozás,(az agysejtek öngyilkossága).
Nem viszed semmire, miért nem érdeklődsz valami iránt, kezdj már magaddal valamit. Ne csak a napot lopd (ez a frázis már szinte ismerős), hassalkossgyarapíts.
(De ennek a hazának már úgyis mindegy!!!)

Erre ő…

1.Hagyjatok már békén. (Mindig ezt mondja, és utálja már, de akaratlanul is, újra meg újra ez jön a szájára).
2.Otthagyja őket. (ijedt szemek a lámpafényben. „micsinájjunk ezzel a gyerekkel.” )
3.A fürdőszoba valamiért biztonságosnak tűnik.
4.Ha már ott van, le is zuhanyzik.
5.A forró gőz valamiért olyan hatással van rá, hogy zokogni kezd. Könnye összefolyik a testén végigcsorgó, meleg, szappanos vízzel.
6.Aztán azon tűnődik, hogy miért sír, ha egyszer tudja, hogy nincs igazuk.
7.tágra nyílt szemmel és tenyérrel
8.minden mozdulata megszakad egy pillanatra, mint aki most ébredt a rémre
9.Keserű, fárasztó tény: az igazságot valaki olcsó üveggolyóba zárta, és elgurította valahová.
(Azóta már keresni is megunták.)
Hasonló történetek
3905
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3867
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
nikolotti ·
:confused: Meg kell próbálnunk alkalmazkodni a környezetünkhöz. Nem hozzánk teremtik a világot, hanem mi pottyanunk bele.

ír ·
Annyira azért nekem sem nyerte el a tetszésemet, de az nagyon bejött, hogy végre, egy kicsit elrugaszkodtál a szokásos írásformulától, amit a legtöbben itt követnek, követünk.
7:8

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: